Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Algemeen discussietopic verhalen

De Raam

Op welke device lees jij meestal novelles?  

43 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke device lees jij meestal novelles?

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Marius:

Zoals jullie (wellicht) al gemerkt hebben is FM24 board ondertussen ook geopend, met daarin ook weer onze geliefde Novellebundel. Gelieve een seintje te geven indien je graag jouw verhaal ziet overgeheveld worden. Ik denk bijvoorbeeld aan 

@Chiemel @DGremlin @D.J. @Keeza @germandutch @Thomassje123 @chrisje1993 @delichris @vekie71 @aron24 @Brattbakk @mattihamstra

Akkoord!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Marius:

Zoals jullie (wellicht) al gemerkt hebben is FM24 board ondertussen ook geopend, met daarin ook weer onze geliefde Novellebundel. Gelieve een seintje te geven indien je graag jouw verhaal ziet overgeheveld worden. Ik denk bijvoorbeeld aan 

@Chiemel @DGremlin @D.J. @Keeza @germandutch @Thomassje123 @chrisje1993 @delichris @vekie71 @aron24 @Brattbakk @mattihamstra

Neem de mijne ook maar mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Marius:

Graag,  maar alleen 'De Hollandse School', want daar ben ik nog een hele tijd mee bezig.  

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Marius:

ja overhevelen, ga men save importeren in fm24 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede novelle makers,

Ik weet niet helemaal zeker waar ik dit het best kan plaatsen dus ik doe het maar hier.

03a44eef8aa6f8e9e810dd951608ad5e.png

Ik maak mijn updates met paint en word. Nu heb ik op paint dit op de achtergrond en dit krijg ik ook als ik iets verwijder. Heb ik ergens op een verkeerde knop geklikt ofzo? En hoe krijg ik dit weer normaal?

(Ik wil de achtergrond gewoon wit hebben zoals hieronder)

258bca2c8db65e2f3078edc2c6d85673.png

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thomassje123:

Ik kan er nog wel om heen werken gelukkig maar het is erg omslachtig en irritant

Als ik het vergelijk met PS, lijkt het erop dat je de achtergrond hebt verwijderd (of niet zichtbaar hebt gemaakt). Kun je dat vlak niet gewoon vullen met iets van een emmertje?

Is het anders een optie om een nieuw document te maken, waarin je de witte achtergrond klaar zet en dan wat je nu hebt daar overheen plakt? 

Of gebeurt dit al bij het aanmaken van het project?

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei De Raam:

Als ik het vergelijk met PS, lijkt het erop dat je de achtergrond hebt verwijderd (of niet zichtbaar hebt gemaakt). Kun je dat vlak niet gewoon vullen met iets van een emmertje?

Is het anders een optie om een nieuw document te maken, waarin je de witte achtergrond klaar zet en dan wat je nu hebt daar overheen plakt? 

Of gebeurt dit al bij het aanmaken van het project?

b354bcf9db24105cea5e3aed76130b88.png

Als ik een beetje ga knippen en plakken met logo's zoals net krijg ik dit. Als ik een logo selecteer om te verplaatsen krijg ik dit ook. Dit had ik een paar dagen geleden nog niet

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Als ik een beetje ga knippen en plakken met logo's zoals net krijg ik dit. Als ik een logo selecteer om te verplaatsen krijg ik dit ook. Dit had ik een paar dagen geleden nog niet

Normaal betekenen die blokjes die je ziet dat je voor een transparante achtergrond hebt gekozen. Zal ergens bij je instellingen staan. In photoshop geef je dit aan wanneer je een nieuw project start. Weet niet of je daar iets aan hebt?

Anders kijk ik morgen even voor je, kom vandaag niet meer bij een pc in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thomassje123:

Als het goed is kan je rechtsboven je lagen zien. Als je er hier eentje toevoegt voordat je ook maar met iets begint zou dit weg moeten zijn normaal geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei De Raam:

Normaal betekenen die blokjes die je ziet dat je voor een transparante achtergrond hebt gekozen. Zal ergens bij je instellingen staan. In photoshop geef je dit aan wanneer je een nieuw project start. Weet niet of je daar iets aan hebt?

Anders kijk ik morgen even voor je, kom vandaag niet meer bij een pc in de buurt.

32f61f79c1c92fa1df6a2f4db9d156b0.png

Die krijg ik dus niet uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei chrisje1993:

Als het goed is kan je rechtsboven je lagen zien. Als je er hier eentje toevoegt voordat je ook maar met iets begint zou dit weg moeten zijn normaal geloof ik.

98b7383f0e75c4fe8dc5c477cde6b9ea.png

Dit was wel de oplossing trouwens (y) 

Maar op default krijg ik die blokjes dat is wel jammer. Bij elke update moet ik dit rechts dan even doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand hoe je eenvoudig de wedstrijdbeelden in FM naar Youtube kunt exporteren? Vroeger had een game een eigen Youtube export functie, maar sinds FM22 is die er uit gehaald. Hoe werkt dat nu?

Ik wil zo nu en dan een filmpje verwerken in mijn novelle, maar dan heb ik eigenlijk wel een uitleg nodig over hoe dat werkt. Vroeger deed ik dat via de export functie van FM, maar die optie bestaat niet meer. Dus ik zoek een alternatief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei MisterX:

Weet iemand hoe je eenvoudig de wedstrijdbeelden in FM naar Youtube kunt exporteren? Vroeger had een game een eigen Youtube export functie, maar sinds FM22 is die er uit gehaald. Hoe werkt dat nu?

Ik wil zo nu en dan een filmpje verwerken in mijn novelle, maar dan heb ik eigenlijk wel een uitleg nodig over hoe dat werkt. Vroeger deed ik dat via de export functie van FM, maar die optie bestaat niet meer. Dus ik zoek een alternatief. 

Je kunt gyazo of de xbox game bar gebruiken om video's op te nemen? Je kunt ze hier dan gewoon uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2023 om 09:14 zei MisterX:

ShareX is ook een goeie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites