ivago Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Proficiat Jamaica Bedankt voor de organisatie @Platina32 Ik ben al slechter geëindigd (en zelden beter :D) Op naar de volgende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Gefeliciteerd @aron24. Bedankt voor de organisatie @Platina32. Zelf teleurgesteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Wat een anticlimax Tevreden met alweer en plaats in de subtop; ik lijk er een klein patent op de krijgen. Gefeliciteerd, @aron24 en het land van de reggaemannen! @Platina32 dank voor de heldere organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 Gefeliciteerd @aron24! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Proficiat @aron24 met de overwinning en bedankt @Platina32 voor de organisatie! Zelf ook zeker tevreden met mijn (zoveelste) podiumplek, ditmaal op de tweede plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Dank nog voor de laatste 12 punten! @aron24gefeliciteerd! @Platina32 thx voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2022 (bewerkt) Zo zit editie 35 van het MU Worldvisiesongfestival erop! Na iedere editie mee te hebben gedaan was het voor mij een grote eer om deze editie georganiseerd te mogen hebben. Mijn welgemeende excuses voor het gebrek aan regelmaat van de updates, dat heeft te maken met problemen in mijn persoonlijke leven. Toch hoop ik dat iedereen ook deze editie weer leuk vond! Bedankt aan iedereen voor het vertrouwen in mij om deze editie te mogen organiseren. Ik sta al te popelen om aan de volgende editie mee te doen. Voor de organisatie kunnen we alvast rekenen op @Socrates! Hij heeft de verantwoordelijkheid op zich genomen om editie 36 te organiseren, waar ik hem zeer dankbaar voor ben. Ik zie er alvast naar uit en hopelijk jullie allemaal! Eindranglijst: Spoiler 1. Jamaica (aron24) - 95 punten*** 2. Zuid-Afrika (bas2204) - 89 punten* 3. Guernsey (Grote Ree) - 85 punten* 4. IJsland (Titan) - 83 punten*** 5. Nieuw-Zeeland (Jeroen.) - 82 punten*^ 6. Engeland (Fabian.) - 82 punten*^ 7. Canada (nasje92) - 81 punten* 8. Nederland (Chimpa) - 63 punten* 9. Dominicaanse Republiek (007mark) - 58 punten*** 10. België (ivago) - 56 punten 11. Slovenië (koperij) - 53 punten 12. Duitsland (Chiemel) - 51 punten* 13. Verenigde Staten (chrisje1993) - 51 punten 14. Noorwegen (timpy00) - 47 punten* 15. Zweden (Satyr) - 45 punten* 16. Zwitserland (Stefanos) - 40 punten* 17. Kaapverdië (Laki) - 35 punten 18. Polen (hjs) - 30 punten* 19. Rusland (komodo25) - 26 punten 20. Bulgarije (Srangaman) - 8 punten * - Indiceert het aantal keer dat een land 12 punten heeft ontvangen. Bij een gelijk puntenaantal geeft het aantal keer dat 12 punten is ontvangen de doorslag voor wie de hogere positie op de ranglijst krijgt. ^ - In het geval van Nieuw-Zeeland en Engeland waren zowel het puntenaantal en het aantal keer dat 12 punten werden ontvangen gelijk. Daardoor werd er gekeken naar het aantal keer dat 10 punten werden ontvangen, waarbij Nieuw-Zeeland dat drie keer had en Engeland één keer. Hierdoor staat Nieuw-Zeeland boven Engeland. Spoiler @ivago @Srangaman @nasje92 @007mark @Chiemel @Fabian. @Grote Ree @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @bas2204 @Satyr @Stefanos 10 januari 2022 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Waarom is #36 gestart en ook alweer afgesloten? Daar dus het idee dat anoniem stemmen eerlijker zou zijn, maakt bij nog steeds geen drol uit. Hopelijk bij anderen ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 3 minuten geleden zei Chiemel: Waarom is #36 gestart en ook alweer afgesloten? Daar dus het idee dat anoniem stemmen eerlijker zou zijn, maakt bij nog steeds geen drol uit. Hopelijk bij anderen ook niet. Zie: Citaat In onderstaande post zal ik updaten welke landen reeds gekozen zijn. Omdat de eerste fase van het spel - het insturen van je inzending - anoniem zal gebeuren is het topic voorlopig gesloten. Meer informatie over het stemmen volgt wanneer alle inzendingen binnen zijn. Niemand zal overigens zeggen dat het hem uitmaakt of zou beïnvloeden, wat nog niet altijd wil zeggen dat dat ook zo is (onbewust kan het natuurlijk zeer goed iets met je doen). Maar het is niet alleen daarom: het is ook symbool voor dat de muziek voorop staat en het voegt ook wat spanning toe (welke inzending is van wie). Het is verder slechts een experiment. Misschien blijkt het later eenmalig te zijn geweest, maar wie weet bevalt het velen wel en is het een blijvertje. Dat zien we wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 Vind het ook niet erg. Maar: - Muziek waar ik echt niks mee heb, krijgen nog steeds geen punten - Bij een deel van de nummers kan ik al wel raden uit welke hoek van deelnemers het komt - Bij het luisteren - met name via Spotify - weet ik alsnog niet meer wie wat heeft ingestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2022 Tja, misschien is het omdat ik al zo vaak meegedaan heb dat ik een beetje conservatief hierin ben, maar ik vond het altijd juist wel leuk hoe we het deden. Ik vond het sfeertje gemoedelijk en prettig, alsof vrienden met elkaar muziek deelden. Dat valt zo een beetje weg. Maar het is ook weer niet zo dat ik er wakker van lig, of zo. Wel vind ik dat als er dingen echt anders georganiseerd gaan worden, dat dat met alle deelnemers besproken moet worden. Het is en blijft een spelletje van ons allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Nu kunnen we op het eind nog het spel doen wie welk nummer ingezonden heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Moeten we het wel tijdens het spel niet verraden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik vind het ook niet erg, maar een Laki-inzending is natuurlijk redelijk herkenbaar en ik had eigenlijk al min of meer een hint gegeven van wat ik zou insturen, dus ik ga iets anders insturen dan gepland. Op zich wist ik nooit van wie een inzending was door de Spotify-lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Leuk, beetje afwisseling/experimenteren kan nooit kwaad. Mijn inzending komt waarschijnlijk in het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 12 uur geleden zei Erwin.: Nu kunnen we op het eind nog het spel doen wie welk nummer ingezonden heeft Enig nadeel is dat je dan weinig kan zeggen tijdens het spelletje heen. Je kan niet zeggen hoeveel punten dat je zelf gekregen hebt, want je verraad jezelf. Je kan misschien wel een hint geven, hé goede start genomen, dank je wel voor de x aantal punten anoniempje. Maar veel kan je niet zeggen, eerder reageren als een onafhankelijke journalist op de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Dat hoeft niet hoor, ik ga de uitslagen wel op naam doen gewoon. Tenzij jullie dat echt leuk lijkt, maar dat lijkt me sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Kom ook nog met een inzending hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Nee joh, gewoon de uitslagen op naam publiceren. Anders wordt het zo'n dooie boel, als je niet eens blij / teleurgesteld mag zijn over de scoreverdelingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 januari 2022 Share Geplaatst 14 januari 2022 Uitslagen op naam. Maar het idee van de nominaties anoniem te doen, slaat blijkbaar wel aan. Veel inschrijvingen al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Wat een gedrocht van een editie. 2 a 3 nummers die leuk waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Op 24-1-2022 om 07:08 zei komodo25: Wat een gedrocht van een editie. 2 a 3 nummers die leuk waren Wat een heerlijk tegengestelde muzieksmaak hebben we toch ook. Ik vond het juist één van de beste edities ooit. Maar weinig liedjes die ik niet kon pruimen. Hieruit een top 10 samenstellen wordt een hels karwei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Het verbaasde mij hoeveel van de nummers ik al kende, dat was in veel andere edities wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Op 25-1-2022 om 22:47 zei Grote Ree: Wat een heerlijk tegengestelde muzieksmaak hebben we toch ook. Ik vond het juist één van de beste edities ooit. Maar weinig liedjes die ik niet kon pruimen. Hieruit een top 10 samenstellen wordt een hels karwei. Dat had ik van nummer 4 tot 10. Nu nog bedenken wie ik als reserve instuur. Maar idd leuk die derverisiteit in smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten