Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #35

Platina32

Aanbevolen berichten

afbeelding.png

Van Nieuw-Zeeland gaan we naar het Noorwegen van timpy00! Tot nu toe heeft Noorwegen 30 punten weten te verzamelen. Voor een land dat vier keer in de top 3 heeft weten te eindigen is dat niet bepaald denderend te noemen. Eens kijken hoe de Noren zelf de punten verdelen, deze editie!

Stemronde 13/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/13/13/bhyznhognh

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

afbeelding.png

De volgende ronde is het de beurt aan hjs en zijn Polen! De Polen bungelen net niet helemaal onderaan, maar veel scheelt het ook niet. Doorgaans is het Oost-Europese land niet het meest succesvol, maar met slechts tien punten uit dertien stemrondes kunnen ze nauwelijks tevreden zijn met hun metal-inzending. Wat vinden de Polen van de rest van de inzendingen van deze editie?

Stemronde 14/20

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/483072/14/14/q2zjgxmjc0

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechte reeks, ik zak volledig weg. Ik had hier nu wel geen punten verwacht van een metalliefhebber voor een r&b/soul liedje.

Van de mensen waar ik traditioneel punten van krijg, veel minder punten gekregen deze keer. En ook van anderen niet echt een grote verbetering, dus ja, dan is dit blijkbaar geen nummer voor dit forum. Maar het is niet makkelijk om met mijn stijl een gepast nummer te vinden hier. Eigenlijk zo goed als onmogelijk. Maar deze richting moet ik al zeker niet uitgaan, dus weer terug een andere stijl volgende keer. Dan doen mijn dream pop/shoegaze/neo-psychedelia inzendingen het toch een stuk beter.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites