Grote Ree Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) MU Worldvisionsongfestival #34 De regels We gaan dus weer van start en uiteraard doen we dat met de regels die al sinds de allereerste editie in steen gebeiteld zijn. Iedere deelnemer mag één nummer insturen. Dit nummer hoeft niet per se op YouTube te staan, maar mag bijvoorbeeld ook op Soundcloud staan. Een vereiste is dat (één van) de artiest(en) uit jouw gekozen land komt of hier sterke banden mee heeft. Uiteraard mag ieder land maar 1x gekozen worden. Je bent zelf helemaal vrij in de muziekstijl of de gezongen taal! Kies je een nummer met een niet Engelstalige tekst kunnen we bij aanvraag een vertaling naar het Engels toevoegen in een spoiler. Mocht dit je wens zijn, dan kun je deze songtekst zelf in een spoiler toevoegen onder je kozen nummer. Het vetorecht is deze keer in handen van uw organisator. Inschrijven Om jezelf in te schrijven vul je het onderstaande lijstje in en plaats je deze in dit topic. Ook als je nog niet eerder hebt meegedaan, ben je van harte welkom! Spoiler Land: Artiest: Nummer: Youtube link: De inschrijfdeadline zet ik vooralsnog op vrijdag 2 juli, 23:59 uur. Stemmen Als de inschrijving gesloten is, stuurt iedereen zijn top-10 met twee reservelanden via een PM naar mij. Als alle stemmen binnen zijn, worden deze één voor één gepresenteerd zoals jullie gewend zijn. Iemand zijn nummer één krijgt 12 punten, de nummer twee krijgt er 10, de nummer drie krijgt er 8, de nummer vier 7. Dit gaat door tot en met nummer tien, deze krijgt 1 punt. Wanneer er landen niet stemmen zullen de reserves inschuiven om punten te ontvangen. Vorige winnaars Spoiler 1. Zweden (ingestuurd door Berieee.) | First Aid Kit – Emmylou 2. Oekraïne (ingestuurd door 007mark) | SONSOFDAY – Revolution 3. Bulgarije (ingestuurd door Tijn) | Mikhael Paskalev – I Spy 4. Australië (ingestuurd door King XVI) | Birds of Tokyo – Lanterns 5. Verenigde Staten (ingestuurd door Richarð.) | HAERTS – All The Days 6. Noorwegen (ingestuurd door Woutertwente) | Nico & Vinz – In Your Arms 7. Italië (ingestuurd door Lars990) | Mighty Oaks – Brother 8. Denemarken (ingestuurd door Chimpa) | Rasmus Seebach - Øde Ø 9. Duitsland (ingestuurd door Grote Ree) | Michael Schulte – Thoughts 10. Zuid-Afrika (ingestuurd door Viva La Vida) | Matthew Mole – Take Yours I’ll Take Mine 11. Ierland (ingestuurd door Viva La Vida) | Walking On Cars – Catch Me If You Can 12. Frankrijk (ingestuurd door Zeus) | KADEBOSTANY – Castle In The Snow 13. IJsland (ingestuurd door Woutertwente) | Dikta – We’ll Meet Again 14. Oostenrijk (ingestuurd door Djordison) | Parov Stelar – The Sun 15. België (ingestuurd door QuaLyon) | Puggy – To Win The World 16. Duitsland (ingestuurd door Chiemel) | AnnenMayKantereit – Nichts Nichts 17. Engeland (ingestuurd door Roprop) | Manfred Mann’s Earth Band – Davy’s On The Road Again 18. Zweden (ingestuurd door Chimpa) | Nano – Hold On 19. Duitsland (ingestuurd door Vilhena) | Alice Merton – No Roots 20. Australië (ingestuurd door Chimpa) | Hands Like Houses – No Parallels 21. Duitsland (ingestuurd door Vilhena) | Namika – Je Ne Parle Pas Français 22. Denemarken (ingestuurd door Chiemel) | Efterklang – Dreams Today 22. Palestina (ingestuurd door bass2204) | Hanni El Khatib – Head In The Dirt 23. Verenigde Staten (ingestuurd door Viva La Vida) | SYML – Clean Eyes 24. Denemarken (ingestuurd door bass2204) | Tainted Lady – The Best Days 25. Japan (ingestuurd door Chimpa) | Miyavi – The Others 26. Finland (ingestuurd door Dysproz) | The Dark Element – Songs The Night Sings 27. Australië (ingestuurd door Chimpa) | The Faim – Amelie 28. Israël (ingestuurd door Chimpa) | Lola Marsh – Echoes 29. Australië (ingestuurd door Platina32) | Oliver ft. Sam Sparro – Last Forever 30. Duitsland (ingestuurd door Grote Ree) | The Pineapple Thief – In Exile 31. Nederland (ingestuurd door Grote Ree) | MILO – Miss Sunshine 32. Australië (ingestuurd door Fabian.) | Hockey Dad - Missed Out 33. Schotland (ingestuurd door Grote Ree) | King King - Rush Hour Spoiler @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 @007mark @Tim' @Erwin. @koperij @Jeroen. @Socrates 21 juni 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Turkije Artiest: Ekin Beril Nummer: Uzayın Dibi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) Land: Engeland Artiest: VNV Nation Nummer: When is the Future 21 juni 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Zuid-Afrika Artiest: Seether Nummer: Dangerous Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: VS Artiest : Mushroomhead Nummer : Qwerty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Frankrijk Artiest: FKJ & Tom Misch Nummer: Losing My Way Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Switserland Artiest: Jeremy Loops Nummer: Postcards Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Oekraïne Artiest: DakhaBrakha Liedje: Baby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Argentinië Artiest: Proux Nummer: Sussie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Is there a database overvieuw or something? that i can look at i really like stats and stuff and i wanted to hear some songs again from previous contests Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 (bewerkt) Land: Kiribati Artiest: Elijah L Nummer: Abaiang 21 juni 2021 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Land: Nederland Artiest: Bloem De Ligny Nummer: Fingiecroookie Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Land: Saint Kitts and Nevis Artiest: Laura Mvula Nummer: Got Me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Land: Ierland Artiest: Just Mustard Nummer: Frank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Land: Amerika Artiest: Cody Jinks Nummer: Loud and Heavy (386) Cody Jinks Loud and Heavy - YouTube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 22 juni 2021 57 minuten geleden zei nasje92: Land: Amerika Artiest: Cody Jinks Nummer: Loud and Heavy (386) Cody Jinks Loud and Heavy - YouTube Dit land is al bezet (door Komodo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Land: Zweden Artiest: Sandro Cavazza & Georgia Ku Nummer: Love to Lose Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 (bewerkt) Op 22-6-2021 om 14:19 zei Grote Ree: Dit land is al bezet (door Komodo). Potdomme, overheen gelezen.. Land: Italie Artiest: Jack Savoretti Nummer: Soldier's eyes 26 juni 2021 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 6 uur geleden zei Grote Ree: Dit land is al bezet (door Komodo). Eindelijk kan ik deze inzenden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 uur geleden zei komodo25: Eindelijk kan ik deze inzenden Hebber er wel beter imo Spoiler en nog meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 18 minuten geleden zei hjs: Hebber er wel beter imo Inhoud verbergen en nog meer Absoluut hoor maar het nummer wat ik heb ingezonden geeft mij altijd een bepaalde rust na een slechte dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) Land: Australië Artiest: Moses Gunn Collective Nummer: Shalala Omdat Australie niet altijd vrij is, en ik deze al een editie of 2-3 lang wou inzenden om steeds te ontdekken dat Australie bezet was, grijp ik nu deze kans. 23 juni 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 (bewerkt) Land: Duitsland Artiest: Roy Bianco & Die Abbrunzati Boys Nummer: Giro 26 juni 2021 bewerkt door Stefanos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 @Grote Ree kan ik mijn inzending nog veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2021 3 uur geleden zei nasje92: @Grote Ree kan ik mijn inzending nog veranderen? Tuurlijk. Het is nou niet dat ik alle administratie een week voor de deadline al in orde maak ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten