Erwin. Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Normaal gezien is dit ook niet helemaal mijn muziek. Maar af en toe vind ik het wel lekker om dit soort chille muziek te luisteren, dit nummer zit dan ook uitstekend in elkaar en het zijn uitstekende muzikanten. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Achtergrondmuziek, kan me niet enorm bekoren. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Eens met Ivago. Kwam echt tergend traag op gang. Liggend met een biertje in mijn hand in het gras kan ik dit waarderen, maarja ik zit nu een beetje te kutten op de bank. Dat helpt niet he. Toch een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Tja,niks voor mij al was dit beter dan Sigur Ros. -1 helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Staat deadline vrijdag 19:00 maar is pas donderdag gepost door Tim. Ik neem aan dat nog prima kan raten Nee ik vind het echt niks, wat roept die ene vocal er ook steeds door heen? Dit is net alsof paar kinderen beetje aan jammen zijn in de garage, en dan ook 8 minuten lang met bijna niks interessants en boeiends eraan, nee -1 voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 (bewerkt) Masego en FKJ zijn briljante muzikanten, en dit nummer is het bewijs daarvan. 8 minuten semi-improvisatie met muziek gemaakt op veel verschillende dingen (niet eens echte instrumenten, Masego opent met een paspoort ) Hele dikke +1, kan ook iedereen aanraden naar een concert van FKJ te gaan, dat is echt 2 uur lang puur genieten 2 april 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 Graag uit de mentions. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 april 2021 Auteur Share Geplaatst 3 april 2021 (bewerkt) Van mijzelf komt er nog een +1'tje bij, waarmee de totaalscore uitkomt op +2. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko Deadline: maandag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler CARM - Land Richarð. Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill The Tenors - Lean On Me chrisje1993 Ministry - No W hjs Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto 3 april 2021 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 @Tim' je moet je deadlines even aanpassen zo nu en dan maat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 april 2021 Auteur Share Geplaatst 3 april 2021 Misschien dat dit best een goed nummer had kunnen zijn, maar dan wel door iemand anders laten zingen. Verschrikkelijke stem, -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Die stem past echt niet bij uiterlijk van die persoonn maar ik vinnd wel leuk en tof dat Asaf ook als een transgender kan zingen +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Op One Day kan ik Avidans stem prima hebben, maar dit vind ik niet echt een succes. Sowieso een zeer kwetsbare en aparte stem natuurlijk. Ik twijfel, dus een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Eigen inzending, +1 Het heeft direct m'n aandacht, wederom vooral benieuwd hoe het valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Neuzelig en krakerig ge"zang" brengt een oersaai en ubertypisch singer-songwriter debacle. Ik vind het afgrijselijk, met excuses naar de inzender. Smaken verschillen -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Dit trek ik echt niet -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Eens met Tim en Bolderbast. Totaal niet mijn ding dit. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2021 Auteur Share Geplaatst 6 april 2021 Wanneer Asaf uit zijn labyrint komt, ziet hij een score van -2. CARM - Land Richarð. Deadline: woensdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Catnapp - Down in the Basement hjs Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill The Tenors - Lean On Me chrisje1993 Ministry - No W hjs Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Birdy - Surrender 007mark -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Deze track staat in mijn favorietenlijstje op Spotify dus deze is easypeasy. Die track met Sufjan Stevens vind ik ook tof. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Dit album moet ik eens een keer gaan opzetten, kan het goed waarderen +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Richarð liet me al dingen horen waar ik wilder van werd, wat niet wegneemt dat ik deze ook best kan waarderen. Zonder al te wild te worden een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Vind hier niet veel aan. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Ben erg fan van Justin Vernon/Bon Iver zijn zang met Baby Gebrabbel maar dit maakt niet veel indruk, ook niet slecht. 0 voor mij daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2021 Auteur Share Geplaatst 6 april 2021 Ook van mij een +1. Klinkt lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 Niet echt bijzonder, maar ook niet slecht: wederom een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 april 2021 Share Geplaatst 6 april 2021 (bewerkt) Geen verrassing dat dit voor mij een -1 is zeker. Edit:die Asaf valt nog mee. Een 0 al maakt dat dus niks uit. 6 april 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten