Tim' Geplaatst 20 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2021 Heerlijk nummer dit, een van mijn beste ontdekkingen van dit jaar tot dusverre, +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Vier plusjes, twee nulletjes en een vijfde plusje maken samen +5. Parachute - Kiss Me Slowly Dansmeister Deadline: maandag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Goldband - De Langste Nacht Bolderbast Missio & Paul Wall - Cry Baby hjs Palaye Royale - Lonely Urbeto The National - Fake Empire Kyrill Polo & Pan - Ani Kuni 007mark Frankie Rose - Pair of Wings ivago The Avalanches - Gold Sky Tim' Phosphorescent - Song for Zula Chiemel Le Youth - About Us hjs Jack Savoretti & Nile Rodgers - Who's Hurting Who Tim' Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Cults - You Know What I Mean hjs +7 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 High Hi - Daggers Tim' +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Courtney Barnett - Avant Gardener Kyrill +5 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Grinderman - Palaces of Montezuma Tim' +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 Wild Nothing - Chinatown ivago +5 Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill +4 Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast +4 The Sundays - Can't Be Sure ivago +4 beanadoobee - Care ivago +3 CARM - Land Richarð. +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 AURORA - I Went Too Far Urbeto +1 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Catnapp - Down in the Basement hjs 0 Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto 0 Birdy - Surrender 007mark -1 One OK Rock - Renegades Urbeto -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Mahmut Orhan & Sena Sener - Fly Above chrisje1993 -3 Ministry - No W hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 The Tenors - Lean On Me chrisje1993 -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto @Dansmeister @Chiemel 22 mei 2021 bewerkt door Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Wat mierzoet, cliche achtig popnummer echt huisvrouwen boekette reeks roman van de muziek nummers, nee, echt, maakt geen indruk -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Vind het ook niet zo bijzonder, maar toch een nipte +1 omdat ik de radio niet zou afzetten wanneer het op zou zijn. Normaal doe ik dit wel snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Dit weet ik alleen te pruimen als ik zit te mijmeren over mijn vrijgezellenbestaan. Echter zit ik al wat jaartjes aan dezelfde vrouw gekleefd. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) Te zoetsappig, weinig bijzonders aan -1 Mag mij mentioned trouwens. 21 mei 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Dit was zo lang geleden dat ik dit luisterde. Echt genoten ervan op mijn studie. Kwam het laatste ineens weer tegen, vandaar dat ik het als eerste deelde. +1. Beetje persoonlijk nostalgie vibesss erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 HIer heb ik totaaaaal niks mee, cliché slappe hap -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Nou,deze vind ik ook niet goed genoeg om een 0 te geven. -1. Dacht eerst aan Something Happens - Parachute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2021 Dit is hem niet voor mij, -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2021 Onder de streep niet zo'n mooie score voor Parachute, namelijk -4. Goldband - De Langste Nacht Bolderbast Deadline: woensdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Missio & Paul Wall - Cry Baby hjs Palaye Royale - Lonely Urbeto The National - Fake Empire Kyrill Polo & Pan - Ani Kuni 007mark Frankie Rose - Pair of Wings ivago The Avalanches - Gold Sky Tim' Phosphorescent - Song for Zula Chiemel Le Youth - About Us hjs Surfer Blood - Say Yes To Me ivago Jack Savoretti & Nile Rodgers - Who's Hurting Who Tim' Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Cults - You Know What I Mean hjs +7 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 High Hi - Daggers Tim' +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Courtney Barnett - Avant Gardener Kyrill +5 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Grinderman - Palaces of Montezuma Tim' +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 Wild Nothing - Chinatown ivago +5 Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill +4 Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast +4 The Sundays - Can't Be Sure ivago +4 beanadoobee - Care ivago +3 CARM - Land Richarð. +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 AURORA - I Went Too Far Urbeto +1 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Catnapp - Down in the Basement hjs 0 Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto 0 Birdy - Surrender 007mark -1 One OK Rock - Renegades Urbeto -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Mahmut Orhan & Sena Sener - Fly Above chrisje1993 -3 Ministry - No W hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 -4 Parachute - Kiss Me Slowly Dansmeister -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 The Tenors - Lean On Me chrisje1993 -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto @Dansmeister @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Ik ken 2/4 bandleden persoonlijk via de PIP ik vind ze best leuk/tof maar ze worden wel heel snel erg groot en ik vraag me ook af of het niet beetje te ver doordraaft. In de 3 voor 12 lijst van songs van het jaar 2020 staan sommige zelfs in de top 10 tov hele grote muzikanten er ver onder. Witte was Blijft voor mij Episch en Alles Kapot en Ja Ja nee en De Wereld vind ik ook erg goed maar deze is leuk maar vind ik minder bijzonder en doet me niet zoveel, ik ga voor een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 0 vanwege mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Prima catchy plaatje voor een keer. Kende ze nog niet. +1 voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Het voelt alsof deze gasten zo van de bonte avond komen, maar ik vind vrijwel elk liedje een dikke voldoende. Nederhop in een nieuw jassie. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 25 mei 2021 Blijft toch een rare band. Alles aan ze schreeuwt dat ik het niet leuk hoor te vinden, maar elke keer kan ik er toch wel van genieten. Ook nu weer: +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Dit is echt niks voor mij. Vind het ongelooflijk afgezaagd. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 mei 2021 Share Geplaatst 25 mei 2021 Zelden weet Nederlandstalige muziek mij te grijpen. Dit was in de verste verte geen uitzondering, volledig afluisteren was al een hele opgave. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2021 Een hele nipte plus voor de zingende stukadoors: +1. Missio & Paul Wall - Cry Baby hjs Deadline: vrijdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Palaye Royale - Lonely Urbeto The National - Fake Empire Kyrill Polo & Pan - Ani Kuni 007mark Frankie Rose - Pair of Wings ivago The Avalanches - Gold Sky Tim' Phosphorescent - Song for Zula Chiemel Le Youth - About Us hjs Surfer Blood - Say Yes To Me ivago Jack Savoretti & Nile Rodgers - Who's Hurting Who Tim' Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Cults - You Know What I Mean hjs +7 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 High Hi - Daggers Tim' +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Courtney Barnett - Avant Gardener Kyrill +5 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Grinderman - Palaces of Montezuma Tim' +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 Wild Nothing - Chinatown ivago +5 Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill +4 Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast +4 The Sundays - Can't Be Sure ivago +4 beanadoobee - Care ivago +3 CARM - Land Richarð. +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 AURORA - I Went Too Far Urbeto +1 Goldband - De Langste Nacht Bolderbast +1 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Catnapp - Down in the Basement hjs 0 Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto 0 Birdy - Surrender 007mark -1 One OK Rock - Renegades Urbeto -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Mahmut Orhan & Sena Sener - Fly Above chrisje1993 -3 Ministry - No W hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 -4 Parachute - Kiss Me Slowly Dansmeister -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 The Tenors - Lean On Me chrisje1993 -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto @Dansmeister @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Goh, wat een vreselijke rommel, vooral de twee eerdere op deze pagina. Die beide -10, dan kan deze nog wel -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 (bewerkt) This song made me cry baby (van pure ellende wel te verstaan) -1 27 mei 2021 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 mei 2021 Share Geplaatst 27 mei 2021 Zo slecht als de heren hierboven vind ik dit niet. Sommige delen luisteren best lekker weg. Maak er een nipte +1 van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 28 mei 2021 Matige opkomst (zeker voor de vijftigste inzending van deze Kraak 't of Smaak 't!) en met een nulletje van mij erbij komen we uit op -1. Palaye Royale - Lonely Urbeto Deadline: maandag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler The National - Fake Empire Kyrill Polo & Pan - Ani Kuni 007mark Frankie Rose - Pair of Wings ivago The Avalanches - Gold Sky Tim' Phosphorescent - Song for Zula Chiemel Le Youth - About Us hjs Surfer Blood - Say Yes To Me ivago Jack Savoretti & Nile Rodgers - Who's Hurting Who Tim' Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Cults - You Know What I Mean hjs +7 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 High Hi - Daggers Tim' +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Courtney Barnett - Avant Gardener Kyrill +5 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 Grinderman - Palaces of Montezuma Tim' +5 Jorja Smith - Blue Lights ivago +5 Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill +5 Squid - The Cleaner Juca +5 Wild Nothing - Chinatown ivago +5 Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill +4 Phoebe Bridgers - I Know The End Bolderbast +4 The Sundays - Can't Be Sure ivago +4 beanadoobee - Care ivago +3 CARM - Land Richarð. +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Son Mieux - 1992 Tim' +3 FKJ & Masego - Tadow Erwin. +2 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 Nick Cave & The Bad Seeds - O Children Tim' +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 AURORA - I Went Too Far Urbeto +1 Goldband - De Langste Nacht Bolderbast +1 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Catnapp - Down in the Basement hjs 0 Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto 0 Birdy - Surrender 007mark -1 Missio & Paul Wall - Cry Baby hjs -1 One OK Rock - Renegades Urbeto -1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Asaf Avidan - The Labyrinth Keko -2 Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto -2 The Dresden Dolls - Girl Anachronism ivago -2 AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs -3 Mahmut Orhan & Sena Sener - Fly Above chrisje1993 -3 Ministry - No W hjs -3 Karol G - Bichota chrisje1993 -4 Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 -4 Parachute - Kiss Me Slowly Dansmeister -4 Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast -5 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 The Tenors - Lean On Me chrisje1993 -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Rogier. @The Kerfts @Urbeto @Dansmeister @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Heavy nummer but I quite like it +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 mei 2021 Share Geplaatst 28 mei 2021 Maar 1 dagje voor te raten? Maar bon het had waarschijnlijk niet veel uitgemaakt Palaye Royal krijgt ook één 1tje voor mij,staat ook op mijn lijst om meer van te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten