cimbomcu Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Die Italianen bakken er ook niks meer van na het EK. Jammer van Turkije :( 2de helft was prima, fantastische goal gemaakt en de grote kans op verlengingen gemist doordat Burak een penalty miste in de 86ste minuut. Daarna 3-1 geworden uit een counter. In Kuntz we trust, gewoon kut geloot met Portugal die werkelijk waar een fantastisch elftal hebben met Ruben Dias, Cancelo, Joao Felix, Bernardo Silva, Diego Jota, Bruno Fernandes en Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2022 Dat Noord-Macedonië Krijgen een kwart kans en die vent schiet hem even maximaal het hoekje in. Enerzijds hopen op een stunt tegen Portugal, anderzijds zou het toch erg jammer zijn om zowel Portugal als Italië te moeten missen op een WK, maar wel Noord-Macedonië te zien 'schitteren'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Zou Mancini nu te porren zijn voor Manchester United? Blijven ze tenminste van Ten Hag af. Heerlijk hoor dat schakelkanaal gister. Bale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Tja, die Bale haha. Komt ineens topfit aankakken bij de nationale ploeg. Wat een vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Bijzonder he, wel fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 16 uur geleden zei cimbomcu: Die Italianen bakken er ook niks meer van na het EK. Jammer van Turkije :( 2de helft was prima, fantastische goal gemaakt en de grote kans op verlengingen gemist doordat Burak een penalty miste in de 86ste minuut. Daarna 3-1 geworden uit een counter. In Kuntz we trust, gewoon kut geloot met Portugal die werkelijk waar een fantastisch elftal hebben met Ruben Dias, Cancelo, Joao Felix, Bernardo Silva, Diego Jota, Bruno Fernandes en Ronaldo. Ach ik vond sowieso dat Burak niet moest spelen, laat staan penalty nemen. Heb hele wedstrijd ook op mute gekeken, omdat ik nogal druk was, daarom zit ik er op één of andere manier niet mee.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Acquafresca: Ach ik vond sowieso dat Burak niet moest spelen, laat staan penalty nemen. Heb hele wedstrijd ook op mute gekeken, omdat ik nogal druk was, daarom zit ik er op één of andere manier niet mee.. TJONGEJONGE. Nee man, normaal gesproken is hij gewoon je beste spits (zegt genoeg over de rest) en penalty's nemen kan die normaal gesproken fantastisch. 25 maart 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2022 Iets waar @MisterX waarschijnlijk heel slecht op zal gaan; de NOS die geen reet snapt van ranglijsten Weer heel typisch hoe journalisten dit toch verkeerd kunnen blijven doen. Citaat Dat er nog een plekje vrij is in pot 1 komt door de verrassende uitschakeling van Italië, de nummer zeven op de ranglijst. Nog vier landen zijn in de race om de overgebleven plek in pot 1 te bemachtigen tijdens de loting vrijdag: Portugal (8), Denemarken (9), Nederland (10) en Duitsland (11). Zat er net even naar te kijken, maar Denemarken maakt al geen kans meer (Nederland of Duitsland komt altijd hoger). Daarnaast zijn Mexico en de VS ook grote kanshebbers. Volgorde is als volgt (bij winst ben je de eerstgegadigde, Portugal daargelaten): 1. Nederland (bij winst) 2. Mexico 3. VS 4. Nederland (bij gelijkspel) 5. Duitsland En dan zien we morgen dat Portugal gewoon wint, maar toch altijd leuk die hysterie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Op 25-3-2022 om 10:42 zei W00t: Tja, die Bale haha. Komt ineens topfit aankakken bij de nationale ploeg. Wat een vent. Wat bedoel je? Heeft hij Perez gedwongen hem zoveel miljoen salaris te geven met pistool tegen zijn hoofd? Is zijn schuld Zidane hem jarenlang nooit opstelt? Zou jij als je ergens werkt ergens anders willen gaan werken voor 80-90% minder salaris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 Je weet wel dat Zidane al een tijdje weg is bij Real hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Kyrill: Wat bedoel je? Heeft hij Perez gedwongen hem zoveel miljoen salaris te geven met pistool tegen zijn hoofd? Is zijn schuld Zidane hem jarenlang nooit opstelt? Zou jij als je ergens werkt ergens anders willen gaan werken voor 80-90% minder salaris? Van 2300 netto naar 400 euro is wat anders dan van 30 miljoen naar 6 miljoen op jaarbasis, terwijl zijn rekeningen al overstromen zo ontiegelijk veel geld staat erop.. 28 maart 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 7 minuten geleden zei Fantasy: Je weet wel dat Zidane al een tijdje weg is bij Real hè? Karel doet zoveel aannames ook op basis van drie woorden, hij begint zelf op Zidane te lijken. Ik denk dat W00t gewoon bedoeld dat hij bij Real Madrid niet fit te krijgen is, telkens maar in de lappenmand ligt en mocht er Wales op het programma staan dan is er opeens een hele andere Bale. Alsof zijn gehandicapte tweelingbroer bij Real Madrid speelt. Dat heeft niets met salaris, speeltijd en pistolen te maken. Dat heeft te maken met motivatie om nog voor Real Madrid te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Jotew: Van 2300 netto naar 400 euro is wat anders dan van 30 miljoen naar 6 miljoen op jaarbasis, terwijl zijn rekeningen al overstromen zo veel geld staat erop.. Hoezo is dat anders? Hij heeft daar gewoon recht op. Zoals ik al zei heeft Perez gewoon met volle verstand getekend Is zijn goed recht om die 6 miljoen niet te accepteren als hij op 30 miljoen zit. Kan je wel lange tenen trekken maar hij heeft iig voor Real Madrid jarenlang gewerkt om hier te komen. En kan je lang of kort bezig zijn maar 60-70% van mensen hier op forum en algemeenheid zou zelfde gedaan hehben, ik ook en jij ongetwijfeld en vele andere ook. Nog even "volhouden" voor Real zijn contract loopt over 2,5 maand af op 30 juni 2022 @Fantasy 28 maart 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 12 minuten geleden zei Fantasy: Je weet wel dat Zidane al een tijdje weg is bij Real hè? Ik kan niet normaal op je reageren op mijn laatste post gaat helemaal fout door Swift key. Dit noem ik mierenneuken ja ik weet Zidane weg is bij Real natuurlijk. Maar werkte jarenlang met Bale en Ancelotti is pas sinds 2021 weer manager van Real @La Pulga 175 duels voor Real en 85 goals. Best oké nog is geen spits... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: @La Pulga 175 duels voor Real en 85 goals. Best oké nog is geen spits... Hij zegt ook nergens dat hij nooit de motivatie heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 15 uur geleden zei La Pulga: Karel doet zoveel aannames ook op basis van drie woorden, hij begint zelf op Zidane te lijken. Ik denk dat W00t gewoon bedoeld dat hij bij Real Madrid niet fit te krijgen is, telkens maar in de lappenmand ligt en mocht er Wales op het programma staan dan is er opeens een hele andere Bale. Alsof zijn gehandicapte tweelingbroer bij Real Madrid speelt. Dat heeft niets met salaris, speeltijd en pistolen te maken. Dat heeft te maken met motivatie om nog voor Real Madrid te spelen. Hahaha, je kan het niet beter verwoorden dan dit idd. Dit is wat ik bedoelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Senegal wint wederom een belangeijke penaltyserie van Egypte en plaatst zich voor het WK. Hoop dat ze ver kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 10 uur geleden zei 007mark: Senegal wint wederom een belangeijke penaltyserie van Egypte en plaatst zich voor het WK. Hoop dat ze ver kunnen komen. Beetje jammer wel voor één van de beste spelers ter wereld dat er niet bij zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Schandalige vertoning van die Senegal supporters met die lasers tijdens de penaltyreeks en de bestorming van het veld na afloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 2 uur geleden zei Bogatyr: Beetje jammer wel voor één van de beste spelers ter wereld dat er niet bij zal zijn. Ach ja Haaland is er ook niet bij. Barella en Co ook niet. Precies wat je verwacht bij matig en kut land voor WK als Qatar.... Denk ook niet ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 2 uur geleden zei Beppu: Schandalige vertoning van die Senegal supporters met die lasers tijdens de penaltyreeks en de bestorming van het veld na afloop. Zag net dat stukje van Salah, die man was helemaal groen van de lasers. Ongekend ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Ach ja Haaland is er ook niet bij. Barella en Co ook niet. Precies wat je verwacht bij matig en kut land voor WK als Qatar.... Denk ook niet ga kijken. Het maakt het niet veel uit dat bepaalde spelers er niet zijn toch? Dat gebeurt al zoveel WK's. Zowel door niet kwalificeren van bepaalde landen (noem maar een Zlatan op wk 2018), als door persoonlijke vetes (zoals Benzema)... Dat Qatar een rukland is verder en het WK minder leeft ben ik het met je eens. Denk alleen dat in ieder geval hier de tv op de achtergrond toch overuurtjes maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Zweden was er bij in 2018. Zlatan was toen echter ‘gestopt’ als international. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 3 uur geleden zei MNie: Zag net dat stukje van Salah, die man was helemaal groen van de lasers. Ongekend ja. Terwijl de Egyptenaren dit ook dit in de heenwedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 2 minuten geleden zei delichris: Terwijl de Egyptenaren dit ook dit in de heenwedstrijd Deden zij het daar ook ja? Dan kan het natuurlijk nog niet, maar boontje komt om zijn loontje is het dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten