Satyr Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 29 minuten geleden zei komodo25: 1,5 uur genieten Hij is geknipt. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 25 minuten geleden zei Satyr: Hij is geknipt. Toch? Begint bij het liedje idd. Toch blijft het 1,5 uur genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 12 januari 2021 Een deadline had ik niet opgenomen in de openingspost. We zitten ondertussen op 17 aanmeldingen! Laat ik deadline op zaterdag 16 januari zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Land:België Artiest:Psychonaut Nummer:The Fall Of Consciousness Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2021 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #32 Verdachte omstandigheden Het woord is aan Lange Frans, uhh! ‘Welkom mensen, welkom op dit onmisbare evenement. Wat is het goed om te zien dat jullie als select gezelschap de noodzaak inzien van ons samenkomen. De nieuwe wereldorde wordt overal om ons heen groter, zonder dat de mensheid het doorheeft. We staan dan misschien wel in een weiland op dit moment, maar we zijn alles behalve schapen!’ Gejuich klinkt op vanuit het groepje mensen voor het podium, Frans blaat verder. ‘De komende weken gaan we de orde herstellen en zorgen dat we allemaal in vrijheid kunnen leven. Dat is de reden dat jullie je telefoon in hebben moeten leveren, want zonder dat je het weet, luistert China mee. En als China meeluistert, doet Bill Gates dat ook. En jullie weten wat dat betekent!’ Er wordt instemmend geknikt vanuit de groep. ‘Laat ik meteen met wat opvallende zaken beginnen om aan te tonen hoe we met z’n allen al lang en breed zijn gehersenspoeld. Ik had jullie namelijk gevraagd allemaal een land uit te kiezen waarvan een artiest hier straks een liedje mag zingen. Zonder dat jullie het wisten of er bewust mee bezig waren, hebben jullie de duivel blootgesteld. Kijk, als je alle gekozen landen verwijdert van de wereldkaart en die kaart een aantal graden draait – sowieso mensen, waarom zien we de wereld altijd zoals de massamedia wil dat we die zien? – lichten de duivelse ogen direct op.’ Citaat ‘Pak dus jullie pannen en pollepels; het is tijd voor verandering. Tijd om te stemmen tijdens de enige echte verkiezingen! Let’s vote!’ Spoiler Australië Verenigde Staten Canada Ierland Schotland https://www.youtubetrimmer.com/view/?v=MSm_rikiDp0&start=849&end=1040 Sudan Griekenland Nederland Zuid-Afrika Italië Zwitserland Wales Engeland Frankrijk Congo Duitsland IJsland Finland België Spotify (let op: de inzending van Schotland betreft hier niet de live versie) KLIK Deadline 30 januari Stemformat Spoiler 12 punten: 10 punten: 8 punten: 7 punten: 6 punten: 5 punten: 4 punten: 3 punten: 2 punten: 1 punt: Reserve: @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs 16 januari 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Weer een mooie update. Extra bonuspunten voor het Spotify-lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Hahaahah heerlijke update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 januari 2021 Share Geplaatst 16 januari 2021 Die Lange Frans brengt zijn titanistische - pardon - satanistische theorieën wel naar een hoger niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Ingeleverd. Zat dicht bij elkaar in de top-10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Ik heb vaak moeite om 10 leuke inzendingen te vinden, dit keer zat ik op 12 @Zeus, klinken de Deftones tegenwoordig zo??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Komt van een album uit 2010. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Ik haat het om de boeman te zijn met mijn topografische kwaliteiten en het verhaal van Lange Frans te ontkrachten, maar het linker duivelse oog is toch echt het Soedan van Rogier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 (bewerkt) @Titan heb jij een bestand met alle inzendingen die ooit ingestuurd zijn? Kan ik ook mijn eigen inzendgeschiedenis eens terugzoeken Ik vermoed dat ik geen punten van jou kan verwachten @Badmuts? 18 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Rogier.: @Titan heb jij een bestand met alle inzendingen die ooit ingestuurd zijn? Kan ik ook mijn eigen inzendgeschiedenis eens terugzoeken Volgens mij was @Chimpa met zo'n project bezig? Ik heb ze alleen van de afgelopen twee edities + deze. @Badmuts: Lange Frans noemde ook geen land. Alleen China, want dat luistert mee 18 januari 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 3 uur geleden zei Titan: Volgens mij was @Chimpa met zo'n project bezig? Ik heb ze alleen van de afgelopen twee edities + deze. Klopt, maar het is een project voor de lange termijn. Ik verwerk ook elke stemronde per editie dus daar gaat veel tijd in zitten. Tot en met #17 heb ik nu verwerkt, de rest moet dan zelf even gecheckt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Top 10 allemaal ruime voldoende daarna zakte het als een plumppudding in elkaar Top 4 heb ik echt van genoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Zit inderdaad genoeg prima nummers tussen, wordt nog lastig om een top 10 te maken. Ik ga de lijst nog ff een paar keer luisteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Verrassend weinig waarvan ik een beetje misselijk of kregelig werd dit keer. Erg goed editie imo Ik ben hier nog niet klaar mee! Meestal heb ik na 1 keer luisteren al een aardig idee van hoe ik de punten wil toedelen, maar deze keer zit het verdorie erg dicht opeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Waar moet dat heen met het songfestival als zelfs @Fabian. en @007mark leuke nummers beginnen inzenden /D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Met 1 van die 2 ben ik het eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 1 uur geleden zei ivago: Waar moet dat heen met het songfestival als zelfs @Fabian. en @007mark leuke nummers beginnen inzenden /D Dat ik het nog mee mag maken dat de grote Yves een ingestuurd nummer van mij kan waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 43 minuten geleden zei Fabian.: Dat ik het nog mee mag maken dat de grote Yves een ingestuurd nummer van mij kan waarderen En de vorige keer ook al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2021 Dat is de Vloek van de cultuurpurist van het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Ik ga dit weekend eens eraan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Ingezonden, eigenlijk de verwachte namen die dan uiteindelijk boven kwamen drijven. Wel een duidelijke nummer één, daarna een grote grijze middenmoot met allerlei niemendalletjes die niet slecht waren maar ook geen indruk wisten te maken. Er was wel één inzending die ik heel erg cringe vond. En ook héél, tja, potsierlijk is denk ik het juiste woord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten