Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 De Tourlijstjes kunnen naar mij toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Waar kan ik het spreadsheet vinden dat @Hwbheeft gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Vrijwel alle renners en punten staan ook hier: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wMX_k1Gqr-uBH_FzoW03beFCMJrVWYc3HseVaqsHrU0/edit#gid=669031884 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Ik heb keuzestress Heb letterlijk drie teams die ik wil insturen. Niet met 20 unieke renners per team, maar dan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Rijtje 4 is het uiteindelijk geworden Het team is zo goed, dat moet wel tegenvallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 (bewerkt) Ben benieuwd hoeveel mensen Pog en Rog samen kiezen 22 juni 2021 bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 1 minuut geleden zei Hans.: Ben benieuwd hoeveel mensen Pog en Rog samen kiezen Minimaal 1 tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 9 uur geleden zei Satyr: Vrijwel alle renners en punten staan ook hier: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wMX_k1Gqr-uBH_FzoW03beFCMJrVWYc3HseVaqsHrU0/edit#gid=669031884 Dit is iig die ik ook gebruik. Weet niet of ik hem gemaakt heb. Satyr heeft hem iig nog fors bijgewerkt sinds de laatste keer dat ik eraan gewerkt heb. Wmb is het ook gewoon een gezamenlijk document, waarin iedereen die zin/tijd heeft kan bijwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Ik heb de tijd niet om er één te maken, maar zal er één zsm insturen. Dan maar even tijd vrijmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 Wat is hier precies de bedoeling? Want wil wel meedoen als dat gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 9 minuten geleden zei chrisje1993: Wat is hier precies de bedoeling? Want wil wel meedoen als dat gaat. Lees even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juni 2021 Share Geplaatst 23 juni 2021 22 uur geleden zei Hans.: Ben benieuwd hoeveel mensen Pog en Rog samen kiezen Guilty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Wel echt ongekend veel renners met kwaliteiten deze Tour de France en maar weinig niets kunnende knechten. Hoop daarom op veel diversiteit in de lijstjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 1 uur geleden zei NicoHaak: Wel echt ongekend veel renners met kwaliteiten deze Tour de France en maar weinig niets kunnende knechten. Hoop daarom op veel diversiteit in de lijstjes Ik had zelf drie lijstjes gemaakt en daar zat al enorm veel diversiteit in. Ben ook erg benieuwd naar de andere inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Ja echt veel leuke renners voor niet teveel geld. Ik ben eruit voor de MU prono Lijstje gaat richting Satyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Ja mijn lijstje is ook al verstuurd. De keuzes zijn erg ruim inderdaad. Ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 (bewerkt) Nadeel van organiseren: Je ziet alle lijstjes en denkt bij elk lijstje, ohja, die ben ik vergeten edit: Neva heeft gisteren mijn team ontvangen 24 juni 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Mijn lijstje is ook binnen. Ik ga niet voor de top van het klassement. Ik hoop dat ik een etappe kan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Reminder voor @FlyD@007mark@MetalMichael@Hwb@Socrates@Erwin.@komodo25@JorisvdMeer@Abe@Elano@Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Ik kwam in eerste instantie uit op een team van 10001 punten. Dan nog vanalles moeten omgooien om onder de 10000 uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Die van mij heb je via de app mogen ontvangen. Heeel misschien dat ik morgen nog tijd vind om deze aan te passen, maar ga ik niet vanuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Mark heeft iedereen op de app, ouwe hosselaar. Riekt wel een beetje naar corruptie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Tsja, @Socrates, weer een appgroep waar je niet in zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Gisterenavond snel een team in elkaar gebokst en doorgestuurd, erg benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten