Richarð. Geplaatst 24 juli 2020 Share Geplaatst 24 juli 2020 Tomas Soucek van Slavia Praag naar West Ham voor zo'n 15 mil. pond. Z'n jeugdclub Slovan Havlickuv Brod, spelend op het vierde niveau, krijgt 10% van de transfersom en zitten gebakken voor de komende 10 jaar. https://isport.blesk.cz/clanek/vip-sport/381884/zlaty-chlapec-soucek-malemu-klubu-financne-zajistil-deset-sezon-dopredu.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Die zullen wel een paar pivo'tjes drinken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 @komodo25 toffe foto's hoor. Nog foto's gemaakt van Silkeborg IF? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 23 minuten geleden zei delichris: @komodo25 toffe foto's hoor. Nog foto's gemaakt van Silkeborg IF? Ja zeker. Zal vanavond ff kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 Bij deze @delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 25 juli 2020 Share Geplaatst 25 juli 2020 (bewerkt) Ik zit op dit moment ook in Denemarken. Een aantal jaar geleden ook begonnen aan stadions bekijken. Clubs die ik heb gehad zijn Kopenhagen, Lyngby, Nordsjælland, Brøndby, Odense (stadion en trainingsvelden), Randers, AGF en de amateurs van Middelfart, Veflinge en Hårslev. Zelf ben ik best wel fan van Odense. Heb 2 shirts van ze. Morgen spelen ze tegen Horsens in de halve finale voor een EL ticket... 25 juli 2020 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 @komodo25 Wel gaaf. Kan je daar zo naar binnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 2 uur geleden zei delichris: @komodo25 Wel gaaf. Kan je daar zo naar binnen? Nee was gesloten voor bezoekers helaas. AGF, Randers en Vejle waren wel open Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 20 uur geleden zei Badmuts: Ik zit op dit moment ook in Denemarken. Een aantal jaar geleden ook begonnen aan stadions bekijken. Clubs die ik heb gehad zijn Kopenhagen, Lyngby, Nordsjælland, Brøndby, Odense (stadion en trainingsvelden), Randers, AGF en de amateurs van Middelfart, Veflinge en Hårslev. Zelf ben ik best wel fan van Odense. Heb 2 shirts van ze. Morgen spelen ze tegen Horsens in de halve finale voor een EL ticket... Meeste clubs waren niet te doen vanuit Aarhus helaas. Maar goed wie weet ooit nog een keer terug en dan wel richting de hoofdstad het verblijf. Wel gaaf trouwens dat je ook stadions bekijkt. Waar in Denemarken zit je nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 40 minuten geleden zei komodo25: Meeste clubs waren niet te doen vanuit Aarhus helaas. Maar goed wie weet ooit nog een keer terug en dan wel richting de hoofdstad het verblijf. Wel gaaf trouwens dat je ook stadions bekijkt. Waar in Denemarken zit je nu? Als je in Aarhus zit, dan stel ik voor om nog naar FC Midtjylland en AC Horsens te gaan. Dat is respectievelijk een uur en een half uur rijden. Zelf zit ik bij familie in Veflinge, in het noorden van Funen. Maar inderdaad, ik bekijk al best lang stadions. Ik heb alle stadions van de Eredivisie en KKD gehad, en heb nu bijna alles van de Derde Divisie Zondag gehad (omdat ik naar de uitwedstrijden van de club uit mijn dorp ga). Verder heb ik nog een mooi lijstje aan andere stadions gehad in respectievelijk België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Zwitserland, Liechtenstein, Oostenrijk, Duitsland, Zweden en IJsland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juli 2020 Share Geplaatst 26 juli 2020 26 minuten geleden zei Badmuts: Als je in Aarhus zit, dan stel ik voor om nog naar FC Midtjylland en AC Horsens te gaan. Dat is respectievelijk een uur en een half uur rijden. Zelf zit ik bij familie in Veflinge, in het noorden van Funen. Maar inderdaad, ik bekijk al best lang stadions. Ik heb alle stadions van de Eredivisie en KKD gehad, en heb nu bijna alles van de Derde Divisie Zondag gehad (omdat ik naar de uitwedstrijden van de club uit mijn dorp ga). Verder heb ik nog een mooi lijstje aan andere stadions gehad in respectievelijk België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Zwitserland, Liechtenstein, Oostenrijk, Duitsland, Zweden en IJsland Even opgezocht en snap de link met Odense. Zit nu in Freiburg was vorige week daar van Dinsdag tot afgelopen maandag. Heb met zoon rondje gemaakt. Randers , Hammershoj ( amateur kwam er toevallig langs ) Viborg , Ans IF ( amateur zag weer bord stadion onderweg ) Silkeborg , Ikast , Herning ( dag van te voren eens gekeken of daar toevallig ook gevoetbald werd Bleek FC Midtjylland daar te ballen dus. Vejle BK , AC Horsens , Odder ( zag op weg naar hotel dat bord dus kon nooit ver weg zijn. Heb daar ooit eens een FM carriere mee begonnen ) en Skanderborg , al is dat ook een amateur club dacht ik. Wel mooi gelegen aan een meertje. Stadions van Kolding en Fredericia stonden eerst ook de planning maar was bang ( terecht ) dat het dan te lang zou duren. Mooi lijstje met landen hoor. Belgie en Luxemburg staat hier ook nog wel een keer op een lijstje als ik mij eens verveel. Op dit moment is het meer een hobby en ga ik ze alleen bij langs op vakantie. En af en toe een wedstrijd mee pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Dit is toch ook wel bijzonder zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Nog helemaal aan het nagenieten. Terugreis omgereden om Ramstein air base ( gedenksteen ) Stadion Saarbrucken ( speel ik nu eenmaal huidig seizoen in mijn save ) en tot slot Ellenfeld in Neunkirchen. Bizar stadion voor 6e Klas. Eerst rondje er om heen en door de hekken wat foto's. Vraagt er 1 bij het enigste kantoortje waar iemand was, en in gesprek was met oudere man, kan ik wat voor jullie doen? Uitgelegd dat mijn hobby bezoeken en foto's maken van stadions zijn. Komen jullie vandaan, Nederland. Deze meneer maakt poort wel open komen jullie voor niets. Op het veld wat foto's gemaakt. Zegt de man zo nu wat historie. Krijgen we privé rondleiding plus informatie over de club. Zijn in de oude catacomben , de huidige kleedkamers , de viproom. De sauna met warm en koud bad uit de Bundesliga tijd. Alles mogen zien en fotograferen ( wel kut dat ik alleen me mobiel mee had ) Wat een geweldig moment was dit. Sjaal en Shirt moesten mee naar huis natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Borussia Neunkirchen? Leuk verhaal, geeft me de inspiratie voor een FM game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 3 uur geleden zei Sophomore: Borussia Neunkirchen? Leuk verhaal, geeft me de inspiratie voor een FM game. Jip. Door dat verhaal ben ik een save gaan doen. Bezoek is ook echt de moeite waard. Nog geen 3 uur rijden dus ga zeker eens wedstrijd bekijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 https://www.tuttomercatoweb.com/en/former-argentinian-international-fernando-gago-quits-playing-pro-1456783 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 :( Wat was die fantastisch goed op dat jeugd-wk in Nederland, heerlijke speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 2 minuten geleden zei FlyD: :( Wat was die fantastisch goed op dat jeugd-wk in Nederland, heerlijke speler! Was mijn all favourite Galactico en speler. Jammer dat het er bij Real niet helemaal uitkwam, met name tijdens het jeugd-wk alsmede de eerste wedstrijden in Spanje was hij geweldig. Kon echter nimmer triomferen naast de grote namen in Madrid. Veel blessureleed en met de staart tussen de benen terug naar Argentinië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 3 uur geleden zei ElPrincipito: Was mijn all favourite Galactico en speler. Jammer dat het er bij Real niet helemaal uitkwam, met name tijdens het jeugd-wk alsmede de eerste wedstrijden in Spanje was hij geweldig. Kon echter nimmer triomferen naast de grote namen in Madrid. Veel blessureleed en met de staart tussen de benen terug naar Argentinië. Voor mij komt hij op de 2e plaats na Redondo. Ik hoopte dat hij de vervanger zou worden van Redondo, maar helaas is dat er inderdaad (door blessures) nooit helemaal van gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 november 2020 Share Geplaatst 21 november 2020 (bewerkt) Had de behoefte aan zo'n topic. Kan ik dit doen: Haaland Tottenham Barca City Real Madrid 7 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 MLS play-offs, wat een chaos en wat een uitslagen Orlando - NYCFC, idioter zal het nooit worden. Die penaltyserie moet je echt zien... Spoiler Orlando staat 4-2 voor na 4 pingels en NYCFC mag de 4e nog nemen. Ze missen, dus Orlando is door. MAAAAARRRRRR.... de keeper was te vroeg van de lijn, die krijgt daar geel voor, het was zijn tweede en dus rood! Wat doet Orlando? Die gaan wisselen! Of dat mag weet ik niet, maar ze doen het. Reservekeeper erin. Die staat klaar, na vijf minuten onzekerheid, en dan volgt het bericht dat het de 6e wissel was en dus mag het niet. Veldspeler op goal, die echt helemaal niks kan qua keepen blijkt achteraf. NYCFC scoort eenvoudig de 4-3 en je raadt het al, Orlando mist, NYCFC scoort de 4-4. Was dit geschift? We zijn er nog niet! NYCFC mag eerst, en die veldspeler pakt de bal! Feest, iedereen het veld op, en op dat moment zeg ik tegen mijn vrouw, die paarsen mogen ook nog een keer... en ja hoor, Orlando moet natuurlijk de gelijkmakende beurt nog even scoren En dat doen ze dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 https://amp.theguardian.com/football/2020/nov/10/portuguese-police-raid-three-football-clubs-in-corruption-investigation-benfica-sporting?__twitter_impression=true ` Politie inval bij Sporting en Benfica op verdenking van corruptie en witwas praktijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 november 2020 Share Geplaatst 23 november 2020 Alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 We hebben voor het eerst een landskampioen van boven de poolcirkel! Bodo/Glimt is kampioen in Noorwegen. Volgens mij is er verder ook geen enkele club die boven de poolcirkel speelt. Rovaniemi in Finland ligt nét eronder en in Zweden had je Kiruna FF, maar die zie ik nergens meer staan. In de VS, Canada en Rusland zijn er geen clubs iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Je hebt Tromsø nog dat hoger ligt dan Bodø @Satyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten