Grote Ree Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 4/5 door waarbij ik bij de act die niet doorging toch stiekem alle hoop op Bas had gevestigd. Desondanks tevreden met het verloop van de blinds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst 16 november 2020 Auditie 71 was Rae Morris van @The Saint. Auditie 74 was Robin Borneman van @chrisje1993. En Auditie 78 was Matt Dusk van @Titan. Dit waren de laatste 3 audititanten die het niet gehaald hebben. Auditie 72 van @Jeroen. gaat naar @bas2204. Auditie 73 van @Bolderbastgaat naar @ivago. Auditie 75 van @Erwin. gaat naar @nasje92. Auditie 76 van @Keko gaat naar @ivago. Auditie 77 van @ElPrincipito en Auditie 79 van @Grote Ree gaan nog naar @bas2204. Nu alle teams compleet zijn (overzicht openingspost) gaan we door naar de volgende ronde. The Battles gaan beginnen. Voor @bas2204 @ivago en @nasje92 is het nu de bedoeling om 6 battles te maken met hun artiesten. Voor de deelnemers is het nu de taak om een nieuw nummer te kiezen waarmee ze de battles ingaan. Deze hoeft NIET live te zijn. Deadline voor het insturen van dit alles is Vrijdag 20-11 18:00 Uur. Bij the battles heeft elke coach de mogelijkheid om de afvaller te stealen. Ze mogen zo vaak als ze willen blijven stealen MAAR alleen de laatste gaat uiteindelijk mee naar de volgende ronde. Dus stel je hebt iemand gestolen maar bij de battle daarna heb je de mogelijkheid om een betere te stelen dat kan dan gaat degene die je als eerste gestolen hebt alsnog uit de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 3/5 maar gezien de coaches had ik eerder op 2/5 ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 5/5. Hooah! Overigens een groot compliment voor je organisatie tot dusver @chrisje1993. Gaat lekker zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 @chrisje1993 Sturen de deelnemers in mijn team via pb het nieuwe nummer en laat ik hen onderling tegen elkaar battelen? Of maak ik 6 battles op basis van wat ik gehoord he in de audities? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei nasje92: @chrisje1993 Sturen de deelnemers in mijn team via pb het nieuwe nummer en laat ik hen onderling tegen elkaar battelen? Of maak ik 6 battles op basis van wat ik gehoord he in de audities? Je maakt battles op basis van wat je gehoord hebt in de audities. De deelnemers pm'en mij het nieuwe nummer. Zodra ik ze ga posten word voor jullie coaches bekend voor wie je gedraait hebt. Vanaf de volgende ronde mogen jullie samen overleggen welk nummer je gaat inzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Krijgen we voordat we onze nieuwe nummers insturen te horen tegen wie we battlen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei Rogier.: Krijgen we voordat we onze nieuwe nummers insturen te horen tegen wie we battlen? Nee dit krijg je pas te zien zodra de battle gepost is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 21 minuten geleden zei chrisje1993: Je maakt battles op basis van wat je gehoord hebt in de audities. De deelnemers pm'en mij het nieuwe nummer. Zodra ik ze ga posten word voor jullie coaches bekend voor wie je gedraait hebt. Vanaf de volgende ronde mogen jullie samen overleggen welk nummer je gaat inzenden. Oeh wow da's een uitdaging. En idd schitterende organisatie hoor, erg leuk al geweest!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Kijk, daar ga ik mij later deze week eens rustig voor zitten. Ik heb wel opvallend veel voor mij bekende artiesten voorbij horen komen en ook in mijn team opgenomen. Dat wordt nog lastig kiezen voor de battles, wanneer ik dan ook te horen krijg welke voor mij onbekende artiesten mij en de andere twee coaches hebben overtuigd te draaien. Ik ben wel de enige coach met een niet tot de nok gevuld team, dus ik zal twee battles met slechts 2 deelnemers hebben in plaats van 3. Eens zien welke artiesten dit voordeel (of misschien wel nadeel) ten deel gaat vallen. Tot nu toe in ieder geval inderdaad een puike organisatie @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 2/5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 3/5 en de absolute parel wordt er gewoon per direct uitgekegeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2020 Auteur Share Geplaatst 16 november 2020 Ik ook 3/5. Robin Borneman had denk ik toch nog wel flink kunnen verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 2/5, tevreden mee! De 2 zekerheidjes zijn door, gehoop dat John Coffey ook verder zou gaan. Helaas verkeerde nummer gekozen voor de blind audition! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 42 minuten geleden zei chrisje1993: Ik ook 3/5. Robin Borneman had denk ik toch nog wel flink kunnen verrassen. Dat had hij zeker. Ik ken Robin Borneman wel, maar daar heb je volgens mij wel een verkeerd nummer uitgekozen wat mij betreft. De sterke nummers van hem zitten een beetje in de donkere folk hoek naar mijn mening en niet in dit country achtige geluid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 november 2020 Auteur Share Geplaatst 17 november 2020 5 uur geleden zei bas2204: Dat had hij zeker. Ik ken Robin Borneman wel, maar daar heb je volgens mij wel een verkeerd nummer uitgekozen wat mij betreft. De sterke nummers van hem zitten een beetje in de donkere folk hoek naar mijn mening en niet in dit country achtige geluid Klopt inderdaad heb een risico gelopen maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 20 uur geleden zei Richarð.: 2/5 Ik had verwacht er meer van jou uit te vissen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 Zo, Team ivago heeft zijn battles doorgegeven. Ik ben erg benieuwd wie me gaat verrassen in positieve dan in negatieve zin. Spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ik heb geen overzicht gemaakt, kan jij mij nog vertellen wie er van mij door zijn @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 30 minuten geleden zei Erwin.: Ik heb geen overzicht gemaakt, kan jij mij nog vertellen wie er van mij door zijn @chrisje1993 Ik zal je straks als ik thuis ben even berichtje sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ook hier zijn de battles bekend! Exciting times Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 4 uur geleden zei chrisje1993: Ik zal je straks als ik thuis ben even berichtje sturen. Van mij ook Chris. Ik heb geen PM's meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ik denk dat ik er vanavond even aan ga zitten. En dan ben ik ook heel benieuwd naar de keuzes in de volgende ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 3/5 en mooi bij iedere coach een talentje. Vanavond of morgen even selectie maken voor de battles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Zal morgen even gaan zitten om de nieuwe nummers te kiezen, hopelijk overtuigt het de coaches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten