Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

pbzwt9d9.png

Auditie 71 was Rae Morris van @The SaintAuditie 74 was Robin Borneman van @chrisje1993. En Auditie 78 was Matt Dusk van @Titan. Dit waren de laatste 3 audititanten die het niet gehaald hebben.

Auditie 72 van @Jeroen. gaat naar @bas2204Auditie 73 van @Bolderbastgaat naar @ivagoAuditie 75 van @Erwin. gaat naar @nasje92Auditie 76 van @Keko gaat naar @ivagoAuditie 77 van @ElPrincipito en Auditie 79 van @Grote Ree gaan nog naar @bas2204.

Nu alle teams compleet zijn (overzicht openingspost) gaan we door naar de volgende ronde. The Battles gaan beginnen. Voor @bas2204 @ivago en @nasje92 is het nu de bedoeling om 6 battles te maken  met hun artiesten. Voor de deelnemers is het nu de taak om een nieuw nummer te kiezen waarmee ze de battles ingaan. Deze hoeft NIET live te zijn.

Deadline voor het insturen van dit alles is Vrijdag 20-11 18:00 Uur.

Bij the battles heeft elke coach de mogelijkheid om de afvaller te stealen. Ze mogen zo vaak als ze willen blijven stealen MAAR alleen de laatste gaat uiteindelijk mee naar de volgende ronde. Dus stel je hebt iemand gestolen maar bij de battle daarna heb je de mogelijkheid om een betere te stelen dat kan dan gaat degene die je als eerste gestolen hebt alsnog uit de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei nasje92:

@chrisje1993

Sturen de deelnemers in mijn team via pb het nieuwe nummer en laat ik hen onderling tegen elkaar battelen? Of maak ik 6 battles op basis van wat ik gehoord he in de audities?

Je maakt battles op basis van wat je gehoord hebt in de audities. De deelnemers pm'en mij het nieuwe nummer. Zodra ik ze ga posten word voor jullie coaches bekend voor wie je gedraait hebt. Vanaf de volgende ronde mogen jullie samen overleggen welk nummer je gaat inzenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei chrisje1993:

Je maakt battles op basis van wat je gehoord hebt in de audities. De deelnemers pm'en mij het nieuwe nummer. Zodra ik ze ga posten word voor jullie coaches bekend voor wie je gedraait hebt. Vanaf de volgende ronde mogen jullie samen overleggen welk nummer je gaat inzenden.

Oeh wow da's een uitdaging.

En idd schitterende organisatie hoor, erg leuk al geweest!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, daar ga ik mij later deze week eens rustig voor zitten. Ik heb wel opvallend veel voor mij bekende artiesten voorbij horen komen en ook in mijn team opgenomen. Dat wordt nog lastig kiezen voor de battles, wanneer ik dan ook te horen krijg welke voor mij onbekende artiesten mij en de andere twee coaches hebben overtuigd te draaien.

Ik ben wel de enige coach met een niet tot de nok gevuld team, dus ik zal twee battles met slechts 2 deelnemers hebben in plaats van 3. Eens zien welke artiesten dit voordeel (of misschien wel nadeel) ten deel gaat vallen.

Tot nu toe in ieder geval inderdaad een puike organisatie @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei chrisje1993:

Ik ook 3/5. Robin Borneman had denk ik toch nog wel flink kunnen verrassen.

Dat had hij zeker. Ik ken Robin Borneman wel, maar daar heb je volgens mij wel een verkeerd nummer uitgekozen wat mij betreft. De sterke nummers van hem zitten een beetje in de donkere folk hoek naar mijn mening en niet in dit country achtige geluid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bas2204:

Dat had hij zeker. Ik ken Robin Borneman wel, maar daar heb je volgens mij wel een verkeerd nummer uitgekozen wat mij betreft. De sterke nummers van hem zitten een beetje in de donkere folk hoek naar mijn mening en niet in dit country achtige geluid

Klopt inderdaad heb een risico gelopen maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites