Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU

chrisje1993

Aanbevolen berichten

jjto7kcw4d39.png

@bas2204 kiest in zijn battle ervoor om Young Gun Silver Fox van @Grote Ree mee te nemen naar de volgende ronde. Voor Lorren van @Titan betekent dit dat zij geen ronde verder mag. Voor @ivago hoop ik dat hij snel reageerd alsnog voor zijn battle te beoordelen. Volgens mij is hij beetje van slag geraakt door het posten van de verkeerde battle door mij ;)

Dan alsnog de laatste battle van @nasje92

Auditie 20: Dan August @Fabian.

Auditie 23: Zach Williams @chrisje1993

Auditie 75: Brothers Osborne @Erwin.

Deadline: 13-12 22:00 Uur

Overzicht steal:

@nasje92 Orville Peck @Richarð.

@bas2204 Kadaver @Jeroen.

@ivago Pitou @Keko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha sorry mannen, inderdaad @chrisje1993 ik was volledig de kluts kwijt :D

Het sfeertje in de song van Loma bevalt me, het trancy effect dat die op me heeft met name. De zang vind ik echter wat vlak om mij enorm enthousiast te maken, met de lives in het vooruitzicht. Ze startte echter wel als favoriet van de drie afgaande op de blinds, die ik ook steeds mee in rekenschap gehouden heb.

Sevana is eye candy en ik moet opletten mij daar niet te veel door te laten afleiden. Hoewel, in de lives stemt het publiek ook mee, en dat zijn voornamelijk mannen :classic_laugh:

De Caraïbische vibe in de song is lekker zomers en fris, maar weinig vernieuwend noch verrassend. De vocals lossen de verwachting binnen de song en het genre dan weer in, maar missen inhoudelijk alle diepgang zoals @nasje92 al aangaf.

Dan rest nog The Indien, en met een sixties vibe heb je me al snel te pakken. Het is een catchy song waarbij de stem perfect in het geheel past, en me het meest overtuigt rechtop te blijven staan in de live shows.

De keuze is dan ook snel, nu ja relatief snel dan :classic_laugh: duidelijk, en dat is The Indien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit een hele lastige waarbij ik enorm zit te twijfelen tussen twee artiesten.

Dan August 

Prima stem, vlak optreden. Ik had hier wel op wat meer diepgang gehoopt.

Zach Williams

Ik denk vocaal misschien wel een van de betere stemmen in de hele competitie. Songkeuze niet helemaal happy mee. Heeft me een teveel halleluja gehalte.

Brothers Osborne

Dit optreden past misschien wel het best in mijn straatje. Heerlijke countryvibe met 2 uitstekend matchende stemmen. De videoclip neem ik maar even voor lief. Vind ik toch iets meer voor One Direction. 

Spoiler

Zach Williams gaat naar de lives

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er wel een beetje bang voor, Dan August is inderdaad leuk, maar niet bijzonder. Had eerder de hoop gehad dat Naaz of Drax Project nog een ronde verder kon. Dat zat er helaas niet in. Gelukkig hebben we met Marcus King nog een ijzer in het vuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ek2efk65z36.png

En dan hebben we weer alle battles gehad. Dan mag ik ten eerste Pitou van @Keko, Kadaver van @Jeroen. en Orville Peck van @Richarð. feliciteren met de steal!! Verder hebben we dan ook de teams voor de komende ronde bekend.

@nasje92

7. Ron Pope @ElPrincipito

18. Tiziano Ferro @Erwin.

21. Yola @Bolderbast

23. Zach Williams @chrisje1993

42. Orville Peck @Richarð.

52. Augustana @ElPrincipito

69. Azure Ryder @007mark

@bas2204

12. Teskey Brothers @chrisje1993

15. Esperanza Spalding @The Saint

26. Kadaver @Jeroen.

32. Marcus King @Fabian.

36. A Balladeer @ElPrincipito

77. Smith & Burrows @ElPrincipito

79. Young Gun Silver Fox @Grote Ree

@ivago

35. The Mysterons @komodo25

40. The Indien @007mark

46. Pitou @Keko

48. Polly Scattergood @The Saint

56. Allan Rayman @Zeus

64. Joy Crookes @Rogier.

73. Angel Olsen @Bolderbast

Nu gaan we door naar de volgende ronde. Dit is de Knockouts. Hierbij mag je in overleg met je coach op zoek gaan naar een LIVE optreden van je artiest(en). Je inzending mag door jou of door je coach gestuurd worden. 

Deadline hiervoor is: VRIJDAG 18-12 20:00 Uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Rogier.:

Hoe werken de knock outs precies @nasje92?

We gaan samen op zoek naar een live nummer van jouw kandidaat. Ik ontvang graag een aantal voorkeuren via PM, zodat we via die weg even kunnen overleggen welke we inzenden voor The Knock-Outs, waarbij je ook in gedachten moet houden dat je er nog 2 moet overhouden voor eventuele liveshows.

7. Ron Pope @ElPrincipito

18. Tiziano Ferro @Erwin.

21. Yola @Bolderbast

23. Zach Williams @chrisje1993

42. Orville Peck @Richarð.

52. Augustana @ElPrincipito

69. Azure Ryder @007mark

Dit geldt dan uiteraard ook voor jullie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites