Regis Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 De ploeg uit de bovenste route die de finale haalt is wel absoluut topfavoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Had wel gehoopt eigenlijk dat Ajax in dezelfde kant zou zitten als Granada, Slavia Praag & Dinamo Zagreb, maar hé wat is het leven zonder een beetje uitdaging. Voor de wedstrijden in de halve finale ook een stuk beter, zit ongetwijfeld een topper tussen doordat de 5 sterkste ploegen verdeeld zijn over 4 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Ajax heeft de moeilijkste weg naar de winst zo'n beetje wel gekregen denk ik. Ook dat je wat betere teams over twee wedstrijden moet verslaan. Ik heb Man U liever in de finale dan in een kwartfinale, want over twee wedstrijden is de kans tegen betere tegenstanders dat je doorgaat gewoon iets kleiner. Maar goed AS Roma is 50/50, misschien nog wel iets beter gezien de huidige vorm en daarna zien ze wel weer. Vol focus op deze wedstrijden en de bekerfinale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 De finale ligt open voor United. Ajax zal de enige obstakel zijn vermoed ik. Maar United zal wel over twee wedstrijden beter dan Ajax zijn in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Ajax verloren en Arsenal als enige thuis team gelijkspel gepakt... Teleurstellende EL avondje was het.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 Zo, dat kan je wel zeggen. We zitten niet echt in een lekkere fase. Die gemiste kansen ook van Saka en Laca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april 2021 Share Geplaatst 10 april 2021 Op 9-4-2021 om 11:45 zei Kyrill: Ajax verloren en Arsenal als enige thuis team gelijkspel gepakt... Teleurstellende EL avondje was het.... Ik heb me anders aardig vermaakt hoor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 Die opstelling van Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 Hallo Roma! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 @Kyrill @Arsène Wat is dat nu met Arsenal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 Heb het gevoel dat ik opeens een andere wedstrijd zit te kijken de tweede helft. Even een 1-2 achterstand omdraaien naar een 5-2 voorsprong en wat is de Fernandes goed zet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 1 uur geleden zei ElPrincipito: @Kyrill @Arsène Wat is dat nu met Arsenal? Don't ask. You don't wanna know haahahha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 38 minuten geleden zei MNie: Heb het gevoel dat ik opeens een andere wedstrijd zit te kijken de tweede helft. Even een 1-2 achterstand omdraaien naar een 5-2 voorsprong en wat is de Fernandes goed zet Keek uiteraard Arsenal. 2 goals en 2 assists doe normaal Bruno...... Ik Kocht Bruno Fernandes standaard met Arsenal met FM haahahha tot ie naar United vertrok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 7 uur geleden zei MNie: Heb het gevoel dat ik opeens een andere wedstrijd zit te kijken de tweede helft. Even een 1-2 achterstand omdraaien naar een 5-2 voorsprong en wat is de Fernandes goed zet Cavani was voor mij man of the match. Wat speelde hij goed zeg. Die pass op Mason waar de 6-2 uit komt was ook erg knap. En als aanvaller gewoon mee verdedigen is gewoon heerlijk. Tweede helft heb ik genoten zeg. In de eerste helft me zitten ergeren aan de 1-2. Die penal tja dat kan gebeuren. Maar de tweede helft was United gewoon 10 klassen beter als Roma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 1 uur geleden zei delichris: Cavani was voor mij man of the match. Wat speelde hij goed zeg. Die pass op Mason waar de 6-2 uit komt was ook erg knap. En als aanvaller gewoon mee verdedigen is gewoon heerlijk. Tweede helft heb ik genoten zeg. In de eerste helft me zitten ergeren aan de 1-2. Die penal tja dat kan gebeuren. Maar de tweede helft was United gewoon 10 klassen beter als Roma. Niets aan toe te voegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 In ieder geval een uitgoal hopelijk volgende week Auba of Laca in de punt + een scheidsrechter die geen geel geeft als je ergens loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 V/d Beek een basisplaats bij United.. Twijfel welke wedstrijd ik ga kijken.. Roma en United is wel bepaald denk ik. Arsenal moet natuurlijk, dus die wordt denk ik leuker. Welke kijken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Dat is überhaupt niet im frage; de Emery-derby Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Speelt Arsenal de hele wedstrijd al zo slecht als na rust? Jezus, wat een verschrikking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Ja heel zielig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Ze hebben bij Arsenal blijkbaar niet door dat ze via de EL alsnog de CL kunnen halen? Ook laffe wissels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 (bewerkt) 28 minuten geleden zei Chiemel: Ze hebben bij Arsenal blijkbaar niet door dat ze via de EL alsnog de CL kunnen halen? Ook laffe wissels Laffe wissels? Waar heb je het over? Aubemeyang heeft weken lang malaria gehad en speelde afgelopen zondag pas voor eerst 15 minuten mee als invaller. Je staat al met Auba, Saka, Pepe en EMS basis dat is al 4 aanvallers en dan komen Lacazette, Martinelli, Willian en spits nketiah nog bij. Ja het was niet goed genoeg maar laffe wissels is ridicuul 6 mei 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 (bewerkt) M'n huisgenoot/beste maat is voor Arsenal, dat was gieren hoor gisteren. Wat een trieste bende. Maar gelukkig is Chambers nog altijd de beste CV in de Premier League en is Smith Rowe de nieuwe Messi. Sorry @ Arsenal fans. 7 mei 2021 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 Gdansk here we come. Bring on the yellow submarine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 23 uur geleden zei Thierryvane: M'n huisgenoot/beste maat is voor Arsenal, dat was gieren hoor gisteren. Wat een trieste bende. Maar gelukkig is Chambers nog altijd de beste CV in de Premier League en is Smith Rowe de nieuwe Messi. Sorry @ Arsenal fans. Waar haal je de onzin teksten vandaan? Geen wonder mensen zich in Ajax topic al aan je irriteren vaak... Chambers beste CV? Die heeft nog geen 1x CV gestaan dit seizoen. EMS nieuwe Messi? Lol nee, niemand van Arsenal maar als iemand mannetje voorbij kan en iig veel potentie heeft is Bukayo Saka eerder.... En nee ik ben niet butt hurt omdat we eruitliggen dat is verdiend maar als iemand zulke onzin uitkraamt, zeg ik er wat van.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten