Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Europa League [2021/2022]

FMNOOB

Aanbevolen berichten

Had wel gehoopt eigenlijk dat Ajax in dezelfde kant zou zitten als Granada, Slavia Praag & Dinamo Zagreb, maar hé wat is het leven zonder een beetje uitdaging. Voor de wedstrijden in de halve finale ook een stuk beter, zit ongetwijfeld een topper tussen doordat de 5 sterkste ploegen verdeeld zijn over 4 wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax heeft de moeilijkste weg naar de winst zo'n beetje wel gekregen denk ik. Ook dat je wat betere teams over twee wedstrijden moet verslaan. Ik heb Man U liever in de finale dan in een kwartfinale, want over twee wedstrijden is de kans tegen betere tegenstanders dat je doorgaat gewoon iets kleiner. Maar goed AS Roma is 50/50, misschien nog wel iets beter gezien de huidige vorm en daarna zien ze wel weer. Vol focus op deze wedstrijden en de bekerfinale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei MNie:

Heb het gevoel dat ik opeens een andere wedstrijd zit te kijken de tweede helft. Even een 1-2 achterstand omdraaien naar een 5-2 voorsprong en wat is de Fernandes goed zet :<

Keek uiteraard Arsenal. 2 goals en 2 assists doe normaal Bruno...... Ik Kocht Bruno Fernandes standaard met Arsenal met FM haahahha tot ie naar United vertrok. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei MNie:

Heb het gevoel dat ik opeens een andere wedstrijd zit te kijken de tweede helft. Even een 1-2 achterstand omdraaien naar een 5-2 voorsprong en wat is de Fernandes goed zet :<

Cavani was voor mij man of the match. Wat speelde hij goed zeg. Die pass op Mason waar de 6-2 uit komt was ook erg knap. En als aanvaller gewoon mee verdedigen is gewoon heerlijk. Tweede helft heb ik genoten zeg. In de eerste helft me zitten ergeren aan de 1-2. Die penal tja dat kan gebeuren. Maar de tweede helft was United gewoon 10 klassen beter als Roma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Cavani was voor mij man of the match. Wat speelde hij goed zeg. Die pass op Mason waar de 6-2 uit komt was ook erg knap. En als aanvaller gewoon mee verdedigen is gewoon heerlijk. Tweede helft heb ik genoten zeg. In de eerste helft me zitten ergeren aan de 1-2. Die penal tja dat kan gebeuren. Maar de tweede helft was United gewoon 10 klassen beter als Roma.

Niets aan toe te voegen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

V/d Beek een basisplaats bij United.. Twijfel welke wedstrijd ik ga kijken.. Roma en United is wel bepaald denk ik. Arsenal moet natuurlijk, dus die wordt denk ik leuker. Welke kijken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Chiemel:

Ze hebben bij Arsenal blijkbaar niet door dat ze via de EL alsnog de CL kunnen halen? Ook laffe wissels

Laffe wissels? Waar heb je het over? Aubemeyang heeft weken lang malaria gehad en speelde afgelopen zondag pas voor eerst 15 minuten mee als invaller. Je staat al met Auba, Saka, Pepe en EMS basis dat is al 4 aanvallers en dan komen Lacazette, Martinelli, Willian en spits nketiah nog bij. Ja het was niet goed genoeg maar laffe wissels is ridicuul

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n huisgenoot/beste maat is voor Arsenal, dat was gieren hoor gisteren. Wat een trieste bende. Maar gelukkig is Chambers nog altijd de beste CV in de Premier League en is Smith Rowe de nieuwe Messi. :-D

Sorry @ Arsenal fans.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Thierryvane:

M'n huisgenoot/beste maat is voor Arsenal, dat was gieren hoor gisteren. Wat een trieste bende. Maar gelukkig is Chambers nog altijd de beste CV in de Premier League en is Smith Rowe de nieuwe Messi. :-D

Sorry @ Arsenal fans.

Waar haal je de onzin teksten vandaan? Geen wonder mensen zich in Ajax topic al aan je irriteren vaak...

Chambers beste CV? Die heeft nog geen 1x CV gestaan dit seizoen. EMS nieuwe Messi? Lol nee, niemand van Arsenal maar als iemand mannetje voorbij kan en iig veel potentie heeft is Bukayo Saka eerder.... En nee ik ben niet butt hurt omdat we eruitliggen dat is verdiend maar als iemand zulke onzin uitkraamt, zeg ik er wat van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites