Vitesse88 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 1 uur geleden zei Chiemel: En PSG Jup ook indd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 27 minuten geleden zei 007mark: Einde Koeman na vanavond? Weet niet hoe serieus je vraag was, maar volgens mij kan een interim bestuur dit niet doen. Tot de verkiezingen in januari is R. Koeman dus veilig, meen ik ooit ergens gelezen te hebben. Als het niet zo is, dan laat ik mij graag verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 5 minuten geleden zei La Pulga: Spelersnummer is wel lastig voor iemand die op de bank zit. Hij had het natuurlijk ook gewoon anders moeten zeggen. Oja, je zou maar voor Barca en ManUtd zijn. Het ging echter wel om een veldspeler, de bank hoorde het alleen en die reageerde erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Tsja, als ie had gezegd 'Ba', dan was het vast ook niet goed geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 3 minuten geleden zei Regis: Het ging echter wel om een veldspeler, de bank hoorde het alleen en die reageerde erop. Ach excuus, ik dacht dat het om de bankzitter ging die rood kreeg. Lekker spannend bij ManUtd trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 30 minuten geleden zei cimbomcu: Lastig zeg die situatie bij Basaksehir. Ben benieuwd wat de UEFA hier van gaat vinden. Basaksehir nam ook geen genoegen met het feit dat hij VAR zou gaan worden. Ik kan me wel voorstellen als iemand zich misdraagt en de scheids vraagt wie was het? Dat hij dan aangeeft die zwarte, of is dat gek? Of het handig is, is een tweede. Props voor PSG trouwens, die volledig mee deden. Gaven aan dat ze alleen willen spelen als Basaksehir zich er goed bij voelt. Ja, dat is gek. Je zegt toch ook niet 'die witte'. Zag een filmpje waarin Demba Ba dat even uitlegt aan 4e mannetje en daar hrrft hij dan ook helemaal gelijk in. 20 minuten geleden zei Sophomore: Weet niet hoe serieus je vraag was, maar volgens mij kan een interim bestuur dit niet doen. Tot de verkiezingen in januari is R. Koeman dus veilig, meen ik ooit ergens gelezen te hebben. Als het niet zo is, dan laat ik mij graag verbeteren. Semi-serieus. Insinueer alleen dat hij het niet lang gaat volhouden op deze manier. Mooi optijd weer terug bij Oranje voor het EK denk ik. 18 minuten geleden zei Regis: Het ging echter wel om een veldspeler, de bank hoorde het alleen en die reageerde erop. Ging om de assistent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 'Die witte' heeft ook niet zoveel zin als een meerderheid wit is en een enkeling zwart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Maar goed, uiteindelijk kunnen we er lang over praten. Maar volgens mij roepen we al jaren dat er eens actie moet worden ondernomen ipv te praten en dat werd gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 6 uur geleden zei cimbomcu: Maar goed, uiteindelijk kunnen we er lang over praten. Maar volgens mij roepen we al jaren dat er eens actie moet worden ondernomen ipv te praten en dat werd gedaan. In my country romanians are gypsy roepen tegen officials is wel normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 3 uur geleden zei Rossi: In my country romanians are gypsy roepen tegen officials is wel normaal Wie heeft dat gezegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei cimbomcu: Wie heeft dat gezegd? Een van Basaksehir is te horen op een filmpje. Roemeense media beweert Webo maar het accent klinkt "turks" als ik dat nog mag zeggen tegenwoordig. Wat een kut tijd trouwens Ajax - Atalanta. Dachthet om 21.00. Ben namelijk zo'n arme sloeber zonder Ziggo die ik geen stuiver meer gun. 9 december 2020 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 38 minuten geleden zei Rossi: Een van Basaksehir is te horen op een filmpje. Roemeense media beweert Webo maar het accent klinkt "turks" als ik dat nog mag zeggen tegenwoordig. Wat een kut tijd trouwens Ajax - Atalanta. Dachthet om 21.00. Ben namelijk zo'n arme sloeber zonder Ziggo die ik geen stuiver meer gun. Zou ik je tv op SBS 6 zetten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 40 minuten geleden zei Rossi: Een van Basaksehir is te horen op een filmpje. Roemeense media beweert Webo maar het accent klinkt "turks" als ik dat nog mag zeggen tegenwoordig. Wat een kut tijd trouwens Ajax - Atalanta. Dachthet om 21.00. Ben namelijk zo'n arme sloeber zonder Ziggo die ik geen stuiver meer gun. Één van Basaksehir, lekker concreet is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 1 minuut geleden zei ErikEagles: Zou ik je tv op SBS 6 zetten.. Staat ie nu ook, bedoel meer dat er vanavond verder niks op tv is en de eerste helft gemist heb haha. Dan maar streampje zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Zojuist zei cimbomcu: Één van Basaksehir, lekker concreet is dat. Ja uh goos ik weet niet precies wie. Eerst werd de trainer genoemd en daarna Webo. Op het filmpje is het alleen te horen en niet te zien dus kan geen lippen lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Man man, Inter vorig jaar nog finalist in de Europa League en nu al helemaal klaar met Europees voetbal. Worden met 6 punten laatste in hun poule. Onverwachts ook, want was niet bepaald de poule des doods. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Vond de finaleplek in de Europa League vorig seizoen opvallender; volgens mij is dat juist de dissonant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Jezus, slaapverwekkende avond dit qua voetbal. Geen moment me vermaakt, enorm teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Oh zeker, één groot snoozefest van zeven tot elf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Vind CL sowieso altijd pas tof worden in de halve finales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Met uitzondering va. PSG en FC Porto, alleen maar clubs uit de grote 4 in de knock-out fase. De verhoudingen zijn echt verziekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Doodzonde inderdaad. Ben zelf ook nog zo'n romanticus die het mooi vind om te zien als Ferencvaros ineens door had gegaan, of wanneer Celtic wint in Camp Nou. Gebeurt voor mijn gevoel steeds minder vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Afgelopen seizoenen zijn we natuurlijk wel verwend met stunts van (jammer genoeg) Ajax en Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ik vind groepsfase van CL al jaren geen zak met kruidnoten aan. Van te voren kon blinde nog zien wie door zou gaan en over algemeen is dat gebeurd ook. Vanaf kwartfinale of later zitten soms wat leuke potten bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) Moeten het lucratiever maken om eerste te worden in de poule, heb ik het idee. De duels tussen de twee topploegen in de poulefase vallen toch vaak tegen. Helemaal als ze allebei al geplaatst zijn. Nu maakt het dit seizoen wel wat uit, omdat de nummers twee een stuk minder zijn over het algemeen. Maar vaak maakt het niet eens zo gek veel uit. Misschien eerst de nummers twee in een knock out duel tegen elkaar laten spelen en dan de winnaar daarvan loten tegen de nummers één (?) Wat ze in de nieuwe EL ook ongeveer gaan doen. Maar ok, als je de geruchten over het nieuwe CL model mag geloven (het "Zwitserse") gaan ze niet naar mij luisteren. (zeer onverstandig :D) 10 december 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten