Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #29

nasje92

Aanbevolen berichten

En ook ik heb ze inmiddels ingestuurd.

Sluit me bij Mark, Chiemel en Chrisje aan. Vond het ook een vrij matige editie. Het hoogste cijfer dat ik heb uitgedeeld was een 7, waar dat normaal wel een 8 of een 9 is. Verder had ook mijn hele top 10 een 7 als cijfer, dus het was erg lastig om daar een volgorde in te maken. Heb ook vier 5'en achter elkaar uitgedeeld en kan me niet herinneren wanneer zo'n streak voor het laatst is voorgekomen.

Over het algemeen veel vrij vlakke nummers, maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik daar zelf ook wel aan bij heb gedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 1/22: Australië

image.png.33f66c239edbad08b2fc44562d542434.png

We are off! Alle stemmen zijn binnen en dus kunnen we van start. Platina trapt af met Australië, waarmee hij kiest voor 'Last Forever'van Sam Sparro (niet te verwarren met Jack Sparrow) ft. Oliver. De laatste 5 inzendingen van Platina werden niet echt  gewaardeerd door het publiek alhier, want zijn eindnotities varieerden tussen de 16e en 22e plaats. Hier wil hij natuurlijk verandering in brengen. Eerst maar eens zien hoe zijn eigen punten worden verdeeld.

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 2/22: België

image.png.437c983e19cc4d4e416e5a73eb653b4c.png

Chimpa, Chimpa, Chimpa, onze grote favoriet. Met maar liefst 6 overwinningen kunnen we wel zeggen dat Chimpa de Goliath van de MU Worldvisionsongfestival is. Hij presteerde het zelfs om twee overwinningen op rij in de wacht te slepen en hoopt op een treble met België. Om punten te ontvangen, moet je ze ook uitdelen:

Punten van België: Klikken om te zien!

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/343471/2/2/m5ogu3mgyy

Spoiler

afbeelding.thumb.png.59c1a951f7368a26d3c59248c0723962.png

Platina32@Chimpa @bas2204@komodo25@Satyr@Juca@himan@Chiemel@Titan@Vilhena@007mark@chrisje1993@Fabian.@Grote Ree@Christian.@Lazvic@Zeus@Rogier.@ivago@Jeroen.@Kelvin

bewerkt door nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites