Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Noordzijde:

Mensen die de ‘meta’ tactiek 5-1-2-2 al een kans hebben gegeven?

Ik speel er mee, niet zozeer omdat het 'meta' is. Maar mede omdat @ReneLeBlancop de vorige pagina aangaf dat hij verdedigend ook wat problemen had, heb ik besloten om het een kans te geven. Bevalt tot dusver erg goed. Vorig jaar vaak zitten switchen wat mijn spel niet ten goede kwam. Moet erbij zeggen dat ik de selectie er ook wel na heb: Auba, Vardy, Eriksen IF, Gundogan, Laporte allen onverhandelbaar gekregen. Net zoals Theo Hernandez, Raphinha, Mount, Sancho. Dus over pack geluk in het begin niks te klagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei aron24:

Ik speel 4-4-2 zonder instructies, sindsdien twee keer verloren. Daarvoor was het echt drama. Zit inmiddels in divisie 7, maar goed op de PC ligt het niveau wel wat hoger dan bij mensen op console, zoals ik het nu ervaar.

Vind je ja? Ben ik het niet mee eens tho, maar kan iets persoonlijks zijn.

Zit nu aan de 850k, wil nog even de 1 millies aantikken en dan in de crash die er ongetwijfeld aan zit te komen team kopen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PatjePauw:

FC Packluck dit jaar. Ongekend. Division Rivals rewards.

0660E9E6-6DF5-4DBA-8CBA-D355063FA64C.png.81ee55ad91ef12c54f7927d569235c0e.png

Meteen deze “gratis” munten geïnvesteerd in het team; welkon Walker. 

B10B7B9F-77BF-4406-A9AE-A0ADC6799A94.png.e195ec157581b9957d5f1a792d7acc9b.png

Nu wachten op leuke special kaarten en de 130k op de bank houden. 

EA denkt met je mee gezien de resultaten van PSV.... Haha geintje chef, lekkere pull weer.

Ik weer helemaal niets maar rustig aan het doorsparen. Heb wel leuke untradables ondertussen met Upamecano, Varane, Mattha OTW, Coman en Nunez OTW. Dit weekend ff goedkoop teampje tegen de WL aanklappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-10-2022 om 20:00 zei Vitesse88:

EA :-D In de store een 25k pack met een leen hero, is de Hero tradable. Mascherano gekregen :D 

Niet normaal he. Ik heb wel aardig weten te profiteren hiervan want ik had 900k staan heb dus de nodige heroes daarmee opgepikt. Morientes, Park (verkocht voor 15k winst), Marques (verkocht voor 20k winst), Kuyt, Donovan, Al Owairan, Mascherano, Dudek, Capdevila. :D Leuk hoor die heroetjes. Alles kan ook met winst eruit dus dat is mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat echt bizar, amateuristische organisatie. Helaas zelf niet van kunnen profiteren.

Ik ging eigenlijk als start voor een La Liga team, alleen nu de laatste 2-3 dagen De Bruyne, Odegaard, Van Dijk en Koulibaly untradable gepacked. Dus voor nu dit maar even. 

image.thumb.png.9863c62568b1ba17bccefc6161155e59.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen wat is dit spel ontiegelijk saai. Meeste mensen hebben 70 procent de bal, fatsoenlijk wegdraaien gaat niet (en ja met r1 gaat het beter, maar dat kan niet in een aanname, wat dan krijg je overstapjes), teveel druk zetten met de verdediging en je gooit je eigen glazen in, om dan nog maar de glitches (outside foot en die Duitse voorzetten). Ik krijg hier langzaamaan FIFA 19 vibes van. 

Oh, en die Hero fout is ook schandalig. EA heeft alle traders met al hero in bezit en mensen die toevallig niet in de store volledig genaaid, maar die fout negeren ze gewoon keurig. Niet, dat het voor mij persoonlijk uitmaakt: ik speel toch alleen met first owner spelers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier na twee futloze jaren ook meer weer aangeraakt. Kreeg het cadeau van mijn vriendin. 

Afgelopen weekend met mijn MLS team ‘elite’ gehaald in de WL. Begon op de ps5 de eerste potten(alleen maar zweten) en daarna overgegaan door een tip op de ps4. Dat ging een stuk makkelijker.

Rewards waren dramatisch. IF’s troep. Werner als toppick qua spelerskeuze en uit de top packs Sancho. Om te janken. 

Dus ga de game weer verwijderen. Mooi geweest voor dit jaar. Het speelt vreselijk.

80C01A2B-E105-4F70-A637-D69F75729253.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Arsène:

Ik vind dat echt bizar, amateuristische organisatie. Helaas zelf niet van kunnen profiteren.

Ik ging eigenlijk als start voor een La Liga team, alleen nu de laatste 2-3 dagen De Bruyne, Odegaard, Van Dijk en Koulibaly untradable gepacked. Dus voor nu dit maar even. 

image.thumb.png.9863c62568b1ba17bccefc6161155e59.png

Mooie ploeg en mooie untradables gepackt zeg. Meine gutte. Kan ik alleen maar van dromen. ;c Packte nog wel Wan-Bissaka RTTK untradable, die is wel leip. Verder de hele pleuris bende weer verkocht dus heb 1.1 miljoen op t bankie staan. Maar is bedenken wat we daarmee gaan doen. Untradable team is ook wel prima voor nu bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar besloten volledig First Owner te gaan. Best geluk gehad met mijn pack pulls.

Momenteel dit als mijn first owner team. Forlan zaterdagavond uit die Heroes pack gekregen dus daar wel geluk mee. Neymar uit een 2 zeldzame gouden spelers pakket en van Dijk uit mijn 4600FP gekregen. Daarnaast wel nog 12.000FP toegevoegd zoals ik elk jaar doe bij de start van de game.

Hiernaast nu ook 1,2 miljoen in de bank, dat is het voordeel van met een first owner team spelen, haha.

image.thumb.png.5d2d41c6583913d136cce0d3d0a52e08.png

bewerkt door Handzeep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Handzeep:

Dit jaar besloten volledig First Owner te gaan. Best geluk gehad met mijn pack pulls.

Momenteel dit als mijn first owner team. Forlan zaterdagavond uit die Heroes pack gekregen dus daar wel geluk mee. Neymar uit een 2 zeldzame gouden spelers pakket en van Dijk uit mijn 4600FP gekregen. Daarnaast wel nog 12.000FP toegevoegd zoals ik elk jaar doe bij de start van de game.

Hiernaast nu ook 1,2 miljoen in de bank, dat is het voordeel van met een first owner team spelen, haha.

image.thumb.png.5d2d41c6583913d136cce0d3d0a52e08.png

Haha wat een FO team zeg. Ik kom hier in de verste verte niet bij in de buurt. Gruwelijk man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites