Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

13 uur geleden zei Bogatyr:

Geen idee. Mocht er een carrière modus inkomen dat je online met vrienden kan doen wil ik er wel over nadenken.

Ik had deze in een sale voor 12 euro gehaald en vorige versie had ik gratis via mijn broertje. Als ik 23 al ga halen, wacht ik wel X aantal maanden tot lage prijs of bijna gratis.

Nieuwe patch is wel een goede. Denk dat ik hem wel haal, laatste keer WK modus ook. Maar hoop eens op wat upgrade mogelijkheden bij een speler. Gewoon dat je bij bv 200 goals van iemand +3 oid krijgt. Wel beter dat er een nieuwe vorm van chemistry komt.

• Like 1

2 uur geleden zei Vitesse88:

Nieuwe patch is wel een goede. Denk dat ik hem wel haal, laatste keer WK modus ook. Maar hoop eens op wat upgrade mogelijkheden bij een speler. Gewoon dat je bij bv 200 goals van iemand +3 oid krijgt. Wel beter dat er een nieuwe vorm van chemistry komt.

Of je aankoop bedrag terug bij 1000 wedstrijden met een speler. 

Komende fifa wel weer eens gaan clubben met de vedettes. Hogelijk schaft dans fifa ook ff aan dan. 

• Like 1

17 uur geleden zei NicoHaak:

Of je aankoop bedrag terug bij 1000 wedstrijden met een speler. 

Komende fifa wel weer eens gaan clubben met de vedettes. Hogelijk schaft dans fifa ook ff aan dan. 

Doe eens een update over de vedettes mate. Mannen al lang niet gesproken.

4 minuten geleden zei Dansmeister:

Doe eens een update over de vedettes mate. Mannen al lang niet gesproken.

Piet vindt eenden kut

Jos ook

En ik heb tegenwoordig 7 eenden in de tuin.

Edited by NicoHaak
  • Like 1

Op 13-7-2022 om 23:55 zei Kyrill:

Ik had deze in een sale voor 12 euro gehaald en vorige versie had ik gratis via mijn broertje. Als ik 23 al ga halen, wacht ik wel X aantal maanden tot lage prijs of bijna gratis.

Heb ik met 22 ook gedaan. Vind het wel een upgraden ten opzichte van 21, maar weet niet of ik 23 ga halen. Ik denk dat eerder Madden 23 hier aangeschaft wordt en ik nog even lekker doorspeel met 22 tot hij goedkoper wordt.

8 minuten geleden zei La Pulga:

Ik ga er maar wel weer voor, puur voor carriere. 

Is de enige game modus die ik speel. Helaas al jaren niet meer in Italië nu clubs als Roma, Lazio, Juventus en Atalanta generieke namen en shirts gekregen hebben. Eeuwig zonde.  

7 minuten geleden zei ElMarcos:

Is de enige game modus die ik speel. Helaas al jaren niet meer in Italië nu clubs als Roma, Lazio, Juventus en Atalanta generieke namen en shirts gekregen hebben. Eeuwig zonde.  

Volgens mij heeft FIFA weer die licenties terug. 

https://realsport101.com/fifa/fifa-23-licenses-leagues-teams-stadiums-name-ea-sports-fc/

Geruchten zijn er in ieder geval :D 

2 uur geleden zei La Pulga:

Ik ga er maar wel weer voor, puur voor carriere. 

Hoe houden jullie dat vol? Vind het altijd zo onrealistisch en het is al sinds fifa 2016 nooit meer aangepast ofzo. Ik vind carriere ook prachtig, maar het wordt maar niet verbeterd.

12 minuten geleden zei LouisPSV:

Hoe houden jullie dat vol? Vind het altijd zo onrealistisch en het is al sinds fifa 2016 nooit meer aangepast ofzo. Ik vind carriere ook prachtig, maar het wordt maar niet verbeterd.

Vooral met een vriend van mij een drankspelletje in het weekend er van maken. Kiezen we allebei een speler uit en dan elk doelpunt is dan een slok. Verder speel ik het inderdaad niet.

• Like 1