Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Recommended Posts

44 minuten geleden zei LouisPSV:

Hoe houden jullie dat vol? Vind het altijd zo onrealistisch en het is al sinds fifa 2016 nooit meer aangepast ofzo. Ik vind carriere ook prachtig, maar het wordt maar niet verbeterd.

Deels berusting dat er vreemde dingen gebeuren en daar niet te veel aandacht aan te besteden. Verder speel ik het ook niet kapot, waardoor de ergernis tot een minimum beperkt blijft. 

1 uur geleden zei La Pulga:

Vooral met een vriend van mij een drankspelletje in het weekend er van maken. Kiezen we allebei een speler uit en dan elk doelpunt is dan een slok. Verder speel ik het inderdaad niet.

De enige manier dat het voor mij de laatste jaren enigzins leuk is, is om een team te pakken uit de laagste speelbare divisie van Engeland. Daar verkoop ik dan alle spelers van en simuleer ik het eerste jaar, tot ik alleen maar fictieve jeugdspelers heb gescout. En daar speel ik dan vervolgens mee, tot ik de Champions League win oid.

Is wel leuk want je jeugdspelers worden steeds beter en fijner om mee te spelen en je hecht ook een soort waarde aan ze, terwijl je ze ziet groeien.

3 minuten geleden zei LouisPSV:

Is wel leuk want je jeugdspelers worden steeds beter en fijner om mee te spelen en je hecht ook een soort waarde aan ze, terwijl je ze ziet groeien.

Dat herken ik wel ja! Heb ooit een save gedaan met Bilbao, nou ik kan verzekeren dat in FIFA weinig goede Basken zitten. Dus door Spaanse jeugdspelers te scouten en een incidentele Franse kon ik toch een mooi team bouwen, met spelers die voor je gevoel allemaal een verhaal hebben. 

• Like 1

8 minuten geleden zei Socrates:

Heb een save met Benfica, stadion ziet er geweldig uit in FIFA en mooie kits. En natuurlijk met als doel om nog heel wat goede Portugeesjes te halen en de CL te winnen.

Eerste seizoen in elk geval kampioen geworden. Wat een plaatje.

20220722_175753.thumb.jpg.4f5c0e3469ef151e9c7865dd5b4e43db.jpg

Transfers eerste seizoen?

8 minuten geleden zei Bogatyr:

Transfers eerste seizoen?

Een heleboel. Ik wil eigenlijk alleen met real faces spelen, dus ja, dan moet je wel wat transfers doen. Moest ook een basis leggen voor diepte, want in volgende seizoenen wil ik louter grote namen halen en dat gaat geld kosten.

Zomer:

- Bruno Varela 

- Nélson Semedo

- Davinson Sanchez 

- Nuno Tavares 

- Arturo Vidal 

- Paulinho

- Francisco Trincão

- Luis Muriel

Winter:

- Rúben Vezo

- Arthur 

• Like 1

21 uur geleden zei Socrates:

Een heleboel. Ik wil eigenlijk alleen met real faces spelen, dus ja, dan moet je wel wat transfers doen. Moest ook een basis leggen voor diepte, want in volgende seizoenen wil ik louter grote namen halen en dat gaat geld kosten.

Zomer:

- Bruno Varela 

- Nélson Semedo

- Davinson Sanchez 

- Nuno Tavares 

- Arturo Vidal 

- Paulinho

- Francisco Trincão

- Luis Muriel

Winter:

- Rúben Vezo

- Arthur 

https://sofifa.com/squad/728108

Hier zitten ook een aantal oud Benfica spelers tussen met real face. Misschien iets voor jou team :) 

2 uur geleden zei Bogatyr:

Waarschijnlijk zal ik de 23 wel terug kopen. Alleen hopen dat ik het niet snel weer beu ben. Misschien binnenkort er met FIFA 22 nog een laatste carrière uit te persen. 

Ben ik nu aan het doen met Ajax. Doel is om de sterke selectie de komende twee jaar te behouden, uit te breiden en Europees succes te boeken. Daarna gaan verkopen en vanuit de jeugdopleiding de prestatie proberen te herhalen. Met hele gerichte aankopen.

Op 25-7-2022 om 13:09 zei Bogatyr:

https://sofifa.com/squad/728108

Hier zitten ook een aantal oud Benfica spelers tussen met real face. Misschien iets voor jou team :) 

Dank, al heb ik zelf al m'n verlanglijst/transfer hub vol met ex-Benfica, Portugees en Zuid-Amerikaans.

Inmiddels Bernardo Silva, Lindelöf en Jota (Celtic) allen terug op het oude nest gebracht. Begint toch een serieuze ploeg te worden zo, moet een CL-stuntje in zitten.

• Like 1

Voor carrièremodus koop je toch geen FIFA. Die doen daar net zoals profclubs nauwelijks nog moeite. Trouwens weer geen "online carrière". Is elk jaar dezelfde promopraat en elk jaar gaat het achteruit. Ik ben wel voetballiefhebber maar FIFA heb ik al 4 of 5 jaar niet meer gehad en dat blijft zo voorlopig.

FUT is de enige reden waarom iemand "fifa" nog zou kopen. De rest wordt simpelweg verwaarloosd.

Edited by Laki

Lol dat is toch letterlijk 3keer niets. Vroeger deden ze tenminste nog moeite voor hun aankondigingen (en maakten ze er niets van waar), nu is het gewoon "yeah whatever, fuck you" in het gezicht.

Vooral dat negotiate your own contract. om wat mee te doen? zoals in FM de miljoenen op je bankrekening te laten staan? :p