Kelvin Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 [quote name='Sophomore']Heb dat stukje zonder geluid gekeken @Thijsje. Evenals het stukje over vrouwenvoetbal en elke keer als Juffrouw Koster aan het woord was. Ohjah ook toen Jans finaal afging over Mahi en Idrissi, zo pijnlijk slecht.[/QUOTE] Zo, jij durft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Go hard or go home Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 [quote name='Sophomore']Heb dat stukje zonder geluid gekeken @Thijsje. Evenals het stukje over vrouwenvoetbal en elke keer als Juffrouw Koster aan het woord was. Ohjah ook toen Jans finaal afging over Mahi en Idrissi, zo pijnlijk slecht.[/QUOTE] Haha, ja. Was een awkward stukje met Jans. Hij was het zo duidelijk niet eens met de beslissingen :D En vind die Koster ook helemaal niets, moeilijk om naar te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 (bewerkt) Ook mee geklapt @cimbomcu? 13 november 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 [quote name='Pino']Ook mee geklapt @cimbomcu? [/QUOTE] ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Gijp noemde staand alle prestaties van Advocaat op en toen ging iedereen klappen voor Dickie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Oh haha dat, ik was meer verbaasd dat Gijp hem een geweldenaar vond terwijl bij de helft van dat lijstje niet gepresteerd is (Servie, Sunderland, PSV, Fenerbahce) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Als penningmeester bij madurodam heeft hij ook nooit het potentieel uit zijn beschikbaar materiaal kunnen halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Oh haha dat, ik was meer verbaasd dat Gijp hem een geweldenaar vond terwijl bij de helft van dat lijstje niet gepresteerd is (Servie, Sunderland, PSV, Fenerbahce) Onbegrijpelijk dat hij met Sunderland geen prijzen heeft gewonnen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Als penningmeester bij madurodam heeft hij ook nooit het potentieel uit zijn beschikbaar materiaal kunnen halen Gelukkig compenseert hij dit met een gefinishte avondvierdaagse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Onbegrijpelijk dat hij met Sunderland geen prijzen heeft gewonnen ja. Prijzen? Ik heb het over presteren. Als je een beetje presteert bij Sunderland word je bijvoorbeeld niet ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Prijzen? Ik heb het over presteren. Als je een beetje presteert bij Sunderland word je bijvoorbeeld niet ontslagen. Hij behoedde ze anders wel van degradatie. Doel nummer één van een team als Sunderland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2017 Share Geplaatst 14 november 2017 Dat is waar inderdaad, heeft die netjes gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 december 2017 Share Geplaatst 18 december 2017 Dacht naar het darts te kunnen kijken, maar VI dus. Naast Gijp ook Kraay Jr. homofoob. Wat een overtrokken reactie op een opmerking. Dacht eerst dat het ging om het zijn van een vriendje van Makkelie, maar het ging hem echt om die homograp. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 (bewerkt) -laat maar misverstand 19 december 2017 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 (bewerkt) Dacht naar het darts te kunnen kijken, maar VI dus. Naast Gijp ook Kraay Jr. homofoob. Wat een overtrokken reactie op een opmerking. Dacht eerst dat het ging om het zijn van een vriendje van Makkelie, maar het ging hem echt om die homograp. :cab: Nee 1.32 ofzo. 'Alsof ik een connectie heb met hem ofzo'. Er is er 1 die er een 'punt' van maakt en dat is Rene weer die er als een labiel pubertje de hele tijd 'billen' doorheen loopt te roepen waardoor mensen hun verhaal niet af kunnen maken. Dan wordt er een vraag aan hem gesteld waarop het antwoord 'nee' is, maar is dat al homofoob? Moeten we tegenwoordig maar van de mannenliefde zijn puur om niet homofoob te zijn? 19 december 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Nee 1.32 ofzo. 'Alsof ik een connectie heb met hem ofzo'. Er is er 1 die er een 'punt' van maakt en dat is Rene weer die er als een labiel pubertje de hele tijd 'billen' doorheen loopt te roepen waardoor mensen hun verhaal niet af kunnen maken. Dan wordt er een vraag aan hem gesteld waarop het antwoord 'nee' is, maar is dat al homofoob? Moeten we tegenwoordig maar van de mannenliefde zijn puur om niet homofoob te zijn? Rene probeerde met een grap de ruzie weg te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 (bewerkt) Rene was vanaf de eerste seconde dat Johan 'billenmaatjes' zei al bezig met 'huhuhuhuuhhu billenmaatjes billen huhuhuhuhuhuhu billenman huuhhuuuuuuuuuuuuuuuuu'. Was de enige die daar over door ging, Hans probeerde z'n integriteit en neutrale positie als journalist nog enigszins te waarborgen. 19 december 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Hahahaahaahaha die Sylvana Simons. Wat een piet is dat zeg. Lekker slim bij de slimste mens gisteren ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Wat vonden jullie eigenlijk van Renate? Vond het echt genant om naar te kijken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Wat vonden jullie eigenlijk van Renate? Vond het echt genant om naar te kijken :cab: Ja vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Euh ja ik weet het allemaal niet meer. Er zijn in dat programma zoveel dingen gezegd die niet kunnen, maar toch blijf ik kijken. Sterker nog, ik vind het ontzettend leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Ik vind het geweldig als ze over het randje of zelfs ver over het randje gaan, maar dit was simpelweg te geforceerd en gewoon niet grappig mijn inziens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Flauw grapje maar tekenend dat er weer veel mensen in NL zijn die zo er over janken. Je weet wat voor een programma VI is, als het niet bevalt dan kijk je niet. Wel typisch want we moeten allemaal lachen om bv. de tv kantine. Dit is gewoon een grapje dat precies in het straatje van VI past. Satire en met een korreltje zout te nemen. In Nederland kan tegenwoordig niks meer, alles gaat te ver bla bla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 februari 2018 Share Geplaatst 4 februari 2018 Ik vind dat zoiets moet kunnen. In België zijn er genoeg programma's waar er gelachen wordt met mensen, transgenders vallen daar ook onder. Zoiets moet je gewoon met een korreltje zout nemen en dat er nu transgender organisaties eisen dat het programma niet meer gesponsord mag worden, zure mensen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten