Kelvin Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Die Chinees, dat kan toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 En nu vd Heijden niet creatief noemen, vd Heijden lost juist alles creatief op :cab: Maar die vond dat hij er niks van kon. Dan heeft Gijp duidelijk niet gekeken, want Diks is met z'n 18 jaar op dit moment het meest constant in de verdediging :) Oh dat zou ik terug moeten zien, ik begreep het anders. Johan wist niet dat Hoedt naar Lazio gaat. Heb ik dat nou ook al gemist? ;c Hij zei toch dat het onbegrijpelijk is dat Nederlandse clubs hem niet wilden hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Hahahaha lachen man. Dan word je toch helemaal niet meer serieus genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Niet letterlijk gezegd, maar toen hij over Hoedt begon kreeg ik toch sterk het idee dat hij het niet wist. Gijp (?) zei het toen maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Die Wilfred :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Vorige week heb je Joop aan tafel zitten en dan wordt je weggeluld, dus wat doe je? Je gaat een week later alsnog je gelijk halen als Joop er niet meer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Hansie heeft altijd wel mooie momenten, netjes hoe hij die jongen even sterkte wenst. Daar is die altijd goed in. Maar dat filmpje van hem over Sophie en hangen in de palen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Niet om het een of ander, maar die Diks had toch ook niet zo'n beste dag tegen Groningen in de beker? Tenminste vanaf die rode kaart, toen was hij net als de rest van Vitesse gewoon slecht en dat is wat Gijp zei.. Ben ik ook wel met hem eens, zoals hij voorbij werd gelopen bij die goal van Van Nieff... Gijp zei dat hij niet begrijpt waarom Leerdam niet basis staat, die schat hij blijkbaar hoger in. Er was alleen wat onduidelijkheid over wie er nou speelde tegen Groningen en wie nou precies gehuurd was van Chelsea, vind ik allemaal nog wel meevallen hoe belachelijk ze zichzelf dan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Moest lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Maar die vond dat hij er niks van kon. Dan heeft Gijp duidelijk niet gekeken, want Diks is met z'n 18 jaar op dit moment het meest constant in de verdediging :) Zegt niks, en wel om de volgende twee redenen: 1) Je kan ook constant slecht zijn. 2) Je hoeft niet veel goeds te doen om de beste te zijn bij Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Zegt niks, en wel om de volgende twee redenen: 1) Je kan ook constant slecht zijn. 2) Je hoeft niet veel goeds te doen om de beste te zijn bij Vitesse. Haha op beide punten heb je een punt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Kieft _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 februari 2015 Share Geplaatst 6 februari 2015 Kieft _O_ Topper idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 :-D:-D Lees nu pas wat erg. Jack ook met zijn wekelijkse woordje ''positieve rotzak'' dit keer:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 "Gif" is ook alweer een stuk of twintig keer voorbijgekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Dus Gudelj moet 6 mil kosten? Had ik eerder gehaald dan Sinkgraven dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 Na dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 8 februari 2015 Share Geplaatst 8 februari 2015 In de winterstop tien miljoen, aankomende zomer zes. Naar het schijnt. Maar alsnog maar de vraag of hij nog binnen Nederland een transfer wil maken. Hopen dat Feyenoord sowieso een poging gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 De kans dat Gudelj naar Feyenoord gaat is heel erg klein. Ten eerste denk ik dat de speler in kwestie zelf niet wilt, men het salaris niet wilt betalen, Rutten hem niet wilt als vervanger van Clasie en de transfersom lijkt me ook een probleem. Dick Advocaat was gisteren erg positief over Locadia _O_ Hij zei dat PSV hem niet lang meer zou kunnen houden. Ziet Dickie uitstekend natuurlijk, wat een ziekelijk doelgerichte speler is dit toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Haha erg ja, net even teruggekeken. Die Jack van Gelder is zo een halve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 René :r ''Wij zeiden toen al zet Suarez overal neer hij slaagt'' wat een gelul René voorop die Suarez nooit zag slagen. Gertjan :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Hehe Genee over die artiest van Johan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Kut uitzending :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 De Hollandse school :r:r:r:r Huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 februari 2015 Share Geplaatst 9 februari 2015 Wat is nou het doel van dat programma dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten