Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

En nu vd Heijden niet creatief noemen, vd Heijden lost juist alles creatief op :cab:

Maar die vond dat hij er niks van kon. Dan heeft Gijp duidelijk niet gekeken, want Diks is met z'n 18 jaar op dit moment het meest constant in de verdediging :)

Oh dat zou ik terug moeten zien, ik begreep het anders.

Johan wist niet dat Hoedt naar Lazio gaat.

Heb ik dat nou ook al gemist? ;c Hij zei toch dat het onbegrijpelijk is dat Nederlandse clubs hem niet wilden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet om het een of ander, maar die Diks had toch ook niet zo'n beste dag tegen Groningen in de beker? Tenminste vanaf die rode kaart, toen was hij net als de rest van Vitesse gewoon slecht en dat is wat Gijp zei.. Ben ik ook wel met hem eens, zoals hij voorbij werd gelopen bij die goal van Van Nieff... Gijp zei dat hij niet begrijpt waarom Leerdam niet basis staat, die schat hij blijkbaar hoger in.

Er was alleen wat onduidelijkheid over wie er nou speelde tegen Groningen en wie nou precies gehuurd was van Chelsea, vind ik allemaal nog wel meevallen hoe belachelijk ze zichzelf dan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die vond dat hij er niks van kon. Dan heeft Gijp duidelijk niet gekeken, want Diks is met z'n 18 jaar op dit moment het meest constant in de verdediging :)

Zegt niks, en wel om de volgende twee redenen: 1) Je kan ook constant slecht zijn. 2) Je hoeft niet veel goeds te doen om de beste te zijn bij Vitesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kans dat Gudelj naar Feyenoord gaat is heel erg klein. Ten eerste denk ik dat de speler in kwestie zelf niet wilt, men het salaris niet wilt betalen, Rutten hem niet wilt als vervanger van Clasie en de transfersom lijkt me ook een probleem.

Dick Advocaat was gisteren erg positief over Locadia _O_ Hij zei dat PSV hem niet lang meer zou kunnen houden. Ziet Dickie uitstekend natuurlijk, wat een ziekelijk doelgerichte speler is dit toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites