Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik heb nog even opgezocht wat Gijp kreeg en ondanks de verschillende verhalen is het denk ik 7.5% pp. Zo'n 240k dus. Maarja natuurlijk ook nog bruto. Zijn schuld zou rond de 400k zijn.

Ja, verplicht.

[YOUTUBE]tNB1fo7F50o[/YOUTUBE] 7 en half ton per man Jort 'toen trok die helemaal wit weg en is die met de ambulance naar het slotenwaterziekenhuis gebracht''

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben die categorie, waarvan de naam mij even is ontschoten, met die lekkere wijven ook verder naar achter geplaatst.

Die Focus. Ja Tommetje had toen gezegd dat ze wat dingen gingen veranderen, dat is het enige wat me opviel inderdaad :r

Haha, ja. Bladerde 'm ook door, toen ik achterin die tegenkwam dacht ik dat het een foutje was. Goede aanpassing zeg:cab: zo'n rubriek waar het geen reet uit maakt waar die staat verplaatsen. Midden voor of midden achter, care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze doen overigens net alsof Twente gister een wereldpartij speelde. Alleen de Witte Chinees vond van niet, zowaar mee eens.

Zaten scouts uit de PL voor Van Beek. Perez is van mening dat Sven erg matig speelde, hij deed het slecht in de opbouw. Alsof die clubs naar de opbouw kijken :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Ik zal even uitleggen wat matchfixing is voor de mensen die het niet weten.'

Vond ik de mooiste :mrg:

En Co :r Wie heeft de meeste transferwaarde van Feyenoord? Co: Vermeer, Kongolo, Boëtius. Niet Clasie, Co? Nee, dat is geen aanvallende speler, daar wordt meer voor neergelegd.

Ok :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites