Maldini Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Volgens mij gaat het om vier ton. Hij had dat ergens geroepen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Moet er toch wel een keer uit zijn? Zie die gast elke dag op tv als analist. Geen wedstrijd op Sport 1 waar hij niet bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Mja hij zal daar vast een aardig centje verdienen, maar na zn boek had ie nog iets van twee ton schuld geloof ik. Dat is een aardige berg geld natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) Ik heb nog even opgezocht wat Gijp kreeg en ondanks de verschillende verhalen is het denk ik 7.5% pp. Zo'n 240k dus. Maarja natuurlijk ook nog bruto. Zijn schuld zou rond de 400k zijn. Ja, verplicht. [YOUTUBE]tNB1fo7F50o[/YOUTUBE] 7 en half ton per man Jort 'toen trok die helemaal wit weg en is die met de ambulance naar het slotenwaterziekenhuis gebracht'' 16 januari 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Slotenwaterziekenhuis :r Wel een geniale anekdote trouwens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 [YOUTUBE]tNB1fo7F50o[/YOUTUBE] 7 en half ton per man Jort 'toen trok die helemaal wit weg en is die met de ambulance naar de slotenwaterziekenhuis gebracht'' Snap je niet dat hij al zijn verhaaltjes verzint? Had ergens anders betere cijfers gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) Die grap had ik het gisteren nog over met een vriend , weer 'toeval' zeker 16 januari 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ze hebben die categorie, waarvan de naam mij even is ontschoten, met die lekkere wijven ook verder naar achter geplaatst. Die Focus. Ja Tommetje had toen gezegd dat ze wat dingen gingen veranderen, dat is het enige wat me opviel inderdaad :r Haha, ja. Bladerde 'm ook door, toen ik achterin die tegenkwam dacht ik dat het een foutje was. Goede aanpassing zeg:cab: zo'n rubriek waar het geen reet uit maakt waar die staat verplaatsen. Midden voor of midden achter, care. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Snap je niet dat hij al zijn verhaaltjes verzint? Had ergens anders betere cijfers gevonden. Tuurlijk snap ik dat wel, vond het gewoon een goed moment om die anekdote te gebruiken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Jack heeft weer een best kleurtje hoor. Kolere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Wat Perez van Kargbo vindt laat zich raden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Jack hoort volgens mij voor het eerst over de term: 'matchfixing' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 PSV heeft dit seizoen de titel gekocht - Jack van Gelder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Wat Perez van Kargbo vindt laat zich raden. :-D :-D :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ghehe alleen daarom al neem ik Kenneth niet serieus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 PSV heeft dit seizoen de titel gekocht - Jack van Gelder Het is vooral afwachten wanneer Jack intelligentie koopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Goh dat stuk over matchfixing gister, was toch om te huilen zeg. Wat een dramatische televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ze doen overigens net alsof Twente gister een wereldpartij speelde. Alleen de Witte Chinees vond van niet, zowaar mee eens. Zaten scouts uit de PL voor Van Beek. Perez is van mening dat Sven erg matig speelde, hij deed het slecht in de opbouw. Alsof die clubs naar de opbouw kijken :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 'Ik zal even uitleggen wat matchfixing is voor de mensen die het niet weten.' Vond ik de mooiste :mrg: En Co :r Wie heeft de meeste transferwaarde van Feyenoord? Co: Vermeer, Kongolo, Boëtius. Niet Clasie, Co? Nee, dat is geen aanvallende speler, daar wordt meer voor neergelegd. Ok :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik ben serieus als ik zeg dat Arno de laatste tijd de minste onzin uitkraamt :cab: Die zat ook zo raar te kijken van, Vermeer :cab: 29 jarige keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Dat stukje heb ik drie keer terug gespoeld om sarcasme te ontdekken bij Co, zonder succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Co heeft wel eens betere uitzendingen gehad inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Co is wel vaker te betrappen op 'aparte' uitspraken. Geldt overigens voor elke analyticus op de Nederlandse televisie. Heb ze allemaal wel eens dingen horen zeggen dat je denkt.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Broekje uit, ik ben klaar voor de topshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ton :D jajaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten