Gert Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Denk voor een deel van de mannelijke fans wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Huhu mooi om die totale verontwaardiging te zien bij jullie als mensen het niet eens zijn met de mening van de meerderheid van de Nederlanders. Is het wel eens in jullie opgekomen dat de gedachte van de meerderheid van de mensen ook een verkeerde kan zijn? Ik vond Mulder Senior voor het eerst in zijn leven zinnige dingen zeggen en Co benaderde gisteren met zijn uitspraken ook bijna zinnigheid (wat een unicum zou zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Gelukkig bestaan er nog intelligente mensen als wij Soof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Intelligentie heeft er vrij weinig mee te maken, rationaliteit met een vleugje empathisch vermogen wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 De mannen zitten aan tafel bij DWDD vanavond, lekker inhakken op Hiddink. Feest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Dat wordt genieten :D Johan ook met sijn ''Ik ga niet meer naar DWDD'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Zo heeft hij dat nooit gezegd. Hij schuift niet aan voor een blokje van zes minuten, wel met media-uitzendingen en dergelijke. Vanavond krijgen ze basically een half uur uitzendtijd van VI onder DWDD. Not to mention dat ze er vandaag alle drie zitten en niet Johan solo tussen dat grachtengordelvolk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Thanks voor de tip. Opname is ingepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Zo heeft hij dat nooit gezegd. Hij schuift niet aan voor een blokje van zes minuten, wel met media-uitzendingen en dergelijke. Vanavond krijgen ze basically een half uur uitzendtijd van VI onder DWDD. Not to mention dat ze er vandaag alle drie zitten en niet Johan solo tussen dat grachtengordelvolk. Oh het is een half uur, dat wist ik niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Oh het is een half uur, dat wist ik niet ;) Vanavond is gewoon een kwartier voor de mannen. Erik Scherder en Epke Zonderland zijn ook aanwezig als gast, dus die krijgen allemaal een blokje van een kwartier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Zo heeft hij dat nooit gezegd. Hij schuift niet aan voor een blokje van zes minuten, wel met media-uitzendingen en dergelijke. Vanavond krijgen ze basically een half uur uitzendtijd van VI onder DWDD. Not to mention dat ze er vandaag alle drie zitten en niet Johan solo tussen dat grachtengordelvolk. Johan, ben jij dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hm oke. Ging mij meer ook om het feit dat Johan een keer sei dat Mathijs sich overal te groot voor voelt ;c En die ene keer dat hij een itempje van 10 min had en onderweg werd gebeld door Halina Reijn ''Uw item is geskipt, u kunt naar huis'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hij heeft dat wel gezegd, maar volgens mij zijn de items in DWDD langer dan vroeger. Zitten er nu voor 15/20 minuten met z'n drieën denk ik. @cim Halina Reijn belt niet mensen hier hoor, daar heb je een redactie voor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Heeft RTL zich gewoon ingekocht ofzo :cab: ook toevallig dat er maandag en vrijdag al geen VI was.. zelfs Danny Vera aanwezig, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hehe Wilfred gaat presenteren op 't eind. Goed dat ie 't zegt, kan ik dan inschakelen. Half uur echt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hehe Wilfred gaat presenteren op 't eind. Goed dat ie 't zegt, kan ik dan inschakelen. Half uur echt? Zou het me niet kunnen voorstellen. Net bezig met eerste van de twee andere gasten, en volgens mij is er ook nog muziek. Denk dat ze om :30 beginnen, het programma eindigt altijd om : 50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Om half acht is er altijd nog de TV draait door, dus ik verwacht dat daarna de boys van VI komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Kokke ze eindigen al om 50. Nu ook nog muziek, wordt gewoon een kwartier. Erg matig dat ze gewoon een normale gast zijn als het zo wordt aangekondigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hehe die zitten daar tien minuutjes :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ze kunnen Vera beter overslaan want anders is de zendtijd al voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Rene :cab: Lekker weer onsin lullen voor geld jesus. Ja Van der Wiel is heel matig, ja hij is vast slechter dan de back van Ijsland, net als De Vrij die is vast ook slechter dan de CV van Ijsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hm oke. Ging mij meer ook om het feit dat Johan een keer sei dat Mathijs sich overal te groot voor voelt ;c En die ene keer dat hij een itempje van 10 min had en onderweg werd gebeld door Halina Reijn ''Uw item is geskipt, u kunt naar huis'' :D Tip voor je, zet de z onder je ctrl c, ctrl v. Ik vind het echt schijtirritant namelijk telkens die s te lezen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Done :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Haha, zelfs Escha er bij die alleen een beetje mooi zit te wezen :love: :love: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Jack :r:r:r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten