Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Huhu mooi om die totale verontwaardiging te zien bij jullie als mensen het niet eens zijn met de mening van de meerderheid van de Nederlanders. Is het wel eens in jullie opgekomen dat de gedachte van de meerderheid van de mensen ook een verkeerde kan zijn? Ik vond Mulder Senior voor het eerst in zijn leven zinnige dingen zeggen en Co benaderde gisteren met zijn uitspraken ook bijna zinnigheid (wat een unicum zou zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heeft hij dat nooit gezegd. Hij schuift niet aan voor een blokje van zes minuten, wel met media-uitzendingen en dergelijke. Vanavond krijgen ze basically een half uur uitzendtijd van VI onder DWDD. Not to mention dat ze er vandaag alle drie zitten en niet Johan solo tussen dat grachtengordelvolk.

Oh het is een half uur, dat wist ik niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe Wilfred gaat presenteren op 't eind. Goed dat ie 't zegt, kan ik dan inschakelen. Half uur echt?

Zou het me niet kunnen voorstellen. Net bezig met eerste van de twee andere gasten, en volgens mij is er ook nog muziek. Denk dat ze om :30 beginnen, het programma eindigt altijd om : 50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm oke.

Ging mij meer ook om het feit dat Johan een keer sei dat Mathijs sich overal te groot voor voelt ;c En die ene keer dat hij een itempje van 10 min had en onderweg werd gebeld door Halina Reijn ''Uw item is geskipt, u kunt naar huis'' :D

Tip voor je, zet de z onder je ctrl c, ctrl v. Ik vind het echt schijtirritant namelijk telkens die s te lezen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites