Vitesse88 Geplaatst 2 mei 2016 Share Geplaatst 2 mei 2016 Rasicha van Chelsea, hmm oke.. Verder wel eens met hun kritiek. Zie ook liever eigen jeugd ipv deze 4 nietsnutten (Baker uitgezonden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Wijze woorden van De Snor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Dit krijgt Johan weer te horen morgen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Wat een uitzending :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Net even terug gekeken, maar het begin gaat toch over PSV? Dat het daarna heel lang over Ajax gaat is jammer en dat laatste item is vast en zeker gedaan omdat Ajax 'normaal' kampioen was geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Je kan dat programma beter Studio Ajax noemen hoor, want dit is gewoon lachwekkend natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Heb het niet bekeken. Maar iedereen noemt het studio Ajax. En dan ging het veel over Ajax en dan is het raar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik vind Studio Voetbal het minste van de kwaden en omdat het zo laat begint, ga ik er ook vaak niet naar kijken ook. Dan hangt het er vervolgens nog van af of ik Yoeri Mulder, Ronald Waterreus, Pierre van Hooijdonk of Sjoerd Mossoe zie zitten en dan zap ik al door naar een ander kanaal. Afschuwelijke lui zijn dat. Die krielkip met dat brilletje vind ik dan wel weer een goeie. Weet zijn naam niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik had het her en der al gelezen, maar Ajax is toch ook de grootste en mooiste club van Nederland dus dan is het toch logisch dat ze daar het meest aandacht aan besteden? Tevens kan ik mij voorstellen dat het vragen opwekt als een ploeg zo op de laatste speeldag een titel verspeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Mooiste club ja? Vere van zelfs. Studio voetbal behoort een objectief programma te zijn, net zoals VI. Wel heerlijk dat die Mulder zo zuur was, extra genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Dat zie je toch echt verkeerd, Ajax is by far de mooiste club van Nederland. Maar bon, laten we daar niet verder op ingaan. Moet het een objectief programma zijn, goh ... misschien wel. Trouwens grappig dat je dan VI noemt, als er een voetbalprogramma niet serieus is te nemen is het VI wel. Dat is gewoon kantinepraat, niets mis mee hoor overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Nee hoor, ik zie dat meer dan prima en er op ingaan hoeft ook niet want zal het ongetwijfeld niet met je eens zijn. Tuurlijk is VI niet serieus te nemen maar dat snijdt wel alle clubs in de eredivisie aan. Kantinepraat daar is heerlijk maar dat is ook hun programma-format. Anyway, ik ga de zon in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Burgemeester van Eindhoven is een goede burgemeester, want Derksen heeft nog met zijn vader gewerkt... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ik ben het met bijna alles wat Johan vandaag zegt oneens :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Jetro. Huilen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Geweldig die compilatie van Kieft :-D over die vuurwerkbom ook :r ik ga hem missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Is die derde helft ook nog ergens terug te zien? Op die site van Voetbal Inside kon ik hem niet vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Is die derde helft ook nog ergens terug te zien? Op die site van Voetbal Inside kon ik hem niet vinden https://www.youtube.com/watch?v=9MJX9nhvjns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Dickie laat zich slepen door de wegenwacht :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Hele toffe uitzending dit, zoiets zie ik graag vaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ik vond er niets tot weinig aan. Gelukkig schakelde ik een half uur later in, waardoor ik saaie stukken (en reclame's) door kon spoelen. Wel goed natuurlijk dat ze geld inzamelen voor het goede doel, heb ook zelf een bijdrage gegeven, maar had met verheugd om anderhalf uur flink te lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Wat een geleuter van Derksen richting Kuijt, laat hem lekker. Hij is positief, ja so what?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Wat een geleuter van Derksen richting Kuijt, laat hem lekker. Hij is positief, ja so what?! Ik ben het wel met Johan eens en gelukkig is Johan niet zo schijnheilig dat ie zijn mond houdt als Kuyt er bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Dat is inderdaad zeker iets goeds, iig niet achter de ellebogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 En Kuyt reageerde daar imo prima en op zijn geheel eigen wijze op. Precies zoals Johan bedoelt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten