Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik vind Studio Voetbal het minste van de kwaden en omdat het zo laat begint, ga ik er ook vaak niet naar kijken ook. Dan hangt het er vervolgens nog van af of ik Yoeri Mulder, Ronald Waterreus, Pierre van Hooijdonk of Sjoerd Mossoe zie zitten en dan zap ik al door naar een ander kanaal. Afschuwelijke lui zijn dat. Die krielkip met dat brilletje vind ik dan wel weer een goeie. Weet zijn naam niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het her en der al gelezen, maar Ajax is toch ook de grootste en mooiste club van Nederland dus dan is het toch logisch dat ze daar het meest aandacht aan besteden?

Tevens kan ik mij voorstellen dat het vragen opwekt als een ploeg zo op de laatste speeldag een titel verspeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie je toch echt verkeerd, Ajax is by far de mooiste club van Nederland. Maar bon, laten we daar niet verder op ingaan. Moet het een objectief programma zijn, goh ... misschien wel. Trouwens grappig dat je dan VI noemt, als er een voetbalprogramma niet serieus is te nemen is het VI wel. Dat is gewoon kantinepraat, niets mis mee hoor overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, ik zie dat meer dan prima en er op ingaan hoeft ook niet want zal het ongetwijfeld niet met je eens zijn. Tuurlijk is VI niet serieus te nemen maar dat snijdt wel alle clubs in de eredivisie aan. Kantinepraat daar is heerlijk maar dat is ook hun programma-format. Anyway, ik ga de zon in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond er niets tot weinig aan. Gelukkig schakelde ik een half uur later in, waardoor ik saaie stukken (en reclame's) door kon spoelen.

Wel goed natuurlijk dat ze geld inzamelen voor het goede doel, heb ook zelf een bijdrage gegeven, maar had met verheugd om anderhalf uur flink te lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites