Sophomore Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Friesland is wereldkampioen kaatsen terwijl er net een half miljoen mensen wonen. Oh wat knap zeg. Gaat natuurlijk over het aantal mensen dat de sport beoefenen binnen een land. Al heeft het totale inwoneraantal er tot zekere hoogte ook mee te maken, bedoel San Marino wint niet snel een WK ook al zou iedereen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Cl finale. Een of andere Europese B prijs..... (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Nou ik wil verder niet moeilijk doen maar als je 16/17 miljoen inwoners hebt en je presteert als Nederland heeft gedaan dan is dat gewoon fantastisch voor zo'n klein landje. Ja, want het voetbal is hier zo slecht georganiseerd. Dat is belangrijker dan het aantal inwoners. Als je op zulke structurele wijze op een dergelijke wijze de voetballerij beïnvloedt als land, dan ben je gewoon een topland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-09-04/13:00 Vanaf minuutje of 12 :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Derksen direct met een fijne sneer naar Snoeks :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Je nodigt toch niet Johan Derksen uit voor een afscheid :P Wel heel slecht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Die 5-1 vind ik zo nep he, kan het mij ook niet voorstellen dat Jansma 98 overdreven vindt maar de goal van Robben niet :cab: Mijn moment is trouwens de wissel van Robben, en dan met Kluivert en Bergkamp in de top 3. Wie is trouwens die andere man? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Maar Cim, het gaat hier om een afscheid van iemand. Daarin horen de hoogtepunten van iemand mijn inziens mooi te worden gemaakt, niet verneukt door twee gasten die alles kut vinden en ook overdreven kut. En eigenlijk hem niet eens mogen. Dat doe je gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Het bewijst wel weer dat we in Nederland niet op een respectvolle wijze mensen kunnen eren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Waarom zou Jack geëerd moeten worden :cab: Moeten we nou ook al bijzonder gaan lopen doen over sportverslaggevertjes. Net als met die Smeets, werd een keer tijd die kop van de buis. Zo goed was ie ook niet, irriteerde me dood aan die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Die Jansma dan, wat is die irritant zeg iedereen verdedigen waar die mee samen heeft gewerkt. Ik vind die vent echt geweldig die er bij is :-D Haha hij is dus weggelopen, klein ventje :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Hahaha schitterende radio toch dit, heerlijk man. Maar dat weg lopen is wel een beetje zielig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Derksen over dat weglopen ook heerlijk hypocriet :mrg: http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/rtv/24455299/__Jack_loopt_weg_bij_afscheid__.html Maar is dus boos vanwege die De Graaf. Jack in VI nog steeds mogelijk dus :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Waarom zou Jack geëerd moeten worden :cab: Moeten we nou ook al bijzonder gaan lopen doen over sportverslaggevertjes. Net als met die Smeets, werd een keer tijd die kop van de buis. Zo goed was ie ook niet, irriteerde me dood aan die vent. Mart _O_ Fenomeen juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Waarom zou Jack geëerd moeten worden :cab: Moeten we nou ook al bijzonder gaan lopen doen over sportverslaggevertjes. Net als met die Smeets, werd een keer tijd die kop van de buis. Zo goed was ie ook niet, irriteerde me dood aan die vent. Vraag 1 is dan of hij een eerbetoon verdient, maar als je dan besluit een eerbetoon te houden, dan maak je er geen afzeikradio van. Maar ik zie dat we hier allemaal mensen hebben die bij hun afscheidsreceptie in de toekomst graag worden afgezeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Nee, dit was een fout van die redactie natuurlijk. Je moet ook wel een imbeciel zijn om uitgerekend deze twee uit te gaan nodigen voor een afscheidsuitzending. Dan weet je toch wat je binnen haalt. Maar verder vond ik het wel vermakelijk moet ik zeggen. Snap wel dat Jack weg is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Derksen is bezig om Van Basten te zien als schuldige :r Wat roept die weer bullshit zeg '''gefaald bij Oranje, hij wilt geen coach zijn bij AZ, ongeschikt, moet Marco de boel redden?'' Dus Blind was ook de reden dat we 3de werden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Zit niet te kijken verder, maar is Van Basten niet de enige verandering in de staf geweest (op Loderwijks na)? Dan snap ik vest hoe Derksen bij Van Basten uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Zit niet te kijken verder, maar is Van Basten niet de enige verandering in de staf geweest (op Loderwijks na)? Dan snap ik vest hoe Derksen bij Van Basten uitkomt. Naja ik wil Blind al niet helemaal slachtofferen aangezien de korte voorbereiding en al helemaal geen assistent die er ook pas is. Ik bedoel we werden niet 3de door BLind en Kluivert. Ik vind het raar dat die steeds maar blijft terug komen op ''bij AZ kon die het niet aan'' ja en daarom is die toch juist assistent geworden :cab: Hij wou niet op de voorgrond en dat doet hij nu ook gewoon niet. Maar weet niet of Derksen dacht ''ah nu is Van Basten assistent dus gaan we toch naar het EK'' toen die werd aangesteld maar lijkt mij raar gezien het dramatische spel en resultaten daarvoor. Als er iemand verantwoordelijk is dan is het Van Oosterveen wel maar denk dat je BLind en zijn staf iets langer de tijd mag geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Hansie komt toch telkens met aardige opstellingen. Had voor Janmaat of Verhaegh gekozen i.p.v. Van Beek als rechtsback, maar zag er best redelijk uit allemaal. Voor WK 2014 toverde hij ook een opstelling uit de lucht waarmee ik het grotendeels eens was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Hansie komt toch telkens met aardige opstellingen. Had voor Janmaat of Verhaegh gekozen i.p.v. Van Beek als rechtsback, maar zag er best redelijk uit allemaal. Voor WK 2014 toverde hij ook een opstelling uit de lucht waarmee ik het grotendeels eens was. Maar serieus nemen ze hem niet, maar dat zijn we inmiddels wel gewend van VI ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Hans Kraay heeft ook gewoon verstand van voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Had hem graag bij De Graafschap gezien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Laura:<. Die vent die naast haar zat, zat er ook lekker ongemakkelijk bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Dat lachje van Johan na dat fragment dat Hans Jacques d'Ancona kust. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten