ElPrincipito Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 6 puntjes! Dit is dus beter dan mijn inzending met Spanje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 Voor de liefhebbers: Je kunt je inschrijven voor de 29e editie van het MU WSF:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 29 juli 2020 Share Geplaatst 29 juli 2020 10 punten van Ivago, dat komt niet vaak voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Op 28-7-2020 om 22:43 zei StanleyW: Macedonië zegt: благодарам @ivago Ivago zegt daar snap ik geen reet van Maar toch bedankt Macedonië ook al doe je niet mee (je bent Montenegro @StanleyW) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 1 uur geleden zei ivago: Ivago zegt daar snap ik geen reet van Maar toch bedankt Macedonië ook al doe je niet mee (je bent Montenegro @StanleyW) Eén pot nat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 juli 2020 Share Geplaatst 30 juli 2020 Hmm, sub-top maar het podium raakt uit zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 31 juli 2020 Eurovision Manager 2 - Results (12/15) @Titan Eurovision Manager 1: Croatia (3/17). 12 points for @Rogier. 8 points go to... Spoiler 10 points go to... Spoiler 12 points go to... Spoiler Mentions @ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Een schamel puntje. Kan een topklassering definitief uit mijn hoofd zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Met terugwerkende kracht redelijk strategisch gestemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Kijk eens aan, dit is een mooie uitloper. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Dit wordt pijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 juli 2020 Share Geplaatst 31 juli 2020 Maar liefst 8 punten, linkerrijtje is een feit! Bovenin nog erg spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2020 Eurovision Manager 2 - Results (13/15) @007mark Eurovision Manager 1: Norway (6/17). 12 points for @chrisje1993 8 points go to... Spoiler 10 points go to... Spoiler 12 points go to... Spoiler Mentions @ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 De eindsprint wordt laat ingezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Met uitleg: 1. Denmark: Deze zangeres ken ik toevallig. Heeft namelijk het 3e seizoen van The Voice Australia gewonnen. Qua zang is er wat mij betreft ook niet heel veel mis mee. Als het niveau hetzelfde is als de vorige editie dan gaat deze inzending ook zeker veel punten pakken. Buiten de zangkwaliteit om spreekt dit optreden mij niet enorm aan. 2. Montenegro: Mensen toch. Wat een gekkigheid allemaal. Dit is echt totaal niet mijn smaak. Buiten dat vind ik het allemaal ook to much. Snel door met de volgende. 3. Austria: Meteen een goede om te vergelijken met Denemarken. De Franse taal geeft misschien een klein voordeeltje voor deze inzending, maar denk dat de moeilijkheidsgraad van het Deense nummer weer iets hoger ligt. Zitten daardoor dus dicht bij elkaar. 4. Netherlands: Uiteraard een bekend nummer. Weet nog dat hij bij DWDD meerdere nummers ten gehore bracht en aan het eind van de week bekend ging maken welke nummer het was geworden. Dit nummer was daarbij zeker niet mijn favoriet. Dat rauwe in zijn stem onderscheidt hem wel van andere artiesten in dit veld. 5. San Marino: Enorm slechte muziek die zo uit een musical kan komen. Absoluut niet wat ik graag wil horen, helaas. 6. Serbia: Zat eigenlijk te wachten op een beetje power, maar dat kwam er toch niet helemaal. Daardoor toch een tegenvallende inzending van Servië. 7. Iceland: De stemmen zijn ten eerste al niet erg goed. Daarnaast valt het optreden als geheel ook enorm tegen. Jammer, maar deze kunnen we afstrepen als mogelijke kandidaat voor punten. 8. Romania: Eindelijk weer een nummer dat in de buurt van de punten kan komen. Niets is eigenlijk extreem goed in dit optreden, maar scoren wel overal net een voldoende wat mij betreft. 9. Moldova: Misschien het meest lastige nummer om te beoordelen. Is namelijk niet helemaal mijn smaak, en klinkt op bepaalde stukken zelfs een beetje schel. Toch heeft het ook wel weer iets dit nummer… 10. Portugal: Ja dit vind ik dus fantastisch he. De meer dan verdiende winnaar van 2017 en heb toen echt genoten van zijn optreden. Elke keer weer kippenvel als ik het terugkijk. Staat ook in mijn afspeellijst en gaat dus ook hier veel punten scoren. 11. Finland: Ik snap dit hele optreden gewoon niet zo goed. Waarom zou je op het begin die vrouw een soort salto laten maken op dat ding? De dans is daarbij ook flink afgezaagd, wat afdoet aan het nummer en de zang. Zang is al niet geweldig, maar het nummer is 13 in een dozijn natuurlijk. Al met al een onvoldoende dus. 12. Israel: Niet slecht hoor. Het duo met de grote hoelahoep voegt hier ook wel echt iets toe naar mijn mening. Stem is goed genoeg, al had hij richting het einde nog meer open mogen gaan. Anyway, niet gek gedaan dit. Matige bridge, dat wel. 13. Bulgaria: Commentaar op mijn eigen nummer: Denk in dit veld wel redelijk uniek en verschillend van de rest van de deelnemers. Toen ik luisterde had ik eigenlijk direct het gevoel dat ze het beste die slanke, donkere man solo hadden kunnen sturen. Qua stem een niveau hoger dan de rest. Beetje research gedaan en blijkt een Amerikaan te zijn die nu deelneemt aan het 10e seizoen van The Voice Australia. Johnny Manuel is zijn naam. Verwacht voor mijn inzending een plek bij de eerste 6. 14. Cyprus: When Beyoncé meets Sirtaki. Stiekem is dit een guilty pleasure voor mij uit de editie van 2018 en had Eleni Foureira toen liever zien winnen dan die Israelische dame. Dit nummer staat volgens mij zelfs in mijn afspeellijst. Kan er niet omheen dat er live zeker betere artiesten zijn, maar vind deze gewoon lekker in het gehoor liggen. Gaat hoog eindigen bij mij. 15. Germany: Weet oprecht niet echt wat ik hiervan moet vinden. Kan het niet echt in een hokje plaatsen, maar misschien is dat ook wel iets positiefs. Optreden en zang scoort echt beter dan een flink aantal andere deelnemers. Punten vanuit Sofia: 12 Portugal 10 Cyprus 8 Denmark 7 Austria 6 Israel 5 Germany 4 Netherlands 3 Romania 2 Moldova 1 Serbia 0 Finland 0 Iceland 0 San Marino 0 Montenegro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 (bewerkt) Dank voor de punten! Tweede jaar achtereen in de (sub)top; goed voor het algemeen klassement vermoed ik. Al kan het nog mis gaan. 2 augustus 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Ik ga laatste rondes best goed en nu zelfs 10 punten. Desondanks nog steeds rechter rijtje. Maar een plek in de middenmoot vind ik eigenlijk al hoger dan verwacht. Bedankt voor alle punten! Van tevoren had ik eigenlijk al verwacht dat Portugal dik zou winnen, vind ik één van de sterkste winnaars die ik ken van deze eeuw. Ze zijn er nog niet, maar denk dat die voorsprong alleen maar groter gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 2 augustus 2020 Share Geplaatst 2 augustus 2020 Weer een twaalfpunter! Mijn dank is groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 3 puntos, dank u! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 Dramatisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2020 Eurovision Manager 2 - Results (14/15) @Chiemel Eurovision Manager 1: Hungary (4/17). 12 points for @nasje92. 8 points go to... Spoiler 10 points go to... Spoiler 12 points go to... Spoiler Mentions @ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2020 Share Geplaatst 3 augustus 2020 Geloof dat Portugal gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2020 Eurovision Manager 2 - Results (15/15) @Grote Ree Eurovision Manager 1: Lithuania (12/17). 12 points for @nasje92. 8 points go to... Spoiler 10 points go to... Spoiler 12 points go to... Spoiler And the winner is... Spoiler @Fabian. met Portugal! Klassement der Eurovision Managers na 2 edities: 1. @Chimpa & @Titan - 14 2. @Fabian. - 12 3. @Rogier. - 10 4. @007mark - 9 5. @Grote Ree - 8 6. @Chiemel, @chrisje1993 & @nasje92- 7 7. @Jeroen. - 6 8. @ElPrincipito - 5 9. @Kelvin - 3 10. @StanleyW - 2 11. @Christian. & @QuaLyon- 1 Mentions @ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Gefeliciteerd aan de terechte winnaar. Zelf wederom in de subtop terecht gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Natuurlijk een terechte winnaar, was ook al behoorlijk verbaasd dat een oud-winnaar hier mocht deelnemen. Fijne tweede plek voor Nederland ook. En helemaal mooi dat ik zelf dan het brons (toepasselijk voor een ree) mag pakken. Dank voor de organisatie! @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten