Titan Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 Een begrijpelijke keuze van de coach! Had bij het uitkiezen van de artiesten niet zozeer rekening gehouden met het beschikbare materiaal. Vooral gelet op betrekkelijke onbekendheid van de mannen en vrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 Snap dat je daar niet op hebt gelet. Is volgens mij ook niet met zoveel woorden geadviseerd om daar rekening mee te houden. Op basis van eerdere versies van dit spel wist ik dat het min of meer een vereiste is, maar dat moet je ook maar net weten... Hopelijk brengt Naomi eens een keer weer wat uit. Ik ben in ieder geval fan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 mei 2020 Share Geplaatst 7 mei 2020 In deze tijd al bijzonder dat er een artiest is die geen quarantaine-akoestic-riedeltje opneemt (wat in haar voordeel pleit), anders was er wel wat meer materiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2020 Naomi Sharon heeft het helaas dus niet weten te redden. Dan gaan we weer over naar team @Zeus Wilsen: Overzicht: Stoel 1: Celeste Stoel 2: Black Pumas Stoel 3; FKA Twigs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 mei 2020 Share Geplaatst 9 mei 2020 Eindelijk nog eens aan mij. Benieuwd of Wlsen een stoeltje weet af te pakken. Hoeft niet meteen de troon te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 mei 2020 Share Geplaatst 9 mei 2020 Overeind geblazen ben ik niet, maar het afschrijven doe ik toch ook zeker niet. Ik kom nu dan toch op het punt dat ik moet gaan vergelijken. Met de koningin van dit deelnemersveld is dat een snel uitgemaakte zaak. Dan blijven Celeste en Black Pumas over. Celeste heeft wat mij betreft een interessanter stemgeluid, al is het de vraag of het ook dichter bij mijn smaak ligt. Toch, als ik op de stem af ga, verkies ik dan toch Celeste. Black Pumas vind ik ook een zekere muzikale potentie hebben. Daarnaast zie ik weinig brood in een team met drie solo-vrouwen. Een bandje of een man zou toch ook wel mooi zijn. Resumerend kom ik dan tot de conclusie dat ik wederom tevreden ben met het team dat nu staat, of zit in dit geval. Wilsen zal ik dus niet meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2020 Nadat Wilsen te horen heeft gekregen dat hier het eindstation is gaan we verder weer naar team @Jeroen. Hier gaat de voorlaatste artiest proberen een stoel te bemachtigen. The Delines: Overzicht: Stoel 1: Delain Stoel 2: Holly Humberstone Stoel 3: Beth Hart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 mei 2020 Share Geplaatst 10 mei 2020 We komen in de fase waarin er echt lastige beslissingen gemaakt moeten gaan worden. Met Delain, Holly Humberstone en Beth Hart heb ik drie prima acts al op de stoelen zitten en voor mij persoonlijk zit The Delines hier vlak bij in niveau. Delain is meer persoonlijke smaak dan dat ik er van overtuigd ben dat het ver kan komen. Holly Humberstone is een prima zangeres waarbij het vooral een uitdaging word om goed livemateriaal te vinden terwijl Beth Hart een veelzijdige topzangeres is. The Delines vallen in een lekker jazzy hoekje waar ik op zijn tijd prima van kan genieten. Uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat ik tevreden ben met de drie die momenteel de stoelen bezet houden en zal helaas voor @Richarð. zullen The Delines dan ook afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2020 We gaan nu beginnen aan de laatste artiesten van ieder team. Als eerste is het aan de beurt weer aan team @Fabian. Anna of the North: Overzicht: Stoel 1: Lowell Stoel 2: Dirty Honey Stoel 3: King Princess Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Eentje die je wist dat zou komen. Anna of the North, een uitstekende artieste met een breed repertoire. Ook in dit nummer laat ze weer zien dat ze op verschillende manieren uitstekend voor de dag kan komen. Dat zij een plekje in de liveshows heeft bemachtigd lijkt me duidelijk, maar wie moet daar plaats voor maken? Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Overzicht: Stoel 1: Anna of the North @007mark Stoel 2: Dirty Honey @bas2204 Stoel 3: King Princess @Tamara84 Lowell komt net te kort bij de andere drie en haakt helaas als laatste artiest af in het zich van de haven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Haha mijn ene artieste volgt de andere op. Positieve is dat er in ieder geval 1 door is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2020 En daarmee is het eerste team terug gebracht naar 3. In team @Fabian. zijn de volgende artiesten door: King Princess @Tamara84 Dirty Honey @bas2204 Anna of the North @007mark Dan gaan we ook gelijk door naar de laatste artiest in team @Grote Ree. Ane Brun: Overzicht: Stoel 1: Taylor Janzen Stoel 2: IAMX Stoel 3: The Struts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 De laatste artiest al weer en daarmee rijst direct de vraag of de drie artiesten die al vanaf begin deze knock-outs vastgeroest op hun stoel zitten voor een unicum kunnen zorgen of dat één van hen toch in het zicht van de haven, zoals Fabian het zo mooi verwoordde, zal stranden. We horen hier een uptempo nummer van Ane Brun, waarbij we twee drummers in actie zien, en daar gaat mijn muzikantenhart natuurlijk wel sneller van kloppen. Wederom horen we het unieke geluid van Ane, zij het nu met meer volume ten opzichte van bijvoorbeeld de blinds. Ik heb geen valse noot hier gehoord, alles is spatzuiver. Van het nummer was ik de eerste keer dat ik het luisterde niet echt kapot. Het is echter een 'groeier', je gaat het steeds meer waarderen naarmate je het vaker luistert. De vraag is echter of de stijl die zij maakt qua muziek ook door het grote publiek zal gewaardeerd worden. Spoiler Verdict: Kijk ik naar de mate waarin ik compleet ben weggeblazen in deze knock-outs door de artiesten, dan kom ik tot de conclusie dat zowel IAMX en The Struts sowieso hun stoel verdienen. Dan gaat het dus nog tussen Taylor Janzen en Ane Brun. Ga ik dan voor de veilige optie waarbij ik denk dat het publiek het wel zal waarderen of kies ik voor authenticiteit en wat meer risico's nemen? Ik kies voor het laatste en neem dan ook Ane Brun mee naar de live-shows. @Titan@hjs@bas2204@chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2020 Ten eerste mijn dank naar @Grote Ree voor toch het vertrouwen in Ane Brun te leggen. Ik hoop dat het publiek er straks ook in vertrouwt. Hiermee moeten we wel helaas afscheid nemen van Taylor Janzen van @Titan Einduitslag stoelen: Stoel 1: Ane Brun @chrisje1993 Stoel 2: IAMX @hjs Stoel 3: The Struts @bas2204 Dan gaan we door naar de laatste artiest van @Zeus. Cigarettes after seks moet hier proberen nog een stoel over te nemen om door te gaan. Cigarettes After Seks: Overzicht: Stoel 1: Celeste Stoel 2: Black Pumas Stoel 3: FKA Twigs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Hoofdpijndossier. Paniek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2020 Op 13-5-2020 om 19:58 zei Zeus: Hoofdpijndossier. Paniek! Heb je paracetamol al voor tegen de hoofdpijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2020 Share Geplaatst 16 mei 2020 Was een moeilijke keuze. Vocaal gezien is het gewoon allemaal goed tot zeer goed. Dus uiteindelijk op basis van smaak gekozen. Cigarettes After Sex is wat te liefig voor mij, maar ik waardeer de fijnbesnaardheid wel. Daar tegenover staan Celeste en Black Pumas. Twee acts die muzikaal prima voor de dag komen, maar wmb wel iets onderscheidends of uitzonderlijks missen, wat bijvoorbeeld koningin FKA Twigs wel heeft. Zoals ik al zei baseer ik mij voor de keuze dan maar louter op smaak en dat zal betekenen dat: Cigarettes After Sex een stoel krijgt. Black Pumas moet het veld ruimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2020 (bewerkt) Na een moeilijke beslissing van zeus is zijn team nu ook rond voor de volgende ronde. Helaas betekent dat wel voor mijn eigen inzending dat Black Pumas het veld alsnog heeft moeten ruimen. Stoel 1: Celeste @Tamara84 Stoel 2: Cigarettes After Seks @ivago Stoel 3: FKA Twigs @Regis Dan gaan we nu naar het laatste team die nog 1 artiest moet laten optreden. Bij team @Jeroen. gaat Texas Hippie Coalition nog proberen een stoel over te nemen. Texas Hippie Coalition: Overzicht: Stoel 1: Delain Stoel 2: Holly Humberstone Stoel 3: Beth Hart 17 mei 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 De keuze waarvan ik wist dat hij ging komen en een waar ik al een tijdje over heb nagedacht. Texas Hippie Collective is iets wat van alle deelnemers aan de Voice het beste in mijn straatje past en voor mij een ontdekking is geweest waar ik nu vaker naar luister. Dan kijken we naar wat er op dit moment op de stoelen zitten en met Delain, Holly en Beth zitten daar drie sterke kandidaten met allemaal hun eigen sterke punten. Puur op basis van wat diversiteit zal deze strijd voor mij voor die laatste stoel vooral gaan tussen Delain en Texas Hippie Collective waarbij ik denk dat Delain misschien iets meer kans maakt bij het grotere publiek maar als coach wil ik ook wel mijn eigen inbreng laten zien dus ik zal gaan voor Texas Hippie Collective. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2020 Dan zijn alle teams nu compleet met de 3 artiesten waar ze mee naar de Kwart Finale zeg maar gaan. Voor Delain was het team van Jeroen 1 artiest te groot. Hieronder volgen de artiesten de het WEL gehaald hebben: @Zeus Celeste @Tamara84 FKA Twigs @Regis Cigarettes After Seks @ivago @Jeroen. Texas Hippie Coalition @hjs Holly Humberstone @007mark Beth Hart @chrisje1993 @Fabian. Anna Of The North @007mark Dirty Honey @bas2204 King Princess @Tamara84 @Grote Ree Ane Brun @chrisje1993 IAMX @hjs The Struts @bas2204 In de volgende ronde zal iedereen weer in overleg met zijn coach een nieuwe live optreden moeten uitkiezen. De coach stuurt vervolgens van alle drie zijn artiesten de inzendingen naar mij toe. Vanaf nu gaat ook het publiek zijn mening mogen laten horen en gaan stemmen op hun favoriet. Verdere info daarover volgt zodra het eerste team gepost word met de inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2020 Share Geplaatst 17 mei 2020 @Jeroen. en @Fabian. Ik zal voor Holly Humberstone en Anna of the North later vandaag even kijken wat ik kan vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Toch blij dat coach @Zeus vertrouwen blijft houden in mijn sigaretten en ik zo nog in het spel kan blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2020 @Zeus @Fabian. @Jeroen. en @Grote Ree Ik had graag de nieuwe nummers uiterlijk Zaterdag 23 Mei 12:00 Uur!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2020 Ten eerste aan @Zeus en @Fabian. graag een verzoek om achter de nieuwe inzendingen te gaan en me deze zo snel mogelijk door te sturen. Dan gaan we naar de volgende ronde. In deze ronde strijden de artiesten in de teams nog tegen elkaar. In alle 4 de teams zal er 1 artiest afvallen voor de Halve Finale. Alle 3 de inzendingen zullen tegelijk in het topic komen per team. Eerst mag het publiek gaan stemmen op hun favoriet. De artiest met de meeste stemmen gaat direct door naar de halve finale. Tussen de overige 2 artiesten heeft de coach nog de keus wie hij meeneemt. We gaan beginnen met Team @Jeroen. Holly Humberstone: Beth Hart: Texas Hippie Coalition: Stemmen kan d.m.v. ze in volgorde van 1 t/m 3 te sturen in een pb naar mij toe. Ik heb hiervoor nog wat mensen in een pb aangesproken waardoor we een eerlijkere stemming zullen gaan kijken. Ik zal ook de oud-deelnemers die niemand meer erin hebben ook willen vragen om mee te stemmen. @komodo25 @Chiemel @Roprop @nasje92 @Vilhena @Christian. @Dysproz @Lazvic @Chimpa @Satyr @Erwin. @Richarð. @Titan DEADLINE stemmen: Dinsdag 26-5 21:00 Uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Mag je als coach ook stemmen voor een ander team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten