chrisje1993 Geplaatst 18 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2020 Auditie 26: Auditie 27: Auditie 28: Auditie 29: Auditie 30: @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 Voor de laatste twee zou ik meteen gedraaid zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 maart 2020 Share Geplaatst 18 maart 2020 26: Interessante opening met een soort hartslag op de achtergrond en een zangers die mij prettig in de oren klinkt. Hierna komt er een een soort middeleeuws aandoende muzikale begeleiding bij. We zitten hier bij de Voice en deze mevrouw kan absoluut zingen dus voor mij een ja. 27: Ik weet dat country over het algemeen niet de populairste muzikale stroming is op dit forum. Desondanks heeft deze act geluk dat ik deze editie op de stoel plaats heb genomen want ik kan het over het algemeen prima waarderen. Dit is niks vernieuwend in dit genre of als muziek in zijn geheel maar het luistert prima weg en voor mij is dat voldoende om de stoel om te draaien. 28: De tweede rapact deze versie en ook deze spreekt me totaal niet aan. Simpele nee voor mij. 29: Dit is een nummer waar ik persoonlijk niks mee heb. Ten eerste zitten we hier bij de voice waarbij deze zangeres ofwel door de autotune is gehaald en de rest vooral een soort van fluistert op muziek. Ten tweede doet de muzikale omlijsting helemaal niks voor mij dus een duidelijke nee van deze kant. 30: Een vrij unieke gitaarsound in de opening. Dan komt de loepzuivere zangeres erin en zonder twijfel druk ik op die knop. Prachtige stem heeft deze vrouw en een absolute kandidaat om hoog te gaan eindigen deze versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Tot nu toe leuk om te volgen, voornamelijk door de verschillende smaken van de coaches ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 7 minuten geleden zei 007mark: Tot nu toe leuk om te volgen, voornamelijk door de verschillende smaken van de coaches ook Mee eens, en ik vind ook dat de coaches bereidheid tonen om open te staan voor alle genres, sterk pluspunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 3 minuten geleden zei ivago: Mee eens, en ik vind ook dat de coaches bereidheid tonen om open te staan voor alle genres, sterk pluspunt. Klopt. Heb zelf ook geprobeerd om deelnemers in te sturen vanuit verschillende genres. Ene zal dan misschien beter in de smaak vallen dan de ander, maar zo is er wellicht altijd 1 coach die draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2020 Auditie 31: Auditie 32: Auditie 33: Auditie 34: Auditie 35: @Grote Ree @Jeroen. @Fabian. en @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Auditie 26: Gedraaid Zonder instrumenten een nummer zingend beginnen, dan sta je al met 1-0 voor natuurlijk. Wat een dijk van een stem! Het lijkt wel iets van een Arabische invloed te hebben. Ik kan er een heel lang verhaal over maken, maar dit is een uniek genre met een fantastisch stemgeluid. Ik zou het fantastisch vinden als je je aan wilt sluiten bij Team Fabian! Auditie 27: Gedraaid Heel andere intro na het vorige nummer. Ik hou hier wel van, lijkt op een soort van country bandje? Er zit in ieder geval een lekkere flow in en het rauwe randje op de stem van de zanger doet de muziek erg goed. Ook de Amerikaanse intonatie in dit nummer versterkt de zang. Ik kan eigenlijk niet wachten om dit live te zien, natuurlijk draai ik om! Auditie 28: Niet gedraaid Twee lekkere audities gehad, dan moet je toch van goeie huize komen om me weer te overtuigen. Het verrast me dat we hier weer een rap-act hebben, maar wel leuk voor de afwisseling. Bij de vorige rap-auditie gaf ik aan dat ik zeker opensta voor dit genre, maar dan moet de zang wel overtuigend zijn en niet té vertellend. Het is in die zin wel iets beter dan de vorige rap-auditie, maar het weet me niet genoeg te overtuigen om die stoel te draaien. Toch hoop ik stiekem nog de rap/hiphop-act tegen te komen die wel door kan gaan. Of ziet een collega het hier misschien in zitten? Auditie 29: Niet gedraaid Zoals mijn collega al zei, een aparte muzikale omlijsting met een stem die dusdanig door de autotune is gegaan dat er een soort elektronische laag op is ontstaan. Ik vind het in ieder geval stukken minder dan de audities hiervoor uit deze post, en heb het na 1,5 minuut eigenlijk wel gehoord. Dit is niks voor mij. Auditie 30: Gedraaid (na 5 seconden) Manmanman, Rob Geus zou hier jaloers op geweest zijn. Na een zin sta ik al als een malle op die knop te rammen, wat een binnenkomer op zang-gebied. Veruit een van de best overtuigende audities die ik tot nu toe heb geluisterd. Iéder woord is raak en dat maakt dit een pareltje van een artiest en nummer. Het mooie hieraan, terwijl ik ernaar luister, is dat het naar mijn idee een aantal oude en nieuwe stijlen combineert. Dit kun je vandaag de dag prima draaien, maar dit had pakweg 20 jaar geleden ook prima op de radio gekund. Echt een knap staaltje muziek, kom alsjeblieft bij mij. Auditie 31: Gedraaid Tsja, kunnen de komende vijf audities nog over de afgelopen vijf audities heen? Dat is eigenlijk wel de vraag die hier door m'n hoofd spookt. We beginnen in ieder geval met een stevige act, misschien een band? De stem weet me niet direct te overtuigen, lijkt tevens ook aan de muziekkwaliteit te liggen. Toch weet het me wel op een bepaalde plek te raken, dit is gewoon lekkere muziek. Ik ben overtuigd en druk gewoon op de knop, prima auditie. Auditie 32: Niet gedraaid Weer een heel andere, beetje 80's/90's stijl intro. Dat wordt nog eens bevestigd als de intro vervolgens een whopping 1,5 minuut blijkt te duren. Dit is de Voice jongens, waar blijft dat stemgeluid. Nadat de zang begint zakt de moed me eigenlijk een beetje in de schoenen, dit weet me niet te overtuigen. De zanger weet zich later in het nummer nog iets te herpakken, maar mijn gedachten gaan niet meer weg van dat begin na de intro. Een nee voor mij, maar ik vermoed dat er wel een coach is die dit wel ziet zitten. Auditie 33: Gedraaid Ah gitaar erbij, zal dit in de categorie singer-songwriter vallen? Collega Zeus z'n nekharen zullen wel al overeind gaan staan, maar als je goed naar de zang luistert hoor je wel kwaliteit. Het heeft nog wel iets kinderlijks over zich, en het is allemaal nog een beetje slow-going, maar met de zang is niets mis. Later hoor ik nog een mannenstem in het nummer, hebben we hier te maken met een duet? Het was niet mind-blowing, maar het stemgeluid is goed genoeg om me te laten drukken. Auditie 34: Niet gedraaid Ah, nog een gitaar, maar dan het iets stevigere werk. Lijkt weer een soort van bandje te zijn, maar ik vind dit persoonlijk iets minder dan de (vermoedelijke) band uit auditie 31. Het muzikaal kabaal overstemt de zanger een beetje op sommige momenten, en de zanger weet me qua stem niet echt te overtuigen, mede ingegeven doordat er een soort elektronische laag over de zang lijkt te zitten. Ik laat deze schieten. Auditie 35: Niet gedraaid Weer een aardige overgang met eerdere audities. En weer een bijzonder apart genre. En ook de zanger verrast me een beetje nadat we verder in het nummer ineens een heel andere zangkant te horen krijgen. Dat dit bijzonder is, staat buiten kijf, maar ik moet wel goed naar de zang blijven luisteren. Uiteindelijk overtuigd het me niet genoeg om te draaien, maar slecht is het zeker niet en ik denk dat er vast wel een collega is die dit ziet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 De tyfus, heb een hoop in te halen. Nou goed, hier komt de enige echte muziekcriticus van dit koddige spel dan hoor. Niet enorm uitgebreid, want dan blijf ik bezig. Uiteindelijk vind ik ook dat het aan de inzenders is om een inschatting te maken bij wie een artiest/band zou kunnen slagen. 21. Slechte geluidskwaliteit en sowieso weinig verrassends hier. Met name de stem(men) vind ik erg afgezaagd. Niet gedraaid. 22. Ja, aardig. Maar ook een beetje powerpop. En voelt een beetje teenage-girl. Past niet helemaal in mijn straatje, anderen zijn enthousiaster; Fabian wat té. Niet gedraaid. 23. Wat te lief en drijvend voor mij dit. Vloeit verder en verder en de zangeres zingt lievig lekker door het ritme heen. Maar ja, is ook weinig mis mee. Zou wel een volgende ronde verdienen. Gedraaid. 24. Niet baanbrekend, meer onderhoudend, maar wel fijn in het gehoor en muzikale controle. Ik vind dit wel interessant. Zou zeer welkom zijn in mijn team. Gedraaid. 25. Meh. Muzikaal wel prima, maar die stem vind ik weinig pakkend. Te weinig karakter. Niet gedraaid. 26. Gedurfde inzending. Muziek voelt heel folkisch aan, Scandinavisch ook. Ik vind het vooral heel muzikaal en je merkt dat hier aandacht heeft gezeten in de compositie en dat het ergens over gaat. Zit gevoel en diepgang in. Dit is het soort inzending dat in Team Zeus het meest geloofwaardig is: creatief, karaktervol, traditioneel en vooral muzikale kwaliteit. Mijn favoriete auditie tot nog toe. Gedraaid. 27. Nee, ik vind deze stem bland. Saai, grauw. Muziek idem dito. Weinig verrassend. Ik vind country enkel mooi wanneer het de outlaw-kant op gaat: gelauwerde, oude mannen die zingen over daadwerkelijk aangrijpende thema's. Met stemmen die ook al hoorbaar heel wat drank en sigaren hebben moeten verduren. Dit vind ik gewoon een beetje slappe zooi. Doet me echt niks. Niet gedraaid. 28. Ik bleef maar wachten tot Famke Louise deze totale wansmaakfestival kwam joinen. Die tekst ook. Waar gaat het toch heen met de huidige generatie. Niet gedraaid. Geen trophy voor deze feestende rondneukert. 29. Dit doet mij denken aan @Platina32 met zijn liefde voor Aziatische meisjes die proberen Westers te zingen. Prima vent, Platina32, maar dit trekt mij gewoon niet. Niet gedraaid. 30. Mooie combinatie, de zwaardere gitaren met de breekbare stem van deze jonge vrouw. Snap het enthousiasme van mijn mede-coaches wel, dit is zeer aardig en smaakvol. Tekst is ook doordacht en aandoenlijk. Leuk toch, kom maar bij Team Zeus. Gedraaid. 31. Nee, kinderachtig. Muzikale omlijsting ook nogal simplistisch. Geef lekker een interview in de hitkrant ofzo. Niet gedraaid. 32. Niet slecht, maar gewoon niet creatief en dynamisch genoeg. Jammer. Niet gedraaid. 33. Kabbelt wat voort en de mannelijke zanger voegt echt geen drol toe. De samenzang maakt het ook veel mierzoeter en kumbaja. Die honderd keer bring home the rain word ik ook niet vrolijk van. Wat een anonieme auditie. Niet gedraaid. 34. Eigenlijk wel aardig. Die zanger (ik doe een Fabiantje) klinkt als Douwe Bob. Beetje Douwe Bob goes softrock. Maar goed, daar kan die zelf ook niks aan doen. Ja, ik vind dit wel prima eigenlijk. Niet ontzettend buitengewoon, maar prima balans en dynamiek in de muziek. Is gewoon heel verzorgd. Benieuwd wat dit live brengt. Er is zeker plek in mijn team voor een inzending als deze, heb nog niet iets heel vergelijkbaars. Gedraaid dus. 35. Ja, na twee seconde wist ik al welke band dit was. Dit is een ontzettend goed nummer. Als je het over gelaagdheid hebt: hier heb je het. Veel ingezonden nummers zijn vrij rechttoe-rechtaan, hier bemerk je meerdere muzikale lagen als je daar oor voor hebt en gaat ook het arrangement verscheidene paden in. Het nummer maakt muzikaal gezien een ontwikkeling door en dat is vaak ook een teken dat een nummer echt ergens over gaat, richting verhalend. Dat is voor mij interessante muziek. En ja, ik kan hier verder wel heel interessant gaan lopen doen, maar deze band ken ik gewoon bijzonder goed. En als dit niet bij mij komt kan ik beter mijn stoel inleveren. Gevaar is wel dat ik dan denk te weten wie de inzender is gezien andere recente posts en ik bij deze persoon het idee heb dat hij mij niet zo mag. Hopelijk kan hij dat dan even aan de kant zetten! Gedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 31: Het geheel voelt mij vrij elektronisch aan. Zowel muzikaal als op het stemgeluid van de zanger. Resultaat is niet perse verkeerd maar het overtuigd me niet voldoende om hiervoor om te draaien. 32: Zoals mijn medecoach al opmerkt een vrij lang intro. Zeker bij een blinde auditie van The Voice is het in mijn ogen positief als de zang er ook al vrij snel bijkomt. Deze stem voelt vrij zachtaardig aan in een nummer dat aan de ene kant een vrij stevige bas en drum heeft maar kwa gitaar wat rustiger aandoet. Op momenten voelt het een beetje als twee verschillende nummers die door elkaar worden gespeeld. Gelukkig hebben ze echter het beste voor het laatst bewaard. De zanger komt wat meer uit zijn schulp en het voelt wat meer als één geheel. In de hoop dat er meer zoals die laatste minuut in het vat zit is dit voor mij een ja. 33: Dat deze mevrouw kan zingen staat als een paal boven water. Halverwege komt er ook een mannelijke stem bij die ook prima klinkt. Gewoon een prima auditie en voor mij een dikke ja. Einde voelt wel een beetje abrupt aan. 34: Muzikaal doet het me een beetje aan een stevigere versie van de Britpop denken. Deze zanger doet de band echter geen goed in mijn oren en hoewel ik het voor het grootste deel prima kan waarderen is het voor een wedstrijd als the Voice niet voldoende om mij te overtuigen. 35: Een auditie die mij heel sterk op twee gedachten laat hinkelen. Het ene gedeelte doe me diep terug in mijn stoel zakken terwijl de andere stukken me dicht naar de knop brengen. Denk dat dit beter bij onze Griekse oppergod past en uiteindelijk besloten hiervoor niet op de knop te drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Voor mij niks dat eruit sprong in deze reeks, in tegenstelling tot onze coaches Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Voor degenen die twijfelden,inzending 25 was idd een vrouw. Het is een band die ik wel ken ondanks het mijn inzending niet is. Ze hebben imo betere nummers,de inzender dacht deze misschien achter de hand te houden voor in het geval dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 (bewerkt) 12 minuten geleden zei hjs: Voor degenen die twijfelden,inzending 25 was idd een vrouw. Het is een band die ik wel ken ondanks het mijn inzending niet is. Ze hebben imo betere nummers,de inzender dacht deze misschien achter de hand te houden voor in het geval dat. De inzender beaamt Het is tevens een band die ik al een tijdje wil inzenden voor de songfestivals maar het land is telkens weer al bezet 20 maart 2020 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2020 Alvast een korte update voor de auditie's 21 t/m 25. Voor Auditie 21 en 25 is door niemand gedraaid. Voor Autumn en Whispering Sons van respectievelijk @Satyr en @ivago eindigt het voice avontuur hier. Auditie 22 van @Titan mag kiezen tussen @Jeroen. @Fabian. en @Grote Ree. Auditie 23 van @ivago mag kiezen tussen @Zeus en @Fabian.. Auditie 24 van @Richarð. heeft de keus tussen @Zeus, @Jeroen. en @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 Auditie 24 mag naar @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 #21 was van mij en inderdaad een mindere inzending. Had een ander nummer in gedachten, maar die duurde me veel te lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 maart 2020 Share Geplaatst 20 maart 2020 15 minuten geleden zei Richarð.: Auditie 24 mag naar @Fabian. Welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 #22 volgt haar oestrogeenspiegel en kiest voor team Grote Ree. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 (bewerkt) 12 uur geleden zei ivago: De inzender beaamt Het is tevens een band die ik al een tijdje wil inzenden voor de songfestivals maar het land is telkens weer al bezet Ik heb die een tijdje terug live gezien als voorprogramma. Nu vind ik Alone een tof nummer maar de rest lijkt daar zo erg op maar dan wat vlakker. Vond dat toch tegenvallend 21 maart 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Voor auditie 23 gaat de voorkeur naar Team @Fabian. want als het enigszins mogelijk is werkte ik liefst met alle of zoveel mogelijk coaches samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 26. BAM BAM BAM BAM, drukken op die knop! Hier zit alles in: een prachtige stem, mooie stemmige muziek met strijkers en dan ook nog eens goed geproduceerd met een mooie bak galm op de zang. Een zeer meeslepende auditie, zowel qua zanglijnen als muzikaal. Dit is precies mijn smaak en dat maakt dat ik deze dame heel graag in mijn team wil hebben. Verdict: Gedraaid 27. Een beetje country ter afwisseling kan nooit kwaad wat mij betreft. Afgaande op wat ik hier hoor, kom ik op tot het oordeel dat het allemaal heel netjes is. Goed gezongen, maar met (te) weinig dynamiek en (te) keurig binnen de lijntjes. Ook muzikaal is het allemaal wel heel gepolijst, waardoor het lekker in het gehoor ligt maar weinig uitdaging biedt. Ik draai mijn stoel hier voorwaardelijk voor om: ik verwacht dat de inzender de volgende ronde met een gedurfder lied aan komt zetten. Dat is ook nodig, want met dit materiaal ga je de oorlog niet winnen. Verdict: Gedraaid 28. Man man man, wat een opschepperij. Dan sta je bij mij direct al 3-0 achter. De zang is veel te monotoon en volgepompt met autotune. En dan ook nog een verschrikkelijk saaie track als ondersteuning. Er is niks mis met een beetje dierlijk instinct in de bronstijd, maar dit komt niet eens in de buurt van burlen. Verdict: Niet gedraaid 29. Origineel intro wel en qua muzikaliteit enig in zijn soort. Dat maakt dat ik aandachtig blijf luisteren. Helaas kan ik niet echt een goed oordeel over de zang vellen. Ik waag het te betwijfelen of autotune hier een grote rol heeft gespeeld zoals mijn collega-coaches zeggen, maar feit is wel dat de zang dusdanig bewerkt is dat 'ie teveel inblendt in de muziek. Daardoor weet ik niet goed wat de vocale capaciteiten van deze dame zijn. Ik vrees een beetje dat dit live wel eens heel erg tegen gaan vallen, da's puur een voorgevoel. Vind het wel jammer, want ik denk dat ik van de vier coaches het dichtst met mijn hand bij de knop zat. Verdict: Niet gedraaid 30. Bij het horen van de eerste twee zinnen gaat mijn hand direct richting de knop. Mooi en puur gezongen. De refreinen vallen voor mij tegen, maar dat heeft wederom te maken met het welbekende 'chorus'-effect. Zonde ook dat die 'chorus' er in het tweede couplet op blijft hangen, dat doet de schoonheid van de stem teniet. En dan, net op het moment dat de zang heel 'close-miced' er weer inkomt, stopt het nummer. Zo zonde, want hier had heel mooi op voortgeborduurd kunnen worden. Het maakt wel dat ik last-minute toch nog die knop in ram. Ik ben beduidend minder enthousiast dan de drie andere heren, die als hyena's op de prooi duiken. Desondanks denk ik dat deze dame in mijn team het meeste kan leren. Deze ree raakt niet verblind door de indrukwekkende sound maar hoopt vooral tips te kunnen geven om in het vervolg nog sterkere songs te kunnen leveren. Verdict: Gedraaid 31. Behoorlijk overgeproduceerd dit. Mijn eerste ingeving is: dit is er eentje voor Team Fabian. En ja hoor, binnen de kortste keren zie ik mijn gewaardeerde collega zijn stoel in beweging brengen. Dit lijkt me ook een prima act voor zijn team. Ik ben er zelf niet kapot van. Er is aan alle kanten gesleuteld aan de zang en muzikaal valt het voor mij in de categorie muzikale junkfood. Vermoed ook dat het live tegen gaat vallen. Verdict: Niet gedraaid 32. Zo, een pittig lang intro hier. Ik begin me langzaam maar zeker af te vragen of er nog wel überhaupt zang bij komt... Ah, daar is 'ie! Qua intonatie en uitspraak een mysterieuze zang en dat past eigenlijk ook wel enigszins bij de rest van de muziek. Jammer dat de instrumentale gedeeltes zo lang zijn, want daardoor krijg ik minder kans om een goed oordeel over de zang te vellen. En toch, er wordt wel met bezieling gezongen; ik geloof elk woord dat wordt gezongen. Bovendien bevat mijn team vaak weinig rockacts en daar wil ik wel eens verandering in brengen. Verdict: Gedraaid 33. Qua intonatie en sound krijg ik eigenlijk direct een associatie naar Celine Dion. Daar baal ik wel van, want daardoor zit ik alleen maar te vergelijken. Mooi gezongen verder wel, alleen net iets te keurig en braaf. Muzikaal is het verder ook niet echt spetterend. Het is allemaal niet slecht hoor, maar ik ga er niet van op het puntje van mijn stoel zitten. Gelukkig voor deze dame en heer twee andere coaches wel. Verdict: Niet gedraaid 34. Oei oei oei, productietechnisch is dit nummer echt een rommeltje. De doffe gitaarsound zit de te zacht ingemixte zang vooral in het refrein volledig in de weg. Tel hierbij op dat de zangstem zeker niet 'outstanding' is en ik de zanglijnen zo standaard vind als de gemiddelde ringtone en we komen uit op een simpele 'nee'. Snap ook in het geheel niet dat Zeus hiervoor is gedraaid. Dacht dat hij een schijthekel aan dertien in een dozijn-muziek had en altijd zou kiezen voor kwaliteit... Blijkt maar weer eens dat de wegen van een oppergod soms ondoorgrondelijk kunnen zijn. Verdict: Niet gedraaid 35. Mooi open gitaartje direct, fijn! Gevolgd door een polyritmische zang, bijzonder. Qua stijltje bevalt mij dit ook wel, ik leg vrijwel direct de link naar de Noorse band Airbag, een band die ik zeer waardeer. Klein productietechnisch detail van deze drummert tussendoor: bij dit soort bands vind ik de drums altijd veel te droog ingeregeld en hier klinken de toms echt verschrikkelijk. Kijk ik verder naar de zang, dan krijg ik het gevoel dat ik ook bij Airbag bij vlagen heb: het is het instrumentarium dat deze muziek zo mooi maakt. De zang draagt daar niet eens zo heel veel aan bij. De zanger hier heeft weinig volume en zingt zeker niet altijd spatzuiver. En aangezien we hier toch bij The Voice zitten, denk ik dat deze meneer wordt weggeblazen in de volgende rondes door de concurrentie. Verdict: Niet gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2020 Voor auditie 28 en 29 houd het voice avontuur alweer op. Limbovici en Aseul van @007mark en @Laki horen we niet meer terug. Auditie 31 van @007mark gaat het team van @Fabian. versterken. Auditie 34 en 35 van @007mark en @Satyr gaan beide naar @Zeus. Auditie 26 van @Satyr heeft alle 4 de coaches overtuigd en mag dus zelf kiezen bij welk team hij/zij zich voegt. Auditie 27 van @Tamara84 mag kiezen tussen @Jeroen. @Fabian. en @Grote Ree. Auditie 30 heeft ook alle 4 de coaches om laten draaien en dus mag ook @007mark een coach uitkiezen. Auditie 32 van @Satyr mag kiezen tussen @Jeroen. en @Grote Ree. Als laatste mag auditie 33 van @Tamara84 kiezen tussen @Jeroen. en @Fabian.. Auditie 36: Auditie 37: Auditie 38: Auditie 39: Auditie 40: @Zeus @Fabian. @Grote Ree @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Auditie 27 @Fabian. Auditie 33 @Jeroen. Dank jullie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Auditie 30 is erg blij dat alle vier de coaches hebben gedraaid. Wat een eer! De keuze valt uiteindelijk op Jeroen. Deze pas 19-jarige zangeres was maar wat vereerd met het mooie commentaar. Auditie 31 is in zijn nopjes met de gedraaide stoel van Fabian. Eigenlijk helemaal de plek waar deze artiest thuishoort, gezien Fabian zijn track record in Worldvision. Auditie 34 waardeert het vertrouwen van Zeus. Deze band is namelijk echt wel goed, en gaat de andere coaches waarschijnlijk nog wel verrassen. Eerlijk zal alles gedeeld worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 36: In de rustige stukken waarin enkel de man zingt vind ik het een prima nummer en kom ik dicht bij de knop. De tweestemmige stukken kunnen me wat minder bekoren. Grote vraag is natuurlijk of dit nummer een uitzondering in het repertoire is of dat dit een groot onderdeel is van deze band. Uiteindelijk wil ik die gok wel wagen en dus draai ik om. 37: Het begin spreekt me muzikaal prima aan maar de zang weet me niet direct te overtuigen. Echter als de zanger na iets meer dan een minuut wat meer kracht zet komt hij bij mij een stuk beter binnen. Voor mij gewoon een duidelijk ja. 38: We beginnen hier gelijk met de zang. Een vrij kinderlijk klinkende dame begeleid door een piano. Ze toont aan prima te kunnen zingen maar het laat me toch voor het grootste deel vrij koud en daarom voor mij niet voldoende om te draaien. 39: Iemand is in de studio vergeten het alarm af te zetten. In de eerste minuut zijn er al drie verschillende nummers langsgekomen. Het nummer van de man alleen zou me misschien nog richting de knop kunnen brengen maar dit geheel is een nee. 40: Muzikaal kan dit me prima smaken. De zangeres mist voor mij echter de overtuiging. Het voelt qua zang wat te liefjes aan voor mij, iets wat prima past bij een gitaar of piano nummer maar hierbij voor mij persoonlijk niet helemaal past. Hierdoor besloten om niet om te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten