Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #26

007mark

Aanbevolen berichten

Afbeeldingsresultaat voor OSaka

Youkoso!

Het is tijd voor editie 26 van het MU Worldvisionsongfestival. Nadat we de vorige editie voor de tweede keer naar Denemarken gingen, is het nu tijd voor ons eerste uitstapje naar Japan. Het is ook überhaupt onze eerste kennismaking met het continent Azië, dat voor het eerst de overwinning wist te pakken. Voor deze editie strijkt het liedjesfestijn neer in wereldstad Osaka, specifiek in de Osaka Jo-Hall. Hier is plaats voor 16.000 toeschouwers en de verwachting is dan ook dat het vet uitverkocht zal zijn.

Afbeeldingsresultaat voor Osaka JO Hall

WAT GEBEURDE ER IN DE VORIGE EDITIE  

Editie 25 bestond uit 23 deelnemende landen, waarbij Japan dus aan het langste eind wist te trekken. Australië kwam het dichtste bij de overwinning, maar wist net aan het kortere eind te trekken, ondanks een inhaalslag in de één na laatste stemronde. De laatste stemronde kregen beide landen echter geen punten, waardoor de overwinning al vergeven was. Ierland was het derde land dat naar het podium mocht.

WAT BRENGT EDITIE 26 

Vorige editie werd geleid door @nasje92 en nu neem ik de verantwoordelijkheid. Het zal mijn eerste keer zijn, dus voor vragen kan ik altijd nog bij hem terecht. Uiteraard zal ik het proberen zo goed mogelijk te verzorgen. 

DE REGELS  

Iedere deelnemer mag één nummer insturen. Dit nummer hoeft niet per se op YouTube te staan, maar mag bijvoorbeeld ook op Soundcloud staan. Een vereiste is dat (één van) de artiest(en) uit jouw gekozen land komt of hier sterke banden mee heeft. Uiteraard mag ieder land maar 1x gekozen worden. Je bent zelf helemaal vrij in de muziekstijl of de gezongen taal! Kies je een nummer met een niet Engelstalige tekst kunnen we bij aanvraag een vertaling naar het Engels toevoegen in een spoiler. Mocht dit je wens zijn, dan kun je deze songtekst zelf in een spoiler toevoegen onder je kozen nummer.

VETO

@Chimpa won de vorige editie, en heeft dus de eerste keuze voor een land. Hij heeft hierbij al aangegeven dat hij gaat voor een inzending uit Zweden. De rest van de kandidaten wordt dus met klem verzocht om een ander land te kiezen om jezelf te vertegenwoordigen. 

WELKE LANDEN  

Ieder onafhankelijk land is kiesbaar. Een land als Kosovo of Faeröer is toegestaan, maar Friesland bijvoorbeeld niet. Het Verenigd Koninkrijk wordt gesplitst dus Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland zijn aparte landen.  

INSCHRIJVEN  

Om jezelf in te schrijven vul je het onderstaande lijstje in en plaatst deze in dit topic. Ook als je nog niet eerder hebt meegedaan, ben je van harte welkom!  

Inschrijfformulier

Spoiler

Land:

Artiest:

Nummer:

Youtube link:

STEMMEN

Als de inschrijving gesloten is, stuurt iedereen zijn Top 10 (het liefst een top 11/12 i.v.m. diskwalificatie) via een pm naar mij. Als alle stemmen binnen zijn, worden deze één voor één gepresenteerd zoals jullie gewend zijn. Iemand zijn nummer één krijgt 12 punten, de nummer twee krijgt er 10, de nummer drie krijgt er 8, de nummer vier 7. Dit gaat door tot en met nummer tien, deze krijgt 1 punt. Eventuele nummers 11 en 12 schuiven door als iemand zijn punten niet inlevert. De volgorde van het bekend maken wordt alfabetisch bepaald.  

Deadline: Je kunt jezelf inschrijven tot en met vrijdag 20 december 2019.  

VORIGE WINNAARS

Spoiler

image.png.e95acc2496d5af635500f53887411754.png

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Grote Ree:

Niet nadat je de vorige keer 'm had ingestuurd.
Ken het nog van mijn zoektocht naar Moldavische liedjes

Ja ik heb het inderdaad in WV 20 ingestuurd, dus ik ga nog even rustig verder kijken. (niet precies dit nummer wel een ander nummer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Ik pak ff de taglijst van de vorige editie. Mocht je je al ingeschreven hebben, dan kun je dit natuurlijk negeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, zou mooi zijn als we weer tussen de 20 en 25 deelnemers krijgen deze editie.

Deadline ook expres wat langer i.v.m. drukke decembermaand, en het feit dat ik tentamens heb half-december. Dus daarna kunnen we mooi allemaal punten verdelen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Land Filippijnen

Artiest Toro y Moi

Nummer Ordinary Pleasure

Youtube

De artiest is geboren in de V.S., maar heeft een Filippijnse moeder, dus ik neem aan dat het oké is dat ik hem als deelnemer uit de Filippijnen inschrijf? 

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites