Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Niet gekeken maar als je thuis met 1-2 van NEC verliest, kan je topplek in de ED wel vergeten in feite? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 11 uur geleden zei Kyrill: Niet gekeken maar als je thuis met 1-2 van NEC verliest, kan je topplek in de ED wel vergeten in feite? Dan is dat voor elke ploeg toch wel het geval (op PSV na dit seizoen dan). Je loopt altijd tegen puntenverlies aan en op basis van wie dat in 34 wedstrijden het beste doet eindigt hoog. Op dit moment staat AZ gewoon 3e met maar 2 verliespunten minder dat Feyenoord heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 december 2023 Auteur Share Geplaatst 9 december 2023 Dani de Wit weer op de bank. Lekker zeg Wat is die hopeloos qua rendement de laatste tijd… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 december 2023 Auteur Share Geplaatst 9 december 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Dani de Wit weer op de bank. Lekker zeg Wat is die hopeloos qua rendement de laatste tijd… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Hoe dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Waarom kijkt die VAR hier niet naar? Wel een flinke zaadbal van die Penetra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Enorm zwaar gegeven dit, maarja ook met 11 tegen 11 creëerde ze al vrijwel niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 december 2023 Auteur Share Geplaatst 17 december 2023 Jongens, het is toch een godswonder dat dit AZ in de top-4 staat Verhulst… BMI - Bazoer als centraal duo… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Waarom nu ineens die Verhulst dan i.p.v. Oduro? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 december 2023 Auteur Share Geplaatst 17 december 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Waarom nu ineens die Verhulst dan i.p.v. Oduro? Oduro is geblesseerd of ziek vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 9 minuten geleden zei Fantasy: Jongens, het is toch een godswonder dat dit AZ in de top-4 staat Verhulst… BMI - Bazoer als centraal duo… En dan nu 'Jansen, rot op!' zingen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Even los van vanavond mag Max Huiberts toch sowieso wel in de spiegel kijken? Toegegeven, hij heeft de kas van AZ geweldig gespekt in voorbije jaren, maar qua aanwinsten is het het afgelopen jaar toch 3x niks geweest? Mihailovic voor 6 miljoen bakt er niks van, Sadiq van 4 miljoen idem. Mijnans en Van Bommel zijn leuk voor de toekomst, maar zijn echt nog niet in staat om dit AZ op sleeptouw te nemen; dat kunnen eigenlijk alleen Clasie en Pavlidis. Maargoed, de voetbalwereld kennende zal het wel aan de trainer liggen. Ik sluit niet uit dat Jansen er, mocht dit nog een stukje verder oplopen, binnenkort uitvliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Reconstructie: ME'ers 'als ratten in de val' bij bestorming AZ-stadion door Legia-fans (nos.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Reconstructie: ME'ers 'als ratten in de val' bij bestorming AZ-stadion door Legia-fans (nos.nl) Uwen punt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Welk punt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 januari Auteur Share Geplaatst 2 januari Zonde, toch een hoop centen voor betaald eerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Volgens mij deed deze gast het best leuk met me FM game. Hij zal denk ik wel moeten wennen aan het klimaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Ik mag toch hopen dat het bestuur zo langzamerhand zich wat meer zorgen gaat maken dan dat het voordeed op het zogenaamd ‘goede’ trainingskamp. Ik zie vooralsnog veel van hetzelfde en dat was en is niet goed. En dan druk ik me nog gematigd uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 'AZ staat vierde en Pascal Jansen heeft het gewoon goed gedaan. Dus jullie moeten niet klagen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 januari Auteur Share Geplaatst 16 januari 17 minuten geleden zei Fabian.: Ik mag toch hopen dat het bestuur zo langzamerhand zich wat meer zorgen gaat maken dan dat het voordeed op het zogenaamd ‘goede’ trainingskamp. Ik zie vooralsnog veel van hetzelfde en dat was en is niet goed. En dan druk ik me nog gematigd uit. Mag toch hopen dat het bestuur inmiddels ook inziet dat BMI - Bazoer centraal achterin niet kan, de backposities ook wel érg dunnetjes bezet zijn en we op de vleugels gewoonweg te kort komen met een Van Bommel, Lahdo, etc. - daar ga je de top niet mee aanvallen of bedreigen, maar daar ben je wel beter mee dan het gros van de Eredivisie. Een andere trainer gaat het echt niet beter (of slechter) doen dan Janssen nu doet dunkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 30 minuten geleden zei Kelvin: 'AZ staat vierde en Pascal Jansen heeft het gewoon goed gedaan. Dus jullie moeten niet klagen' Klopt toch ook ergens wel? Elk jaar je beste spelers verkopen en jeugd er voor in de plek. Nooit grote aankopen of directe versterkingen halen, dus dan vind ik het nog knap dat zo lang goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari 12 uur geleden zei Kelvin: 'AZ staat vierde en Pascal Jansen heeft het gewoon goed gedaan. Dus jullie moeten niet klagen' 12 uur geleden zei 007mark: Klopt toch ook ergens wel? Elk jaar je beste spelers verkopen en jeugd er voor in de plek. Nooit grote aankopen of directe versterkingen halen, dus dan vind ik het nog knap dat zo lang goed gaat. Dat is an sich ook knap, en ik zeg ook niet dat Jansen een slechte trainer is. Maar feit blijft dat je sinds 2 december bijna geen wedstrijd meer gewonnen hebt (alleen van Almere en na verlenging van Hardenberg). Ik zat in het stadion tegen Almere en ik heb zelden zo’n slecht en inspiratieloos voetbal gezien, dus die uitslag was enorm geflatteerd. AZ doet het statistisch altijd prima in de overzichtjes, maar het voetbal is gewoon slecht. In het begin van het seizoen zit het resultaat dan mee en dan hoef je niet te klagen, maar als het dan even tegenzit, dan zwelt de kritiek al snel aan. Ander irritatiepunt is dat AZ al jaren moeite heeft met het verdedigen van standaard situaties en het zelf scoren ervan. Met als uitschieters toch wel de uitwedstrijden tegen Brann en Zrjinski, waarbij iedere vrije trap en corner erin vliegt. Ook gisteravond weer een goal uit een corner tegen. Ik heb dat nooit begrepen, je kunt erop trainen, je kunt bepaalde loopacties maken etc. Daar zit echt geen enkele vooruitgang in, en dat is voor een deel wel aan een staf te wijten. Ze flikkeren nu bij aanvallende corners maar de bal voor de pot in de hoop dat er iemand tegenaan loopt, wat dus al jaren niet gebeurt. En bij verdedigende corners is er sprake van enorme chaos. 12 uur geleden zei Fantasy: Mag toch hopen dat het bestuur inmiddels ook inziet dat BMI - Bazoer centraal achterin niet kan, de backposities ook wel érg dunnetjes bezet zijn en we op de vleugels gewoonweg te kort komen met een Van Bommel, Lahdo, etc. - daar ga je de top niet mee aanvallen of bedreigen, maar daar ben je wel beter mee dan het gros van de Eredivisie. Een andere trainer gaat het echt niet beter (of slechter) doen dan Janssen nu doet dunkt me. Helemaal eens, je hebt enorm aan kwaliteit ingeleverd. Dat helpt zeker mee. Maar bepaalde keuzes van de staf zijn niet te begrijpen; Bazoer en BMI laten week in week uit zien het niet te kunnen belopen, zeker als een tegenstander een dynamische en snelle spits heeft. Je hebt nota bene Goes en Dekker op de bank zitten, die het allebei toch niet slecht gedaan hebben vorig jaar. Penetra krijg ik nog geen hoogte van. Wingers komen ook te kort, evenals Moller Wolfe die ik heel beperkt vind voetballen. Maar als je het dan niet op kwaliteit kan winnen, probeer het dan in ieder geval op inzet. Ik zit nu iedere week naar 11 madam janetten te kijken, waar ik bij enkel Dani de Wit zo nu en dan wat vuur zie om ervoor te gaan. Het is allemaal zo gezapig en futloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Ik ben er voor de lol ''eens'' ingedoken. Op transfermarkt elk seizoen qua tranfers van AZ sinds het seizoen 2016/2017. Mijn hemeltje AZ heeft altijd positieve netto tranfer balans, en echt behoorlijk ook. Soms niet heel groot, altijd positief, en soms mega oa het jaar dat Boadu en Stengs verkocht werden. Oprechte vraag je koopt al jaren voor weinig geld in, en verkoopt al jaren voor heel veel geld aan spelers, waar is al dat geld heen gegaan joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari (bewerkt) Pascal Janssen per direct weg bij AZ. https://www.vi.nl/nieuws/az-neemt-per-direct-afscheid-van-hoofdtrainer-pascal-jansen 17 januari bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Had hij toevallig een aflopend contract deze zomer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten