Chimpa Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 (bewerkt) Stemronde 3/25: CanadaInzending: hjs Voordat we verdergaan werpen we ook even een korte blik op ons kleine broertje. Na 44 jaar heeft Nederland eindelijk weer eens de Europese versie winnend mogen afsluiten. Het was een lang proces, des te zoeter de overwinning smaakt. Ook in de globale versie staan de Nederlanders, weliswaar na slechts twee stemronden, bovenaan. Kan dit nog 24 stemronden worden volgehouden? Alles op zijn tijd. We vervolgens onze Worldvisionreis in Noord-Amerika. Montreal's Caveboy is een relatief jonge band dat hard aan de weg timmert in Canada. Zo hebben de drie dames o.a. al als support act gefunctioneerd voor niemand minder dan Tom Walker en zit een debuut album reeds in de pijpleiding. Het is daarom geen verrassing dat de band, in samenwerking met scout hjs, het MU Worldvision toneel als uitgelezen mogelijkheid ziet om hun muziek voor het eerst ten gehore te brengen aan een globaal publiek. Tegelijkertijd hoopt hjs, na een teleurstellend debuut in #23, ditmaal met Canada wel hoge ogen te gooien. Punten van Canada: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/3/3/zingzimdzl Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit twee keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Canada op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 20 mei 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 De volle buit. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 (bewerkt) YES, punten! 5 zelfs! @Chimpa, er staat 6 bij IJsland, het zijn er 5 20 mei 2019 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 5 minuten geleden zei Satyr: YES, punten! 5 zelfs! @Chimpa, er staat 6 bij IJsland, het zijn er 5 Bedankt voor het opmerken. Ik pas het vanmiddag even aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Helaas geen punten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Ditmaal wat minder punten, maar ontzettend bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Helaas weer geen punten. Had er toch wat meer van verwacht hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Dank voor de 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Ook weer geen punten. Had er ook meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Netjes acht puntjes erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Zeer matig begin. Had meer verwacht van dit nummer. Dat het dan nog maar mag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Weer mooi 6 punten erbij, blijf dus elke ronde punten krijgen voorlopig. Hopelijk houden we dat vol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 1 punt, we zijn al van de nul weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Auw, 0 punten, helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 mei 2019 Share Geplaatst 21 mei 2019 Middenmoot tot nu toe. Hopelijk klim ik nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Stemronde 4/25: DenemarkenInzending: bass2204 Tainted Lady is een onvervalste, energieke rockband uit Denemarken, bestaande uit vijf gepassioneerde muzikanten. Sinds de Britse zanger Michael Catton tot de band is toegetreden in 2015, werkt Tainded Lady samen met muzikant en producer Soren Andersen en heeft het reeds een debuutalbum genaamd ''How The Mighty Have Fallen'' uitgebracht. Nadat bas2204 in de afgelopen editie weinig indruk heeft gemaakt met de Faeröer Eilanden probeert de nummer twee van de scoutingranglijst aller tijden het nu met de grote broer. Met een voorlopige tweede plek lijkt deze keuze vooralsnog zijn vruchten af te werpen. Punten van Denemarken: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/4/4/q2owyyy2y4Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit drie keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Denemarken op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Super! De eerste punten zijn binnen en meteen 7. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Ondanks de 5 punten had ik van Bas misschien wel iets meer verwacht. Zijn smaak sluit laatste tijd wel vaak aan op die van mij, had ik het idee. Desondanks sta ik er goed bij op de derde plek, zonder echte topscores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Bedankt weer! Al worden het steeds minder puntjes, haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Wtf, weer geen punten. Ik ben het helemaal kwijt qua scouting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Gelukkig kan ik altijd op Bas rekenen om mij weer uit het slop te trekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Blijf puntenloos ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Pas 1x punten. Blijf toch wel vertrouwen houden dat er nog wat bijkomt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Eindelijk wat punten beginnen, gelukkig gelijk 10. Begon me toch wat zorgen te maken na de eerste paar rondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Met nog steeds maar 1 puntje mag ik blij zijn met die zes nullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten