MarkHouten Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 7 punten, bedankt! Prima start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Link opent niet op mijn mobiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Bij mij doet die link het ook niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Mooi begin. Bedankt voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 14 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2019 Hier werkt de link (op pc) gewoon perfect? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Geen punten voorlopig, maar er komen nog enorm veel nieuwe kansen. Als ik deze uitslag vergelijk met mijn puntentoekenning zijn er weinig overeenkomsten, dus niet echt verwonderlijk. Smaken verschillen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 36 minuten geleden zei TeamWesil: Hier werkt de link (op pc) gewoon perfect? Mobiel dus niet. Ik zie gewoon die ene screenshot en normaal gesproken moet ik dan linksboven nog een linkje aanklikken om het te starten, die staat er nu niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Mooie start met de volle buit. Dank daarvoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 (bewerkt) Je kunt hem op mobiel starten door rechtsboven in te zoomen en op de pauze knop te drukken (hij moet zwart zijn ipv rood). 14 mei 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Je kunt hem op mobiel starten door rechtsboven in te zoomen en op de pauze knop te drukken (hij moet zwart zijn ipv rood). Krijg op mobiel helemaal geen scherm. Opent niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Hmm met internet niet. Op wifi wel wazig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 21 uur geleden zei 007mark: Leuk, die kleine introtekst. Dank Australië voor de 8 punten, goed begin. Overigens doet bij mij de Scorewiz het niet op de correcte manier. (dus punt voor punt) Eensch met beide stellingen. Teleurstellend begin wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Geen raketstart, maar toch dankbaar voor het puntje in dit grote deelnemersveld. Je moet inderdaad even (twee keer) op het stoptekentje rechtsboven drukken om het stemmen te starten. Dan werkt het gewoon (zowel pc als mobiel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Wanneer komt de volgende? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 18 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2019 Stemronde 2/25: BelgiëInzending: nasje92 The Bony King of Nowhere is zeker geen onbekende voor de mensen die de Belgische muziekscene wat volgen. Zo speelde singer-songwriter Bram Vanparys onder meer al twee keer op Pukkelpop. Hij korte voor één album zijn naam af naar Bony King, maar ondertussen moeten we hem weer voluit aanspreken. In september van vorig jaar kwam al zijn vijfde album uit. Nu zijn ze de inzending van Nasje92. Die zit aan zijn vijfde editie op rij en hoopt waarschijnlijk nu een keer een echte topscore binnen te halen. Punten van België: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/2/2/vlodaxnjk2 Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit één keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van België op normale wijze zien. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Kijk eens aan, de eerste twaalfklapper! Merci België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Opnieuw 7 punten, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Zal weer gene vette zijn . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Waanzinnig! Bedankt weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Ongeveer de helft nog op nul, en uiteraard hoor ik daarbij ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Toch knap dat er twee keer na elkaar precies dezelfde 12 de punten krijgen in een andere volgorde. Denk niet dat we dat ooit gehad hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Had gehoopt op meer dan 3 punten, maar in dit grote deelnemersveld moet ik hier tevreden mee zijn. Draai in ieder geval meteen goed mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Zeer tevreden met de 6 punten. Bedankt België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Weer niks. Meeste landen die eerste ronde niks hadden hebben tweede ronde ook niks. Hopelijk kan ik nog een mooie plek bereiken, want vond het zelf best een goede inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 En nu slechts 1 puntje. Ach, ik ben er blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten