Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #23

TeamWesil

Aanbevolen berichten

ah32d.jpg

Stemronde 11/23: Italië
Inzending: Zeus

EU-Italy.svg

389747930_Zeus23.png.ba2d64418fded3511cbf2159e4d80fac.png

Punten van Italië: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/11/11/vimjyxn2fi

Spoiler

1780589822_Ronde11.PNG.4b485f2be48ee4dfae19f65d8b9b2026.PNG

@Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan

bewerkt door TeamWesil
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-3-2019 om 23:16 zei bas2204:

Dat is nog eens verrassend. Een volle twaalf punten voor mijn inzending! Bedankt @Laki.

Mocht je het trouwens echt iets vinden, de beste man speelt deze week een paar concerten in Nederland. Dan kun je het live ook meemaken.

denk dat het zeus was

Bedankt @Zeus voor de 8 punten.

Ik sta nu zelfs op een 8ste plaats. Dat is atypisch wel voor mij. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks dat ik het zelf ook punten heb gegeven, zou ik het wel enigszins onterecht vinden mocht Nederland ten kosten van Frankrijk winnen. Navarone is best een oké bandje voor Nederlandse begrippen, maar het blijft toch een soort garage-poprock bandje. De Franse inzending heeft daar ook iets van weg, maar heeft een nummer dat alsnog qua arrangement véél creatiever is, meer catchy is en beter in elkaar steekt. Vind dat dan een veel logischere winnaar dan Navarone met een nummer dat met alle respect weinig baanbrekend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppaa weer 12 punten. En terecht want had Jamaica zelf ook 12 gegeven ;)

Dank @Zeus voor complimenteuse woorden. Kan me nochtans herrinneren dat we eerst qua punten elkaar vrijwel nooit punten gaven, maar onze smaak is denk ik toch wat meer naar elkaar toe gegroeid haha.

Ben het ook wel met je eens. Ook gezien de bekendheid van Navarone en hun deelname aan TVOH (zelf wel wat punten gegeven ook).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Hoppaa weer 12 punten. En terecht want had Jamaica zelf ook 12 gegeven ;)

Dank @Zeus voor complimenteuse woorden. Kan me nochtans herrinneren dat we eerst qua punten elkaar vrijwel nooit punten gaven, maar onze smaak is denk ik toch wat meer naar elkaar toe gegroeid haha.

Ben het ook wel met je eens. Ook gezien de bekendheid van Navarone en hun deelname aan TVOH (zelf wel wat punten gegeven ook).

Wat maakt het nou uit of een nummer bekend is of niet? Het gaat er toch om dat degene die punten geeft, het een goed nummer vind? Dat dan miljoenen anderen het ook luisteren, vind ik volledig van ondergeschikt belang. 

Vind het dan wel leuk om te zien dat er bovenin best wel wat verschil zit in type nummers en hun bekendheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Fabian.:

Wat maakt het nou uit of een nummer bekend is of niet? Het gaat er toch om dat degene die punten geeft, het een goed nummer vind? Dat dan miljoenen anderen het ook luisteren, vind ik volledig van ondergeschikt belang. 

Vind het dan wel leuk om te zien dat er bovenin best wel wat verschil zit in type nummers en hun bekendheid.

Ik neem de bekendheid van het nummer / de artiest altijd wel mee als een van de factoren om punten te geven. Vind leuker om nieuwe dingen te ontdekken. Maar zijn natuurlijk genoeg andere factoren ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites