Bakkes12 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 9 minuten geleden zei Pino: Burger wellicht, in Sinistera heb ik niet zoveel vertrouwen, maar ik laat me graag verrassen. En nee ik drink niet doordeweeks overdag, ik heb een baan. Ik ben geen Feyenoordfan. Pas op met wat je zegt he anders heb je @Magikarp op je dak. Het ontbreekt je iig wel aan originaliteit, of herhaal je altijd je 'grappen'? 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Een seizoen geleden.. nuance is wel iets wat je niet kent he? Dat seizoen geleden is overigens hoelang voor bij? Een maandje of 5? Gaan we Messi ook een knaak van een voetballer vinden als die de eerste 4 wedstrijden van een seizoen slecht speelt. Let op, nuance. Overigens kun je dat best doen: scharie en botteghin waren vorig jaar namelijk ook om van te huilen. Karsdorp, en in mindere mate fer, hebben volgens mij de afgelopen 2 jaar nou niet echt prestaties geleverd waar je u tegen zegt. maar goed, ik merk dat dit een onbegonnen zaak is. Blijf lekker bij je mening en ga lekker aan het eind van het seizoen weer over wanbeleid spreken als je als Feyenoord zijnde 15 punten achter de nr. 2 staat. Daarbij sta je na 4 wedstrijden alweer 4 punten achter. Mag hopen dat dat gemiddelde niet volgehouden word. Ik let op en ik ben het niet met je eens, dat is mijn goed recht toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 1 minuut geleden zei Bakkes12: Pas op met wat je zegt he anders heb je @Magikarp op je dak. Het ontbreekt je iig wel aan originaliteit, of herhaal je altijd je 'grappen'? Ik let op en ik ben het niet met je eens, dat is mijn goed recht toch? Absoluut. Dat moet je uiteraard geheel zelf weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Volgens Krabbedam was Feyenoord op de laatste dag nog bezig met Guidetti. Ook Anderlecht was volgens hem met Guidetti bezig. Was te kort dag om af te ronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 https://www.vi.nl/pro/overig/hoe-feyenoord-erin-slaagde-marcos-senesi-binnen-te-halen?utm_source=LL+|+VI+PRO+|+Tegoed+op+|+VI+PRO+Singels+|+September&utm_medium=VI+PRO+|+Tegoed+op+(sep+2019)+|+VI+PRO+singels&utm_campaign=VI+PRO+Singel+-+Hoe+Feyenoord+erin+slaagde+Marcos+Senesi+binnen+te+halen&VI+PRO&fbclid=IwAR3Re_REQXw5a7JV290TsoQr_EYJMBZ8EtHy4TYY090qM9_x8UfAsjbZbRQ#_=_ Troost deed dus geen onderhandelingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 3 uur geleden zei MetalMichael: Volgens Krabbedam was Feyenoord op de laatste dag nog bezig met Guidetti. Ook Anderlecht was volgens hem met Guidetti bezig. Was te kort dag om af te ronden. Ik moest ook heel hard lachen toen ik het las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 4 uur geleden zei MetalMichael: Volgens Krabbedam was Feyenoord op de laatste dag nog bezig met Guidetti. Ook Anderlecht was volgens hem met Guidetti bezig. Was te kort dag om af te ronden. Het is nog erger: hij zei letterlijk 'volgens mij waren ze met Guidetti bezig'... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Ik lees enkel zaken over passe-partouts, maar kun je ook losse kaarten voor 1 wedstrijd kopen? Al iets over bekend verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei 007mark: Ik lees enkel zaken over passe-partouts, maar kun je ook losse kaarten voor 1 wedstrijd kopen? Al iets over bekend verder? Zullen wel komen na de passe-partouts verkoop als er nog plekken over zijn. Zelf trouwens mee naar Rangers uit en nog de reis van de Feijenoorder afwachten naar Porto want die lijkt me ook leuk maar mijn maat kan dan niet dus dan wordt los lastig. 6 september 2019 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 1 uur geleden zei lennard95: Zullen wel komen na de passe-partouts verkoop als er nog plekken over zijn. Zelf trouwens mee naar Rangers uit en nog de reis van de Feijenoorder afwachten naar Porto want die lijkt me ook leuk maar mijn maat kan dan niet dus dan wordt los lastig. Maar even in de gaten houden dan. En top. Dan weten we bij wie we de schade moeten verhalen van de fonteinen die gesloopt gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Maak ik de grap over dat fonteinen de enige badkuipen zijn waar Lennie in past of niet hmm lastige vragen op de vrijdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Ik zie hier opstellingen van de combinatie PSV/Feyenoord zonder Malen. Dat lijkt mij nogal vreemd. Verder zijn er denk ik wat posities waarvoor het nog niet vast te stellen is of niet zoveel uitmaakt. Dan heb je het over centraal achterin en mogelijk het middenveld. Maar als je gaat kijken hoeveel spelers uit de basis een duidelijke versterking zouden zijn voor de andere club, denk ik dat dat meer PSV'ers zijn. En daarbij komt nog dat het niet alleen om de basis gaat. PSV heeft (vooral voorin) meer kwalitatief acceptabele opties dan Feyenoord. Maak een lijstje met de beste 6 of 7 aanvallers van die clubs, en dan zijn er denk ik 2 van Feyenoord. Feyenoord heeft een selectie waarmee ze zich zeker kunnen mengen in de strijd om de derde plek, al lijkt het mij geen zekerheid dat ze die pakken. De selectie lijkt mij namelijk uit balans en moeten op cruciale posities nieuwe spelers ingepast worden. Daarnaast is de vraag wat de keuzes van Stam voor impact op de groepsdynamiek gaan hebben; hoe gaan Botteghin, Vd Beek en Vd Heijden om met een (uitzichtloze) plek op de bank? Hoe ga je Kokcu, Berghuis, Larsson, Sinisterra én Narsingh accomoderen, helemaal als Toornstra en Jorgensen straks terugkomen? PSV heeft dat luxe-probleem in zekere zin ook (Malen, Bruma, Bergwijn, Gakpo, Perreiro, Doan, Ihattaren, Afellay), maar mijn indruk is dat daar meer duidelijk over ieders rol heerst. Hoe gaan twee aankopen ermee om dat ze (voorlopig) weinig speeltijd krijgen en dat er zelfs nog concurrenten bij zijn gekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 13 minuten geleden zei Hwb: Ik zie hier opstellingen van de combinatie PSV/Feyenoord zonder Malen. Dat lijkt mij nogal vreemd. Oh god die jongen is ook een keer tegen een bal aangelopen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 6 minuten geleden zei PJHoutman: Oh god die jongen is ook een keer tegen een bal aangelopen zeg Is niet gebaseerd op gisteren hoor, heb nauwelijks wat van de wedstrijd gezien. Maar lijkt mij vrij duidelijk dat hij en Berghuis de twee beste aanvallers zijn die er bij PSV en Feyenoord rondlopen. Enige twee die ik eventueel bij Ajax zou willen zien. Dan snap ik niet dat er mensen zijn die twee anderen de voorkeur geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 21 minuten geleden zei PJHoutman: Oh god die jongen is ook een keer tegen een bal aangelopen zeg Ja gisteren was inderdaad de allereerste wedstrijd ooit van Malen ..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Malen is inderdaad fantastisch, gelukkig zei ik dat al toen hij in de B1 speelde bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Heb je toch nog een speler waarbij je het wel goed zag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Doe nou niet joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 (bewerkt) Joh dit is toch gewoon een onschuldig geintje. Als je daar niet tegen kan moet je maar een dikkere huid kweken en jezelf wat minder serieus nemen, deze grapjes blijf ik maken, bij wie dan ook. Je moet het probleem niet naar mij verleggen als ie in eerste instantie niet bij mij ligt. Neem een voorbeeld aan 009Marcel. 7 september 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 3 uur geleden zei Erwin.: Doe nou niet joh Dat is toch precies ook waar cim naar lokt? Waarom wordt daar niet op gewezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 4 uur geleden zei Magikarp: Joh dit is toch gewoon een onschuldig geintje. Als je daar niet tegen kan moet je maar een dikkere huid kweken en jezelf wat minder serieus nemen, deze grapjes blijf ik maken, bij wie dan ook. Je moet het probleem niet naar mij verleggen als ie in eerste instantie niet bij mij ligt. Neem een voorbeeld aan 009Marcel. Wat heb ik hiermee te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 12 minuten geleden zei 007mark: Wat heb ik hiermee te maken? Jij bent een voorbeeld voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 20 minuten geleden zei 007mark: Wat heb ik hiermee te maken? Alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Feyenoord weer aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Uitvak is helaas niet helemaal uitverkocht volgende week maarja met de vliegprijzen is dat ook niet echt verwonderlijk. Zelf heel veel zin in 2 en een halve dag Glasgow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 september 2019 Share Geplaatst 13 september 2019 Triest die gesloten vakken a.s. zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten