Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat heb ik me gisteren weer een partij ouderwets zitten ergeren zeg.

Wellenreuther was weer lekker aan het blunderen, telde 3 fouten, waarvan er gelukkig 2 onbestraft waren.

Smal voegt werkelijk niks toe, die zou een 'goede trap' moeten hebben, trapt alleen tegen tegenstanders aan, plus veroorzaakt de Sparta goal met zn slaapmoment.

Hadj Moussa, echt waarom? Dat is gewoon een pannakooivoetballer, wat moeten we daarmee. 

En Zerrouki hoop ik nooit meer in een Feyenoord shirt te hoeven zien. Begon met een geweldige pass en ging daarna steeds meer dingen fout doen.

Priske ook de nodige fouten, Stengs op rechts? Dat kan echt niet, Stengs is geen rechtsbuiten, net als dat Timber geen 10 is. Zerrouki niet wisselen in de rust is ook bizar. Ivanusec krijgt niet eens een minuutje? Bakt er weinig van tot nu toe, maar kom op joh Hadj Moussa is toch niet beter.

Nadje enige lichtpuntje van de nieuwe namen. Die deed nog wel wat leuks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Erwin.:

Volgens Mexicaanse journalist gaat Gimenez naar Forest niet meer door

34 minuten geleden zei Magikarp:

Bever, zoals verwacht, wederom in de mud

Hahahaha heerlijk dit :-D

Kan die weer artikelen en tweetjes gaan verwijderen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Magikarp:

Wel de grootste/belangrijkste journalist volgens mij. Stuk betrouwbaarder dan de logistiek planner van de Pernisser haven die op z'n kloten kreeg vanwege neppe ziekmeldingen.

De geruchten van Richard moet je altijd dubbelchecken ;) Zou ze overigens groot gelijk geven dat ze niet blij zijn met Priske, en dat gevoel heb ik zelf ook. Denk echt dat er nauwelijks draagvlak is, omdat hij dus maar wat aanmoddert. Werkt leuk bij een club als Sparta Praag, zonder echte namen en zonder echte druk. Dit is gewoon te hoog en te serieus voor Priske. Ik heb geen half jaar nodig om dat te zien.

Is ook ontslagen in Belgie toch?

Bij Antwerp ja. Al had dit geloof ik ook te maken met de ontrust die daar toen bestuurlijk heerste. 

Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt hoor. Draagvlak bij de spelers is wel een belangrijke graadmeter natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gezeik op Priske vind ik wel heel makkelijk. Je zag volgens mij gisteren gewoon precies wat we onder Slot zagen zonder Wieffer. Het feit dat we één speler hebben voor de 10 en rechtsbuitenpositie (Stengs) is een probleem. Blijkbaar zien ze allemaal niets in Ivanusec op 10.

Daarnaast is het kut dat ie Zechiël en Timber eraf haalt, maar ja, seizoen is nog lang en die gasten zijn overduidelijk niet fit. En sja, als je iemand op de bank hebt zitten die nog wat zou moeten kunnen forceren: Hadj Moussa. Smal is niet fraai, maar goed, je loopt niet over qua opties. Enige wat je hem volgens mij echt kan aanrekenen is Wellenreuther. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sick Blik:

Wellenreuther was weer lekker aan het blunderen, telde 3 fouten, waarvan er gelukkig 2 onbestraft waren.

Welke fout werd bestraft?

Bij die 1-0 gaat van alles mis maar je kunt dat Wellenreuther niet aanrekenen. Die reageert daar juist goed en wint het duel uitstekend. Dat Zerrouki staat te slapen, en dat die bal er in eerste instantie overheen gaat, dát zijn de fouten.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Michaelinho*:

Bij Antwerp ja. Al had dit geloof ik ook te maken met de ontrust die daar toen bestuurlijk heerste. 

Het zou goed kunnen dat je gelijk hebt hoor. Draagvlak bij de spelers is wel een belangrijke graadmeter natuurlijk. 

Ah, ja ik verdiep me niet in het Belgische voetbal en nu weet ik ook meteen waarom. Toptrainers die naar Tsjechië verhuizen. Weet ik voldoende.

24 minuten geleden zei Lenstra:

Dat gezeik op Priske vind ik wel heel makkelijk. Je zag volgens mij gisteren gewoon precies wat we onder Slot zagen zonder Wieffer. Het feit dat we één speler hebben voor de 10 en rechtsbuitenpositie (Stengs) is een probleem. Blijkbaar zien ze allemaal niets in Ivanusec op 10.

Daarnaast is het kut dat ie Zechiël en Timber eraf haalt, maar ja, seizoen is nog lang en die gasten zijn overduidelijk niet fit. En sja, als je iemand op de bank hebt zitten die nog wat zou moeten kunnen forceren: Hadj Moussa. Smal is niet fraai, maar goed, je loopt niet over qua opties. Enige wat je hem volgens mij echt kan aanrekenen is Wellenreuther. 

Ja ja, Slot, Dritta. Riedeltje kennen we nu wel. Deze man loopt sinds z'n aanstelling tof te doen, merkt dat het niet gaat, en gaat dan maar weer naar 433 met het excuus 'dynamisch zijn'. Dat is gewoon wat je in FM doet als je een tactiek hebt die niet werkt, andere tactiek, werkt niet, andere tactiek, werkt niet. Paniek voor het seizoen goed en wel begonnen is. Dit zwembad is veel te diep voor iemand met enkel een A diploma op zak. 

Als je een extra optie op 10 hebt staat dit niet opeens allemaal beter. Zoveel zwakker is dit team niet, en je kan dit ECHT niet allemaal ophangen aan de afwezigheid van Wieffer. Overigens, nogmaals, het gaat me niet eens om een 1-1 bij Sparta of iets. Het gaat mij niet om de wissels. Het gaat mij om het feit dat deze man gewoon totaal geen benul heeft van wat hij moet doen. Het staat voor geen meter.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Boucabar Toure komt van Wolves. 6 miljoen ekkies

VI brengt het, dus dan heb ik er vertrouwen in dat het klopt :D Ken hem verder niet.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat beelden bekeken. Ziet er niet slecht uit. Blijf wel het gevoel hebben dat Priske de selectie vooral zo samenstelt dat z'n vrouw er in de darkroom het meeste plezier van heeft terwijl hij met een nachtkijker in de hoek zit.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Ah 1-1 tegen Sparta, keurig nog boven Ajax iig heren.

Kom jij altijd 31 uur te laat? Want dan heb ik medelijden met je vriendin :-D

Focus ligt op de klassieker die niet doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

Kom jij altijd 31 uur te laat? Want dan heb ik medelijden met je vriendin :-D

Focus ligt op de klassieker die niet doorgaat.

Laat gaan, die staat straks na 3 posts van Feyenoorders in het Ajax topic weer te hallucineren dat hij geprovoceerd wordt

Citaat

Jan de Jong doet er alles aan om als directeur van de Eredivisie een oplossing te zoeken voor De Klassieker. De politie is zondag tijdens het duel tussen Feyenoord en Ajax niet aanwezig bij De Kuip. Burgemeester Aboutaleb buigt zich over de kwestie en moet uiteindelijk beslissen of de wedstrijd zonder de aanwezigheid van de politie kan doorgaan. De Jong is van mening dat dit mogelijk is.

Ben benieuwd sinds wanneer Jan de Jong creatief is.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leverkusen nu ook tussen de geïnteresseerden voor Santi. Zou dat een hele mooie club voor hem vinden maar die betalen natuurlijk nooit 35 miljoen peso’s. Het grootste keeperstalent van zijn generatie wordt woensdag gewoon gepresenteerd in Rotterdam hè!!!!! Ongelofelijk, wat een TD hebben wij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites