Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei timpy00:

Kan me niet voorstellen na vorig seizoen dat Stengs dit gaat doen. Hoelang ligt hij nog vast? Want 8 miljoen is ook niet per se veel toch?

2027 geloof ik. Zit er voor m'n gevoel ook maar net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan gaat er nu toch wel een of 2 cv's een rechtsback, die Bueno, een vervanger van Wieffer en 2 rechter geinverterde aanvallende halfspace dreigende spelers komen?! Een man of 6 dus?!  Anders snap ik er geen jota van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MetalMichael:

Punt is dat het al sinds oefenwedstrijd 1 aan van alles ligt, behalve aan Priske zelf. Als je bij je aanstelling aangeeft dat je een tactiek kiest bij het beschikbare materiaal, om vervolgens je go to 343 te implementeren... Terwijl je in de voorbereiding een hoop basisspelers mist door CA en EK, waardoor je weinig tijd hebt om het in te slijpen, dan is het op zijn minst logisch om ook naar jezelf en je gekozen weg te kijken. Los daarvan heeft hij Zerrouki er de hele voorbereiding bijgehad en is hij dus niet in staat geweest om zijn visie / speelwijze op hem over te brengen.

Lol.

Is ook weer zo ja. 

————

Stengs mag wat mij betreft voor het aankoopbedrag weg. Heeft aangegeven nog last te hebben van z’n blessure, in zo’n hoedanigheid dat het hem naar eigen zeggen belemmert in het voetballen. GKL 2.0 moest hem koste wat kost hebben dus ging Feyenoord er maar in mee, maar vond en vind het nog steeds een belachelijk risico om zoveel uit te geven aan iemand die niet voluit kan gaan door auw in zn knie. Dit is topsport, en we hebben ambities die voor hem te hoog liggen. Als je daar breakeven op kunt gaan moet je het altijd doen. Wel ff een vervanger regelen. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stengs is volgens mij ook de grootverdiener in de Feyenoord-selectie. Gewogen, break-even gelopen en besloten dat het prima is als hij zo een jaartje bij ons heeft gespeeld.

Vermoed dat er al een vervanger klaar staat, kan haast niet anders :) 

Begin me wel zorgen te maken over het aantal Nederlanders in de selectie, zeker indien Bijlow (verwacht ik niet) en Geertruida ook nog weggaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed:

Nelson (huur)

Hancko

Timber

Gimenez

Szymanski

Paixao

Wieffer

Danilo

Wellenreuther

Stengs

Beelen

Minteh

Slecht:

Hendrix (huur)

Bassett (huur)

Wålemark

Sandler

Cojocaru (huur)

Bullaude

Kasanwirjo

Dilrosun

Lopez

Idrissi

Taabouni

Bjørkan

Ueda

Ivanusec

Zerrouki

Van de Belt

Lingr

Niet goed, niet slecht:

Rasmussen

Lamprou

Van Sas
Nieuwkoop

Even snel heel zwart/wit bekeken de inkomende transfers sinds 01-01-2022. Valt uiteraard te discussiëren over sommige spelers, zoals Ivanusec. Maar tot op heden denk ik dat we kunnen zeggen dat hij tegenvalt.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat allemaal Te Kloese? 

Idrissi vond ik overigens geen slechte transfer, zeker achteraf zie je dat die echt zn waarde heeft gehad. Vind ook dat je wel mee moet nemen hoeveel er betaald is aan de slechte spelers, en dan zie je dat het toch wel allemaal vrij goedkope gokjes waren over het algemeen. Denk ook dat Slot daar een groot aandeel in had, die dacht na Wieffer dat hij van elke halve gare een goede voetballer kon maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Magikarp:

Was dat allemaal Te Kloese? 

Idrissi vond ik overigens geen slechte transfer, zeker achteraf zie je dat die echt zn waarde heeft gehad. Vind ook dat je wel mee moet nemen hoeveel er betaald is aan de slechte spelers, en dan zie je dat het toch wel allemaal vrij goedkope gokjes waren over het algemeen. Denk ook dat Slot daar een groot aandeel in had, die dacht na Wieffer dat hij van elke halve gare een goede voetballer kon maken.

Weet niet in hoeverre Te Kloese betrokken bij al die transfers. Maar dit zijn in ieder geval zo'n beetje alle transfers sinds hij bij de club zit (januari 2022).

Idrissi vond ik zelf enorm tegenvallen. Dan zou ik eerder nog Dilrosun overhevelen. Die hebben we in ieder geval nog met winst (zei het niet veel) kunnen verkopen. Idrissi was gehuurd, dus dat levert je in principe ook niks op.

De duurdere misstappen waren vooral afgelopen seizoen. Ueda 8 miljoen, Ivanusec 8 miljoen, Zerrouki 7 miljoen, Lingr 4 miljoen. Al zou je dan Zerrouki weer kunnen afstrepen, omdat Slot die graag wilde hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Richarð.:

Goed:

Nelson (huur) - 7

Hancko - 9

Timber - 8

Gimenez - 8 

Szymanski - 7,5

Paixao - 7,5

Wieffer - 10

Danilo - 7

Wellenreuther - 7,5

Stengs - 7

Beelen - 7,5

Minteh (huur) - 7

Slecht:

Hendrix (huur) - 3,5

Bassett (huur) - 3

Wålemark - 4

Sandler - 3

Cojocaru (huur) - 5

Bullaude - 5

Kasanwirjo - 4

Dilrosun - 5,5

Lopez - 5

Idrissi - 5,5

Taabouni - 3

Bjørkan - 3

Ueda - 5

Ivanusec - 5

Zerrouki - 5

Van de Belt - 4

Lingr - 6

Niet goed, niet slecht:

Rasmussen - 6,5

Lamprou - 6

Van Sas - 6
Nieuwkoop - 6,5

Even snel heel zwart/wit bekeken de inkomende transfers sinds 01-01-2022. Valt uiteraard te discussiëren over sommige spelers, zoals Ivanusec. Maar tot op heden denk ik dat we kunnen zeggen dat hij tegenvalt.

Vind de inschatting goed/slecht iets te makkelijk. Je kunt Hancko niet als even goed betitelen als Danilo, of Idrissi als even slecht als Bassett. Heb er maar even wat cijfers bij gezet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

'Feyenoord wil van nog 5 spelers afscheid nemen'

vandaag, 08:30 402 reacties

Dat Feyenoord nog niet klaar is op transfergebied, is wel duidelijk. Zo is het nog altijd wachten op grote inkomende transfers, maar andersom moeten er ook nog meerdere spelers vertrekken. Voetbal International zette maandagochtend op een rijtje hoe de selectie waar Dennis te Kloese aan bouwt er nu voor staat.

Om te beginnen telt deze te veel spelers: 27. "Hij moet er snel een aantal kwijt", schreef clubwatcher Martijn Krabbendam. Daarbij noemde hij de namen van Neraysho Kasanwirjo, Marcus Pedersen, Marcos López, Ezequiel Bullaude en Patrik Wålemark. Voor laatstgenoemde zou veel interesse zijn vanuit Zweden. Dat Feyenoord nog lang niet klaar is, bleek wel uit het feit dat Kasanwirjo, López en Pedersen allemaal nog een rol speelde in het 1-1 gelijkspel tegen Willem II.

Verhuur

Bij het hierboven genoemde vijftal gaat het bij voorkeur om een definitief afscheid. Daarnaast zijn er nog enkele spelers die Feyenoord nog wil verhuren. Leo Sauer staat voor een tijdelijke transfer naar NAC Breda, maar ook Chris-Kévin Nadje, Antef Tsoungui en Givairo Read worden nog niet klaar geacht voor een serieuze rol in Feyenoord 1. En het liefst zou de club ook Gjivai Zechiël via een verhuur aan meer speeltijd laten toekomen. Hij zit minder dicht tegen een basisplaats aan dan Antoni Milambo.

Stengs

Daarnaast lijkt ook Calvin Stengs op korte termijn te vertrekken. Zijn transfer naar Charlotte FC - tegen een bedrag dat kan oplopen tot 10 miljoen euro - heeft volgens Krabbendam niets met een clausule te maken. De speler was afgelopen seizoen in de ogen van Feyenoord echter niet vaak genoeg topfit. De transfersom, de twijfels over zijn fitheid en de wens van Stengs om naar de MLS te vertrekken, zouden de reden zijn dat Feyenoord meewerkt.

Geertruida en Hancko

Dan is het nog de vraag of Lutsharel Geertruida en Dávid Hancko blijven. Geertruida staat in de belangstelling van Aston Villa en RB Leipzig, waarbij Feyenoord hoopt dat eerstgenoemde club zich meldt. Premier League-clubs betalen doorgaans meer, ook wanneer een speler nog maar een eenjarig contract heeft. Wat Hancko betreft, is de verwachting dat Atlético Madrid binnenkort nog eens een verbeterd bod zal neerleggen. Tot slot is de interesse voor Santiago Gimenez minder serieus, maar is er wel belangstelling van Nottingham Forest.

Inkomende transfers

Natuurlijk is de club ook bezig met inkomende transfers. Daarbij noemt Krabbendam vier namen die al langer klinken. De komst van Hugo Bueno is het meest dichtbij. De linksback zal worden gehuurd van Wolverhampton Wanderers om de langdurige afwezigheid van Quilindschy Hartman op te vangen. Daarnaast is Feyenoord nog bezig met middenvelder Oussama El Azzouzi (Bologna) en verdediger Sepp van den Berg (Liverpool). Laatstgenoemde moet liefst 20 miljoen euro kosten, maar Feyenoord hoopt 'op een creatieve manier' - een vast bedrag plus bonussen - in de buurt van die vraagprijs te kunnen komen. Tot slot is ook het huren van Ibrahim Osman van Brighton & Hove Albion iets dat momenteel speelt.

Even copy pasten en er doorheen gaat wat hier nu eigenlijk allemaal staat. Wedstrijd van afgelopen zaterdag even kunnen laten bezinken ook. Oerstom hoe je weer tegen puntverlies aan loopt, terwijl dit toch erg onnodig was. Ligt misschien niet eens direct aan de kwaliteit van onze selectie. Immers waren er genoeg goede kansen om uit te scoren en had de tegenstander deze eigenlijk totaal niet. Echter moeten we er wel rekening mee houden dat dit een promovendus was en dit in de eigen Kuip dus nooit mag gebeuren.

Vooralsnog zijn we ten opzichte van de selectie van vorig seizoen best wat spelers kwijt die van grote waarde zijn: Hartman, Wieffer, Minteh, Jahanbaksh. Daar tegenover staat tot nu toe eigenlijk enkel de komst van huurspelers die terug zijn gekomen (en te licht zijn bevonden) of kleine aankopen die zich nog moeten bewijzen of ontwikkelingen. En er dus niet direct staan. Dat is een probleem, want zoals we zaterdag hebben ondervonden, heb je die tijd niet. Ook niet, omdat in speelronde 4 al Ajax op het programma staat en we een loodzware CL-campane tegemoet gaan. Waar ik vooralsnog niet erg naar uit kijk. 

Goed, dit nieuwsbericht dan: Neraysho Kasanwirjo, Marcus Pedersen, Marcos López, Ezequiel Bullaude en Patrik Wålemark mogen vertrekken. Prima, doorselecteren en de onderkant van de selectie qua niveau omhoog trekken. Dat is wat moet. De gemiddelde kwaliteit moet beter, en dan kun je dus prima afscheid nemen van dit vijftal. Wat je DTK wel kan aanrekenen, is dat dit niet al eerder gebeurd is. 3 van deze spelers hebben namelijk de gehele voorbereiding mee gedaan en zelfs zaterdag minuten gemaakt, terwijl van de andere 2 allang duidelijk was dat die niet in de plannen voor kwamen. Door al eerder proactief deze spelers aan te bieden, had je wellicht ook al eerder een potje gehad voor versterkingen aan de bovenkant. Of spelers kunnen halen die Priske wilt hebben, zodat ook hun tijd hebben om zich het systeem eigen te maken. Er is nu nog slechts 3 weken tot het sluiten van de markt en er moet nog veel gebeuren. Begrijp de kritiek ook wel dat DTK alles zelf doet, want een TD zou geen overbodige luxe zijn.

Vervolgens gaat het artikel verder met spelers die waarschijnlijk nog verhuurd gaan worden: Leo Sauer, Chris-Kévin Nadje, Antef Tsoungui, Givairo Read en het liefst ook Gjivai Zechiël. Waar slaat dit op? Snap dat Sauer nu niet in een lastige positie zit, omdat de klassieke buitenspeler niet echt een plaats krijgt in het systeem. Speeltijd is voor hem absoluut belangrijk, maar ik denk dat hij zich beter kan ontwikkelen bij Feyenoord dan bij NAC, waar je degradatievoetbal speelt en normaliter dus weinig in de buurt van de vijandelijke goal staat. Slechte keuze en gaat ook in tegen het principe 'waarde op het veld creëeren'. Tsoungui is hetzelfde verhaal als hierboven (doe het dan eerder), terwijl ik Read zelf een prima indruk vind maken. Wanneer Pedersen vertrekt, heb je dan Nieuwkop en Read op rechts. Denk alleen dat ze Geertje daar willen posteren wanneer Trauner weer fit is voor een plek centraal achterin. Nadjé verhuren, tsja. Grote kans dat hij inderdaad gehaald is voor de toekomst en dat het een klein gokje is, maar stuur hem dan direct door naar Dordt. Zechiël verhuren ben ik geen voorstander van, want in potentie misschien wel het grootste talent met Sauer samen. Middenveld is wel wat druk, maar spelen straks ook gewoon 45 wedstrijden. Verhuren van spelers die te kort komen (en wat je eigenlijk al weet), moet je volgend jaar alsnog weer proberen te slijten. Heb het dan over Tsoungui, Van der Belt, Benita oa.

Stengs dan; Lees ook berichten dat hij al sinds begin van de zomer loopt aan te dringen op een vertrek en dat Slot de reden was dat hij naar Feyenoord kwam. Ook zijn fitheid wordt aangedragen. Prima, maar bij Trauner of Nieuwkoop hoor ik niemand erover. Terwijl die ook zelden de 90 minuten volmaken óf 3 wedstrijden in een week spelen. Feit is wel dat Stengs de best betaalde Feyenoorder ooit is, en een vertrek dus (hopelijk) serieuze ruimte geeft voor het aantrekken van directe versterkingen. Jammer alleen dat nu juist Stengs belangrijk was gemaakt in het nieuwe systeem van Priske. Daarnaast is het bedrag absoluut aan de lage kant en maak je dus geen winst op hem. Had bijvoorbeeld een Lazio niet meer betaald voor hem? Die waren eerder ook geinteresseerd.

Het al dan niet blijven van Hancko, Geertruida en Santi blijft een heet hangijzer. Hier maak ik mij echter niet al te druk over. Op dit punt heb ik juist wel weer vertrouwen in DTK, omdat hij zich schijnbaar hard opstelt en enkel de hoofdprijs verlangd. Moeten er wel direct lijstjes klaarliggen om vervangers te halen (die er direct staan!), anders ben je straks van het niveau AZ; dikke bankrekening en weinig kwaliteit op het veld. Inkomend snap ik er verder geen reet van dat Sepp van den Berg nog genoemd wordt, wanneer er een prijskaartje van 20M om zijn nek hangt. Kun je allemaal leuke constructies bedenken, maar dat is meer dan het dubbele van ons inkomende transferrecord. Dan moet je gewoon doorschakelen naar alternatieven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei 007mark:

1. Vooralsnog zijn we ten opzichte van de selectie van vorig seizoen best wat spelers kwijt die van grote waarde zijn: Hartman, Wieffer, Minteh, Jahanbaksh. Daar tegenover staat tot nu toe eigenlijk enkel de komst van huurspelers die terug zijn gekomen (en te licht zijn bevonden) of kleine aankopen die zich nog moeten bewijzen of ontwikkelingen. En er dus niet direct staan. Dat is een probleem, want zoals we zaterdag hebben ondervonden, heb je die tijd niet. Ook niet, omdat in speelronde 4 al Ajax op het programma staat en we een loodzware CL-campane tegemoet gaan. Waar ik vooralsnog niet erg naar uit kijk. 

2. Wat je DTK wel kan aanrekenen, is dat dit niet al eerder gebeurd is. 3 van deze spelers hebben namelijk de gehele voorbereiding mee gedaan en zelfs zaterdag minuten gemaakt, terwijl van de andere 2 allang duidelijk was dat die niet in de plannen voor kwamen. Door al eerder proactief deze spelers aan te bieden, had je wellicht ook al eerder een potje gehad voor versterkingen aan de bovenkant. 

3. Stengs dan; Lees ook berichten dat hij al sinds begin van de zomer loopt aan te dringen op een vertrek en dat Slot de reden was dat hij naar Feyenoord kwam. Ook zijn fitheid wordt aangedragen. Prima, maar bij Trauner of Nieuwkoop hoor ik niemand erover. Terwijl die ook zelden de 90 minuten volmaken óf 3 wedstrijden in een week spelen. Feit is wel dat Stengs de best betaalde Feyenoorder ooit is, en een vertrek dus (hopelijk) serieuze ruimte geeft voor het aantrekken van directe versterkingen. Jammer alleen dat nu juist Stengs belangrijk was gemaakt in het nieuwe systeem van Priske. Daarnaast is het bedrag absoluut aan de lage kant en maak je dus geen winst op hem. Had bijvoorbeeld een Lazio niet meer betaald voor hem? Die waren eerder ook geinteresseerd.

Grotendeels eens. Drie punten.

1. Je mist vooral een vervanger voor Wieffer hierin, al lijkt het erop dat Zerrouki toch echt gezien wordt als zijn opvolger. Afgrijselijk. Hartman zou zijn opgevangen door Smal, ik vraag me af of je daar nu echt wat mee moet. Daarnaast is het idee dat Hadj Moussa de plek van Minteh/Jahanbaksh overneemt en daar zaten we natuurlijk al redelijk ruim, zeker in het huidige systeem heb ik ook veel vertrouwen in Ivanusec. 

2. Ik weet vrij zeker dat dit wel geprobeerd is, maar simpelweg niet gelukt. Daar zit ook bij dat Priske spelers ook wel een kans wilde geven en/of dat spelers zelf voor hun kans willen gaan.  

3. Eens, maar de vergelijking met Trauner en Nieuwkoop gaat niet op ivm financiën en vertrekwens. We moeten natuurlijk nog maar zien hoe deze transfer echt uitpakt. Ergens zie ik het nog wel gebeuren dat we een truc van DtK missen hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff  van die mogelijke aankopen word je ook niet echt bepaald warm zeg. Van den Berg uitgezonderd dan.

Een linksback huren begrijp ik wel, maar dit had toch wel wat eerder in de transferperiode al gekund? Je weet dat Hartman er nog een half jaar uitligt en dat Lopez, ondanks dat ik het hem zaterdag aardig vond doen, het gewenste niveau gewoon niet heeft. 

Oussama El Azzouzi lijkt mij ook een aankoop die voor dit seizoen prima kan zijn, maar lijkt mij niet het niveau te hebben om Feyenoord een stap vooruit te gaan helpen op de lange termijn. Wat Timber nu bijvoorbeeld wel heeft. Met Timber, Zerrouki, El Azzouzi en daarachter Milambo/Zechiel heb je wel een prima middenveld voor de Eredivisie en geeft de tijd aan Milambo en Zechiel om nóg een stapje te zetten zodat Timber volgend jaar verkocht kan worden en dan heb je volgend seizoen weer 4 middenvelders waarvan je van de eigen opgeleide spelers wel verwacht dat ze Feyenoord dat stapje verder kunnen gaan helpen. 

Het huren van Ibrahim Osman snap ik dan weer niet. Het lijkt mij toch wel dat je geld te besteden hebt nadat je weer Champions League voetbal hebt veilig gesteld? De behoefte aan een extra aanvallende impuls lijkt mij veel harder nodig dan een leuke constructie om Sepp van den Berg  voor 20 miljoen binnen te halen. Vooral als Stengs nu lijkt te gaan vertrekken. Carranza is al gehaald en volgens mij gewoon een spits, waar je er al 2 van hebt lopen, en verder is het met Ivanusec en Paixao toch vrij smal en beperkt qua buitenspelers. Moussa moet zich ook nog maar laten zien en heeft waarschijnlijk ook tijd nodig om op het gewenste niveau te komen.

Dat er een extra centrale verdediger bij moet snap ik wel weer. Hancko of Geertruida zie ik wel vertrekken, allebei denk ik en hoop ik vooral niet. Als Feyenoord met 3 CV's blijft spelen dan is alleen Trauner er nog als back-up die heeft aangetoond het niveau aan te kunnen. Kasanwirjo heeft het niveau gewoon niet en is logisch dat die mag vertrekken. Mitchell is nog afwachten hoe goed die is en wellicht dat Smal als de linker CV kan spelen? 20 miljoen voor Van den Berg is wel een enorm bedrag en zie ik ook alleen afgetikt worden, zelfs met mooie constructies, als Hancko én Geertruida vertrekken.

Al met al vind ik het echt een transferperiode wat niet heel erg veel ambitie nog uitstraalt. Alle aankopen en geruchten zijn geen spelers die je verder gaat helpen, maar zijn meer gebaseerd op niveaubehoud. Met een top 2 klassering heb je gewoon weer CL, wie weet of dat de jaren erna nog steeds zo is en tot nu toe ben je er denk ik op geen enkele positie op vooruit gegaan waar je op 2 posities gewoon je basisspeler kwijt bent geraakt. Volgens mij weet iedereen toch dat stilstand achteruitgang is?

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lenstra:

Grotendeels eens. Drie punten.

1. Je mist vooral een vervanger voor Wieffer hierin, al lijkt het erop dat Zerrouki toch echt gezien wordt als zijn opvolger. Afgrijselijk. Hartman zou zijn opgevangen door Smal, ik vraag me af of je daar nu echt wat mee moet. Daarnaast is het idee dat Hadj Moussa de plek van Minteh/Jahanbaksh overneemt en daar zaten we natuurlijk al redelijk ruim, zeker in het huidige systeem heb ik ook veel vertrouwen in Ivanusec. 

2. Ik weet vrij zeker dat dit wel geprobeerd is, maar simpelweg niet gelukt. Daar zit ook bij dat Priske spelers ook wel een kans wilde geven en/of dat spelers zelf voor hun kans willen gaan.  

3. Eens, maar de vergelijking met Trauner en Nieuwkoop gaat niet op ivm financiën en vertrekwens. We moeten natuurlijk nog maar zien hoe deze transfer echt uitpakt. Ergens zie ik het nog wel gebeuren dat we een truc van DtK missen hier. 

1. Daar lijkt het zeker op, en daar ben ik inderdaad ook absoluut geen voorstander van. Moet ook beetje oppassen dat Zerrouki straks helemaal niets meer goed kan doen in mijn ogen ;) Schijnbaar zijn ze wel nog bezig met Oussama El Azzouzi, waar die bever van 1908 erg enthousiast over is. Scorebordjournalistiek en kijkende naar zijn aantal wedstrijden en niveau van clubs waar hij heeft gespeeld, moet ik het nog maar zien. Past blijkbaar wel in het systeem én lijkt in zijn spel op Wieffer.

Je stelling over Smal lijkt mij niet helemaal te kloppen. Volgens mij is vanaf begin het idee dat hij als backup is gehaald en proberen ze nu dus een tijdelijke oplossing aan te trekken met Hugo Bueno van Wolves. Die vult dan het gat in, totdat Hartman terug is. Dus het is Hartman/Bueno met Smal erachter.

Hadj Moussa is inderdaad de vervanger van Alireza. Dit zie ik oprecht als een gok en iemand waarvan ze hopen dat hij zich ontwikkeld. Kan in de kleine ruimte natuurlijk wel iets creëren, maar vooralsnog (lang) niet het niveau wat we moeten nastreven (lees: CL-voetbal en overwintering). Aan de andere kant; Alireza had dat niveau ook niet.

2. Fair enough, maar de voorbereiding zijn ze al zo'n 6 weken bezig. Lijkt mij dat je toch vrij snel een beeld hebt van bepaalde spelers en dat je vooraf wat research hebt gedaan. Daarnaast is er ook nog andere staff aanwezig die hierin een adviserende rol kan spelen richting bijvoorbeeld Priske. Ook DTK zou hier wel een beeld van moeten hebben, vooraf.

3. De transfer pakt in ieder geval zo uit dat je 18 assists verkoopt. En ik zie ook nog niet helemaal welke 'truc'. @PJHoutman suggereerde ook zoiets op Whatsapp overigens. Kan misschien een samenwerking zijn met Charlotte FC of dat we een speler ruilen. Vooralsnog ben ik echter niet zo onder de indruk wat we tot nu toe vanuit Amerika hebben gehaald (Bassett, Lopez)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 afgekeurde mafkezen die je gisteren 3 punten moesten bezorgen (één daarvan kostte je 2 punten). Gaat lekker. 

En Stengs: Lazio zou dat niet betalen, die lezen dat interview met Stengs dat ie zoveel auwie aan z'n knie heeft tijdens het skiëen en dan haken ze af. Die gaat lekker in de MLS ballen. Rustig aan, lekker tempootje. Wandelt door 80% van de competitie heen, wereldster in North Carolina. Vrouwtje heeft ook d'r zin met d'r Amerika. Laat gaan.

Punt is alleen dat er allang een vervanger klaar had moeten staan. Want hoe het nu gaat kan ik al uittekenen:

- Komt vrij laat een vervanger
- "Tijd nodig"
- Achterstand van 11 punten op PSV

- "Selectie was laat af, but we keep fighting and working hard" - instagram.com/brianpriske/stories
- Gunstige reeks wedstrijden levert punten op

- Boszball zakt weer inelkaar

- Achterstand wordt goedgemaakt tot op 3 punten

- Ongelukkig verloren potje in maart, champagne kan de vriezer in voor 2026.

- Uiteindelijk 2e, 4 punten achter op PSV, maar:
- "We hebben ons goed herpakt, de lijn omhoog was erg duidelijk te zien, zeker met een selectie waarbij veel belangrijke spelers weg zijn gegaan en er pas laat vervangers voor zijn aangetrokken. We keep fighting armemoji"

- 2e seizoenshelft een recordaantal punten wauwie wat zijn we toch goed geworden zo halverwege het seizoen krijgen we daar ook een schaal voor??????? 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker huren

Ben fan van de uitstraling van Te Kloese maar begin nu toch wel te twijfelen aan z'n vaardigheden in clubverband. Die kan lekker terug naar Mexico jeugdopleidinkjes opzetten. Als je weet dat Slot weggaat, en daardoor Stengs weggaat, dan ga je toch als de godverredomme aan de gang om een fatsoenlijke vervanger te halen? Eigen kapitaal op het veld was het? Zet die E2E dan eens aan het werk man. 

Begrijp best dat je niet met een knip in de vingers een speler kan kopen die goed genoeg is etc, maar haal er dan 6 maanden geleden één die wat tijd heeft om zich te ontwikkelen en klaar te worden. Argument jeugdspelers kan de prullenbak in want dan kun je ook net zo goed een Sauer gewoon de basis in gooien als vervanger nu. Verder loopt er toch niks creatiefs.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei 007mark:

Moeten er wel direct lijstjes klaarliggen om vervangers te halen (die er direct staan!),

Helaas. Een huurspeler dus, die niet goed genoeg is voor Brighton en welgeteld 119 minuten in actie is gekomen deze voorbereiding. Hopelijk wedstrijdfit, ergens na de eerste interlandbreak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites