Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zou me echt niet verbazen als Zechiël zich gedurende de eerste seizoenshelft in de basis voetbalt naast Timber.

Vind het overigens ook opvallend dat Kasanwirjo in de basis begon als rechter CV en niet Tsoungui. Laatstgenoemde heeft iedere wedstrijd hiervoor in de basis gestaan op die positie en het echt niet zo onaardig gedaan. Terwijl Kasanwirjo de standaard wissel achter Plug was op de linker CV positie. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een DRAMATISCHE wedstrijd zeg. Ongelofelijk. Hoeveel trainers moeten de fout nog maken met Geert door m op het middenveld te zetten? Is dat iets wat hij zelf heel goed denkt te kunnen? Volgens mij zat die ook nog met z’n hoofd op Ibiza of waar die ook geweest was. Zelfde voor Bijlow, als die deze lijn doortrekt is Wellenreuther eerste keep hoor. 

Persoonlijk ben ik wel blij dat dit gebeurd is want hopelijk wordt iedereen nu wakker. Zoveel middelmaat in de selectie, er moeten echt nog wel 4/5 directe versterkingen komen. Twee wingbacks, het liefst twee centrale middenvelders en eigenlijk ook twee creatievelingen voor de AMC posities. Zo snel mogelijk Milambo en Sauer uitlenen zodat die niet eerst nog een maand nodig hebben om aan die club te wennen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei cimbomcu:

Met ´´maar´´ 2 middenvelders spelen en dan zijn dan Geertruida en Zerrouk is ook wel heel erg.

Feyenoord speelt volgens mij meer een 1-3-4-3 met twee buitenste middenvelders die de flank bestrijken en twee buitenspelers die meer aan de binnenkant spelen. Dat zou ik niet per se met twee middenvelders spelen noemen.

Buiten dat Geertruida daar natuurlijk ook al vaker heeft gespeeld en gewoon een goede speler is. Zerrouki ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet gekeken want Feyenoord One en Olympische spelen maaarrr... dit klinkt niet best. Laten wij vooral als leden van dit forum rustig blijven, niet in paniek raken er zijn voor elkaar. Volgens mij staat Priske bekend als een trainer die redelijk flexibel is in het veranderen van systeem? Lekker 4-3-3 tegen Monaco? kan ons het schelen. Denk dat spelers als Kasanwirdjo, Lopez, Zerrouki, Walemark, Pedersen en misschien nog 1 of 2 wel hebben aangetoond dit niveau niet aan te kunnen. Dan is het gek dat er 3 daarvan basis staan. Geertruida middenveld kan echt niet. Matig EK ook. 
Er moet echt keihard gezocht worden naar een directe vervanger van Wieffer. Dan heb je gewoon echt nog wel een keurig teampje hoor. Of laat het Zechiel en Nadje uitvechten. Dat getrut van die Zerrouki word ik zo moe van. 
Wat is er trouwens mis met Milambo? Las dat hij verhuurd mag worden? Vind ik echt een prima speler. Sowieso als backup achter Timber. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moeten koppen rollen na deze wanvertoning. Priske out voordat hij nog meer schade aanricht. Kloese ook oprotten, samen met de rest van het bestuur. Voor de JC Schaal nieuwe mensen, anders kan het overgebleven kantoorpersoneel naar een goede Rotterdamse ramenzetter zoeken. Dat Maasgebouw gaat meer te verduren krijgen dan die Romeinse fonteinen als we voor het weekend niet hebben wat we willen, kameraden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

T is wel opvallend dat de eerste ramptoeristen het topic weer gevonden hebben.

Denk dat je gisteren uitvergroot hebt teruggezien wat je de afgelopen wedstrijden ook hebt kunnen zien. In de omschakeling naar verdedigen ligt het vaak open. En aanvallend ben je nogal afhankelijk van de creativiteit van Stengs. 

Waar Zerrouki het de afgelopen wedstrijden prima deed, kwam hij nu te zwemmen. Had het idee dat hij teveel de creatieve man wilde zijn, bij afwezigheid van Stengs en daardoor in balbezit te ver naar voren ging spelen. Dat zijn middenveld partner Geertruida was hielp ook niet mee. 

Dat er nu door menig supporter in paniek wordt geroepen om 4/5 basis versterkingen is weer een mooi staaltje supportersopportunisme. Natuurlijk viel het gisteren erg tegen, maar met wat kleine aanpassingen moet het toch al stabieler staan. Positie houden als centrale verdedigers, niet te diep staan als rb, aanspeelbaar zijn als binnenspelers. 

Sowieso zou het fijn zijn om een type Stengs achter de hand te hebben. Blijkbaar ziet Priske dat niet in Ivanusec, gezien zijn invalbeurt van 5 minuten. Denk dat ik zelf met hem op links en Paixao op rechts was begonnen om dat te proberen. Nu had je geen creatief brein in je ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Er moeten koppen rollen na deze wanvertoning. Priske out voordat hij nog meer schade aanricht. Kloese ook oprotten, samen met de rest van het bestuur. Voor de JC Schaal nieuwe mensen, anders kan het overgebleven kantoorpersoneel naar een goede Rotterdamse ramenzetter zoeken. Dat Maasgebouw gaat meer te verduren krijgen dan die Romeinse fonteinen als we voor het weekend niet hebben wat we willen, kameraden. 

Zo snel mogelijk Henk Fraser voor de groep. Werken moeten ze!!1!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MetalMichael:

Denk dat je gisteren uitvergroot hebt teruggezien wat je de afgelopen wedstrijden ook hebt kunnen zien. In de omschakeling naar verdedigen ligt het vaak open. En aanvallend ben je nogal afhankelijk van de creativiteit van Stengs. 

Waar Zerrouki het de afgelopen wedstrijden prima deed, kwam hij nu te zwemmen. Had het idee dat hij teveel de creatieve man wilde zijn, bij afwezigheid van Stengs en daardoor in balbezit te ver naar voren ging spelen. Dat zijn middenveld partner Geertruida was hielp ook niet mee. 

Dat er nu door menig supporter in paniek wordt geroepen om 4/5 basis versterkingen is weer een mooi staaltje supportersopportunisme. Natuurlijk viel het gisteren erg tegen, maar met wat kleine aanpassingen moet het toch al stabieler staan. Positie houden als centrale verdedigers, niet te diep staan als rb, aanspeelbaar zijn als binnenspelers. 

Sowieso zou het fijn zijn om een type Stengs achter de hand te hebben. Blijkbaar ziet Priske dat niet in Ivanusec, gezien zijn invalbeurt van 5 minuten. Denk dat ik zelf met hem op links en Paixao op rechts was begonnen om dat te proberen. Nu had je geen creatief brein in je ploeg.

Niets met ramptoerisme te maken. We hebben gewoon teveel middelmaat, je moet doorselecteren. Nu is het moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Niets met ramptoerisme te maken. We hebben gewoon teveel middelmaat, je moet doorselecteren. Nu is het moment. 

En daarom vertrekt er ook het eea. Maar het is geen fm waarin je eindeloos kan schuiven tussen je tb en je sb en iedereen zomaar kwijt kan. Als iedereen fit is, heb je toch een prima team staan. Ook in 343? Snap echt de paniek na gisteren niet. Ineens is niets meer goed, moeten Priske en Te Kloese eruit en moeten we oppassen voor degradatie. Hou op hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wat een DRAMATISCHE wedstrijd zeg. Ongelofelijk. Hoeveel trainers moeten de fout nog maken met Geert door m op het middenveld te zetten? Is dat iets wat hij zelf heel goed denkt te kunnen? Volgens mij zat die ook nog met z’n hoofd op Ibiza of waar die ook geweest was. Zelfde voor Bijlow, als die deze lijn doortrekt is Wellenreuther eerste keep hoor. 

Persoonlijk ben ik wel blij dat dit gebeurd is want hopelijk wordt iedereen nu wakker. Zoveel middelmaat in de selectie, er moeten echt nog wel 4/5 directe versterkingen komen. Twee wingbacks, het liefst twee centrale middenvelders en eigenlijk ook twee creatievelingen voor de AMC posities. Zo snel mogelijk Milambo en Sauer uitlenen zodat die niet eerst nog een maand nodig hebben om aan die club te wennen. 

Neejoh. Wat een paniek. Op links gaat er geen wingback komen zolang Lopez niet weggaat, heel misschien op rechts, maar daarvoor moet Pedersen eigenlijk ook nog vertrekken.  Eén centrale middenvelder lijkt me wel nodig, naast Timber. Dat is eigenlijk gewoon omdat ik Zerrouki niet goed genoeg vind. 

4 uur geleden zei MetalMichael:

Sluit ik me helemaal bij aan. Geertruida kun je niet neerzetten naast Zerrouki. Geert speelde de afgelopen jaren vaker als inschuivende man, soort inverted wing back, waardoor hij dan verkapt als verdedigende middenvelder kwam te staan. Dat ging prima. Vond hij volgens mij zelf ook het prettigst. Alleen nu is je balans helemaal weg zonder Wieffer en Timber. Dan kan hij het niet dragen. Zerrouki moet gewoon z.s.m. de bal inleveren bij iemand die beter kan voetballen; ik denk dat hij heel goed kan zijn als type Johann Vogel, maar als hij de bal meer dan twee keer raakt dan gaat het mis. Des te opvallender dat Priske 'm nu 90 minuten laat staan en Milambo niet brengt. 

Wel benieuwd wat er gaat gebeuren met Ivanusec. Had dat ook verwacht, maar misschien niet okselfris? Gaf bij Rijnmond wel aan dat hij echt toe was aan vakantie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oerlie:

Heracles zojuist bevestigd dat Shiloh 'T Zand op huurbasis komt.

Wat zijn jullie verwachtingen van hem? Deed het vorig jaar bij Dordrecht wel uitstekend dacht ik.

Begon matig, maar inderdaad een sterke ontwikkeling gemaakt in de tweede seizoenshelft. Had eigenlijk verwacht dat ze hem er wel bij zouden houden dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Oerlie:

Heracles zojuist bevestigd dat Shiloh 'T Zand op huurbasis komt.

Wat zijn jullie verwachtingen van hem? Deed het vorig jaar bij Dordrecht wel uitstekend dacht ik.

Kan dat niveau denk ik prima aan. Snap alleen niet dat Feyenoord wat hem betreft niet doorselecteert en definitief afscheid neemt. Is inmiddels al 21 en komt blijkbaar niet in aanmerking voor het eerste elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MetalMichael:

Kan dat niveau denk ik prima aan. Snap alleen niet dat Feyenoord wat hem betreft niet doorselecteert en definitief afscheid neemt. Is inmiddels al 21 en komt blijkbaar niet in aanmerking voor het eerste elftal.

Hebben ze niet onlangs zijn contract ook nog verlengd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites