Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei 007mark:

Overigens zou het mij bij Hancko niet verbazen als die dus niet naar een enorme topclub gaat (hoewel ik denk dat bij hem de kans groter is dat hij slaagt), maar dat Leicester hem haalt als die promoveren bijvoorbeeld.

In zo'n geval altijd een fiks doorverkooppercentage bedingen, want dan gaat hij binnen twee jaar geheid nog een stap omhoog maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Hancko naar Leicster CIty gaat, kan ie net zo goed bij Feyenoord blijven, Leicster is flinke stap omlaag. Er moeten vast heus wel betere en aantrekkelijker ploegen voor hem komen, voor een team dat nu nog op 2e niveau van Engeland spelen...

Geef het geduld is pas April , duurt nog wel even tot midden juni/begin juli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Als Hancko naar Leicster CIty gaat, kan ie net zo goed bij Feyenoord blijven, Leicster is flinke stap omlaag. Er moeten vast heus wel betere en aantrekkelijker ploegen voor hem komen, voor een team dat nu nog op 2e niveau van Engeland spelen...

Geef het geduld is pas April , duurt nog wel even tot midden juni/begin juli.

Ik denk dat vooral het maandelijkse bedrag dat op de rekening komt het erg aantrekkelijk maakt. Daarnaast speelt Leicester volgend jaar waarschijnlijk weer op het hoogste niveau (die kanttekening plaatst Mark ook). Jezelf verder in de kijker spelen bij zo'n club kan erg interessant zijn natuurlijk. 

Maar ik ben het met je eens dat hij zeker een niveau hoger aan kan hoor. Subtopper in een van de topcompetities

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik doorgaans best een fan van hoe Neijhuis fluit, maar vandaag overdrijft hij het wel heel erg... Bij menig scheidsrechter had Fofana al tegen zijn tweede gele kaart aangezeten bijvoorbeeld.

In de rust Ivanusec brengen maar? Denk dat Paixao maximaal 3 ballen goed geraakt heeft. Minteh en Stengs krijgen nog even het voordeel van de twijfel en Gimenez heeft überhaupt nog geen bruikbare bal gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pijnlijke statistiek Gimenez blootgelegd: ‘Zo heeft Feyenoord niks aan hem’ (voetbalzone.nl)

Je komt langzamerhand wel op het feit neer dat je Ueda het bijna niet meer aan kan doen om hem nog steeds op de bank te laten zitten. Tegelijkertijd is het voor de financiële waarde van Gimenez dodelijk als hij de laatste paar wedstrijden het seizoen afsluit als bankzitter.

Wat zouden jullie doen?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Pijnlijke statistiek Gimenez blootgelegd: ‘Zo heeft Feyenoord niks aan hem’ (voetbalzone.nl)

Je komt langzamerhand wel op het feit neer dat je Ueda het bijna niet meer aan kan doen om hem nog steeds op de bank te laten zitten. Tegelijkertijd is het voor de financiële waarde van Gimenez dodelijk als hij de laatste paar wedstrijden het seizoen afsluit als bankzitter.

Wat zouden jullie doen?

Ik hap maar even dan: Op basis van wat zou Ueda een kans moeten krijgen? Zag hem tegen Fortuna ook weer een giga kans missen. Die zit er ook echt niet lekker in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites