Sick Blik Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ik denk dat Hancko als linksback op het allerhoogste niveau mee kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 8 uur geleden zei 007mark: Overigens zou het mij bij Hancko niet verbazen als die dus niet naar een enorme topclub gaat (hoewel ik denk dat bij hem de kans groter is dat hij slaagt), maar dat Leicester hem haalt als die promoveren bijvoorbeeld. In zo'n geval altijd een fiks doorverkooppercentage bedingen, want dan gaat hij binnen twee jaar geheid nog een stap omhoog maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Als Hancko naar Leicster CIty gaat, kan ie net zo goed bij Feyenoord blijven, Leicster is flinke stap omlaag. Er moeten vast heus wel betere en aantrekkelijker ploegen voor hem komen, voor een team dat nu nog op 2e niveau van Engeland spelen... Geef het geduld is pas April , duurt nog wel even tot midden juni/begin juli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 5 minuten geleden zei Kyrill: Als Hancko naar Leicster CIty gaat, kan ie net zo goed bij Feyenoord blijven, Leicster is flinke stap omlaag. Er moeten vast heus wel betere en aantrekkelijker ploegen voor hem komen, voor een team dat nu nog op 2e niveau van Engeland spelen... Geef het geduld is pas April , duurt nog wel even tot midden juni/begin juli. Ik denk dat vooral het maandelijkse bedrag dat op de rekening komt het erg aantrekkelijk maakt. Daarnaast speelt Leicester volgend jaar waarschijnlijk weer op het hoogste niveau (die kanttekening plaatst Mark ook). Jezelf verder in de kijker spelen bij zo'n club kan erg interessant zijn natuurlijk. Maar ik ben het met je eens dat hij zeker een niveau hoger aan kan hoor. Subtopper in een van de topcompetities Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Fortuna speelt de eerste 5 minuten als Leverkussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Wel lekker om op voorsprong te komen, want het ging redelijk stroef het eerste kwartier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Van de eerste paar kansen moet er in een wedstrijd als deze eentje in, om een moeilijke wedstrijd te voorkomen. Gelukkig rommelt Hancko zijn 2e in 2 wedstrijden binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 3 toch? Tegen Utrecht ook? Wat een schoppers daar. En die Nijhuis staat er maar stom bij te lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 7 minuten geleden zei Arezo: 3 toch? Tegen Utrecht ook? Wat een schoppers daar. En die Nijhuis staat er maar stom bij te lachen. Daar zat Volendam tussen. 3e goal in 4 wedstrijden dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Staat me niks van bij die wedstrijd?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Nou ben ik doorgaans best een fan van hoe Neijhuis fluit, maar vandaag overdrijft hij het wel heel erg... Bij menig scheidsrechter had Fofana al tegen zijn tweede gele kaart aangezeten bijvoorbeeld. In de rust Ivanusec brengen maar? Denk dat Paixao maximaal 3 ballen goed geraakt heeft. Minteh en Stengs krijgen nog even het voordeel van de twijfel en Gimenez heeft überhaupt nog geen bruikbare bal gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Nijhuis speelt echt belabberd vandaag. Ik zou voorstellen om hem te wisselen in de rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Als dit zo doorgaat hebben wij straks 30 miljoen redenen om Ajax aan te gaan lopen liggen te staan te aan te moedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Haal je Minteh eraf, gooi je Zerrouki erbij. Veeg mij maar op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Dramatische wissels, maar daar blinkt Slot wel vaker in uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Overleefd, zo te zien zonder blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Walgelijke pot, anderhalf uur van mijn leven die ik niet meer terugkrijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Het vizier snel op volgende week, want dit was helemaal ruk. Hoe dan ook, de tweede plaats lijkt me nu definitief binnen. Op naar de finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Plekkie twee in de pocket! Volgend jaar weer een mooi (liefst warm) tripje in het kampioenenbal pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april 10 minuten geleden zei Beppu: Plekkie twee in de pocket! Volgend jaar weer een mooi (liefst warm) tripje in het kampioenenbal pakken. Ik zet m'n geld op Rome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 april Share Geplaatst 14 april Ik kon niet kijken en dat vind ik prima. Zo maar even de tegenstander van volgende week scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april (bewerkt) Pijnlijke statistiek Gimenez blootgelegd: ‘Zo heeft Feyenoord niks aan hem’ (voetbalzone.nl) Je komt langzamerhand wel op het feit neer dat je Ueda het bijna niet meer aan kan doen om hem nog steeds op de bank te laten zitten. Tegelijkertijd is het voor de financiële waarde van Gimenez dodelijk als hij de laatste paar wedstrijden het seizoen afsluit als bankzitter. Wat zouden jullie doen? 15 april bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Zondag maakt die wel weer een goal. Komt helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 12 uur geleden zei cimbomcu: Pijnlijke statistiek Gimenez blootgelegd: ‘Zo heeft Feyenoord niks aan hem’ (voetbalzone.nl) Je komt langzamerhand wel op het feit neer dat je Ueda het bijna niet meer aan kan doen om hem nog steeds op de bank te laten zitten. Tegelijkertijd is het voor de financiële waarde van Gimenez dodelijk als hij de laatste paar wedstrijden het seizoen afsluit als bankzitter. Wat zouden jullie doen? Ik hap maar even dan: Op basis van wat zou Ueda een kans moeten krijgen? Zag hem tegen Fortuna ook weer een giga kans missen. Die zit er ook echt niet lekker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten