Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik zal eens kijken of ik de Tweet terug kan vinden, maar daaruit bleek dus dat Eagles qua xG tegen, schoten tegen etc. allemaal er heel erg slecht voor stond. Wellicht dat dit geflatteerd is omdat zij al uit tegen AZ en PSV gespeeld hebben, maar ik vond het wel opvallende statistieken. Vind ze namelijk organisatorisch ook sterk ogen.

Edit: Heb hem gevonden. Ze hebben natuurlijk ook al 2x vroeg rood gehad. Dan gaat het snel op basis van 6 wedstrijden ja

Dit soort statistieken zeggen zonder context op zo'n korte periode nog niet heel veel. Wel zie je dat De Lange tegen PEC en PSV echt veel reddingen verricht heeft. Dat levert wellicht veel xG op voor de tegenstander, maar die statistiek houdt natuurlijk geen rekening met het niveau van de keeper. En Go Ahead heeft in De Lange een prima keeper te pakken.

Heb er vooral zin in vanmiddag. Lekker potje zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Dit soort statistieken zeggen zonder context op zo'n korte periode nog niet heel veel.

Nee als je de context er dus bij haalt blijkt dat ook wel met 2 vroege rode kaarten en AZ en PSV al gehad. We gaan het zien wat GAE op de mat kan leggen. Enige wedstrijd in het jaar dat ik GAE geen resultaat gun haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bas huijsmans:

Ik zal eens kijken of ik de Tweet terug kan vinden, maar daaruit bleek dus dat Eagles qua xG tegen, schoten tegen etc. allemaal er heel erg slecht voor stond. Wellicht dat dit geflatteerd is omdat zij al uit tegen AZ en PSV gespeeld hebben, maar ik vond het wel opvallende statistieken. Vind ze namelijk organisatorisch ook sterk ogen.

Edit: Heb hem gevonden. Ze hebben natuurlijk ook al 2x vroeg rood gehad. Dan gaat het snel op basis van 6 wedstrijden ja

Denk je dat ook maar iemand bij GAE hier om geeft? Ik denk van niet. Al 10 punten nu al, bij 40 punten ben je sowieso veilig. Dat zal hun doel wel zijn, alles meer is bonus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Denk je dat ook maar iemand bij GAE hier om geeft? Ik denk van niet. Al 10 punten nu al, bij 40 punten ben je sowieso veilig. Dat zal hun doel wel zijn, alles meer is bonus. 

Als de cijfers wel iets zouden zeggen, wat ik betwijfel, dan zou het zomaar kunnen dat ze die 40 punten niet gaan halen. Dat is de achterliggende gedachte achter die tweet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei PJHoutman:

Als de cijfers wel iets zouden zeggen, wat ik betwijfel, dan zou het zomaar kunnen dat ze die 40 punten niet gaan halen. Dat is de achterliggende gedachte achter die tweet. 

Zo kan je het ook zien... 

Ik draai liever om. Ajax uit, PSV uit, Feyenoord uit en AZ uit al gehad en dan toch al 10 punten, erg indrukwekkend in mijn ogen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit doet Slot wel goed he?

Wat een vervelende gozer die Valentijn, gatverdamme.  Atletico verliest van Osasuna en volgens hem moet het te doen zijn en is het allemaal niet wat dat Atletico.  De week ervoor wonnen ze bij Real Madrid :cab:

Slot mooi de wedstrijd van City erbij gehaald die ook verloren van Wolves. ''dat is ook niet veel he? :D ''

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Biertje doen vanavond of morgen? 

Was je er net ook? Was echt gruwelijk mooi net op Mayor:mrgy:. Zit nu op het dakterras van ons hotelletje nog even  een klein biertje te doen en dan erin.

Morgen weer helemaal het mannetje dus kan wel! Waar ben je van plan heen te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spanning voor de matchday vandaag, maar ook erg veel zin in. Benieuwd hoe deze ploeg zich staande gaat houden tegen één van de beste 10 ploegen van Europa. Normaal zou je bij zo'n uitwedstrijd zeggen dat je kansloos bent, maar ik denk dat ik zit te kijken naar het beste Feyenoord wat ik ooit heb zien spelen. Dus gek genoeg heb ik nog ergens vertrouwen in een resultaat ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djordison:

Ik heb er ook zin in hoor. De kinderen mogen de eerste helft ook zien, ook zijn ze t 5 en 2. Dat opvoeden moet toch ergens beginnen. ;c Feyenoord in de CL, bakje chips erbij. Ik heb vertrouwen in nieuwe fans voor de toekomst.

Ik zie hier vooral slechte opvoedingstips :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites