delichris Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 20 minuten geleden zei Bogatyr: Had die al niet een tijdje een persoonlijk akkoord met Leipzig? Dan moeten de clubs er wel uit komen. En ik denk dat Feyenoord toch zeker 22 miljoen willen voor hem. Aangezien Bassey 21 opleverde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 37 minuten geleden zei PJHoutman: Verwachten we dat Geertruida nog een jaar blijft? Ik had daar eigenlijk geen rekening mee gehouden gezien de aanhoudende geruchtenstroom. Had ik niet op gerekend inderdaad, maar zou wel enorm goed nieuws zijn. Alleen gaat volgend jaar niet zoveel meer opleveren als hij niet opnieuw verlengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Citaat Complicated situation around the deal with Lutsharel Geertruida: Yes, @RBLeipzig & the player are in verbal agreement. But, as already reported: @Feyenoord wants to make a record transfer. As of now, €30m is not enough either. Rotterdam meanwhile imagine €35m-€40m. @SkySportDE 12 dagen geleden meldde SkySport dit. Geen idee of het helemaal zo klopt, maar het lijkt mij ook waarschijnlijk dat Feyenoord met minder dan 30 miljoen geen genoegen neemt. Zoals het er de laatste wedstrijden voorstond (en ik weet dat dat door de blessure van De Ligt kwam) is Geertruida basisspeler in Oranje, terwijl hij de afgelopen twee seizoenen ook bakken aan Europese ervaring heeft opgedaan. Op basis van het afgelopen seizoen vind ik hem niet minder dan Timber, waarbij natuurlijk meeweegt dat Timber CL-ervaring en 15 interlands naar de tafel brengt. Zelf denk ik dat Geertruida enkel gaat wanneer Leipzig echt over de brug komt. Hierbij zal het ook afwachten zijn of de deal van Gvardiol naar City doorgaat, want dat is nog niet helemaal rond. Mocht dat wel gebeuren denk ik dat Leipzig een deel van die miljoenen gebruikt om door te pakken op Geertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Feyenoord denkt aan een Timber achtig bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Quinten of Jurriën? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 17 uur geleden zei Urbeto: Zelf denk ik dat Geertruida enkel gaat wanneer Leipzig echt over de brug komt. Hierbij zal het ook afwachten zijn of de deal van Gvardiol naar City doorgaat, want dat is nog niet helemaal rond. Mocht dat wel gebeuren denk ik dat Leipzig een deel van die miljoenen gebruikt om door te pakken op Geertje. Sowieso krijg je meer van die trickle-down transfers als de grote jongens met centen gaan smijten. Dan moeten er ineens vervangers gehaald worden en dan gaat de hele carrousel van start. Ik hoop voor Feyenoord dat Geertruida nog een jaartje blijft, ik zie niet zo snel een gelijkwaardige vervanger rondlopen binnen de huidige selectie en een externe vervanger zal prijzig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Zei dit laatst nog tegen vrienden. Wedden dat Feyenoord Van Hooijdonk gaat halen als Plan B. Et voila. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Er zijn inmiddels al 30 namen gelekt deze transferperiode ofzo. Zou er niet meteen zo stellig vanuit gaan dat Feyenoord hem daadwerkelijk haalt. Lijkt me meer een van de namen die op de lijst staat, genoemd vanuit de staf en niet vanuit de scouting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Zei dit laatst nog tegen vrienden. Wedden dat Feyenoord Van Hooijdonk gaat halen als Plan B. Et voila. Wat doe jij als Ajacied op 1908.nl 🧐? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 12 minuten geleden zei Arezo: Wat doe jij als Ajacied op 1908.nl 🧐? Tweetdeckje open met Van Hooijdonk. Heb hem met SoRare. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 14 minuten geleden zei Arezo: Wat doe jij als Ajacied op 1908.nl 🧐? @Thierryvane; #ThierryRomano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Die mag van mij dus lekker wegblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 (bewerkt) Stengs onderweg naar Feyenoord. Hoe deed hij het daar lieve Belgen? Er zijn weken dat ik de Jupiler League niet aanzet, dat waren er 52 afgelopen jaar. Bij AZ was hij heel wisselvallig. Nu meer een middenvelder (8 en 10) begreep ik. Zal dit dan de vervanger van Szymanski zijn? En dit mannetje? Ayase Ueda? van Cercle Brugge 24 juli 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Volgens mij deed Stengs 't op het middenveld erg goed bij Antwerp. @Michiel RAFC Ueda ken ik niet. Maakte wel veel goals vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 (bewerkt) Van Zakaryan en Ivanusec straks naar Van Hooydonck en Stengs Martin van Geel is terug hoor jongens. 24 juli 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 (bewerkt) Stengs is gehaald voor de positie 10 denk ik? Dat zou betekenen dat Zakaryan niet komt. Ivanusec is multifunctioneel maar wordt gehaald als vervanger van Idrissi. En als spitd staat van Hooijdonk gewoon op een lijstje maar staat Ueda bovenaan, als ik de geruchten mag geloven #Uedamafia 24 juli 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 7 minuten geleden zei Arezo: Stengs is gehaald voor 10 denk ik? Is dat dan al bevestigd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Nog geen #itshappening maar wel: Stengs laat RAFC weten voor Feyenoord te kiezen (1908.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Stengs halen is echt een farce. Kan bij vlagen leuk tussen de linies spelen, maar mist echt iedere vorm van rendement. Het is onbegrijpelijk dat je daar 6+ miljoen voor neer lijkt te gaan leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Stengs stond zeker niet altijd in de basis, maar als hij speelde was hij spelbepalend bij Antwerp. Vaak als een soort 8. Ik heb geen statistieken van zijn voor-assist, maar vermoed dat die vrij hoog zijn. Assist en goals blijven laag, maar voor 6 miljoen lijkt het me een mooie aankoop. Ueda is een leuke speler. Vooral een doelpuntenmaker die zelf ook wel een actie heeft. Zal meevoetballend nog moeten verbeteren, maar lijkt me wel een garantie op doelpunten. Zal ook geen problemen hebben om zich aan te passen aan het drukzetten bij Feyenoord. Werkt hard en speelde ook een fysiek zwaar systeem bij Cercle. Lijkt me, afhankelijk van het bedrag dat nodig is (5-6 miljoen), ook een goede aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Dan hoop ik dat hij zich ontwikkeld heeft sinds zijn AZ tijd. Anders wordt het weer een oude bekende van Slot halen die weinig zal brengen, zoals Idrissi en Jahanbaksch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 5 minuten geleden zei Renato: Dan hoop ik dat hij zich ontwikkeld heeft sinds zijn AZ tijd. Anders wordt het weer een oude bekende van Slot halen die weinig zal brengen, zoals Idrissi en Jahanbaksch. Sja, toch wel gasten die goed zijn voor het voetbal van Slot, ook al lijkt het soms nergens naar. Alleen als ik Stengs zie als de vervanger van Idrissi dan ga je er niet op achteruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 23 minuten geleden zei Lenstra: Alleen als ik Stengs zie als de vervanger van Idrissi dan ga je er niet op achteruit. Word hij niet eerder de vervanger van Jahankbaksch? Stengs speelt rechts dacht ik, maar ook in Frankrijk en België liet zijn rendement te wensen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Krijgt rugnummer 10, dus zal vervanger van Szymanski zijn. Zerrouki en Stengs voor Kokcu en Szymanski dus. Ga je er op achteruit qua kwaliteit en omhoog in leeftijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Ik zou Stengs laten spelen als vervanger van Kokcu eigenlijk. Alleen is er dan geen echte 10 in de selectie. Toch zie ik de tandem met Stengs als 10 en Gimenez in de spits ook wel werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten