Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 (bewerkt) Bij politie melden op het bureau op de tijd dat wedstrijd begint of bezig is!! Klaar, niks meer , niks inder! VERPLICHT 1e keer verplichte waarschuwing 2e keer taakstraf 3e keer iets heftigers/strenger 6 april 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Dan kom je alleen aan bij het probleem van de bezetting. De politie komt al enorm veel mensen tekort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Komen overal mensen te kort..... Ik zie vaak genoeg politie overal surveilleren/patrouilleren op straat.... En ze hebben wel politie om linkse demonstranten in elkaar te meppen maar niet neo-nazi's en boeren... Beetje dubbele standaard imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Heb zelden zo gebaald van een wedstrijd van Feyenoord zeg. Niet eens over het resultaat, maar natuurlijk vooral van hetgeen dat vlak na rust gebeurde. Ik had het restant van de wedstrijd ook een heel apart gevoel: als we dit nog winnen schaam ik me nog erger dan dat ik nu al doe. Herkenbaar bij andere Feyenoorders? Na zo'n voorval verdien je het in mijn ogen gewoon niet meer om de avond enigzins 'positief' af te sluiten in de vorm van een mooie eindstand van de wedstrijd. Ergens dus ook enorm berusting dat Ajax naar de finale gaat, terwijl je daar normaal enorm van baalt. Kwam vanmorgen op kantoor en trof een bureau vol met aanstekers aan. Dat is dan wel weer mooi. 22 minuten geleden zei Kyrill: Komen overal mensen te kort..... Ik zie vaak genoeg politie overal surveilleren/patrouilleren op straat.... En ze hebben wel politie om linkse demonstranten in elkaar te meppen maar niet neo-nazi's en boeren... Beetje dubbele standaard imo Je hoeft niet overal op te reageren he Kareltje! Beetje lullige reactie ook over Cimbomcu in het Ajax topic. Hij heeft niet eens gereageerd namelijk in dit topic. Laat trouwens in je dagboek topic of in het neuktopic even weten hoe je bioscoop- en kroegtijgeravondje was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 18 minuten geleden zei Beppu: Heb zelden zo gebaald van een wedstrijd van Feyenoord zeg. Niet eens over het resultaat, maar natuurlijk vooral van hetgeen dat vlak na rust gebeurde. Ik had het restant van de wedstrijd ook een heel apart gevoel: als we dit nog winnen schaam ik me nog erger dan dat ik nu al doe. Herkenbaar bij andere Feyenoorders? Na zo'n voorval verdien je het in mijn ogen gewoon niet meer om de avond enigzins 'positief' af te sluiten in de vorm van een mooie eindstand van de wedstrijd. Ergens dus ook enorm berusting dat Ajax naar de finale gaat, terwijl je daar normaal enorm van baalt. Kwam vanmorgen op kantoor en trof een bureau vol met aanstekers aan. Dat is dan wel weer mooi. Zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 41 minuten geleden zei Beppu: Heb zelden zo gebaald van een wedstrijd van Feyenoord zeg. Niet eens over het resultaat, maar natuurlijk vooral van hetgeen dat vlak na rust gebeurde. Ik had het restant van de wedstrijd ook een heel apart gevoel: als we dit nog winnen schaam ik me nog erger dan dat ik nu al doe. Herkenbaar bij andere Feyenoorders? Na zo'n voorval verdien je het in mijn ogen gewoon niet meer om de avond enigzins 'positief' af te sluiten in de vorm van een mooie eindstand van de wedstrijd. Ergens dus ook enorm berusting dat Ajax naar de finale gaat, terwijl je daar normaal enorm van baalt. Kwam vanmorgen op kantoor en trof een bureau vol met aanstekers aan. Dat is dan wel weer mooi. Ja idem. Wedstrijd interesseerde me totaal niet meer. Al had Gimenez nog vijf omhalen gescoord. Okay, dan misschien wel. Maar leefde echt totaal niet meer mee eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 17 minuten geleden zei PJHoutman: Ja idem. Wedstrijd interesseerde me totaal niet meer. Al had Gimenez nog vijf omhalen gescoord. Okay, dan misschien wel. Maar leefde echt totaal niet meer mee eigenlijk. Dit inderdaad. Ik hoopte tijdens de staking ook echt dat Ajax de beslissing nam om de bus terug naar Amsterdam te nemen. Eindstand 1-2. Wedstrijd gespeeld. Ik zag namelijk al gebeuren dat we alsnog 2-2 / 3-2 zouden scoren, waardoor de staking uiteindelijk nog in ons voordeel zou werken. Je moet er toch niet aan denken.. Verder is alles al wel gezegd. Ik had liever een voetbal inhoudelijke discussie gezien over waar het gisteren is misgegaan, tot aan het incident. Maar ook daar zal iedereen het ongetwijfeld mee eens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 9 minuten geleden zei Jeffers: Dit inderdaad. Ik hoopte tijdens de staking ook echt dat Ajax de beslissing nam om de bus terug naar Amsterdam te nemen. Eindstand 1-2. Wedstrijd gespeeld. Ik zag namelijk al gebeuren dat we alsnog 2-2 / 3-2 zouden scoren, waardoor de staking uiteindelijk nog in ons voordeel zou werken. Je moet er toch niet aan denken.. Verder is alles al wel gezegd. Ik had liever een voetbal inhoudelijke discussie gezien over waar het gisteren is misgegaan, tot aan het incident. Maar ook daar zal iedereen het ongetwijfeld mee eens zijn. Met jou alle Ajacieden. Voelde de gelijkmaker plus winnende al aankomen in minuut 90+1 en 90+9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 uur geleden zei Beppu: Ik had het restant van de wedstrijd ook een heel apart gevoel: als we dit nog winnen schaam ik me nog erger dan dat ik nu al doe. Herkenbaar bij andere Feyenoorders? Absoluut niet. Identificeer mezelf namelijk op geen enkele manier met één of meerdere idioten die dit gedrag vertonen. Heb oprecht gehoopt dat we nog zouden winnen, puur omdat ik wel van de club hou (zeg niet dat jullie dat niet doen, even voor duidelijkheid). Kan mij jullie gevoel ook prima voorstellen. Overigens ook geen enkel moment gedacht dat we deze zouden verliezen. Zelfs toen we de blessuretijd in gingen, dacht ik; deze slepen we er nog uit. Doodzonde wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Vind de meeste van jullie reacties echt mooi om te horen, klasse! Zal mij weer eens niet populair maken in dit topic maar dit is echt een Feyenoord probleem, dus schuif het aub niet af naar de maatschappij of naar andere voetbalclubs maar betrek het op jezelf. De ongekende haat vanuit Rotterdam naar Amsterdam is bizar, gênant en gevaarlijk, zolang dat niet op houdt wordt iedere wedstrijd tegen Ajax in De Kuip met angst kijken tot er iets gebeurt. Wat kun je daar tegen doen is ook de vraag, moet dan eerst Feyenoord echt 3 jaar achter elkaar kampioen worden tot het grote deel het laat rusten? Het is in de wedstrijden ook absoluut een illusie om als bange mensen te roepen dat het maar een klein groepje is.. Nee niet iedereen misdraagt zich zoals die idioot van gisteren maar de ongekende grote haat richting Ajax en Amsterdam heeft het overgrote deel van De Kuip. Als Ajax komt moeten ze de stickers van de bus eraf plakken want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet de bus stiekem een andere ingang nemen want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet er dusdanig hoge netten worden gehangen dat de gemiddelde televisie kijker benadeelt wordt want anders wordt het gevaarlijk en gisteren is de druppel die de emmer deed overlopen. Zeg dit echt niet om te provoceren maar voor mij is het een feit, zie de haat naar Tadic, hoor de spreekkoren, zie het gejuich toen Klaassen eruit moest.. Het is echt niet gezond boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 31 minuten geleden zei cimbomcu: Vind de meeste van jullie reacties echt mooi om te horen, klasse! Zal mij weer eens niet populair maken in dit topic maar dit is echt een Feyenoord probleem, dus schuif het aub niet af naar de maatschappij of naar andere voetbalclubs maar betrek het op jezelf. De ongekende haat vanuit Rotterdam naar Amsterdam is bizar, gênant en gevaarlijk, zolang dat niet op houdt wordt iedere wedstrijd tegen Ajax in De Kuip met angst kijken tot er iets gebeurt. Wat kun je daar tegen doen is ook de vraag, moet dan eerst Feyenoord echt 3 jaar achter elkaar kampioen worden tot het grote deel het laat rusten? Het is in de wedstrijden ook absoluut een illusie om als bange mensen te roepen dat het maar een klein groepje is.. Nee niet iedereen misdraagt zich zoals die idioot van gisteren maar de ongekende grote haat richting Ajax en Amsterdam heeft het overgrote deel van De Kuip. Als Ajax komt moeten ze de stickers van de bus eraf plakken want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet de bus stiekem een andere ingang nemen want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet er dusdanig hoge netten worden gehangen dat de gemiddelde televisie kijker benadeelt wordt want anders wordt het gevaarlijk en gisteren is de druppel die de emmer deed overlopen. Zeg dit echt niet om te provoceren maar voor mij is het een feit, zie de haat naar Tadic, hoor de spreekkoren, zie het gejuich toen Klaassen eruit moest.. Het is echt niet gezond boys. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/knvb-straft-ajax-niet-voor-aansteker-op-hoofd-berghuis~a46ab464/ Ben het niet met je eens dat dit een Feyenoord probleem is. Uiteraard wel dat het bij Feyenoord tien keer erger is, vooral tegen Ajax natuurlijk, maar het is bijna van elk weekend dat je het bier, de munten en de aanstekers etc. door de lucht ziet vliegen. In de ArenA ook laatst tegen Feyenoord, in Groningen wordt er een speler geslagen, Heerenveen publiek gooit vuurwerk op het veld in Alkmaar en zo heb je elk weekend haast voorbeelden. Buiten de hierboven genoemde voorbeelden om hoor je maar zelden iemand malen over het bier en andere objecten wat door de lucht vliegt, wat ik echt vrij bizar vind. Nu wordt Klaassen geraakt en staat heel het land (terecht) in brand, maar als dat ding 10cm de andere kant op was dan had weer niemand het hier over gehad. Moeten gewoon landelijk dingen gebeuren ter preventie, te beginnen bij Feyenoord uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 53 minuten geleden zei cimbomcu: Zal mij weer eens niet populair maken in dit topic maar dit is echt een Feyenoord probleem, dus schuif het aub niet af naar de maatschappij of naar andere voetbalclubs maar betrek het op jezelf. Onzin, zoals de voorbeelden van Beppu aangeven. Bij Feyenoord ligt er een vergrootglas of versterker op dit soort maatschappelijke problemen: Als deze problemen er zijn, dan zijn ze er ook (in grotere mate) bij Feyenoord. Had afgelopen dinsdag in het kader van een spreekbeurt een agent in de klas. Ook onderdeel van de voetbaleenheid. Had daarna op de gang nog een gesprekje hierover. Hij vertelde dat na corona op veel vlakken van de samenleving het evenwicht zoek is. Specifiek op het voetbal zowel binnen de harde kern als tussen harde kern, politie en club(s). Dit leidt tot extra veel geweld, zoals we zelf hebben kunnen zien sinds de coronamaatregelen zijn afgebouwd. En niet alleen bij voetbalclubs. Snap niet zo goed dat je het alleen wil vernauwen naar Feyenoord? Kijk alleen al even naar het vieren van de goal van Gimenez in de Arena. Het slaan van Willems bij Groningen, de veldbestormer bij PSV etc. 53 minuten geleden zei cimbomcu: De ongekende haat vanuit Rotterdam naar Amsterdam is bizar, gênant en gevaarlijk, zolang dat niet op houdt wordt iedere wedstrijd tegen Ajax in De Kuip met angst kijken tot er iets gebeurt. Wat kun je daar tegen doen is ook de vraag, moet dan eerst Feyenoord echt 3 jaar achter elkaar kampioen worden tot het grote deel het laat rusten? Het is in de wedstrijden ook absoluut een illusie om als bange mensen te roepen dat het maar een klein groepje is.. Nee niet iedereen misdraagt zich zoals die idioot van gisteren maar de ongekende grote haat richting Ajax en Amsterdam heeft het overgrote deel van De Kuip. Ik waag dit toch echt te betwijfelen. Verbaal tijdens de wedstrijd in het heetst van de strijd wellicht, maar de grote meerderheid moet hier echt niets van hebben. Je maakt overigens dezelfde fout als vele anderen: Je richt je op die ene die toevallig raak gooide, maar er werd veel meer gegooid. En bij andere clubs wordt er ook met van alles gegooid, maar omdat het niet raak was is dat een minder probleem ofzo? 53 minuten geleden zei cimbomcu: Als Ajax komt moeten ze de stickers van de bus eraf plakken want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet de bus stiekem een andere ingang nemen want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet er dusdanig hoge netten worden gehangen dat de gemiddelde televisie kijker benadeelt wordt want anders wordt het gevaarlijk en gisteren is de druppel die de emmer deed overlopen. Volgens mij is er vorige keer bewezen dat Feyenoord er alles aan doet om het veilig te laten verlopen. Toen had je het erover dat je je zorgen maakte over de veiligheid van de spelers. Toen is er vrijwel niets gebeurd. De veiligheid van de Ajacieden kwam nog het meest in het geding bij het opwachten van de bus in Amsterdam. Deze keer had Ajax overigens zijn gewone bus mee en is er onder druk van ESPN gekozen voor één zijde zonder netten. 53 minuten geleden zei cimbomcu: Zeg dit echt niet om te provoceren maar voor mij is het een feit, zie de haat naar Tadic, hoor de spreekkoren, zie het gejuich toen Klaassen eruit moest.. Het is echt niet gezond boys. Hier is denk ik door menig Feyenoordfan hier al genoeg over gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 2 uur geleden zei cimbomcu: Vind de meeste van jullie reacties echt mooi om te horen, klasse! Zal mij weer eens niet populair maken in dit topic maar dit is echt een Feyenoord probleem, dus schuif het aub niet af naar de maatschappij of naar andere voetbalclubs maar betrek het op jezelf. De ongekende haat vanuit Rotterdam naar Amsterdam is bizar, gênant en gevaarlijk, zolang dat niet op houdt wordt iedere wedstrijd tegen Ajax in De Kuip met angst kijken tot er iets gebeurt. Wat kun je daar tegen doen is ook de vraag, moet dan eerst Feyenoord echt 3 jaar achter elkaar kampioen worden tot het grote deel het laat rusten? Het is in de wedstrijden ook absoluut een illusie om als bange mensen te roepen dat het maar een klein groepje is.. Nee niet iedereen misdraagt zich zoals die idioot van gisteren maar de ongekende grote haat richting Ajax en Amsterdam heeft het overgrote deel van De Kuip. Als Ajax komt moeten ze de stickers van de bus eraf plakken want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet de bus stiekem een andere ingang nemen want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet er dusdanig hoge netten worden gehangen dat de gemiddelde televisie kijker benadeelt wordt want anders wordt het gevaarlijk en gisteren is de druppel die de emmer deed overlopen. Zeg dit echt niet om te provoceren maar voor mij is het een feit, zie de haat naar Tadic, hoor de spreekkoren, zie het gejuich toen Klaassen eruit moest.. Het is echt niet gezond boys. Dit kun je zelf toch niet geloven? Bij PSV en Groningen worden veldspelers letterlijk lichamelijk aangevallen door "fans", en omdat nu 1 van 300 aanstekers een keer raak is, is het ineens een Feyenoord-probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 5 uur geleden zei Beppu: Heb zelden zo gebaald van een wedstrijd van Feyenoord zeg. Niet eens over het resultaat, maar natuurlijk vooral van hetgeen dat vlak na rust gebeurde. Ik had het restant van de wedstrijd ook een heel apart gevoel: als we dit nog winnen schaam ik me nog erger dan dat ik nu al doe. Herkenbaar bij andere Feyenoorders? Na zo'n voorval verdien je het in mijn ogen gewoon niet meer om de avond enigzins 'positief' af te sluiten in de vorm van een mooie eindstand van de wedstrijd. Ergens dus ook enorm berusting dat Ajax naar de finale gaat, terwijl je daar normaal enorm van baalt. Kwam vanmorgen op kantoor en trof een bureau vol met aanstekers aan. Dat is dan wel weer mooi. Je hoeft niet overal op te reageren he Kareltje! Beetje lullige reactie ook over Cimbomcu in het Ajax topic. Hij heeft niet eens gereageerd namelijk in dit topic. Laat trouwens in je dagboek topic of in het neuktopic even weten hoe je bioscoop- en kroegtijgeravondje was Hold my beer.............. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Feyenoord probleem je overdreven. Het is, sinds covid, gewoon een groot maatschappelijk probleem. Het is overigens compleet van de zotte, dat je Nederland met een SV op zak, gewoon in een stadion kunt komen (zie psv Sevilla) en iets kunt flikken. Het wordt tijd dat er in Nederland een plan komt om dit soort incidenten te voorkomen en de goedwillende supporters niet te straffen (thuis- en uitpubliek). Want alles wat vandaag geroepen wordt, raakt ook de goedwillende en dat moet echt voorkomen worden imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Feyenoord heeft besloten om de netten weer overal te hangen, begrijpelijke beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Sjonge ze maken zich ook druk om alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Ach ja, de bond tegen het vloeken is dan ook een fundamentalistisch Christelijke organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Sjonge ze maken zich ook druk om alles Ik denk dat zij zich vooral druk maken om het vloeken en de rest minder belangrijk vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik denk dat zij zich vooral druk maken om het vloeken en de rest minder belangrijk vinden Eerst al het CIDI nu hun. Zucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Op 6-4-2023 om 18:13 zei cimbomcu: Vind de meeste van jullie reacties echt mooi om te horen, klasse! Zal mij weer eens niet populair maken in dit topic maar dit is echt een Feyenoord probleem, dus schuif het aub niet af naar de maatschappij of naar andere voetbalclubs maar betrek het op jezelf. De ongekende haat vanuit Rotterdam naar Amsterdam is bizar, gênant en gevaarlijk, zolang dat niet op houdt wordt iedere wedstrijd tegen Ajax in De Kuip met angst kijken tot er iets gebeurt. Wat kun je daar tegen doen is ook de vraag, moet dan eerst Feyenoord echt 3 jaar achter elkaar kampioen worden tot het grote deel het laat rusten? Het is in de wedstrijden ook absoluut een illusie om als bange mensen te roepen dat het maar een klein groepje is.. Nee niet iedereen misdraagt zich zoals die idioot van gisteren maar de ongekende grote haat richting Ajax en Amsterdam heeft het overgrote deel van De Kuip. Als Ajax komt moeten ze de stickers van de bus eraf plakken want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet de bus stiekem een andere ingang nemen want anders wordt het gevaarlijk, als Ajax komt moet er dusdanig hoge netten worden gehangen dat de gemiddelde televisie kijker benadeelt wordt want anders wordt het gevaarlijk en gisteren is de druppel die de emmer deed overlopen. Zeg dit echt niet om te provoceren maar voor mij is het een feit, zie de haat naar Tadic, hoor de spreekkoren, zie het gejuich toen Klaassen eruit moest.. Het is echt niet gezond boys. Dit alweer vergeten? Altijd lekker makkelijk wijzen naar Feyenoord, nu wordt het ook allemaal weer groter gemaakt dan het werkelijk is. En dat komt omdat Feyenoord, net als Den Haag overigens, onder een vergrootglas ligt zoals @MetalMichaelcorrect aanhaalde. DIt komt bij elke club voor. Alleen als het bij bepaalde clubs gebeurt is het dagen in het nieuws. Terwijl bij andere clubs er vrijwel direct wordt overgegaan tot de orde van de dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 4 minuten geleden zei Mansveld: Altijd lekker makkelijk wijzen naar Feyenoord, nu wordt het ook allemaal weer groter gemaakt dan het werkelijk is. En dat komt omdat Feyenoord, net als Den Haag overigens, onder een vergrootglas ligt zoals @MetalMichaelcorrect aanhaalde. Mijn vergrootglasopmerking bedoelde ik alleen anders. Meer in de zin dat je dit soort maatschappelijke problemen altijd uitvergroot terugziet onder het Feyenoordpubliek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Wat een onzin. Overal ter wereld krijg je van alles over je heen als spelers bij de tegenstanders gaan lopen juichen. Ik denk verder dat ik niet goed word begrepen, tuurlijk is het probleem groter dan Feyenoord en kunnen jullie terecht andere clubs erbij halen. Ik geef alleen aan dat als het gaat om de klassieker, om Feyenoord-Ajax het een Feyenoord probleem is. De haat tegen Ajax is ongezond en gevaarlijk en het is elke keer wachten op tot er iets vreselijks gebeurt. Ik heb volgens mij voorbeelden genoeg erbij gehaald, gebeurt dat ergens anders? Volgens mij niet. Ik geef alleen aan dat wanneer je het probleem wil aanpakken, je het probleem ook moet erkennen. Freek Jansen gaf bijvoorbeeld ook aan dat de wedstrijd al begint in De Kuip met maximale spanning, en dan komt er zo'n opzwaaiend liedje voor de wedstrijd met vreemde teksten die het ook aanwakkert. Je kan ook normaal doen. Diezelfde Freek Jansen krijgt gekke reacties en dreigende Feyenoord supporters wanneer hij De Kuip binnen treedt omdat hij iets met Ajax zou hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 april 2023 Share Geplaatst 7 april 2023 Weer een reactie voor saus getikt dus. Goed om te weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten