Arezo Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Qua balans klopt het gewoon niet. Timber EN Kokcu is kut. Invallers waren kut en Danilo is het gewoon niet. Moet echt een verdedigende middenvelder bij. Hopen op de Conference League. Echt zo zuur dit. Ook irritant dat er nu zondag geen wedstrijd is. Weekje goede trainen en paintballen dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Wat te denken van de ingevallen Scandinavische tandem op de rechterkant gisteren? Wat een armoede. Ik had een zwak voor Walemark omdat ik zijn techniek e.d. wel herken, maar zet er een felle back tegenover en hij is nergens. Pedersen; kan door zijn snelheid wel wat ballen onderscheppen maar al zijn vervolgacties zijn achteruit. Direct de kans op een counter verkeken. Lopez op linksback is het ook (nog) niet, daar ontbreekt het echt aan (spel)intelligentie. Zo dom en druistig. Die zie ik eerder als linksbuiten een meerwaarde hebben, met voorzetten op Gimenez. Snel maar eens heel wat anders proberen denk ik: Bijlow; Timber, Trauner, Hancko, Hartman/Bjorkan; Geertruida, Kökcu; *rechtsbuiten*, Szymanski, Lopez/Paixao/Walemark; Danilo/Gimenez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Walemark doet mij heel erg denken aan Lucas Andersen in zijn Ajax-tijd. Sierlijke speler maar 0,0 rendement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Ik heb nog steeds wel een zwak voor Walemark, maar begrijp echt niet waarom hij nooit in de basis mag starten. En begrijp er al helemaal niets van dat Alireza eens in de zoveel tijd in de basis weer geprobeerd wordt. Wat een armoe. Volgende week zullen we wel weer opeens van Lazio winnen om vervolgens weer van Volendam te verliezen. Just like always. Even klaar met dit gezeik, wat een gekut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Fout 1 is zonder fatsoenlijke zes spelen (en dus niet halen). Schijnbaar is Wieffer dat, maar die houdt alleen de bank warm. Waarom haal je hem dan als enige voor daar als hij nog te licht is? Met een fatsoenlijke 6 kan Pedersen eindelijk eens naar de bank en Geertruida op zijn beste positie. Fout 2 is altijd maar 433 blijven voetballen, probeer eens wat anders 4-1-2-1-2 ofzo als je ziet dat 433 in een wedstrijd niet werkt, zeker omdat de vleugelspelers echt heel weinig laten zien. Paixao heeft nog wel wat, maar heeft nog een lange weg te gaan en Walemark is gewoonweg te wisselvallig. Dilrosun heeft af en toe een leuk schot, maar daar koop je weinig voor en Jahanbaksh, tja, die deed vorig jaar al regelmatig pijn aan mijn ogen. Zegt genoeg dat Szymanski vaak op rechts speelt. Fout 3 is het wisselbeleid, dat doet ook pijn aan mijn ogen. Gister wissel je 3x 1 speler. Je krijgt geen bal na voren en dan wissel je een spits voor een spits. Juist ja. Van het weekend ook, je haalt je koppende spits eruit en je gaat ineens op voorzetten spelen. Kan daar echt mijn hoofd niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Goh, ze hebben de boel weer gesloopt in Graz. Wanneer gaan ze hier nou iets aan doen dan? Kunnen ze eht niet voorkomen dat die gasten steeds aan kaarten komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 (bewerkt) Het is wel duidelijk dat Slot echt totaal geen idee heeft wat hij met deze selectie moet. Dat je gisteren verliest is nog tot daar aan toe, maar er zit al het hele seizoen geen lijn in het spel. Er zijn ook veel te veel wisselingen van wedstrijd tot wedstrijd. Nu stond Alireza plots weer in de basis terwijl die een paar weken totaal uit beeld was. Ik heb er totaal geen probleem mee als je je basis aanpast aan de tegenstander, maar het heeft op dit moment totaal geen effect en daardoor lijkt het alsof Slot vooral willekeurig bezig is. Heb ook niet het idee dat de spelers er zelf beter van worden. Het begint wat mij betreft allemaal met Timber. Die jongen past totaal niet bij ons. Het is een 8 die veel de bal wil hebben, maar dat zijn niet zulke hele nuttige spelers tegen teams die met 10 man achter de bal staan. Hij heeft ook niet de creativiteit om vier man te passeren of een goede ontsluitende pass te geven. Brengt helemaal niets extra's als je bedenkt dat we Kökcu ook al hebben lopen. In balverlies speel je met Timber ook echt met een man minder. Lekker laten banken en als understudy voor Kökcu inzetten, zelfs als dat betekent dat je met Wieffer moet starten. Er moet in de winterstop sowieso een 6 bij, een type Aursnes die kan onderscheppen en breken en geen gekke dingen doet met de bal. Geertruida is daar nog zoekende en verder hebben we niemand in de selectie die die rol kan spelen. Dan de verdediging. Met Geertruida - Trauner - Hancko - Lopez staat de achterhoede best okay, maar eigenlijk is Hancko meer waard op de flanken. Is aanvallend sterker dan Lopez, die ik toch wel hele vreemde dingen zie doen steeds. Kan onwenningheid zijn, maar toch. Bjørkan lijkt al weer compleet afgeschreven. Ik zou dus, ondanks zijn tekortkomingen, kiezen voor Rasmussen op LCV, zodat Hancko naar de linksbackpositie kan. Met Hancko heb je dan een aardige aanvallende impuls aan de linkerkant. Aan de rechterkant zit je wat slechter met Geertruida die niet echt goed is in het opstomende werk. Pedersen (sorry, daar komt mijn aversie weer) lijdt veel te veel balverlies in kansrijke positie, waarmee hij dan vaak counters inleidt. Een andere optie is Geertruida toch op 6 en Benita eens de kans geven vanaf rechtsback. Dat betekent dus dat je gevaar van de linkerkant moet komen. Nu hebben we daar geen Sinisterra meer, maar Paixaõ en Dilrosun mogen toch wel geacht worden goed te kunnen samenspelen met een opkomende back. Op rechts kun je dan kiezen voor Alireza met een IWB Geertruida, of voor een Wålemark, maar dan ga je denk ik meer trechtervoetbal spelen. In de spits lijkt me de keuze echt duidelijk. Gimenez is in alles zó veel beter dan Danilo, maar moet wel bediend worden. Nog een reden om met Jahanbaksh te spelen, zodat je Gimenez met voorzetten van links (Hancko/Lopez) en rechts (Jahanbaksh) kan bedienen. Dan blijft er één cruciale positie over, en dat is de 10. Daar hebben we eigenlijk een speler nodig die a la Guus Til de 16 in komt. Naujoks kan dat, maar dat is ook gelijk de enige voetballer op de Nederlandse velden die nog slechter is aan de bal dan Til. Dus moeten we daar uit arren moede maar voor Szymanski gaan. Wel een hele goede voetballer, maar ook niet het type dat extreem effectief is in het voetbal dat Feyenoord nu speelt. Bijlow; Geertruida, Trauner, Rasmussen, Hancko; Kökcu, Wieffer, Szymanski; Jahanbaksh, Gimenez, Dilrosun Alternatief: Bijlow; Benita, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Kökcu, Szymanski; Jahanbaksh, Gimenez, Dilrosun 28 oktober 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 30 minuten geleden zei Chiemel: Goh, ze hebben de boel weer gesloopt in Graz. Wanneer gaan ze hier nou iets aan doen dan? Kunnen ze eht niet voorkomen dat die gasten steeds aan kaarten komen? Jij denkt dat er iemand in dit topic dé oplossing heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 3 minuten geleden zei Thierryvane: Jij denkt dat er iemand in dit topic dé oplossing heeft? Zulke types lopen hier wel rond ja, die overal een antwoord op hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Gewoon vijf jaar zonder uitfans. Helemaal klaar met die onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 @PJHoutmanen de rest: Is Wieffer niet meer een B2B middenvelder (vindt hij zelf en uitspraken van T. Verhaar als ik me niet vergis)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Totaal niet om te provoceren. Maar jongens wat is dit zuur..... Nu moet je winnen van Lazio en hopen dat Graz verliest in Denemarken... Terwijl je onlangs nog 1e stond en als je van Mjdtyajland won had je 2 punten los gestaan op 1. Echt heel erg jammer, hopen op wonder maar en anders naar ECL... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 2 uur geleden zei PJHoutman: Dan blijft er één cruciale positie over, en dat is de 10. Daar hebben we eigenlijk een speler nodig die a la Guus Til de 16 in komt. Bullaude schijnt dus een type-Til te zijn, met technische voetbalkwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 https://streamable.com/42hjpk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Kuijt ook verantwoordelijk voor de O21, zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Allemaal weer ternauwernood ook. Wel goeie goal van Bullaude op het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Kut. Valentijn Driessen zegt hetzelfde als ik, dus blijkbaar had ik ongelijk. Timber laten staan please. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Waarom TImber laten staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Citaat 'Feyenoord nog tien jaar actief in De Kuip' vandaag, 09:23 24 reacties Feyenoord blijft de komende tien jaar actief in De Kuip, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers werken momenteel aan een plan om te kijken wat nodig is om de komende jaren Stadion Feijenoord als thuisbasis te kunnen blijven gebruiken. Algemeen directeur Dennis te Kloese heeft maandagavond laten weten dat een nieuw stadion de komende jaren geen optie is voor de clubleiding. In april van dit jaar werd er een streep gezet door de plannen voor een nieuw stadion, waardoor de club de komende jaren nog in het huidige stadion zal blijven voetballen. Daarbij is wel het nodige onderhoud vereist, maar juist daar stuiten club en stadion momenteel op een probleem. Het probleem is de bekostiging daarvan. De kosten van het noodzakelijke onderhoud worden geschat op 'een bedrag tussen de 10 en 15 miljoen'. Feyenoord werkt op de achtergrond aan een oplossing. Volgens mij heb ik eerder al de vergelijking getrokken over dit onderhoud dat het je de transfer van Malacia kost. Klopt dus ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicardoKaka8 Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Wat vinden jullie van de kritiek op Slot? En dan bedoel ik niet die berichten (die we totaal niet serieus moeten nemen) over Slot out, maar bijv. zijn rare uitspraken op persconferenties, wisselbeleid, het probleemdenken ipv oplossend gericht, gebrek aan verbetering na enkele maanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Terecht wel denk. Het steeds opstellen van een Idrissi, die elke keer teleurstelde. Het vele gewissel van spelers en plekken waar ze staan helpt niet in het inslepen van automatisme. Dramatische wissels. Lijkt ook een enorm gebrek aan wilskracht en wil om te winnen in dit team te zitten. Geen idee in hoeverre dat Slot aan te rekenen is, maar als ik je na Sturm Graz uit op 1908 leest dat Slot zei: “Een gelijkspel was voor ons een acceptabel resultaat geweest,” dan denk ik dat hij daar zeker zijn bijdrage aan geleverd heeft. Nu kan het natuurlijk komen door het feit dat het team op zowel elke positie nieuw is, dat er een 6 ontbreekt en dat dus ook de voorbereiding niet gebruikt kon worden voor het vinden van de beste 11. Maar denk dat we nu een paar maanden later nog steeds niet veel zijn opgeschoten en dat hij nog altijd zoekende is. En dat is zorgwekkend imo. Hopen, nja verwacht het wel, dat er in de winterse transferperiode een 6 bijkomt. Dat is hard nodig, want je mist Aursnes enorm. En of het dan Perrone, Krejci, Zerrouki, Mannsverk, de onbekende donkere jongen of nog een ander wordt, dat gaan we dan wel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 An sich was een gelijkspel vorige week ook wel acceptabel geweest, omdat je dan vrijwel zeker was van overwintering. Een 6 laten komen in de winterstop is leuk, alleen speel je dan geen Europees meer. Duur geintje dan wel geweest, maar dat kan je Slot dan weer niet persoonlijk aanrekenen. Zo'n vechtmachine als het vorig jaar soms was, met herkenbaar voetbal, is er dit jaar totaal niet. Misschien liggen onze verwachtingen wel te hoog, nadat je zoveel onbekende spelers overal en nergens vandaan haalt. Maar ik had wel verwacht dat je teams als FC Midtjylland, Fortuna Sittard en NEC gewoon opzij kon zetten. Dus ja, enigszins vind ik de kritiek wel terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 13 uur geleden zei 007mark: An sich was een gelijkspel vorige week ook wel acceptabel geweest, omdat je dan vrijwel zeker was van overwintering. Een 6 laten komen in de winterstop is leuk, alleen speel je dan geen Europees meer. Duur geintje dan wel geweest, maar dat kan je Slot dan weer niet persoonlijk aanrekenen. Zo'n vechtmachine als het vorig jaar soms was, met herkenbaar voetbal, is er dit jaar totaal niet. Misschien liggen onze verwachtingen wel te hoog, nadat je zoveel onbekende spelers overal en nergens vandaan haalt. Maar ik had wel verwacht dat je teams als FC Midtjylland, Fortuna Sittard en NEC gewoon opzij kon zetten. Dus ja, enigszins vind ik de kritiek wel terecht. Volgens mij leeft ook het gevoel dat er punten zijn verloren doordat tegenstanders gewoon veel liever wilden winnen. Of dat nou Sturm Graz, Midtjylland of NEC was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Slot hintte gisteren op een verrassing in de opstelling vanavond. Zojuist 'las' ik in de 1908 Telegram-chat twee Braziliaanse vlaggen. Paixao en Danilo voorin vanavond? Ik dacht eerst aan Wieffer, zoals wel meer mensen. Met welke 11 zouden jullie vanavond beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 (bewerkt) Geen idee, ben vooral beneiuwd op welke schlemielige manier het nu weer fout gaat. Scheids tegen, domme pingel tegen, eigen doelpunt, goal Midtjylland in 90+2? Kan allemaal bij ons. We gaan gewoon 4e worden in de poule, maar roep dat al paar weken. Dus zal mij niet verbazen. 3 november 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten