Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Lenstra:

Daar heb je dan Danilo (stel, ipv Linssen) voor terug gekregen, wellicht Wålemark (stel, ipv Nelson) die een kans gaat krijgen? Houdt wel in dat je inderdaad Til en Dessers nog wilt vervangen.

Lees trouwens net (AD) dat Hendriks toch niet naar Utrecht gaat omdat ie een zware blessure zou hebben opgelopen. 

Danilo kan in de spits ja, maar Linssen kon in de punt en als linksbuiten. Loopt er nog ergens een jonge speler die dat laatste gat kan opvullen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ramon Hendriks heeft enorme pech gehad op zijn vakantie. De verdediger van Feyenoord was al rond en zelfs gepresenteerd bij FC Utrecht, maar zonder één minuut op het trainingsveld te hebben gestaan liep Hendriks een zware blessure op.

Volgens De Telegraaf heeft Hendriks zijn kruisband gescheurd en staat hij voor een revalidatie van acht à negen maanden. Voor de Feyenoorder persoonlijk een enorm drama. Ook FC Utrecht ziet wederom een speler wegvallen. De 20-jarige verdediger gaat voornamelijk in Rotterdam herstellen van zijn blessure.

Wel heel zuur voor die jongen ook zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElMarcos:

Je bent Linssen, Til, Dessers en Nelson in principe allemaal kwijt. Aangezien Jahanbakhsh niet bepaald presteerde vorige jaar moet er voorin op elke positie nog minimaal een iemand bij? En Til moet je eigenlijk ook vervangen. Dus met die beperkte middelen moet je per vandaag eigenlijk ook al iets.

Vervanger Til heb je al, dat is Bassett. Dan heb je Danilo voor Dessers en Wålemark voor Nelson (met Azarkan als extra backup voor de beide flankposities). Moet er alleen op links nog wel een optie bij ja, maar geen van de namen die nu rond gaan zijn ook daadwerkelijk linksbuitens dus zo relevant is dat niet. Conteh komt terug van Dordrecht dus misschien gaan ze daar wat mee doen, maar dat hoop ik niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Vervanger Til heb je al, dat is Bassett. Dan heb je Danilo voor Dessers en Wålemark voor Nelson (met Azarkan als extra backup voor de beide flankposities). Moet er alleen op links nog wel een optie bij ja, maar geen van de namen die nu rond gaan zijn ook daadwerkelijk linksbuitens dus zo relevant is dat niet. Conteh komt terug van Dordrecht dus misschien gaan ze daar wat mee doen, maar dat hoop ik niet. 

Een extra spits lijkt me ook wel handig toch? En als je Bassett doorschuift moet de rol van Bassett misschien ook nog opgevangen worden? En heeft Feyenoord een backup linksback?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik bedoel meer dat die is ingekocht om het vertrek van Til op te vangen, net als Wålemark bij Nelson. Lijkt me dat Toornstra komend jaar gewoon eerste keus is achter de spits.

Maar dan mis je ergens anders weer een backup-middenvelder. Tenzij dat ze voldoende vertrouwen in Milambo en/of Hartjes.

Verder hebben ze centraal achterin, linksachter en in de spits nog een extra optie nodig denk ik toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals het er naar uit ziet wilt Feyenoord toch echt proberen om Sinisterra en Kökcü te behouden. Enkel Malacia en Senesi willen ze echt verkopen. Als we de geruchten van de afgelopen weken bekijken en toevoegen aan de selectie, krijgen we ongeveer dit als basis:

image.png.7e2afbd09c539e9e15ad87e5c54ff277.png

Goed, had nog Bazoer/Vilhena erbij kunnen zetten of Sinkgraven, maar zie dat eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren. Ook Brenet als basisspeler eigenlijk niet, maar om een beetje een idee te krijgen is dit wel leuk. Benieuwd ook in hoeverre de geruchten uiteindelijk werklijkheid gaat worden.

Lijkt verder wel duidelijk te worden dat Feyenoord niet met een groot budget werkt, en dat het pas vrij komt als er eenmaal verkocht is. Las dat ze nu 5 miljoen te besteden hebben + 40% van de transferinkomsten die geherinvesteerd mogen worden. Heb je dus naar verwachting zo'n 16 miljoen te besteden als Malacia en Senesi weg zijn.

Wat zouden jullie eigenlijk goede inkomende transfers vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alireza wil je toch niet als vaste basisspeler hebben naar aanleiding van vorig seizoen? Lijkt mij dat er voorin zeker nog wat bijkomt en ook is Guus Til even afwachten wat er mee gebeurd. Bazoer gaat inderdaad niet gebeuren en weet niet of je van Sinkgraven erg gelukkig wordt.

Is Openda niet iets voor jullie ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Jotew:

Hilgers zie ik nog niet gebeuren. Als Feyenoord denkt die jongen voor een paar ton op te kunnen halen sla je toch echt volledig de plank mis..

Heeft wel zelf aangegeven te willen, dus hoofdprijs zal het ook niet worden. Feyenoord zal geduldig zijn en nu alvast willen aftasten denk ik. En binnenhengelen als Senesi of Malacia daadwerkelijk weg is.

7 minuten geleden zei La Pulga:

Alireza wil je toch niet als vaste basisspeler hebben naar aanleiding van vorig seizoen? Lijkt mij dat er voorin zeker nog wat bijkomt en ook is Guus Til even afwachten wat er mee gebeurd. Bazoer gaat inderdaad niet gebeuren en weet niet of je van Sinkgraven erg gelukkig wordt.

Is Openda niet iets voor jullie ;c 

Zit ik zelf ook niet op te wachten, maar heb simpelweg nog geen geruchten gezien over een rechtsbuiten. Hebben ook nog Walemark, maar om die nou in dit overzicht te verkiezen boven Alireza vond ik ook niet realistisch (nog).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Zoals het er naar uit ziet wilt Feyenoord toch echt proberen om Sinisterra en Kökcü te behouden. Enkel Malacia en Senesi willen ze echt verkopen. Als we de geruchten van de afgelopen weken bekijken en toevoegen aan de selectie, krijgen we ongeveer dit als basis:

image.png.7e2afbd09c539e9e15ad87e5c54ff277.png

Goed, had nog Bazoer/Vilhena erbij kunnen zetten of Sinkgraven, maar zie dat eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren. Ook Brenet als basisspeler eigenlijk niet, maar om een beetje een idee te krijgen is dit wel leuk. Benieuwd ook in hoeverre de geruchten uiteindelijk werklijkheid gaat worden.

Lijkt verder wel duidelijk te worden dat Feyenoord niet met een groot budget werkt, en dat het pas vrij komt als er eenmaal verkocht is. Las dat ze nu 5 miljoen te besteden hebben + 40% van de transferinkomsten die geherinvesteerd mogen worden. Heb je dus naar verwachting zo'n 16 miljoen te besteden als Malacia en Senesi weg zijn.

Realistische eerste opzet. Bijlow zal vermoedelijk blijven ondanks interesse van Dortmund. Pedersen Trauner Geertruida *aankoop *

Middenveld verwacht ik wel dat Kokcu gaat. Til blijft wellicht. Aanval mag wel wat bij nog. Je hebt alleen deze 3 en verder alleen de Azarkannetjes, Bannisjes en Bozinikken die terugkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Renato:

Waar heb je Geertruida gelaten?

Nog een keer lezen, dan zeg ik letterlijk 'Ook Brenet als basisspeler niet'. Zou daar ook gewoon Geertje of Marcus verwachten, maar was meer even voor het idee. Denk persoonlijk, net als @Arezo, dat Geert naar het centrum verkast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Nog een keer lezen, dan zeg ik letterlijk 'Ook Brenet als basisspeler niet'. Zou daar ook gewoon Geertje of Marcus verwachten, maar was meer even voor het idee. Denk persoonlijk, net als @Arezo, dat Geert naar het centrum verkast.

toch staat hij daar niet tussen je opstelling :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei 007mark:

Als ik even inzoom op de verdediging en de wens van Slot om spelers te halen die het Nederlandse voetbal/de Eredivisie kennen;
- Rechts: Hier heb je tot nu toe Pedersen, Hall en Benita. Als deze drie blijven, verwacht ik er geen andere rechtsback erbij. Vooral niet omdat Geertruida en eventueel Brenet (als hij überhaupt komt) daar kunnen spelen.

- Centraal: Afhankelijk van de haalbaarheid van Mees Hilgers verwacht ik een nieuwe poging voor Mickey vd Ven (huur, denk ik) met oog op de waarschijnlijke transfer van Senesi en blessure/verhuur van Hendriks. Daar zou ik me wel in kunnen vinden, er van uitgaande dat Geertruida en Trauner centraal zullen starten. Andere genoemde optie, Bazoer, zie ik niet gebeuren. Jacob Rasmussen is w.m.b. een outsider hier: linksbenig, is afgelopen 2 seizoenen een stabiele kracht bij Vitesse geweest (volgens mij) en kan daardoor een interessante optie zijn die er direct kan staan. Hiermee heb je de vrijheid om Geertruida op de rechtsback positie te houden en naar het WK in Qatar te brengen ;)

- Links: Met de combi Maatsen & Brenet als opties op linksback gaan we er op defensieve kwaliteit achteruit maar daarentegen is deze positie wel weer dubbel bezet. Dat is een win t.o.v. vorig seizoen. Het blijft jammer dat we afgelopen winter Fredrik Andre Bjorkan niet gehaald hebben, die had nu klaar geweest om Malacia te vervangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Wieffer tekent vandaag meerjarig contract bij Feyenoord'

vandaag, 09:31 48 reacties

Feyenoord neemt Mats Wieffer definitief over van Excelsior. De Rotterdammers gaan de 22-jarige middenvelder vandaag presenteren in De Kuip, zo meldt Voetbal International. Na een medische keuring gaat hij een contract voor meerdere seizoenen tekenen bij de stadionclub.

''Hij past perfect in de speelwijze van Arne Slot. Mats heeft een groot loopvermogen, is creatief, wil vooruit voetballen, pakt ballen af, kan goed koppen en op meerdere posities uit de voeten. Ik ben helemaal gek van hem'', vertelt de huidige trainer van Excelsior Marinus Dijkhuizen.

Wieffer is een speler die op verschillende manier is te gebruiken. ''Ik heb ook achterin op verschillende plekken gestaan. Dat ik op meerdere plekken kan spelen is voor de trainer natuurlijk lekker, maar het is ook prettig als je je op een bepaalde positie kunt richten en dan heb ik een lichte voorkeur voor 8 of 6 op het middenveld.''

Prima sleper om als back-up erachter te hebben. Kun je wat jongere gasten verhuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een naam die we nog niet eerder voorbij hebben zien komen. Was wel zo'n ESPN-analist die lyrisch was over deze jongen, maar had toen begrepen dat hij al rond was met een club in het buitenland. Heb hem zelf nooit zien spelen, maar voor een paar ton kun je dit best proberen i.m.o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Een naam die we nog niet eerder voorbij hebben zien komen. Was wel zo'n ESPN-analist die lyrisch was over deze jongen, maar had toen begrepen dat hij al rond was met een club in het buitenland. Heb hem zelf nooit zien spelen, maar voor een paar ton kun je dit best proberen i.m.o.

Precies, je wilt een tweede Jerdy Schouten scenario wellicht ook voorkomen als hij in je achtertuin speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites