La Pulga Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 4 minuten geleden zei PJHoutman: Wat een kutkeeper is het toch. Hoop wel dat we in de tweede helft deze intensiteit kunnen vasthouden, want Marseille kan er voorlopig niet veel van. Zie ons dan best nog winnen. Wat deed die keeper dan exact verkeerd? Bijlow had deze ook nooit gehouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Viel toch best mee? Hij haalt de voorzet eruit. Die valt wat ongelukkig. 2e goal was mwoah mwoah. Topkeeper had er iets beters mee gedaan, maar je kan ook verdediging aanrekenen langzaam te reageren. 1e goal vind ik hem meer te verwijten. Vanuit die hoek in de korte hoek raak schieten moet niet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Bij de eerste goal staat hij ook te ver naar rechts, hoek is echt heel open. En bij de tweede goal is hij weer eens ongelukkig, maar ja dat is bij hem dan een stuk hinderlijker wegens al zijn fouten van dit seizoen. Voor de rest is Feyenoord een sruk dreigender. Dus ik zie het nog positief in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Voorzet op wie dan? Er staat fucking niemand, je kan ‘m zo laten lopen. Als je ‘m hier niet klem hebt moet je er niet voor gaan, want dan valt ie áltijd dood vlak voor de goal. Bij de eerste goal ook veel te veel naar t midden gepositioneerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Dessers, held. Voor 20 miljoen verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Marseille valt wel tegen zeg. Paar gasten achterin kunnen er echt geen kloten van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 34 minuten geleden zei Chiemel: Dessers, held. Voor 20 miljoen verkopen. helaas is hij geleend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Wat een kut keeper inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Knap resultaat hoor. Gefeliciteerd mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Goede overwinning. Zonde wel dat Ali Reza niet even de vierde maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Leuk hoor. Weer eens een finale zou mooi zijn. Ook weer ff wat coefficientenpuntjes erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Heerlijk resultaat zeg. Bizar dat je gewoon wint van Marseille. Ali had nog een kans ook op 4-2 poeh. Volgende week ook gewoon vol pressie spelen. Inzakken kunnen we toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Ondanks de twee goals van Dessers is voor mij Senesi de absolute MotM. Wat was die goed vandaag zeg, zowel met z'n lange passes als verdedigend. Heerlijke teamprestatie verder, maar of het genoeg is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 fucking Jahanbaksh, had zich onsterfelijk kunnen maken. Wel heerlijke overwinning zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Poh, gefeliciteerd mannen. Hoop dat ze het af kunnen maken volgende week. Weer een Nederlands team in een Europese finale zou super zijn En het feest in Rotterdam niet te vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Een ding wist ik wel, 2-2 zou het niet blijven. Dat was namelijk de voorspelling van Valentijn Driessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Dit wordt gewoon een 3-0 4-1 daar . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Wat vinden jullie van deze rapportcijfers van VI? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Senesi een 5,5... Die heeft z'n dochter afgewezen ofzo, kan het niet anders verklaren. Voor de rest zou ik hier en daar een half puntje tot een puntje afwijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Heb enkel de 2e helft gezien, maar daarin vond ik Senesi het af en toe ook heerlijk simpel oplossen. Keer met een hakje ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 JUICHEN BIJ DE CORNER VLAG. DE VAKKEN ZITTEN VOL, DE KUIP IS IN EXTASE WANT DESSERS SCOORT EEN GOAL!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2022 Share Geplaatst 28 april 2022 Dit soort teksten zorgen er wel voor dat ik zondag tegen de Dessers look a like iets gemotiveerden in het veld sta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Leuke wedstrijd gezien (soms met een schuin oog), knap hoe scherp en toegewijd Feyenoord was. Voorin druk zetten was goed. Ook duidelijk een wedstrijd waarin beide defensies het moeilijk hadden: die van Marseille met het druk zetten in balbezit en die van Feyenoord met de lopende mensen en keuzes maken. Wel een enigszins naar gevoel voor de terugwedstrijd. Feyenoord zal vermoedelijk niet terug gaan zakken en dus altijd ruimte achter de rug weggeven. Sampaoli & co hebben ook nog een week om wat oplossingen te vinden, terwijl ik Slot vrolijk zie roepen dat hij zo geniet van Guardiola want die past zich amper aan. En hoewel Marseille in mijn ogen enigszins teleurstelde (maar ook gewoon door een zeer scherp Feyenoord), heb ik toch ook hier en daar wel momenten van kwaliteit gezien aan de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 8 uur geleden zei MetalMichael: Senesi een 5,5... Die heeft z'n dochter afgewezen ofzo, kan het niet anders verklaren. Voor de rest zou ik hier en daar een half puntje tot een puntje afwijken. PZ had het uitgelegd dat hij en Trauner in de eerste helft Payet een aantal keer kwijt waren waaruit onder andere de goals vielen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Senesi een 5,5 is echt belachelijk. Zelfde geldt voor Lutsha, man wat een ontwikkeling maken deze spelers allemaal door joh. Ty is in dit soort wedstrijden ook gewoon zo goed, die tackle. Een zot zou m maken, maar alleen hij raakt ook daadwerkelijk de bal Verder Dessers my king. Wat een grandioze vent, ik kan zo van hem genieten en zou bijna een inzamelingsactie beginnen om er iig zeker van te zijn dat hij de aankomende jaren gewoon voor ons blijft spelen. Volgens mij wilt hij zelf ook echt enorm graag blijven, hij is namelijk echt precies het type persoon wat in de Kuip past. Echt genoten van ons Feyenoord mannen, en het is lang geleden dat ik dat meerdere keren in een seizoen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten