Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hapsie word in verband gebracht met Venezia. Prachtige club voor hem maar ik mag hopen dat Arnesen dan meteen Bjorkan strikt want dit loopt wel de spuigaten uit natuurlijk. Ik denk dat hij in de winterstop komt. Transfervrij ipv dat hij nu paar ton kost. Daarom zal er ruimte zijn voor vd Ven. Mn telefoon ligt in de oplader. Ik lig in bed (keelontsteking en lui). Zal zo eens op de insta van Feyenoordtransfermakt kijken. Wordt wel tijd dat de eerste spits geruchten komen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 3 minuten geleden zei Arezo: Ik denk dat hij in de winterstop komt. Transfervrij ipv dat hij nu paar ton kost. Daarom zal er ruimte zijn voor vd Ven. Mn telefoon ligt in de oplader. Ik lig in bed (keelontsteking en lui). Zal zo eens op de insta van Feyenoordtransfermakt kijken. Wordt wel tijd dat de eerste spits geruchten komen.. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze alleen voor vd Ven gaan. Ik zie op Twitter van FTM ook dat ze dan hoogstwaarschijnlijk meteen doorschakelen naar Bjorkan. Mocht Malacia opeens maanden afwezig zijn kan je niet met alle respect aankomen met Hendriks en vd Ven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Transferdeadlineshow van FC Afkicken. Zijn live van 13:00 tot 0:00 en onder andere FeyenoordTM is er te gast. Ik heb hem lekker open op m'n tweede scherm, dus ik volg hem zo zijdelings naast m'n werk. Alleen jammer dat het de trouwdag van m'n ouders is, dus dat ik daar vanavond nog even heen moet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 12 uur lang live Wat een helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Hahahaha deze show ga ik ook zeker volgen en Rutger helemaal de moeder in spammen. Heb wel vaker contact met m, mooie gast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zieke dag wel. Burger naar Basel, Haps naar Venezia. Van der Ven (haken en ogen, moeilijke constructie) en Bjorkan ervoor terug waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 7 minuten geleden zei 007mark: Zieke dag wel. Burger naar Basel, Haps naar Venezia. Van der Ven (haken en ogen, moeilijke constructie) en Bjorkan ervoor terug waarschijnlijk. ANNOUNCE A SPITS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Michiel Kramer is in vorm, zouden we die niet kunnen bellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Die gasten van FC Afkicken zijn zo eng. Neal Petersen brrrrrrrrrr. Van de Ven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Nelson schijnt medische check gedaan te hebben. Here we go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Zitten we dus wel nog een jaar vast aan Diemers en Teixeira. Huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 4 minuten geleden zei PJHoutman: Zitten we dus wel nog een jaar vast aan Diemers en Teixeira. Huilen. Diemers was eigenlijk wel zeker, door de blessure die die heeft opgelopen. Teixeira moet ik nog maar is zien, zat afgelopen wedstrijd ook niet op de bank toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Arezo: Haha gaat de pot de ketel nou zitten lopen verwijten? Ik was gewoon een beetje enthousiast. Sorry. Was letterlijk mijn gedachte. Ik ga voor Sinterklaas ook zo'n kapot groot kladblok vragen. Gewoon in de huiskamer neerzetten en dan opstellingkjes maken. Je maakt me onzeker @Kyrill, ik heb deze post 5 x nagelezen. Rustaaaaagh maar. Maakte grapje Meneer Daley Blind Fan Club, Penningmeester Was fatoe/grapje. Ik had je Zeau en halve - 23 PL huren niet door, nu wel BTW zijn er banden tussen Rotterdam /Feyenoord en Arnhem /Otterlo? Waren onwijs veel Feyenoord fans /Rotterdamers hier in Hoge Veluwe. In trein ging net als ik iemand eruit bij Arnhem en hij had 110% anti 020 tattoo in zijn nek. En net dit bij bushalte in Otterlo: Iemand enig idee? @PJHoutman @ReneLeBlanc @007mark @MetalMichael 31 augustus 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Geen idee. 3,5 miljoen trouwens voor Mickey van de Ven, die naar Wolfsburg gaat. Had Feyenoord nooit gedaan natuurlijk. Verder mooi bedrag voor Volendam, maar ook lastig om op laatste dag transfermarkt nog wat mee te doen. In de winter wel mooi potje voor versterkingen, of volgende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ik vrees toch dat er iets te weinig breedte is, vooral achterin, maar goed, het is niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 52 minuten geleden zei Kyrill: Rustaaaaagh maar. Maakte grapje Meneer Daley Blind Fan Club, Penningmeester Was fatoe/grapje. Ik had je Zeau en halve - 23 PL huren niet door, nu wel BTW zijn er banden tussen Rotterdam /Feyenoord en Arnhem /Otterlo? Waren onwijs veel Feyenoord fans /Rotterdamers hier in Hoge Veluwe. In trein ging net als ik iemand eruit bij Arnhem en hij had 110% anti 020 tattoo in zijn nek. En net dit bij bushalte in Otterlo: Iemand enig idee? @PJHoutman @ReneLeBlanc @007mark @MetalMichael Overal wonen Feyenoorders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Cyriel Dessers. Daar krijg ik toch een beetje Charisteas-gevoelens van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Bijzonder dat je bij hem uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 29 minuten geleden zei RicoV1989: Cyriel Dessers. Daar krijg ik toch een beetje Charisteas-gevoelens van. Tsja.. dat is niet waar de Feyenoorders op gehoopt hadden. Bij Heracles top, bij Utrecht heel matig en bij Genk eigenlijk ook geflopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Bij een huurtransfer van Dessers naar Feyenoord krijg ik echt Martin van Geel-vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Bij een huurtransfer van Dessers naar Feyenoord krijg ik echt Martin van Geel-vibes. Precies dit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Ja die past niet echt in het rijtje transfers van Feyenoord tot nu toe dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Antwerp meldt zich met een transfer. Goeie zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Voorlopig gaan er alleen maar spelers uit en komt er niet veel bij.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Dus van alle eventueel beschikbare spitsen komen ze bij Dessers uit. Ai ai ai toch zonde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten