Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hapsie word in verband gebracht met Venezia. Prachtige club voor hem maar ik mag hopen dat Arnesen dan meteen Bjorkan strikt want dit loopt wel de spuigaten uit natuurlijk. :D 

Ik denk dat hij in de winterstop komt. Transfervrij ipv dat hij nu paar ton kost. Daarom zal er ruimte zijn voor vd Ven. Mn telefoon ligt in de oplader. Ik lig in bed (keelontsteking en lui). Zal zo eens op de insta van Feyenoordtransfermakt kijken. Wordt wel tijd dat de eerste spits geruchten komen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Arezo:

Ik denk dat hij in de winterstop komt. Transfervrij ipv dat hij nu paar ton kost. Daarom zal er ruimte zijn voor vd Ven. Mn telefoon ligt in de oplader. Ik lig in bed (keelontsteking en lui). Zal zo eens op de insta van Feyenoordtransfermakt kijken. Wordt wel tijd dat de eerste spits geruchten komen..

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze alleen voor vd Ven gaan. Ik zie op Twitter van FTM ook dat ze dan hoogstwaarschijnlijk meteen doorschakelen naar Bjorkan. Mocht Malacia opeens maanden afwezig zijn kan je niet met alle respect aankomen met Hendriks en vd Ven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transferdeadlineshow van FC Afkicken. Zijn live van 13:00 tot 0:00 en onder andere FeyenoordTM is er te gast. Ik heb hem lekker open op m'n tweede scherm, dus ik volg hem zo zijdelings naast m'n werk. Alleen jammer dat het de trouwdag van m'n ouders is, dus dat ik daar vanavond nog even heen moet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Arezo:

Haha gaat de pot de ketel nou zitten lopen verwijten? Ik was gewoon een beetje enthousiast. Sorry.

Was letterlijk mijn gedachte. Ik ga voor Sinterklaas ook zo'n kapot groot kladblok vragen. Gewoon in de huiskamer neerzetten en dan opstellingkjes maken.

Je maakt me onzeker @Kyrill, ik heb deze post 5 x nagelezen.

Rustaaaaagh maar. Maakte grapje Meneer Daley Blind Fan Club, Penningmeester ;c Was fatoe/grapje. Ik had je Zeau en halve - 23 PL huren niet door, nu wel :)

BTW zijn er banden tussen Rotterdam /Feyenoord en Arnhem /Otterlo? Waren onwijs veel Feyenoord fans /Rotterdamers hier in Hoge Veluwe. In trein ging net als ik iemand eruit bij Arnhem en hij had 110% anti 020 tattoo in zijn nek. En net dit bij bushalte in Otterlo:

Iemand enig idee? @PJHoutman @ReneLeBlanc @007mark @MetalMichael

IMG_20210831_162615.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee.

3,5 miljoen trouwens voor Mickey van de Ven, die naar Wolfsburg gaat. Had Feyenoord nooit gedaan natuurlijk. Verder mooi bedrag voor Volendam, maar ook lastig om op laatste dag transfermarkt nog wat mee te doen. In de winter wel mooi potje voor versterkingen, of volgende zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Kyrill:

Rustaaaaagh maar. Maakte grapje Meneer Daley Blind Fan Club, Penningmeester ;c Was fatoe/grapje. Ik had je Zeau en halve - 23 PL huren niet door, nu wel :)

BTW zijn er banden tussen Rotterdam /Feyenoord en Arnhem /Otterlo? Waren onwijs veel Feyenoord fans /Rotterdamers hier in Hoge Veluwe. In trein ging net als ik iemand eruit bij Arnhem en hij had 110% anti 020 tattoo in zijn nek. En net dit bij bushalte in Otterlo:

Iemand enig idee? @PJHoutman @ReneLeBlanc @007mark @MetalMichael

IMG_20210831_162615.jpg

Overal wonen Feyenoorders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites