Arezo Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 45 minuten geleden zei RotterdamZuid: Donderdag Hendriks lekker laten spelen, vind Burger 3x niks. Begin zowaar van Linssen te houden. Eens, vooral zijn motoriek is echt matig. Beetje te ADHD. Hendriks zag er in die paar minuten veel rustiger uit. Verder niet te veel veranderen dunkt me. Je zou wat internationals rust kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 14 minuten geleden zei Arezo: Eens, vooral zijn motoriek is echt matig. Beetje te ADHD. Hendriks zag er in die paar minuten veel rustiger uit. Verder niet te veel veranderen dunkt me. Je zou wat internationals rust kunnen geven. Eens. Zou hooguit Haps / Aursner erin zetten, die eerste omdat die het niveau gewoon heeft om basisspeler te zijn en Aursner wil ik nog wel is in actie zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zou Aursnes er niet inzetten, lig je er alsnog uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Reglementaire 3-0 nederlaag, ben je er alsnog toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Burger is niet veel soeps nee, manman. Mag toch hopen dat als we volgende week geen Senesi hebben dat Hendriks geposteerd wordt. Heeft sowieso ook wat meer snelheid en met die geweldenaar van een Kerk in de basis bij U is dat geen overbodige luxe denk ik zo. Verder wel weer echt enorm genoten van Pedersen, wat een mannetje. Die wordt echt met de wedstrijd beter, had ook echt 2/3 goede voorzetten waarbij Til er echt wel 1 had moeten prikken. Dat had het allemaal sowieso een stuk makkelijker gemaakt. Dit was ook de eerste wedstrijd waarin er weer wat counters tegenkwamen en dat viel me echt niet tegen. Onze kale klets is echt niet meer weg te denken uit de basis. Zal nog een flinke klus worden voor Geertje om terug in de basis te komen want gezien de ontwikkeling van Pedersen zal dat niet zo makkelijk worden. Wellicht dat Geertje tegen ploegen met meer snelheid voorin d'r in komt want dat is toch wel onze achilleshiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Zonde dat Milambo en Hartjes geblesseerd zijn. Had die toch graag minuten zien maken a.s. donderdag. Had het ook wel de wedstrijd voor geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 16 minuten geleden zei 007mark: Zonde dat Milambo en Hartjes geblesseerd zijn. Had die toch graag minuten zien maken a.s. donderdag. Had het ook wel de wedstrijd voor geweest. Zelfde geldt voor mij voor Antonucci. Word veel over geschreven maar heb m weinig aan het werk gezien tot nu toe waardoor ik nog geen oordeel kan vellen. Ook jammer dat Aursnes niet speelgerechtigd is want die had je nu ook prima neer kunnen zetten. Verder vraag ik mij af of Denzel Hall helemaal is afgehaakt voor de rechtsback positie (voor nu)? Er waren mensen die in de voorbereiding riepen dat hij beter zou zijn dan Pedersen, maar heeft tot dusverre nog geen een keer bij de selectie gezeten? Weet jij trouwens of Bozenik gisteren ook aan het warm lopen was? Ik zag namelijk wel de hele tijd Bannis op en neer lopen maar zag geen Robo, is misschien een teken aan de wand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 7 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zelfde geldt voor mij voor Antonucci. Word veel over geschreven maar heb m weinig aan het werk gezien tot nu toe waardoor ik nog geen oordeel kan vellen. Ook jammer dat Aursnes niet speelgerechtigd is want die had je nu ook prima neer kunnen zetten. Verder vraag ik mij af of Denzel Hall helemaal is afgehaakt voor de rechtsback positie (voor nu)? Er waren mensen die in de voorbereiding riepen dat hij beter zou zijn dan Pedersen, maar heeft tot dusverre nog geen een keer bij de selectie gezeten? Weet jij trouwens of Bozenik gisteren ook aan het warm lopen was? Ik zag namelijk wel de hele tijd Bannis op en neer lopen maar zag geen Robo, is misschien een teken aan de wand Vanaf vak S is het niet te zien, dus daar kan ik geen antwoord op geven. Maar Bannis wordt natuurlijk ook wel is als 10 of flankspeler ingebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 augustus 2021 Share Geplaatst 23 augustus 2021 Jammere van types als Antonucci is dat het een uitstervend ras begint te worden in de voetballerij. Moet echt flink nog aanpoten vooral qua inhoud en dynamiek. Middenveld sowieso kansloos, misschien ooit een keer vanaf links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Nou het einde van Lerra F is nabij. Als ik zie hoe hij bezig was met alle jonge jongens/reserve spelers is het denk ik voor de kleedkamer wel echt een gemis. Voetballend gezien snap ik echt niet wat Alanyaspor met hem wilt gaan doen. Deze jongen is het echt helemaal kwijt, is zo ontiegelijk snel achteruit gegaan en snap echt niet dat je daar nog een paar ton voor neerlegt + een vet salaris. Voor Feyenoord natuurlijk wel perfect dat je van dit salaris af bent en je zelfs nog een paar ton erbij krijgt. Vervanger is natuurlijk niet nodig door de komst van Aursnes en dit opent natuurlijk wel de deur voor een multifunctionele aanvaller. Dat verhaal van Derksen over die Canadees international lijkt me ook lariekoek. Las dat hij overal en nergens wordt aangeboden en dat het internet vol staat met geruchten over de beste man. Heb FeyenoordTM er ook niet over gehoord, dat hoeft natuurlijk niet alles te betekenen maar deze jongen heeft het zo vaak bij het rechte eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou het einde van Lerra F is nabij. Als ik zie hoe hij bezig was met alle jonge jongens/reserve spelers is het denk ik voor de kleedkamer wel echt een gemis. Voetballend gezien snap ik echt niet wat Alanyaspor met hem wilt gaan doen. Deze jongen is het echt helemaal kwijt, is zo ontiegelijk snel achteruit gegaan en snap echt niet dat je daar nog een paar ton voor neerlegt + een vet salaris. Voor Feyenoord natuurlijk wel perfect dat je van dit salaris af bent en je zelfs nog een paar ton erbij krijgt. Vervanger is natuurlijk niet nodig door de komst van Aursnes en dit opent natuurlijk wel de deur voor een multifunctionele aanvaller. Dat verhaal van Derksen over die Canadees international lijkt me ook lariekoek. Las dat hij overal en nergens wordt aangeboden en dat het internet vol staat met geruchten over de beste man. Heb FeyenoordTM er ook niet over gehoord, dat hoeft natuurlijk niet alles te betekenen maar deze jongen heeft het zo vaak bij het rechte eind. Opent de deur voor die Kitalo, want je hebt er wel eentje extra nodig imo. FeyenoordTM verwees die Canadees naar het rijk der fabelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 9 minuten geleden zei MetalMichael: Opent de deur voor die Kitalo, want je hebt er wel eentje extra nodig imo. FeyenoordTM verwees die Canadees naar het rijk der fabelen. Ja denk je dat Kitolano zal komen nu? Je hebt natuurlijk Toornstra, Til, Kokcu, Aursnes en dan nog Milambo en Hartjes. Ik zou het prima vinden om Kitolano erbij te halen heeft die namelijk de tijd om zich te ontwikkelen achter al het geweld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ja denk je dat Kitolano zal komen nu? Je hebt natuurlijk Toornstra, Til, Kokcu, Aursnes en dan nog Milambo en Hartjes. Ik zou het prima vinden om Kitolano erbij te halen heeft die namelijk de tijd om zich te ontwikkelen achter al het geweld. Die wilde Arnessen in ieder geval graag hebben als echte controleur. Volgens mij zien ze van de middenvelders van nu alleen Aursnes alleen als echte verdedigend ingestelde middenvelder. Hoewel Toornstra dat prima invult. Edit: Oh, wacht ff, die Kitalo was een linksback. Scuzi. 24 augustus 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 8 minuten geleden zei MetalMichael: Die wilde Arnessen in ieder geval graag hebben als echte controleur. Volgens mij zien ze van de middenvelders van nu alleen Aursnes alleen als echte verdedigend ingestelde middenvelder. Hoewel Toornstra dat prima invult. Edit: Oh, wacht ff, die Kitalo was een linksback. Scuzi. De Kitolano's zijn broers. Joshua is een middenvelder, John is een linksback. Er is nog een 3de broer (Eric) die ook prof is trouwens (aanvallende middenvelder). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 20 minuten geleden zei MetalMichael: Die wilde Arnessen in ieder geval graag hebben als echte controleur. Volgens mij zien ze van de middenvelders van nu alleen Aursnes alleen als echte verdedigend ingestelde middenvelder. Hoewel Toornstra dat prima invult. Edit: Oh, wacht ff, die Kitalo was een linksback. Scuzi. Kitolano is wel degene die je bedoelt hoor, dat is die controlerende middenvelder. Bjorkan is de linksback die ze willen halen ter vervanging van Haps (als die gaat). Daar is tot nu toe nog weinig belangstelling voor, wat ik overigens niet begrijp want ik vind Haps echt een prima linksback, zeker als je aanvallend voetbal wilt spelen. Misschien dat er nog een Turkse club voor m komt, die Bjorkan moet je namelijk ook snel binnenhalen als je die echt wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Geertruida bijgetekend tot 2024. 24 augustus 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Het nieuws wordt beter en beter met de dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 (bewerkt) Had gehoopt op een jaartje meer voor Lutsharel, maar prima dat hij in ieder geval niet gratis wegloopt komende zomer. Goed nieuws over Fer, al is dat de zoveelste waar weer geen transfersom wordt voor gevraagd. Lijken af en toe wel een liefdadigheidsinstelling. EDIT: Pedersen opgeroepen voor het elftal van Noorwegen. Zou leuk zijn als hij speelt tegen Oranje. 24 augustus 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 18 minuten geleden zei 007mark: EDIT: Pedersen opgeroepen voor het elftal van Noorwegen. Zou leuk zijn als hij speelt tegen Oranje. Omdat hij er geen reet van kan? @PJHoutman Overigens prima toch dat Fer gratis weggaat. Beter dat hij weg is, dan dat je vastzit aan zijn salaris. Arnesen is echt lekker aan het puinruimen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Ik ben echt al wekenlang compleet in verwarring. Ik ben gewend dat het spel kut is, er na een 1-0 tegen welke club dan ook direct ingezakt wordt, Europese uitduels standaard verloren gaan, we punten verliezen als Ajax dat ook net gedaan heeft, Geertruida gratis wegloopt en Fer verlengd wordt tot 2026. Hoewel we zondag waarschijnlijk wel weer met onze neus op de feiten gedrukt gaan worden, maar dat zien we dan wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Op 22-8-2021 om 22:12 zei RotterdamZuid: Eens. Zou hooguit Haps / Aursner erin zetten, die eerste omdat die het niveau gewoon heeft om basisspeler te zijn en Aursner wil ik nog wel is in actie zien. Van lui in het stadion hoorde ik wel dat Malacia echt indrukwekkend goed is. Haps is zeker goed, maar zou hem niet de voorkeur geven boven Malacia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 6 uur geleden zei Hwb: Van lui in het stadion hoorde ik wel dat Malacia echt indrukwekkend goed is. Haps is zeker goed, maar zou hem niet de voorkeur geven boven Malacia. Dat eerste is zeker waar. Maar ik vermoed dat die in de interland periode ook voldoende minuten zal maken dus zou geen moeite hebben met wat rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 FR12 is af en toe zo kinderachtig. Maar wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Hij is leuk, maar wel gemaakt door supporters inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Nieuwe spits lijkt Castellanos te worden. Schijnt een kruising tussen Castelen en Castaignos te zijn Verder meldt AD dat Barreall, en als alternatief van Castellanos, Gaich worden genoemd. Volgens Rijnmond zoekt Feyenoord nog naar een extra centrale verdediger, wat voor mij niet persé hoeft. Met Trauner, Senesi, Geertruida en Hendriks (en evt. Burger, volgens Slot) hebben we daar voldoende opties wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten