Jump to content

Feyenoord

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Ik krijg bijna medelijden. Dit is echt van het kastje (die kennen ze wel in Zweden, kastjes) naar de muur. Echt absurd. Ik heb dit volgens mij nog nooit gezien bij Feyenoord. Weinig althans. Het is ook echt een team. Echt heel fijn.

Het was wat aan de enthousiaste kant van Bijlow om uit te komen, maar dit is toch nooit rood? Hij maakt geen eens een tackle, het enige wat hij doet doet is blijven staan en die spits van hun loopt er tegenaan. 

Dit is wel beoordeeld vanuit de tweede ring aan de andere kant van het veld waar het gebeurde overigens, dus correct me if I'm wrong:D

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Snap ik, maar dit kan hem ook gewoon z'n basisplek in Oranje kosten. Zou heel zuur zijn.

Maar wat is het alternatief? Die gek van PSV? Of Krul? Die niet in de filosofie van Louis past. Tuurlijk is het dom. Tuurlijk moet ie wegblijven. Maar hij is gewoon de beste keeper van Nederland op dit moment.

Zojuist zei Arezo:

Maar wat is het alternatief? Die gek van PSV? Of Krul? Die niet in de filosofie van Louis past. Tuurlijk is het dom. Tuurlijk moet ie wegblijven. Maar hij is gewoon de beste keeper van Nederland op dit moment.

Jup, maar je geeft nu een argument om hem te "passeren". Al denk ik dat van Gaal en Hoek daar prima doorheen kunnen kijken.

Waarom zou Bijlow überhaupt die basisplek krijgen? Hij zal vast wel goed zijn (ik kijk niet zo vaak Feyenoord), maar er wordt hier wel erg makkelijk daarover gedacht. Om even het vergelijk met Drommel te maken, die heeft de afgelopen seizoenen meer gekeept, nu CL-ervaring en minder blessuregevoelig. Ik zie niet in waarom Van Gaal niet voor hem zou kiezen.

1 minuut geleden zei Rogier.:

Waarom zou Bijlow überhaupt die basisplek krijgen? Hij zal vast wel goed zijn (ik kijk niet zo vaak Feyenoord), maar er wordt hier wel erg makkelijk daarover gedacht. Om even het vergelijk met Drommel te maken, die heeft de afgelopen seizoenen meer gekeept, nu CL-ervaring en minder blessuregevoelig. Ik zie niet in waarom Van Gaal niet voor hem zou kiezen.

Wat heeft blessuregevoeligheid er mee te maken? Van Gaal heeft aangegeven dat er direct gepresteerd moet worden, dus hij gaat voor fitness en vorm. Je kunt qua vorm echt niet om hem heen op het moment en hij is topfit. 

Goh, trots op de jongens hoor. Moest na mijn training even met mijn ogen knipperen toen ik mijn mobiel aanzette en 5-0 zag staan :D Kreeg ook allemal appjes, zoals 'Dat Colombiaantje kan wel ballen, he' etc. Zometeen even genieten van de samenvatting.

Berghuis met zijn pleurismuil op half 11 trouwens nog geen seconde gemist dit seizoen.

10 uur geleden zei 007mark:

Berghuis met zijn pleurismuil op half 11 trouwens nog geen seconde gemist dit seizoen.

Beste wat Feyenoord in jaren is overkomen joh, op de komst van Slot na misschien. ;c Pedersen word ook met de wedstrijd beter he, smullen man :< 

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Denk eerder dat je met Berghuis nog beter was geweest.

Denk oprecht dat hij niet in het voetbal van Slot had gepast / meegekund. Er wordt van de buitenspelers veel verdedigende arbeid en loopacties in de diepte verwacht, dat is diametraal tegengesteld aan hoe Berghuis de afgelopen jaren bij Feyenoord speelde. Daarnaast was hij erg bepalend in zowel de sfeer als het spel. Té bepalend, zoals ik vorig jaar al betoogd heb. Het vertrek van Berghuis is voor de groep denk ik ook een soort opluchting geweest, zie de reacties toen hij de groepschat verliet. Hoe groot dat effect is in de positiviteit van nu is natuurlijk niet te zeggen. Denk alleen niet dat, gezien de dominante positie die Berghuis bij Feyenoord in alle opzichten had, je kunt stellen dat het met Berghuis nog beter was geweest. 

3 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk oprecht dat hij niet in het voetbal van Slot had gepast / meegekund. Er wordt van de buitenspelers veel verdedigende arbeid en loopacties in de diepte verwacht, dat is diametraal tegengesteld aan hoe Berghuis de afgelopen jaren bij Feyenoord speelde. Daarnaast was hij erg bepalend in zowel de sfeer als het spel. Té bepalend, zoals ik vorig jaar al betoogd heb. Het vertrek van Berghuis is voor de groep denk ik ook een soort opluchting geweest, zie de reacties toen hij de groepschat verliet. Hoe groot dat effect is in de positiviteit van nu is natuurlijk niet te zeggen. Denk alleen niet dat, gezien de dominante positie die Berghuis bij Feyenoord in alle opzichten had, je kunt stellen dat het met Berghuis nog beter was geweest. 

Ik denk niet dat Berghuis dat niet kan, dat zal hij onder Ten Hag ook moeten. Je tweede punt is wel valide natuurlijk. Soms is het tijd om te gaan, en dat was bij Berghuis zeker het geval.

Overigens bleek achteraf dat de meer ervaren spelers het wisten van de groepschat, dus dat waren niet echt serieuze reacties ;)