Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Veel plezier @Urbeto en @lennard95. Had zelf graag gewild, ook al is het een kutseizoen met traag, zaaddodend voetbal. Avondje Kuip is altijd genieten.

Overigens denk ik dat Fräser zijn team ook enorm goed kan motiveren nu er publiek is in de Kuip. Voor hun toch een nadeel, maar die krijgt ze echt wel scherp om het dan maar even in een halfvol stadion te laten zien. Daardoor niet eens veel vertrouwen in een goede afloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tamme wedstrijd. Sparta kan totaal niet gevaarlijk worden. Feyenoord heeft de controle, maar creëert nagenoeg niks. Reden is ook wel makkelijk aan te wijzen: De positie van Kökcü diep op het veld. Heeft alles te maken met het spelen van Fer. Die kan niet opbouwen, waardoor Kökcü zich daar meer mee gaat bemoeien op dat deel van het veld. Daardoor kom je verderop een man (en de creativiteit) tekort. 

Je zag zondag met AEB op 6 dat Kökcü veel dieper durfde te spelen, omdat AEB wel kan opbouwen. Prompt meer snelheid en ballen vooruit aan Feyenoordkant.

Nouja, 2-0 uit een pingel en een klutsgoal na een hele goede loopactie van Sini, waar nog wel een overtreding van Jorgensen bij zat volgens mij. Zie niet hoe Sparta ons nog in de problemen gaat brengen, maar Feyenoord heeft me vaker verrast dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Beppu:

Iedereen wil naar die Conference League en wij gaan er gewoon heen!!!! Voor altijd de eerste_O_. Hup Feyenoord.

Moeten zaterdag ook eerst nog maar eens winnen.

Oh en deze pot is ook nog niet binnen.

14 minuten geleden zei Regis:

Zie straks eerst maar eens die voorrondes conference league door te komen :p die nummer 8 uit Slovenië schijnt nogal een lepe linksbuiten te hebben

Feyenoord gaat die voorrondes ook niet winnen. Vroeg in de voorbereiding al weer moeten ballen in die potjes. Met een nieuwe trainer (compleet andere speelstijl) en een halve selectie waar de aankopen nog niet binnen zijn gewandeld. Compleet kansloos, tegen wie je ook speelt.

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Tamme wedstrijd. Sparta kan totaal niet gevaarlijk worden. Feyenoord heeft de controle, maar creëert nagenoeg niks. Reden is ook wel makkelijk aan te wijzen: De positie van Kökcü diep op het veld. Heeft alles te maken met het spelen van Fer. Die kan niet opbouwen, waardoor Kökcü zich daar meer mee gaat bemoeien op dat deel van het veld. Daardoor kom je verderop een man (en de creativiteit) tekort. 

Je zag zondag met AEB op 6 dat Kökcü veel dieper durfde te spelen, omdat AEB wel kan opbouwen. Prompt meer snelheid en ballen vooruit aan Feyenoordkant.

Nouja, 2-0 uit een pingel en een klutsgoal na een hele goede loopactie van Sini, waar nog wel een overtreding van Jorgensen bij zat volgens mij. Zie niet hoe Sparta ons nog in de problemen gaat brengen, maar Feyenoord heeft me vaker verrast dit seizoen.

Ja Fer kan echt niet keer. Zeg niet dat El Bouch voor beter is, maar stel nou eens dat die wel een wedstrijdje of 15 had gespeeld dit seizoen. Had die zich wellicht kunnen ontwikkelen. En dat is 1 ding wat bij Fer zeker niet meer gaat gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Ja Fer kan echt niet keer. Zeg niet dat El Bouch voor beter is, maar stel nou eens dat die wel een wedstrijdje of 15 had gespeeld dit seizoen. Had die zich wellicht kunnen ontwikkelen. En dat is 1 ding wat bij Fer zeker niet meer gaat gebeuren.

Tsja, misschien individueel 20% minder, maar het zorgt ervoor dat het team als geheel 10% beter speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is jammer dat we al een teammanager hebben aangesteld, anders hadden we mooi Lerra daarheen kunnen dirigeren. Nee zonder gekheid, ik weet niet wat er opeens met de beste man gebeurd is. Ongelofelijk hoe hij achteruit is gegaan. Je zag dat hij, in de speeltijd die hij kreeg, ook steeds allemaal leuke dingetjes wilde doen terwijl zijn kracht vorig jaar juist lag in de soberheid. Ballen onderscheppen en inleveren elders. Nu is het soms een bal onderscheppen om er mee te gaan lopen of een gare pass te geven en dan er uit gerend te worden. Was gisteren ook weer zo'n treffende actie op de zijlijn. Liep een mannetje met de bal en er ging een andere man diep, hij koos voor de bal, miste die en vervolgens lag die hele rechterkant dus open. ;c Gaat nog wat worden zaterdag/zondag.

Wel genoten van Tyrell. Zijn voorwaartse passen zijn niet altijd op maat, zeer zeker niet, maar die jongen komt er wel. Hij bleef gisteren maar gaan, zelfde geldt voor Jens. Ik vond Haps namelijk maar een bescheiden rol spelen. Je verwacht toch meer van zo'n jongen op de één op andere manier. Verder de manier waarop Nico zich presenteerde was ik ook wel weer tevreden over. Ook opmerkelijk dat die het nu opeens wel weer soort van kan. Eigenlijk zou dit een ideaal duo voor volgend jaar zijn. Nico als eerste spits en Bozenik erachter, want dat zou betekenen dat die nog steeds in de helft van de wedstrijden moet komen. ;c Bannis lekker verhuren aan een club bovenkant KKD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof je elk succes dan maar moet relativeren omdat het 'maar' een voorronde ECL is..

Was er vandaag weer bij en was weer een prachtige dag, haast als vanouds. Hopelijk vanaf september weer redelijk volle bak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites