007mark Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Veel plezier @Urbeto en @lennard95. Had zelf graag gewild, ook al is het een kutseizoen met traag, zaaddodend voetbal. Avondje Kuip is altijd genieten. Overigens denk ik dat Fräser zijn team ook enorm goed kan motiveren nu er publiek is in de Kuip. Voor hun toch een nadeel, maar die krijgt ze echt wel scherp om het dan maar even in een halfvol stadion te laten zien. Daardoor niet eens veel vertrouwen in een goede afloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Iedereen wil naar die Conference League en wij gaan er gewoon heen!!!! Voor altijd de eerste. Hup Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Zie straks eerst maar eens die voorrondes conference league door te komen :p die nummer 8 uit Slovenië schijnt nogal een lepe linksbuiten te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Tamme wedstrijd. Sparta kan totaal niet gevaarlijk worden. Feyenoord heeft de controle, maar creëert nagenoeg niks. Reden is ook wel makkelijk aan te wijzen: De positie van Kökcü diep op het veld. Heeft alles te maken met het spelen van Fer. Die kan niet opbouwen, waardoor Kökcü zich daar meer mee gaat bemoeien op dat deel van het veld. Daardoor kom je verderop een man (en de creativiteit) tekort. Je zag zondag met AEB op 6 dat Kökcü veel dieper durfde te spelen, omdat AEB wel kan opbouwen. Prompt meer snelheid en ballen vooruit aan Feyenoordkant. Nouja, 2-0 uit een pingel en een klutsgoal na een hele goede loopactie van Sini, waar nog wel een overtreding van Jorgensen bij zat volgens mij. Zie niet hoe Sparta ons nog in de problemen gaat brengen, maar Feyenoord heeft me vaker verrast dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 19 minuten geleden zei Beppu: Iedereen wil naar die Conference League en wij gaan er gewoon heen!!!! Voor altijd de eerste. Hup Feyenoord. Moeten zaterdag ook eerst nog maar eens winnen. Oh en deze pot is ook nog niet binnen. 14 minuten geleden zei Regis: Zie straks eerst maar eens die voorrondes conference league door te komen :p die nummer 8 uit Slovenië schijnt nogal een lepe linksbuiten te hebben Feyenoord gaat die voorrondes ook niet winnen. Vroeg in de voorbereiding al weer moeten ballen in die potjes. Met een nieuwe trainer (compleet andere speelstijl) en een halve selectie waar de aankopen nog niet binnen zijn gewandeld. Compleet kansloos, tegen wie je ook speelt. 5 minuten geleden zei MetalMichael: Tamme wedstrijd. Sparta kan totaal niet gevaarlijk worden. Feyenoord heeft de controle, maar creëert nagenoeg niks. Reden is ook wel makkelijk aan te wijzen: De positie van Kökcü diep op het veld. Heeft alles te maken met het spelen van Fer. Die kan niet opbouwen, waardoor Kökcü zich daar meer mee gaat bemoeien op dat deel van het veld. Daardoor kom je verderop een man (en de creativiteit) tekort. Je zag zondag met AEB op 6 dat Kökcü veel dieper durfde te spelen, omdat AEB wel kan opbouwen. Prompt meer snelheid en ballen vooruit aan Feyenoordkant. Nouja, 2-0 uit een pingel en een klutsgoal na een hele goede loopactie van Sini, waar nog wel een overtreding van Jorgensen bij zat volgens mij. Zie niet hoe Sparta ons nog in de problemen gaat brengen, maar Feyenoord heeft me vaker verrast dit seizoen. Ja Fer kan echt niet keer. Zeg niet dat El Bouch voor beter is, maar stel nou eens dat die wel een wedstrijdje of 15 had gespeeld dit seizoen. Had die zich wellicht kunnen ontwikkelen. En dat is 1 ding wat bij Fer zeker niet meer gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Zojuist zei 007mark: Ja Fer kan echt niet keer. Zeg niet dat El Bouch voor beter is, maar stel nou eens dat die wel een wedstrijdje of 15 had gespeeld dit seizoen. Had die zich wellicht kunnen ontwikkelen. En dat is 1 ding wat bij Fer zeker niet meer gaat gebeuren. Tsja, misschien individueel 20% minder, maar het zorgt ervoor dat het team als geheel 10% beter speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Hoop ook wel dat El Bouch nog even mag invallen, als is het maar zodat die rare hype een beetje verstomt. Kan geen bal aannemen als er iemand binnen twee meter staat, maar meneer kan zogenaamd "opbouwen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Edgy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Wat een negativiteit hier, ik vermaak me eigenlijk wel. Vind het best een leuke wedstrijd zo. Jorgensen niet slecht, Malacia prima als rechtsback... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 4 minuten geleden zei RicoV1989: Malacia prima als rechtsback... Je merkt inderdaad meteen dat er aan de linkerkant lekker gevoetbalt word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Je kan nog beter Koolwijk dan Fer op je middenveld hebben, hè. Wat was die weer slecht. Sowieso heb je een defensieve kilometervreter op het middenveld nodig. Die ook nog een beetje kan doorballen. Misschien Matusiwa van Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Ben benieuwd wat Slot met Fer van plan is. Zie niet hoe hij in het middenveld zou kunnen passen bij hem. Zou me niets verbazen als hij hem, mede door het vertrek van een hoop verdedigers, in de voorbereiding gaat proberen als centrum verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Het is jammer dat we al een teammanager hebben aangesteld, anders hadden we mooi Lerra daarheen kunnen dirigeren. Nee zonder gekheid, ik weet niet wat er opeens met de beste man gebeurd is. Ongelofelijk hoe hij achteruit is gegaan. Je zag dat hij, in de speeltijd die hij kreeg, ook steeds allemaal leuke dingetjes wilde doen terwijl zijn kracht vorig jaar juist lag in de soberheid. Ballen onderscheppen en inleveren elders. Nu is het soms een bal onderscheppen om er mee te gaan lopen of een gare pass te geven en dan er uit gerend te worden. Was gisteren ook weer zo'n treffende actie op de zijlijn. Liep een mannetje met de bal en er ging een andere man diep, hij koos voor de bal, miste die en vervolgens lag die hele rechterkant dus open. Gaat nog wat worden zaterdag/zondag. Wel genoten van Tyrell. Zijn voorwaartse passen zijn niet altijd op maat, zeer zeker niet, maar die jongen komt er wel. Hij bleef gisteren maar gaan, zelfde geldt voor Jens. Ik vond Haps namelijk maar een bescheiden rol spelen. Je verwacht toch meer van zo'n jongen op de één op andere manier. Verder de manier waarop Nico zich presenteerde was ik ook wel weer tevreden over. Ook opmerkelijk dat die het nu opeens wel weer soort van kan. Eigenlijk zou dit een ideaal duo voor volgend jaar zijn. Nico als eerste spits en Bozenik erachter, want dat zou betekenen dat die nog steeds in de helft van de wedstrijden moet komen. Bannis lekker verhuren aan een club bovenkant KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 (bewerkt) Weet niet of het uitdrukkelijke opdracht van Advocaat was, maar Senesi en Kökcü hebben volgens mij (*in balbezit*) meer in de zone van de linksback gelopen tijdens de wedstrijd dan Haps. ? 20 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 JvB goat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Er wordt lawaai gemaakt of CL finale gewonnen wordt, terwijl je 2e voorronde van Conference League ingaat.... Feyenoord /kinderhand is snel gevuld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Bijlow aardige keeper wel. ‘Jong Oranje’. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Zojuist zei PJHoutman: Bijlow aardige keeper wel. ‘Jong Oranje’. Dat was iig 1 geniale redding minimaal ja, wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 17 minuten geleden zei PJHoutman: Bijlow aardige keeper wel. ‘Jong Oranje’. Heel blijven en dan basis op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Achteraf toch nog een soort van blij met de play-offs. Twee leukste wedstrijden van het seizoen geweest. En niet eens omdat ik naar de Kuip ben geweest, want heb gewoon voor de tv gezeten, maar ik heb me beide potjes vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 18 minuten geleden zei Kyrill: Das een fair assesment about Fer, en zeker niet unfair Dat is Ferdomme wel een hele slechte woordspeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 3 uur geleden zei Kyrill: Er wordt lawaai gemaakt of CL finale gewonnen wordt, terwijl je 2e voorronde van Conference League ingaat.... Feyenoord /kinderhand is snel gevuld Niet zo zuur reageren man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Onnozele reactie, ja. Ik zou me ook helemaal de tyfus in juichen als je na lange tijd weer in het stadion naar de wedstrijd mag kijken en dan iets wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 Alsof je elk succes dan maar moet relativeren omdat het 'maar' een voorronde ECL is.. Was er vandaag weer bij en was weer een prachtige dag, haast als vanouds. Hopelijk vanaf september weer redelijk volle bak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 mei 2021 Share Geplaatst 23 mei 2021 24 minuten geleden zei Urbeto: Alsof je elk succes dan maar moet relativeren omdat het 'maar' een voorronde ECL is.. Was er vandaag weer bij en was weer een prachtige dag, haast als vanouds. Hopelijk vanaf september weer redelijk volle bak. Nog een beetje normaal weg kunnen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten