Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Op 16-9-2024 om 17:54 zei PJHoutman:

Dudek (Bijlow)

Emerton (Janmaat)

Van Wonderen (Vlaar)

De Vrij (Hancko)

Van Bronckhorst (Kongolo)

El Ahmadi (Wieffer) 
Bosvelt (Van Gastel)

Ono (Sahin)

Tim Vincken, die éne wedstrijd tegen Ajax  Kuijt (Toornstra)

Van Hooijdonk (Pellè)

Van Persie (Sinisterra)

Zoiets zou het voor mij zijn. Heb de generatie Blinker, Taument, Kiprich, Larsson net niet actief genoeg meegemaakt. Combinatie van kwaliteit, impact en heldenstatus. En natuurlijk de mogelijkheid om Van Hooijdonk en Van Persie in hetzelfde team te zetten, succes gegarandeerd. 

Wat een namen! Emerton vond ik als niet Feyenoorder ook altijd heerlijk om naar te kijken. Verder vond ik Leonardo ook altijd wel een mooie speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-9-2024 om 15:01 zei 007mark:

@PJHoutman Kom er maar in.

ik heb geen idee waarom Priske de voorkeur geeft aan Wellenreuther. Ik vind Bijlow beter, hij is jonger en daarbij is het pure kapitaalvernietiging als je hem verkoopt voor ongeveer 8m. Jammer dat hij blessuregevoelig is, maar daar heb je een reservekeeper voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rrrood:

ik heb geen idee waarom Priske de voorkeur geeft aan Wellenreuther. Ik vind Bijlow beter, hij is jonger en daarbij is het pure kapitaalvernietiging als je hem verkoopt voor ongeveer 8m. Jammer dat hij blessuregevoelig is, maar daar heb je een reservekeeper voor.

Ik heb het gevoel dat alleen Milan van Dongen en Jan Joost deze keuze begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als - zoals ik vermoed, dit vooral uit de hoed van DtK komt die van een dure speler afwil ivm zijn vele blessures, dan snap ik best dat Priske die keuze 'verdedigt' door te doen alsof hij graag Wellenreuther op wil stellen. Maar als die transfer dan afgeblazen wordt en je nu sowieso tot de winter aan Bijlow vastzit, dan snap ik niet waarom je nu niet alsnog voor Bijlow zou kiezen. 

Misschien om Wellenreuther niet 'kapot' te maken, maar ik mag toch hopen dat die zelf ook wel begrijpt dat hij niets te zoeken heeft als eerste keeper van een topclub. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Beppu:

Zijn we er klaar voor mannen? Ik niet! Ik voorzie een Duits bombardement van Rotterdam, 2024 editie. 

Heb er ook bijzonder weinig vertrouwen in. Volgens de geruchten wederom een nieuw systeem (4-4-2) en Zerrouki zal beginnen. Kunnen ons dus opmaken voor een nieuwe disasterclass. Hopelijk kunnen we het houden op maximaal 2 goals verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei 007mark:

Heb er ook bijzonder weinig vertrouwen in. Volgens de geruchten wederom een nieuw systeem (4-4-2) en Zerrouki zal beginnen. Kunnen ons dus opmaken voor een nieuwe disasterclass. Hopelijk kunnen we het houden op maximaal 2 goals verschil.

41212 ruitje. Priske speelt even FIFA, ultimate counter tactiek. :< we gaan ze kaput machen

Link naar opmerking
Deel via andere websites