Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Beppu:

Had er natuurlijk gewoon af gemoeten, dan had Bijlow 'het kunnen laten zien'.

Zo'n penaltyreeks zegt niet heel veel over dat je terecht de eerste keeper bent vind ik trouwens. 

Dat Wellenreuther deze niet had!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Nu nog even geel aan Ueda omdat die het gore lef heeft gewoon op te staan ipv tijd te rekken.

Vond dit ook echt bizar. Krijgt geel omdat ie *geen* tijd rekt, terwijl hij niks had gekregen wanneer hij bleef liggen en het spel weer een minuut had stilgelegen. Omgekeerde wereld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arles:

Vond dit ook echt bizar. Krijgt geel omdat ie *geen* tijd rekt, terwijl hij niks had gekregen wanneer hij bleef liggen en het spel weer een minuut had stilgelegen. Omgekeerde wereld. 

Was het niet meer omdat hij het uitlegde als overdreven dramatisch reageren (waardoor hij om

een brancard ‘moet’ roepen) en dan ineens weer opstaan alsof er niks aan de hand is? En dat dus als spelbederf zag? 

Overigens eens met wat @PJHoutman eerder al zei. Hij voorkomt uiteindelijk juist tijd rekken. Maar kon me ergens het afstraffen van toneelspel ook voorstellen. De intentie omdat af te straffen vind ik juist. Even los van of dat hier nu goed werd toegepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Michaelinho*:

Was het niet meer omdat hij het uitlegde als overdreven dramatisch reageren (waardoor hij om

een brancard ‘moet’ roepen) en dan ineens weer opstaan alsof er niks aan de hand is? En dat dus als spelbederf zag? 

Overigens eens met wat @PJHoutman eerder al zei. Hij voorkomt uiteindelijk juist tijd rekken. Maar kon me ergens het afstraffen van toneelspel ook voorstellen. De intentie omdat af te straffen vind ik juist. Even los van of dat hier nu goed werd toegepast.

Alleen is er dus geen enkele sprake van toneelspel, want hij komt daadwerkelijk hard neer na dat duel. Manschot staat er bovenop en het is een farce hoe hij hier handelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

David Hancko heeft zich uitgesproken over zijn mogelijke transfer naar Atlético Madrid. De verdediger van Feyenoord is niet blij met de berichtgeving in de media, vertelt hij na het winnen van de Johan Cruijff Schaal.

Feyenoord en Atlético onderhandelen al enige tijd over een overstap van Hancko. De Spaanse topclub wil echter nog niet voldoen aan de Rotterdamse vraagprijs. Daarom zou de 26-jarige Slowaak inmiddels zelf 'druk uitoefenen' op zijn werkgever, schreef Marca. De Telegraaf-verslaggever Marcel van der Kraan stelde dan weer dat Los Rojiblancos een bekende tactiek hanteren door zijn hoofd op hol te brengen.

"Ik was niet blij met wat er in de media werd geschreven", reageert Hancko bij ESPN. "Dat mijn hoofd op hol werd gebracht door het salarisvoorstel, dat is helemaal niet waar. Ik heb een heel goed contract bij Feyenoord. Na de contractverlening heb ik een heel goed contract hier. Voor mij gaat het niet om het geld. Ik vind het daarom niet fijn om te horen dat ze mij zouden overtuigen met geld", aldus de mandekker.

Hancko toont begrip voor de houding van Feyenoord, dat vasthoudt aan een bedrag van 35 à 40 miljoen euro. "Natuurlijk. Zij vechten ervoor om zoveel mogelijk te krijgen. Maar daar sta ik volledig buiten en daar kan ik niets aan doen. Natuurlijk hebben we daar discussies over gehad. Ik kan teleurgesteld zijn en er met de pet naar gooien, maar zo ben ik niet. Ik hou van Feyenoord en wil mijn best doen op het veld. Daar focus ik me op."

Dit is mooi hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arles:

Ik moet dan altijd denken aan Steve de Ridder bij PSV - Utrecht. Had al geel, glijdt uit in het strafschopgebied maar staat gelijk op. Kijkt niet vragend naar de scheids, appelleert nergens voor. Krijgt tweede geel. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgaande deze wedstrijd, dan zou ik voor de competitie voor Bijlow kiezen. Vooral het feit dat hij zijn mond niet weet te houden, wat hem weer geel opleverde. Zeker nu de regels daarover veranderd zijn, is dat wel een risico. 

In de JC schaal had hij eigenlijk eraf gemoeten, dat is al een mooi voorbeeld hij de ploeg kan benadelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Vind wel een klasse beslissing hoor van Priske, voor Wellenreuther. Wat zijn de meningen hier? 

Dat dat onbegrijpelijk is als Bijlow niet vertrekt. Met afstand de beste keeper van de Eredivisie. Enige nadeel is dat ie regelmatig geblesseerd is. Maar ik heb liever 17 wedstrijden Messi en 17 wedstrijden Sam Larsson, dan dat ik voor Sam Larsson kies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moeilijke ervan is natuurlijk dat ik als geen Feyenoord fan, totaal niet in kan schatten of Bijlow daadwerkelijk zo goed is. En dat is nogal gek voor een keeper die al sinds 2018 in het eerste van Feyenoord speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei cimbomcu:

Het moeilijke ervan is natuurlijk dat ik als geen Feyenoord fan, totaal niet in kan schatten of Bijlow daadwerkelijk zo goed is. En dat is nogal gek voor een keeper die al sinds 2018 in het eerste van Feyenoord speelt.

Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat vooral tekenend is voor hoe weinig wedstrijden van Feyenoord je klaarblijkelijk kijkt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er zelf eerlijk gezegd niet zo'n moeite mee dat Wellenreuther nu eerste keeper is. Echt wel belangrijke reddingen gehad in meerdere wedstrijden en vind hem eerlijk gezegd ook niet minder dan Bijlow. Wanneer het moest, stond hij er altijd en deed hij het meer dan naar behoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Bijlow net iets beter is, maar Wellenreuther heeft het heel goed gedaan tot nu toe. Denk dat het voor Bijlow niet in zijn voordeel heeft gewerkt dat hij met Oranje op het Ek was. Toch wel opvallend dat Wellenreuther het hij Anderlecht dan niet heeft gered.

Van der Kraan (T) brengt overigens het nieuwtje dat Atletico 2,5 miljoen op Bijlow heeft geboden. :-D

Nou heb ik niet echt een idee wat je zou moeten kunnen krijgen, maar denk dat ik met 8-12 miljoen niet heel gek zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Urbeto:

Je begrijpt zelf toch ook wel dat dat vooral tekenend is voor hoe weinig wedstrijden van Feyenoord je klaarblijkelijk kijkt? 

Nee man, dat is het niet.

Ik zie ze genoeg om te concluderen dat bijvoorbeeld Timber en Geertruida fantastische spelers zijn. 

Maar verschillen op detail niveau tussen 2 goede keepers? Dan is voor 5 seizoenen Bijlow toch te vaak geblesseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites