Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rogier.:

Volgens mij miste je het vetgedrukte, Paul, of ben je ineens positief gesteld op Ajax? ;c 

Hij speelde al met Ajax amateurs. Hij houdt stiekem toch wel van voetbal. Is hij niet stiekem voor Ajax?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een reacties hier om een post van mij, ik geniet van jullie. 

Mijn beeld van het Feyenoord en het legioen: een dictatoriale club uit Noord-Korea die het niet kunnen accepteren dat er iets van een grap, kritiek of wat dan ook wordt gezegd over hun club. Je zou kunnen zeggen laat gaan, maar na 1 post van mij 8 mentions hebben bevestigt alleen maar mijn punt en reageer ik er nog even op. 

Ik zat gisteren te kijken en verbaasde mij over het schandalige gedrag van Geertruida, Gimenez en Timber. Wat dachten jullie van calimero Slot. Die zelfs gisteren, na het schandalige geluk wat Feyenoord had nog begon over Fortuna wat is gebeurd op speelronde 1 :-D  Hij heeft gisteren toegegeven dat Feyenoord mazzel had, maar dat deed die eerst nadat hij 6 keer had erbij gezegd hoe vaak zijn club wel niet is genaaid dit jaar. Wat een engerd.   

En Timber, die bijvoorbeeld in een interview gaat roepen over de domme tackle van Wieffer, dat hij trots is op Wieffer en dat voetbal oorlog is en dat dit soort tackles erbij horen. Dan heb je 0 zelfreflectie en ben je niet helemaal 100. Hij had bijvoorbeeld kunnen zeggen, oeh daar komen we goed weg, ik zal Mats erop aanspreken dat hij in zo'n belangrijke pot niet zo'n achterlijke tackle moet inzetten wat een penalty en rode kaart had kunnen opleveren. Dat zou ook wat sympathieker zijn, maar nee dat kennen ze in Zuid niet.

Ik vind bijvoorbeeld na zoveel mazzel, dat supporters en ook spelers zich iets beter mogen beheersen richting een Noa Lang bijvoorbeeld. 

Dat ik daar verder niks over lees vind ik schrijnend en topclub onwaardig. Mooi al die verwijzingen naar Ajax hier.  Ik vind het mooi dat Feyenoord weer in de top voetbalt, nu nog de mentaliteit hebben van een topclub.  In de top hoort het hele jaar janken over scheidsrechters en andere clubs niet bij. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat een reacties hier om een post van mij, ik geniet van jullie. 

Mijn beeld van het Feyenoord en het legioen: een dictatoriale club uit Noord-Korea die het niet kunnen accepteren dat er iets van een grap, kritiek of wat dan ook wordt gezegd over hun club. Je zou kunnen zeggen laat gaan, maar na 1 post van mij 8 mentions hebben bevestigt alleen maar mijn punt en reageer ik er nog even op. 

Ik zat gisteren te kijken en verbaasde mij over het schandalige gedrag van Geertruida, Gimenez en Timber. Wat dachten jullie van calimero Slot. Die zelfs gisteren, na het schandalige geluk wat Feyenoord had nog begon over Fortuna wat is gebeurd op speelronde 1 :-D  Hij heeft gisteren toegegeven dat Feyenoord mazzel had, maar dat deed die eerst nadat hij 6 keer had erbij gezegd hoe vaak zijn club wel niet is genaaid dit jaar. Wat een engerd.   

En Timber, die bijvoorbeeld in een interview gaat roepen over de domme tackle van Wieffer, dat hij trots is op Wieffer en dat voetbal oorlog is en dat dit soort tackles erbij horen. Dan heb je 0 zelfreflectie en ben je niet helemaal 100. Hij had bijvoorbeeld kunnen zeggen, oeh daar komen we goed weg, ik zal Mats erop aanspreken dat hij in zo'n belangrijke pot niet zo'n achterlijke tackle moet inzetten wat een penalty en rode kaart had kunnen opleveren. Dat zou ook wat sympathieker zijn, maar nee dat kennen ze in Zuid niet.

Ik vind bijvoorbeeld na zoveel mazzel, dat supporters en ook spelers zich iets beter mogen beheersen richting een Noa Lang bijvoorbeeld. 

Dat ik daar verder niks over lees vind ik schrijnend en topclub onwaardig. Mooi al die verwijzingen naar Ajax hier.  Ik vind het mooi dat Feyenoord weer in de top voetbalt, nu nog de mentaliteit hebben van een topclub.  In de top hoort het hele jaar janken over scheidsrechters en andere clubs niet bij. 

Ik vind het mooi en bijzonder typisch dat je 1. Zelf hier komt stoken en vervolgens je verbazing komt uiten over dat Ajax, in reactie op jou (en dus niet uit beginsel) aangehaald wordt. En ohja, 2. Uit je reacties blijkt allesbehalve dat je blij bent met de goede prestaties van Feyenoord, hetgeen natuurlijk mag, maar wees dus óf oprecht en consequent in je reacties hierover óf probeer dit topic in de toekomst lekker te mijden. In de top van het Nederlandse voetbal hoort het hele jaar janken over het Legioen en andere Feyenoord gerelateerde randzaken er namelijk niet bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Urbeto

Nou, ik hoop iig dat Feyenoord niet de KNVB beker wint, dat lijkt mij ook niet gek. Maar ik vond het ook zo wat dat wanneer PSV zou winnen de kans groot zou zijn, dat zij na het winnen van de titel ook de beker pakken. Hoeft van mij ook niet.

Ik was redelijk neutraal gisteren. Tot ik mij dus ergerde aan het gedrag van de coach en de 3 Feyenoord spelers.

En hou Ajax er gewoon buiten joh, we weten allemaal zelfs oer Feyenoorders dat Ajax veel meer topic is voor Feyenoorders dan andersom.  Zo zegt Michel van Egmond (Feyenoorder) dat de Dick voor mekaar podcast de helft van de tijd over Ajax gaat.

Het zegt genoeg dat ik al 8 keer ben gequote hier met verwijzingen naar Hercules. Is niet erg, maar doe niet alsof het andersom is. Zoals Heracles, Twente meer haat, en Cambuur meer Heerenveen, haat Feyenoord meer Ajax dan andersom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei cimbomcu:

@Urbeto

Nou, ik hoop iig dat Feyenoord niet de KNVB beker wint, dat lijkt mij ook niet gek. Maar ik vond het ook zo wat dat wanneer PSV zou winnen de kans groot zou zijn, dat zij na het winnen van de titel ook de beker pakken. Hoeft van mij ook niet.

Ik was redelijk neutraal gisteren. Tot ik mij dus ergerde aan het gedrag van de coach en de 3 Feyenoord spelers.

En hou Ajax er gewoon buiten joh, we weten allemaal zelfs oer Feyenoorders dat Ajax veel meer topic is voor Feyenoorders dan andersom.  Zo zegt Michel van Egmond (Feyenoorder) dat de Dick voor mekaar podcast de helft van de tijd over Ajax gaat.

Het zegt genoeg dat ik al 8 keer ben gequote hier met verwijzingen naar Hercules. Is niet erg, maar doe niet alsof het andersom is. Zoals Heracles, Twente meer haat, en Cambuur meer Heerenveen, haat Feyenoord meer Ajax dan andersom. 

"Ah de CL is binnen, gefeliciteerd!"

Dit postte je. Waarschijnlijk omdat je vond dat er overdreven tevredenheid/trots was met het resultaat, danwel door de spelers, danwel door de fans. Geen idee wat precies want meer zei je niet. Maar over het gedrag van de spelers en Slot had je het pas toen je tegengas kreeg. Je bent trouwens maar twee keer gequote met verwijzingen naar Hercules. 

Als je kritiek had willen uiten op de spelers en Slot had je dat gewoon kunnen doen - sterker nog, dat deden ook Feyenoorders al, en tijdens de wedstrijd. Dus laat dit schijnheilige gedrag nou lekker achterwege en geef gewoon toe dat je alleen even kwam provoceren omdat de beker altijd maar een troostprijsje is als je eigen club eruit ligt. 

^ dit was wel weer een verwijizing naar Hercules trouwens, dus we staan nu op drie. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh help, József Kiprich is in Nederland en aanwezig bij Feyenoord Twente. DE man uit mijn jeugd, de reden dat ik voor Feyenoord ben. Jezus Christus zelf. Ik ga zo hard huilen zondag. Hij gaat zo hard onthaalt worden. En terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg 8 mentions, of daar nou wel of geen Hercules bij was.

En je moet ook niet woorden in mijn mond leggen. De beker is een fantastische prijs en had hem dolgraag willen winnen, dus helemaal geen troostprijs.

Ik vond het gedrag van de spelers echt stuitend, volgens mij heb ik daar niemand wat over zien zeggen. 

Het enige wat ik mijzelf kan verwijten, er is blijkbaar een KNVB topic. Daar had ik het moeten doen en niet hier. Ik dacht dat het KNVB topic zo'n dooie topic is waar niemand in post, maar niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Ik kreeg 8 mentions, of daar nou wel of geen Hercules bij was.

En je moet ook niet woorden in mijn mond leggen. De beker is een fantastische prijs en had hem dolgraag willen winnen, dus helemaal geen troostprijs.

Ik vond het gedrag van de spelers echt stuitend, volgens mij heb ik daar niemand wat over zien zeggen. 

Het enige wat ik mijzelf kan verwijten, er is blijkbaar een KNVB topic. Daar had ik het moeten doen en niet hier. Ik dacht dat het KNVB topic zo'n dooie topic is waar niemand in post, maar niet dus.

Hiermee geef je toch heel duidelijk aan dat je louter uit was op reacties in plaats van puur het ventileren van je mening. Geef dat dan gewoon toe. 

En over het oh zo stuitende gedrag van de spelers van Feyenoord; zet je verblindende Ajaxbril even af, want daar is het al wel degelijk over gegaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-1-2024 om 21:55 zei PJHoutman:

Verschikkelijk al dit gedrag. Giménez voorop.

Op 24-1-2024 om 21:57 zei MetalMichael:

Eens. Ook onnodig.

Op 24-1-2024 om 21:58 zei Lenstra:

Fraai is het niet, maar ik citeer een metalen man: tijdrekken in de blessuretijd loont altijd. 

22 uur geleden zei Grote Ree:

Moet zeggen dat het penaltymoment en het getijdrek aan het einde voor mij wel flink wat glans van deze overwinning hebben afgehaald. PSV is bestolen, toch bijzonder dat dat met alle technische hulpmiddelen nog steeds kan blijkbaar.

Alsjeblieft @cimbomcu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Ik zat gisteren te kijken en verbaasde mij over het schandalige gedrag van Geertruida, Gimenez en Timber

Van Gimenez en Timber weet ik denk ik wel wat je bedoelt. Ik weet oprecht niet wat je met het schandalige gedrag van Geertruida bedoelt. Er schiet me namelijk niet direct iets te binnen nu. Welk moment heb je het dan over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei bas huijsmans:

Van Gimenez en Timber weet ik denk ik wel wat je bedoelt. Ik weet oprecht niet wat je met het schandalige gedrag van Geertruida bedoelt. Er schiet me namelijk niet direct iets te binnen nu. Welk moment heb je het dan over?

Denk het moment vlak voor het einde met Noah Lang. Maar waar maken we ons in godsnaam zorgen over zeg. Een beetje gif in een heetgebakerd potje waar van beide kanten ook flink wat frustratie en geldingsdrang kwam kijken. Dit soort kleine opstootjes komt bij letterlijke elke club wel eens voor in een dergelijke situatie. En als dat niet het geval is, moet je je zorgen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Denk het moment vlak voor het einde met Noah Lang. Maar waar maken we ons in godsnaam zorgen over zeg. Een beetje gif in een heetgebakerd potje waar van beide kanten ook flink wat frustratie en geldingsdrang kwam kijken. Dit soort kleine opstootjes komt bij letterlijke elke club wel eens voor in een dergelijke situatie. En als dat niet het geval is, moet je je zorgen maken.

Dat moment dat hij juist iedereen weg haalt bij Lang en het publiek nog een beetje opjut?

Verder ben ik het helemaal met je eens hoor. Zelf heb ik me ook weinig geërgerd op dat moment met Gimenez na. Vond het mooi dat ze echt een keer van PSV wilden winnen dit seizoen en de beker ook als een belangrijke prijs zien dit jaar, aangezien het kampioenschap niet meer haalbaar lijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat Beppu zegt, het was gewoon een voetbal duel waar Geertruida heel raar en agressief begon te doen. Toen Noa Lang daarop inging en er een opstootje kwam, bedacht Geertruida zich inderdaad en ging die weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt een pittige vandaag, maar des te belangrijker om hem te winnen. Heb wel vertrouwen in een nipte overwinning, mede door het feit dat Ugalde weg is en doordat Steijn, Van Wolfswinkel en Van Bergen (al mag laatstgenoemde van mij zeker wel spelen) door ziekte ook geen lekkere aanloop naar deze wedstrijd hebben gehad. 

Kortom: 2-1. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites